• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Доповнення та зміни до Збірника "Нормативи чисельності працівників територіальних центрів по соціальному обслуговуванню незахищених верств населення"

Міністерство праці та соціальної політики України  | Наказ від 25.05.2006 № 197
Реквізити
  • Видавник: Міністерство праці та соціальної політики України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 25.05.2006
  • Номер: 197
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство праці та соціальної політики України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 25.05.2006
  • Номер: 197
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства праці
та соціальної політики
України
25.05.2006 N 197
ДОПОВНЕННЯ ТА ЗМІНИ
до Збірника "Нормативи чисельності працівників територіальних центрів по соціальному обслуговуванню незахищених верств населення" ( v0140203-02 )
Загальна частина
До збірника "Нормативи чисельності працівників територіальних центрів по соціальному обслуговуванню незахищених верств населення", затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 11.03.2002 р. N 140, внесено доповнення та зміни.
Так, у нормативній карті 1:
додатково введена графа, в якій наведено посади та професії виконавців на кожний вид робіт;
доповнено новими видами робіт (поз. 2.21; 2.22; 2.23; 2.24; 2.25) з обліку та перевірки якості надання соціальних послуг особами, що надають послуги за компенсаційну виплату згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2004 р. N 558, та листа Міністерства праці та соціальної політики України від 20.08.2004 р. N 03-3/7943-014-2, а також робіт (поз. 4.19; 4.21; 4.24) з одержання пенсії, доставки натуроплати за здавання в аренду земельного паю та утеплення дверей;
розроблено поправочні коефіцієнти до норм часу на супроводження ОНГ в поліклініку (лікарню), його улаштування та відвідування в період лікування в лікарні, а також доставку із терцентру матеріальної допомоги непрацездатним громадянам в сільській місцевості.
У нормативній карті 2:
збільшено числові значення нормативної карти 2 у зв'язку з виконанням нових видів робіт;
розроблено поправочні коефіцієнти до норм чисельності працівників відділення у разі обслуговування ОНГ в сільській місцевості без транспортного сполучення та в селах, де чисельність ОНГ менше встановленої норми обслуговування для соціального робітника.
Перероблено та розширено діапазон нормативної карти 3 норм чисельності працівників відділення соціальної допомоги вдома за професіями та посадами.
Доопрацьовано приклад розрахунку норми чисельності відділення соціальної допомоги вдома з урахуванням змін та доповнень нормативних карт 1, 2 та 3.
Для відділення соціальної допомоги вдома, як самого чисельного підрозділу територіального центру, розроблені норми часу, які використовуються для визначення трудомісткості робіт, установлення нормованих завдань, складання перспективних і поточних планів роботи, розрахунку норм чисельності.
Норми часу наведені з урахуванням часу на підготовчо-заключні роботи, обслуговування робочого місця, відпочинок і особисті потреби і складають 12 відсотків від оперативного часу.
Під час розроблення норм чисельності використані:
міжгалузеві нормативні матеріали, положення про територіальний центр і його відділення, посадові інструкції працівників, перелік річного обсягу виконуваних робіт, фотографії робочого дня, матеріали аналізу трудового процесу та організації робочих місць;
Випуск 80 "Соціальні послуги" Довідника кваліфікаційних характеристик працівників (далі - ДКХП), що затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 14.10.2005 р. N 324, Випуск 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" (Розділ 1 "Професії керівників, професіоналів, фахівців та технічних службовців", Розділ 2 "Професії робітників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності") ДКХП, що затверджений наказом Міністерства праці та соціальної політики України від 29.12.2004 р. N 336, та Випуск 69 "Автомобільний транспорт" ДКХП, що затверджений наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 14.02.2006 р. N 136, за погодженням з Міністерством праці та соціальної політики України.
Норми чисельності розроблені з урахуванням у складі центру таких підрозділів:
а) відділення соціальної допомоги вдома, які створюються для обслуговування в домашніх умовах одиноких непрацездатних громадян;
б) відділення організації надання грошової або натуральної допомоги малозабезпеченим непрацездатним громадянам, що її потребують згідно з актами обстеження матеріально-побутових умов проживання;
в) відділення соціально-побутової реабілітації, що створюються з метою проведення соціально-оздоровчих заходів, трудової реабілітації, консультації лікарів, дозвілля тощо;
г) відділення медико-соціальної реабілітації для одиноких громадян похилого віку шляхом використання медичних, психологічних та соціальних методів реабілітації.
Норми чисельності призначені для визначення чисельності працівників територіальних центрів по соціальному обслуговуванню незахищених верств населення під час складання їх штатного розпису.
Залежно від визначеного річного обсягу робіт для працівників відділення соціальної допомоги вдома розрахована трудомісткість обслуговування вдома одного одинокого непрацездатного громадянина (далі - ОНГ). Вона використовується в подальших розрахунках при встановленні нормованих завдань, складанні поточних і перспективних планів роботи, норм чисельності.
Норми чисельності працівників відділення соціальної допомоги вдома розраховано за формулою:
SТ х Т х К
о н
Н = ------------ , чол, (1)
ч Ф
де:
S - сума;
Н - норма чисельності працівників відділення, чол.;
ч
Т - річна сума трудомісткості обслуговування одного ОНГ, людино-годин (визначена за картою 1 з урахуванням виконуваної роботи працівниками відділення та з урахуванням часу на підготовчо-заключні роботи, обслуговування робочого місця, відпочинок і особисті потреби - 12% від оперативного часу);
Ч - кількість одиноких непрацездатних громадян, які
о
обслуговуються відділенням, чол.;
К - коефіцієнт, що враховує невиходи через щорічні
н
відпустки, хвороби тощо. Під час розрахунку норм чисельності коефіцієнт прийнятий у розмірі 1,15 і розрахований за формулою:
% запланованих невиходів
Кн = 1 + ------------------------,
100
100
або К = --------
н 100 - К
з
де: К - відсоток запланованих невиходів;
з
Ф - річний фонд робочого часу одного працівника, год. (в 2006 році він становить 1995 годин).
Чисельність соціальних робітників відділення соціальної
допомоги вдома (Ч ) розраховується за формулою:
с.р
Ч = Н - (Ч + Ч + Ч ), чол., (3)
с.р ч к п ф
де: Н - норма чисельності працівників відділення, чол.;
ч
Ч - чисельність керівників відділення, чол.;
к
Ч - чисельність професіоналів відділення, чол.;
п
Ч - чисельність фахівців відділення, чол.
ф
Норми чисельності працівників відділення соціальної допомоги вдома за професіями і посадами передбачені нормативною картою 3 з урахуванням чисельності одиноких непрацездатних громадян, що обслуговуються цим відділенням.
Приклад розрахунку норми чисельності відділення соціальної допомоги вдома, який входить до складу територіального центру
Вихідні дані
Чисельність ОНГ, що обслуговуються відділенням - 438 чоловік.
Із загальної чисельності ОНГ, що обслуговуються відділенням, проживаючих у приватному секторі - 156 чол.
Чисельність ОНГ віком 90 і більше років та ОНГ з п'ятою групою рухової активності - 12 чол.
Обслуговування виконується в міській і приміській зоні.
Розрахунок
Враховуючи те, що із загальної чисельності ОНГ (438 чол.) проживають у приватному секторі 156 чол., які складають 36 відсотка, застосовується поправочний коефіцієнт 1,07 (карта 2, лист 3), а також є ОНГ віком 90 і більше років та з п'ятою групою рухової активності (12 чол.), що складають 3 відсотка, застосовується поправочний коефіцієнт 1,06 (карта 2, лист 3).
Тобто, норма чисельності працівників відділення буде складати 48,4 чол. (42,7 * 1,07 * 1,06). Приймається 48 чол.
За картою 3 (позиція 9) визначається чисельність керівників
відділення (Ч ), професіоналів (Ч ), фахівців (Ч ) та робітників
к п ф
за приміткою (Ч ).
с.р
Керівники - Ч (завідувач відділенням та заступник завідувача
к
відділенням) = 2 чол.;
Професіонали - Ч (фахівець із соціальної допомоги вдома без
п
категорії) = 1 чол.;
Фахівці - Ч (соціальний працівник II категорії та соціальний
ф
працівник без категорії) = 2 чоловіка.
Чисельність соціальних робітників відділення (Ч )
с.р
визначається за формулою:
Ч = Н - (Ч + Ч + Ч ),
с.р. ч к п ф
де: Н - норма чисельності працівників відділення
ч
(Н = 48 чол.)
ч
Ч - чисельність керівників відділення (Ч = 2 чол.)
к к
Ч - чисельність професіоналів (Ч = 1 чол.)
п п
Ч чисельність фахівців (Ч = 2 чол.)
ф ф
Таким чином чисельність соціальних робітників відділення складає:
Ч = 48 - (2 + 1 + 2) = 43 чол.
с.р.
НОРМАТИВНА ЧАСТИНА
-------------------------------------------------------------------------------
|НОРМИ ЧАСУ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРАЦІВНИКАМИ ВІДДІЛЕННЯ|Карта | 1 |
| СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ВДОМА ПІД ЧАС ОБСЛУГОВУВАННЯ |--------+--------------|
| ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН (ОНГ) |Лист | 1 |
| |--------+--------------|
| |Листів | 10 |
|-----------------------------------------------------+--------+--------------|
| N | Найменування |Виконавець | Одиниця |Час на | Обсяг |Трудомісткість|
|поз. | виду роботи | | виміру |одиницю|робіт за| річна Т, |
| | | | |виміру,| рік в | людино- |
| | | | |людино-|одиницях| годин на |
| | | | |годин |виміру в| обслуго- |
| | | | | | розра- |вування одного|
| | | | | |хунку на| ОНГ |
| | | | | | одного | |
| | | | | | ОНГ(*) | |
|-----+---------------+-----------+-----------+-------+--------+--------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-----+---------------+-----------+-----------+-------+--------+--------------|
| 1 |Організація | | | | | |
| |роботи, | | | | | |
| |пов'язаної з | | | | | |
| |виявленням ОНГ | | | | | |
|-----+---------------+-----------+-----------+-------+--------+--------------|
|1.1 |Приймання |завідувач, |один запит | 0,25 | 0,62 | 0,16 |
| |повідомлень |заступник | | | | |
| |телефоном від |завідувача | | | | |
| |громадян про | | | | | |
| |необхідність | | | | | |
| |обслуговування | | | | | |
| |ОНГ вдома і | | | | | |
| |консультації з | | | | | |
| |питань | | | | | |
| |обслуговування,| | | | | |
| |зв'язок із | | | | | |
| |ЖЕКами, | | | | | |
| |підприємствами,| | | | | |
| |благодійними | | | | | |
| |фондами, | | | | | |
| |селищними та | | | | | |
| |міськими | | | | | |
| |радами, | | | | | |
| |виконавчими | | | | | |
| |органами | | | | | |
|-----+---------------+-----------+-----------+-------+--------+--------------|
|1.2 |Обстеження |завідувач, | одне | 2,93 | 0,35 | 1,03 |
| |матеріально- |заступник |обстеження | | | |
| |побутових умов |завідувача,| | | | |
| |проживання |фахівець | | | | |
| |громадян, які |із | | | | |
| |потребують |соціальної | | | | |
| |обслуговування;|допомоги | | | | |
| |складання акту |вдома | | | | |
| |обстеження | | | | | |
-------------------------------------------------------------------------------
---------------
(*) - Обсяг робіт за рік в одиницях виміру в розрахунку на одного ОНГ (графа 6) розраховано як відношення середньої кількості виконань визначеного виду роботи за рік до чисельності ОНГ, обслуговуваних відділенням. Так, наприклад, за чисельності ОНГ, що обслуговуються відділенням соціальної допомоги вдома 500 чол. було проведено 175 обстежень за рік матеріально-побутових умов проживання громадян, які потребують обслуговування (поз. 1.2). Таким чином, обсяг цієї роботи за рік складає 0,35 (175:500).
-------------------------------------------------------------------
| НОРМИ ЧАСУ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРАЦІВНИКАМИ |Карта | 1 |
| ВІДДІЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ВДОМА ПІД ЧАС |-------+-----|
|ОБСЛУГОВУВАННЯ ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН |Лист | 2 |
| (ОНГ) |-------+-----|
| |Листів | 10 |
|---------------------------------------------------+-------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|----+--------------+-----------+-------------+-----+-------+-----|
|1.3 |Оформлення |завідувач, |одна справа |0,61 | 0,12 |0,07 |
| |особових справ|заступник | | | | |
| |при укладанні |завідувача,| | | | |
| |договору із |соціальний | | | | |
| |ОНГ для |працівник | | | | |
| |надання | | | | | |
| |соціальної | | | | | |
| |допомоги | | | | | |
| |вдома | | | | | |
|----+--------------+-----------+-------------+-----+-------+-----|
| 2 |Організація | | | | | |
| |роботи з | | | | | |
| |обслуговування| | | | | |
| |ОНГ | | | | | |
|----+--------------+-----------+-------------+-----+-------+-----|
|2.1 |Аналіз стану |завідувач, | одне |0,45 | 0,52 |0,23 |
| |обслуговування|заступник | проведення | | | |
| |ОНГ |завідувача | | | | |
|----+--------------+-----------+-------------+-----+-------+-----|
|2.2 |Складання |завідувач, |один графік |0,70 | 0,11 |0,08 |
| |графіків |заступник | | | | |
| |обслуговування|завідувача,| | | | |
| |ОНГ на період |фахівець | | | | |
| |відсутності |із | | | | |
| |соціальних |соціальної | | | | |
| |робітників з |допомоги | | | | |
| |приводу |вдома, | | | | |
| |відпустки або |соціальний | | | | |
| |захворювання |працівник | | | | |
|----+--------------+-----------+-------------+-----+-------+-----|
|2.3 |Відвідування |завідувач, | одне |2,50 | 0,30 |0,75 |
| |ОНГ з метою |заступник |відвідування | | | |
| |перевірки |завідувача,| | | | |
| |якості |фахівець | | | | |
| |обслуговування|із | | | | |
| |соціальними |соціальної | | | | |
| |робітниками, |допомоги | | | | |
| |соціальними |вдома | | | | |
| |працівниками | | | | | |
|----+--------------+-----------+-------------+-----+-------+-----|
|2.4 |Вирішення |завідувач, |одне питання |1,15 | 1,2 |1,38 |
| |поточних |заступник | | | | |
| |питань, які |завідувача,| | | | |
| |надійшли від |фахівець | | | | |
| |ОНГ з |із | | | | |
| |допомогою |соціальної | | | | |
| |телефонного |допомоги | | | | |
| |зв'язку |вдома, | | | | |
| |(лікарні, |соціальний | | | | |
| |аптеки, |працівник | | | | |
| |підприємства | | | | | |
| |зв'язку, | | | | | |
| |комунальні | | | | | |
| |підприємства | | | | | |
| |та ін.) | | | | | |
|----+--------------+-----------+-------------+-----+-------+-----|
|2.5 |Відвідування |фахівець із| одне |1,00 | 0,25 |0,25 |
| |лікарень, |соціальної |відвідування | | | |
| |комунальних |допомоги | | | | |
| |підприємств, |вдома, | | | | |
| |судів та |соціальний | | | | |
| |інших |працівник | | | | |
| |організацій | | | | | |
| |для вирішення | | | | | |
| |питань ОНГ | | | | | |
-------------------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------------------
|НОРМИ ЧАСУ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРАЦІВНИКАМИ ВІДДІЛЕННЯ|Карта | 1 |
| СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ВДОМА ПІД ЧАС ОБСЛУГОВУВАННЯ |-------+-----|
| ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН (ОНГ) |Лист | 3 |
| |-------+-----|
| |Листів | 10 |
|-----------------------------------------------------+-------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-----+---------------+-----------+------------+------+-------+-----|
|2.6 |Робота з |завідувач, | одна |2,25 | 0,22 |0,50 |
| |різними |заступник |організація | | | |
| |організаціями і|завідувача,| | | | |
| |підприємствами,|фахівець | | | | |
| |пов'язана з |із | | | | |
| |наданням |соціальної | | | | |
| |благодійної |допомоги | | | | |
| |допомоги ОНГ |вдома | | | | |
|-----+---------------+-----------+------------+------+-------+-----|
|2.7 |Контроль за |заступник | одна |1,10 | 0,30 |0,33 |
| |оформленням і |завідувача,| перевірка | | | |
| |веденням |фахівець | | | | |
| |звітної |із | | | | |
| |документації |соціальної | | | | |
| |соціальними |допомоги | | | | |
| |робітниками при|вдома | | | | |
| |обслуговуванні | | | | | |
| |ОНГ | | | | | |
|-----+---------------+-----------+------------+------+-------+-----|
|2.8 |Улаштування ОНГ|заступник | одне |1,00 | 0,05 |0,05 |
| |на стаціонарне |завідувача,|улаштування | | | |
| |лікування в |фахівець | | | | |
| |лікарні |із | | | | |
| | |соціальної | | | | |
| | |допомоги | | | | |
| | |вдома, | | | | |
| | |соціальний | | | | |
| | |працівник | | | | |
|-----+---------------+-----------+------------+------+-------+-----|
|2.9 |Улаштування ОНГ|завідувач, | одне |12,00 | 0,05 |0,60 |
| |на перебування |заступник |улаштування | | | |
| |в будинку- |завідувача,| | | | |
| |інтернаті, |фахівець | | | | |
| |санаторії, |із | | | | |
| |будинку |соціальної | | | | |
| |відпочинку |допомоги | | | | |
| | |вдома, | | | | |
| | |соціальний | | | | |
| | |працівник | | | | |
|-----+---------------+-----------+------------+------+-------+-----|
|2.10 |Проведення | теж | одне |55,40 | 0,10 |5,54 |
| |занять | | заняття | | | |
| |соціальних | | | | | |
| |працівників і | | | | | |
| |соціальних | | | | | |
| |робітників з | | | | | |
| |метою | | | | | |
| |удосконалення | | | | | |
| |обслуговування | | | | | |
| |ОНГ вдома | | | | | |
|-----+---------------+-----------+------------+------+-------+-----|
|2.11 |Закріплення ОНГ|завідувач, | одна |0,25 | 0,52 |0,13 |
| |за |заступник | перевірка | | | |
| |підприємствами |завідувача,| | | | |
| |й установами та|фахівець | | | | |
| |контроль за |із | | | | |
| |виконанням |соціальної | | | | |
| |надання послуг |допомоги | | | | |
| |підприємствами |вдома | | | | |
|-----+---------------+-----------+------------+------+-------+-----|
|2.12 |Одержання і | теж | один |5,25 | 0,12 |0,63 |
| |розподіл | | розподіл | | | |
| |натуральної | | | | | |
| |допомоги ОНГ | | | | | |
| |при відсутності| | | | | |
| |відділення | | | | | |
| |організації | | | | | |
| |надання | | | | | |
| |грошової та | | | | | |
| |натуральної | | | | | |
| |допомоги | | | | | |
---------------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------------
| НОРМИ ЧАСУ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРАЦІВНИКАМИ |Карта | 1 |
| ВІДДІЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ВДОМА ПІД ЧАС |-------+-----|
|ОБСЛУГОВУВАННЯ ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН |Лист | 4 |
| (ОНГ) |-------+-----|
| |Листів | 10 |
|--------------------------------------------------+-------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-----+--------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.13 |Організація і |завідувач, | одне |2,00 | 0,01 |0,02 |
| |проведення |заступник |проведення | | | |
| |роботи |завідувача,| | | | |
| |волонтерського|фахівець | | | | |
| |руху та |із | | | | |
| |"Тимурівських"|соціальної | | | | |
| |команд щодо |допомоги | | | | |
| |надання |вдома | | | | |
| |допомоги ОНГ | | | | | |
|-----+--------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.14 |Сприяння |заступник | один |6,20 | 0,08 |0,50 |
| |органам |завідувача,| випадок | | | |
| |виконавчої |фахівець | | | | |
| |влади або |із | | | | |
| |родичам |соціальної | | | | |
| |самотньо |допомоги | | | | |
| |проживаючого |вдома, | | | | |
| |громадянина в |соціальний | | | | |
| |організації |працівник | | | | |
| |поховання | | | | | |
|-----+--------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.15 |Вирішення |завідувач, | одне |1,25 | 0,52 |0,65 |
| |поточних |заступник | питання | | | |
| |питань із |завідувача,| | | | |
| |соціальними |фахівець | | | | |
| |робітниками у |із | | | | |
| |випадках |соціальної | | | | |
| |виникнення |допомоги | | | | |
| |скарг з одного|вдома, | | | | |
| |і другого |соціальний | | | | |
| |боку, різних |працівник | | | | |
| |інших питань | | | | | |
| |при | | | | | |
| |обслуговуванні| | | | | |
| |ОНГ | | | | | |
|-----+--------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.16 |Організація | теж |один обід |4,50 | 0,03 |0,14 |
| |благодійних | | | | | |
| |безкоштовних | | | | | |
| |обідів у разі | | | | | |
| |відсутності | | | | | |
| |відділення | | | | | |
| |соціально- | | | | | |
| |побутової | | | | | |
| |реабілітації | | | | | |
|-----+--------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.17 |Оформлення і |заступник | одна |1,50 | 2,43 |3,65 |
| |доставка із |завідувача,| доставка | | | |
| |терцентру або |фахівець | | | | |
| |підшефних |із | | | | |
| |організацій |соціальної | | | | |
| |матеріальної |допомоги | | | | |
| |допомоги |вдома, | | | | |
| |непрацездатним|соціальний | | | | |
| |громадянам |працівник | | | | |
|-----+--------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.18 |Оформлення | теж | одне |1,00 | 0,50 |0,50 |
| |замовлень на | |оформлення | | | |
| |доставку | | | | | |
| |вугілля, дров | | | | | |
|-----+--------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.19 |Оформлення | - " - | одне |4,50 | 1,71 |7,70 |
| |субсидій на | |оформлення | | | |
| |квартирну | | | | | |
| |плату і | | | | | |
| |комунальні | | | | | |
| |послуги | | | | | |
------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------
| НОРМИ ЧАСУ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРАЦІВНИКАМИ ВІДДІЛЕННЯ |Карта | 1 |
| СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ВДОМА ПІД ЧАС ОБСЛУГОВУВАННЯ |-------+-----|
| ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН (ОНГ) |Лист | 5 |
| |-------+-----|
| |Листів | 10 |
|-------------------------------------------------------+-------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-----+-------------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.20 |Виконання доручень,|заступник | одне |1,20 | 1,8 |2,16 |
| |пов'язаних з |завідувача,|доручення | | | |
| |необхідністю |фахівець | | | | |
| |відвідування різних|із | | | | |
| |організацій |соціальної | | | | |
| | |допомоги | | | | |
| | |вдома, | | | | |
| | |соціальний | | | | |
| | |працівник | | | | |
|-----+-------------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.21 |Організація заходів| теж |один захід |1,00 | 0,02 |0,02 |
| |щодо розумової та | | | | | |
| |фізичної | | | | | |
| |реабілітації | | | | | |
| |громадян | | | | | |
|-----+-------------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.22 |Облік осіб, що |завідувач, |одна особа |0,1 | 1,12 |0,11 |
| |надають соціальні |заступник | | | | |
| |послуги за |завідувача,| | | | |
| |компенсаційну |фахівець | | | | |
| |виплату та |із | | | | |
| |отримувачів цих |соціальної | | | | |
| |послуг |допомоги | | | | |
| | |вдома | | | | |
|-----+-------------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.23 |Обстеження | теж | одне |1,5 | 0,22 |0,33 |
| |матеріально- | |обстеження | | | |
| |побутових умов | | | | | |
| |проживання | | | | | |
| |громадян, які не | | | | | |
| |здатні до | | | | | |
| |самообслуговування.| | | | | |
| |Перевірка | | | | | |
| |доцільності надання| | | | | |
| |соціальних послуг | | | | | |
| |особами, що надають| | | | | |
| |послуги за | | | | | |
| |компенсаційну | | | | | |
| |виплату. Вивчення | | | | | |
| |висновків медико- | | | | | |
| |соціальної комісії | | | | | |
| |та складання акту | | | | | |
| |обстеження | | | | | |
|-----+-------------------+-----------+-----------+-----+-------+-----|
|2.24 |Перевірка якості |завідувач, | одна |0,5 | 4,48 |2,24 |
| |надання соціальних |заступник |перевірка | | | |
| |послуг особами, які|завідувача,| | | | |
| |їх надають за |фахівець | | | | |
| |компенсаційну |із | | | | |
| |виплату та подача |соціальної | | | | |
| |пропозицій в міські|допомоги | | | | |
| |(районні) |вдома, | | | | |
| |управління праці |соціальний | | | | |
| |про стан та |працівник | | | | |
| |подальше надання | | | | | |
| |послуг | | | | | |
-----------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------
| НОРМИ ЧАСУ НА ВИКОНАННЯ РОБІТ ПРАЦІВНИКАМИ |Карта | 1 |
| ВІДДІЛЕННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ ВДОМА ПІД ЧАС |-------+-----|
|ОБСЛУГОВУВАННЯ ОДИНОКИХ НЕПРАЦЕЗДАТНИХ ГРОМАДЯН |Лист | 6 |
| (ОНГ) |-------+-----|
| |Листів | 10 |
|----------------------------------------------------+-------+-----|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|-----+---------------+-----------+------------+-----+-------+-----|
|2.25 |Розглядання |завідувач, | одне |1,15 | 0,2 |0,23 |
| |скарг |заступник |розглядання | | | |
| |отримувачів |завідувача,| | | | |
| |соціальних |фахівець | | | | |
| |послуг щодо |із | | | | |
| |неякісного |соціальної | | | | |
| |надання послуг |допомоги | | | | |
| |особами, які їх|вдома | | | | |
| |надають за | | | | | |
| |компенсаційну | | | | | |
| |виплату та | | | | | |
| |подача | | | | | |
| |пропозицій в | | | | | |
| |міські | | | | | |
| |(районні) | | | | | |
| |управління | | | | | |
| |праці про | | | | | |
| |подальше | | | | | |
| |надання послуг | | | | | |
| |цими особами | | | | | |
|-----+---------------+-----------+------------+-----+-------+-----|
| 3 |Організація | | | | | |
| |роботи щодо | | | | | |
| |обліку і | | | | | |
| |звітності | | | | | |
|-----+---------------+-----------+------------+-----+-------+-----|
|3.1 |Ведення |завідувач, | один |0,30 | 0,52 |0,16 |
| |картотеки, |заступник | комплект | | | |
| |журналу |завідувача,| | | | |
| |поставлення і |фахівець | | | | |
| |знімання ОНГ на|із | | | | |
| |обслуговування,|соціальної | | | | |
| |обновлення |допомоги | | | | |