• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін і доповнень до окремих наказів Національної служби посередництва і примирення з питань здійснення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення

Національна служба посередництва і примирення | Наказ від 08.11.2004 № 147
Реквізити
  • Видавник: Національна служба посередництва і примирення
  • Тип: Наказ
  • Дата: 08.11.2004
  • Номер: 147
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національна служба посередництва і примирення
  • Тип: Наказ
  • Дата: 08.11.2004
  • Номер: 147
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ПОСЕРЕДНИЦТВА І ПРИМИРЕННЯ
Н А К А З
08.11.2004 N 147
Про внесення змін і доповнень до окремих наказів Національної служби посередництва і примирення з питань здійснення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення
Відповідно до положень статті 15 Закону України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", пункту 3, підпунктів 1), 3), 15-17) пункту 4, пункту 7 Положення про Національну службу посередництва і примирення, затвердженого Указом Президента України від 17 листопада 1998 року N 1258/98, із змінами, внесеними Указом Президента України від 30 грудня 2000 року N 1393/2000, з метою подальшого удосконалення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення та приведення її у відповідність до чинної нормативно-правової бази
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Інструкції про порядок здійснення аналітично-інформаційної діяльності Національної служби посередництва і примирення (далі - Інструкція), затвердженої наказом НСПП від 09.08.2001 року N 160, із змінами, внесеними наказами НСПП від 27.12.2002 року N 433, від 03.09.2003 року N 403, від 10.09.2003 року N 422, від 03.10.2003 року N 458, зміни та доповнення, виклавши розділ "3. Оперативне інформування" у такій редакції:
"3. Оперативне інформування
"3.1. Суб'єктами оперативного інформування є:
- відділ аналітично-інформаційної роботи та прогнозування НСПП;
- сектор по роботі в місті Києві відділу правового забезпечення НСПП;
- сектор реєстрації колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП;
- сектор запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП;
- представництво НСПП в місті Севастополі;
- відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях.
3.2. Оперативна інформація, що надходить від суб'єктів оперативного інформування, за змістом та термінами подання поділяється на:
- оперативну (щодекадну) інформацію про стан соціально-трудових відносин, колективні трудові спори тощо;
- термінову оперативну інформацію про ускладнення, загострення соціально-трудових відносин, виникнення страйку, оголошення або проведення акцій протесту тощо (інформація про ситуацію, що за своїм змістом потребує невідкладного інформування та реагування);
- аналітичні довідки оперативного характеру щодо стану соціально-трудових відносин у розрізі окремих галузей або конкретних підприємств, установ, організацій у разі потреби позапланового або негайного вивчення ситуації, в тому числі - за дорученням керівництва НСПП.
3.3. Зміст та порядок оперативного інформування:
3.3.1. Оперативна (щодекадна) інформація містить відомості про:
- виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) протягом звітної декади місяця;
- зняття з реєстрації і контролю вирішених колективних трудових спорів (конфліктів) і вимог найманих працівників або профспілки;
- акції протесту, пов'язані із ускладненням соціально-трудових відносин (вид акції протесту, назва підприємства, установи, організації, території, кількість учасників акції протесту, причини, що зумовили проведення акції протесту, дотримання вимог чинного законодавства тощо), страйки (назва підприємства, установи, організації, кількість учасників страйку, причини виникнення страйку, дотримання вимог чинного законодавства тощо);
- примирні процедури по вирішенню колективних трудових спорів (за умови, що протягом декади, яка закінчилася, такі примирні процедури проводились);
- здійснені структурним підрозділом НСПП протягом звітної декади місяця заходи щодо запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів);
- роботу, проведену структурним підрозділом НСПП по виконанню конкретних доручень керівництва НСПП, наказів НСПП, у тому числі тих, що передбачають здійснення заходів НСПП та її структурних підрозділів у регіонах по реалізації указів Президента України, інших важливих нормативно-правових актів, що впливають на стан соціально-трудових відносин. Включення цих відомостей до оперативної (щодекадної) інформації відбувається на підставі усного або письмового повідомлення (доручення, наказу НСПП) керівництва НСПП;
- результати моніторингу стану і динаміки соціально-трудових відносин, проведеного впродовж звітної декади місяця у розрізі конкретних галузей економіки.
В оперативній інформації можуть бути висвітлені також інші питання, що стосуються результатів роботи структурних підрозділів НСПП, як з ініціативи самих підрозділів, так і за дорученнями керівництва НСПП.
3.3.2. Термінова оперативна інформація про ускладнення, загострення соціально-трудових відносин, виникнення страйку, планування чи проведення акцій протесту тощо готується в довільній формі, але має включати такі дані: передбачувана дата проведення, тривалість проведення страйку, акції протесту; форма проведення акцій протесту, назва підприємства (установи, організації), наймані працівники якого беруть участь у страйку, акції протесту; передбачувана кількість учасників страйку, акції протесту; причини, що зумовили проведення страйку, акції протесту; основні вимоги учасників акції, відповідність дій учасників страйку, акції протесту вимогам чинного законодавства тощо.
3.3.3. Аналітична довідка оперативного характеру щодо стану соціально-трудових відносин подається в довільній формі або відповідно до переліку питань, запропонованих для вивчення керівництвом НСПП.
3.4. Сектор запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП, сектор реєстрації колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП, сектор по роботі в місті Києві відділу правового забезпечення НСПП, представництво НСПП в місті Севастополі, відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях подають оперативну інформацію до НСПП:
- оперативну (щодекадну) інформацію про стан соціально-трудових відносин - у строк, встановлений графіком передачі факсимільним зв'язком оперативної інформації структурними підрозділами НСПП, що затверджується окремим наказом НСПП;
- термінову оперативну інформацію про ускладнення, загострення соціально-трудових відносин на підприємствах (установах, організаціях), територіях, галузях; про проведення страйків, акцій протесту, пов'язаних із загостренням стану соціально-трудових відносин - негайно;
- аналітичну довідку оперативного характеру щодо стану соціально-трудових відносин - у строк, встановлений керівництвом НСПП окремо для кожного випадку, виходячи з нагальної необхідності.
3.5. Оперативна інформація, що надійшла до відділу аналітично-інформаційної роботи та прогнозування НСПП у встановленому порядку, опрацьовується сектором інформаційної роботи відділу аналітично-інформаційної роботи та прогнозування НСПП за участю інших секторів відділу аналітично-інформаційної роботи та прогнозування НСПП відповідно до їх спеціалізації і у зведеній та узагальненій формі подається на розгляд керівництву НСПП:
- оперативна (щодекадна) інформація про стан соціально-трудових відносин - до 14 години 1, 11, 21 числа кожного місяця. Якщо вказані терміни припадають на вихідні або святкові дні, то узагальнена оперативна (щодекадна) інформація подається не пізніше 12 години останнього робочого дня перед вихідними або святковими днями;
- термінова оперативна інформація - протягом однієї години;
- аналітична довідка про стан соціально-трудових відносин оперативного характеру
- у термін, визначений керівництвом НСПП окремо в кожному випадку, виходячи з нагальної потреби".
2. Внести до Інструкції про порядок підготовки і подання оперативної інформації в функціональній системі Національної служби посередництва і примирення (далі - Інструкція), затвердженої наказом НСПП від 25.12.2002 року N 427, такі зміни і доповнення:
2.1. В пунктах 1, 3, 4, 5, 7, 9, підпункті 14.1. пункту 14, пунктах 15, 17 Інструкції слова "відділ НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі" замінити словами "сектор по роботі в місті Києві відділу правового забезпечення НСПП, сектор запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП, сектор реєстрації колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП" у відповідному відмінку.
2.2. В пунктах 4, 5, 7, 8, 19 Інструкції слова "відділ аналітично-інформаційної роботи" замінити словами "відділ аналітично-інформаційної роботи та прогнозування" у відповідному відмінку.
2.3. В пункті 5 слова "передача інформації у визначені терміни чи термінової інформації до відділу аналітично-інформаційної роботи" замінити словами "передача оперативної інформації у визначені терміни чи термінової інформації до загального сектору", а слова "об'єднаннями роботодавців" замінити словами "роботодавцями та їх об'єднаннями".
2.4. Назву розділу Інструкції "Вхідна та вихідна інформація" замінити назвою "Види та структура оперативного інформування" і викласти розділ у такій редакції:
"Види та структура оперативного інформування
11. Оперативна інформація за змістом та термінами подання поділяється на:
- оперативну (щодекадну) інформацію про стан соціально-трудових відносин, колективні трудові спори тощо;
- термінову оперативну інформацію про ускладнення, загострення соціально-трудових відносин, виникнення страйків, оголошення або проведення акцій протесту тощо (інформація про ситуацію, що за своїм змістом потребує невідкладного інформування та реагування);
- аналітичні довідки оперативного характеру щодо стану соціально-трудових відносин в розрізі окремих галузей або конкретних підприємств, установ, організацій у разі потреби позапланового або негайного вивчення ситуації, в тому числі - за дорученням керівництва НСПП.
12. Зміст оперативного інформування:
12.1. Оперативна (щодекадна) інформація містить відомості про:
- виникнення колективних трудових спорів (конфліктів) протягом звітної декади місяця;
- зняття з реєстрації і контролю вирішених колективних трудових спорів (конфліктів) і вимог найманих працівників або профспілки;
- акції протесту, пов'язані із ускладненням соціально-трудових відносин (вид акції протесту, назва підприємства, установи, організації, території, кількість учасників акції протесту, причини, що зумовили проведення акції протесту, дотримання вимог чинного законодавства тощо), страйки (назва підприємства, установи, організації, кількість учасників страйку, причини виникнення страйку, дотримання вимог чинного законодавства тощо);
- примирні процедури по вирішенню колективних трудових спорів (за умови, що протягом декади, яка закінчилася, такі примирні процедури проводились);
- здійснені структурним підрозділом НСПП протягом звітної декади місяця заходи щодо запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів);
- роботу, проведену по виконанню конкретних доручень керівництва НСПП, наказів НСПП, у тому числі тих, що передбачають здійснення заходів НСПП та її структурних підрозділів у регіонах по реалізації указів Президента України, інших важливих нормативно-правових актів, що впливають на стан соціально-трудових відносин. Включення цих відомостей до оперативної (щодекадної) інформації відбувається на підставі усного або письмового повідомлення (доручення, наказу НСПП) керівництва НСПП;
- результати моніторингу стану і динаміки соціально-трудових відносин, проведеного впродовж звітної декади місяця у розрізі конкретних галузей економіки.
В оперативній інформації можуть бути висвітлені також інші питання, що стосуються результатів роботи структурних підрозділів НСПП, як з ініціативи самих підрозділів, так і за вказівками керівництва НСПП.
12.2. Термінова оперативна інформація про ускладнення, загострення соціально-трудових відносин, виникнення страйку, планування чи проведення акцій протесту тощо готується в довільній формі, але має включати такі дані: дата, тривалість проведення страйку, акції протесту; форма проведення акції протесту, назва підприємства (установи, організації), наймані працівники якого беруть участь у страйку, акції протесту; кількість учасників страйку, акції протесту; причини, що зумовили проведення страйку, акції протесту; основні вимоги учасників акції, відповідність дій учасників страйку, акції протесту вимогам чинного законодавства тощо.
12.3. Аналітична довідка оперативного характеру про стан соціально-трудових відносин подається в довільній формі або відповідно до переліку питань, запропонованих для вивчення керівництвом НСПП.
2.5. В підпункті 14.1. пункту 14 слова "об'єднань роботодавців і профспілок" замінити словами "профспілок та їх об'єднань, роботодавців та їх об'єднань".
2.6. В підпункті 14.2. пункту 14 слова "начальник відділу НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі" замінити словами "заступник начальника відділу правового забезпечення НСПП - завідувач сектора по роботі в місті Києві, завідувач сектора реєстрації колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП, завідувач сектора запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП".
2.7. Підпункт 14.3. пункту 14 викласти в наступній редакції:
"14.3. Відділ аналітично-інформаційної роботи та прогнозування НСПП, отримавши доручення керівництва НСПП щодо підготовки термінової оперативної інформації про ускладнення, загострення соціально-трудових відносин, виникнення страйку, заплановану або проведену акцій протесту, протягом однієї години готує термінову оперативну інформацію НСПП."
2.8. Пункт 15 викласти в такій редакції:
"15. Обмін інформацією між суб'єктами оперативного інформування, визначених в пунктах 8, 9 Інструкції, залежно від змісту оперативної інформації може відбуватися в режимі повсякденної діяльності чи в режимі підвищеної готовності."
2.9. Пункт 16 викласти в такій редакції:
"16. Стан повсякденної діяльності діє в разі відсутності реальних ознак загострення соціально-трудових відносин, виникнення страйку, оголошення або проведення акцій протесту тощо. У стані повсякденної діяльності сектор по роботі в місті Києві відділу правового забезпечення НСПП, сектор запобігання виникненню колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП, сектор реєстрації колективних трудових спорів (конфліктів) відділу правового забезпечення НСПП, представництво НСПП в місті Севастополі, відділення НСПП в Автономній Республіці Крим та областях подають оперативну (щодекадну) інформацію і аналітичні довідки оперативного характеру до НСПП у терміни, встановлені у пункті 18 Інструкції".
2.10. Пункт 18 викласти в такій редакції:
"18. Терміни подання оперативної інформації:
- оперативна (щодекадна) інформація про стан соціально-трудових відносин, колективні трудові спори подається до НСПП у термін, визначений графіком передачі факсимільним зв'язком оперативної інформації структурними підрозділами НСПП, який затверджується окремим наказом НСПП;
- термінова оперативна інформація про ускладнення, загострення соціально-трудових відносин на підприємствах, установах, організаціях, територіях, галузях, проведення акцій протесту, пов'язаних із загостренням стану соціально-трудових відносин, проведення страйків подається негайно;
- аналітична довідка оперативного характеру щодо стану соціально-трудових відносин подається у строк, встановлений керівництвом НСПП окремо для кожного випадку, виходячи з нагальної необхідності.
Оперативна інформація, що надійшла до відділу аналітично-інформаційної роботи та прогнозування НСПП у встановленому порядку, узагальнюється сектором інформаційної роботи відділу аналітично-інформаційної роботи та прогнозування НСПП за участю інших секторів відділу відповідно до їх спеціалізації та подається на розгляд керівництву НСПП:
- оперативна (щодекадна) інформація про стан соціально-трудових відносин подається до 14 години 1, 11, 21 числа кожного місяця. Якщо вказані терміни припадають на вихідні або святкові дні, то узагальнена оперативна (щодекадна) інформація подається не пізніше 12 години останнього робочого дня перед вихідними або святковими днями;
- термінова оперативна інформація - протягом однієї години;
- аналітична довідка про стан соціально-трудових відносин оперативного характеру у термін, визначений керівництвом НСПП окремо в кожному випадку, виходячи з нагальної потреби".
2.11. В пункті 19 слова "начальник відділу НСПП по роботі в містах Києві та Севастополі" замінити словами "заступник начальника відділу правового забезпечення НСПП - завідувач сектора по роботі в місті Києві".
3. Керівникам структурних підрозділів НСПП забезпечити дотримання положень цього наказу в процесі реалізації повноважень НСПП, визначених Законом України "Про порядок вирішення колективних трудових спорів (конфліктів)", Положенням про Національну службу посередництва і примирення, затвердженим Указом Президента України від 17 листопада 1998 року N 1258/98, із змінами, внесеними Указом Президента України від 30 грудня 2000 року N 1393/2000.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника голови НСПП Климова В.В.
Голова Національної служби
посередництва і примирення

В.Руденко