• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Довідник типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад керівників та спеціалістів органів державної контрольно-ревізійної служби

Головне контрольно-ревізійне управління України  | Довідник від 17.02.2004 № 45 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Головне контрольно-ревізійне управління України
  • Тип: Довідник
  • Дата: 17.02.2004
  • Номер: 45
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Головне контрольно-ревізійне управління України
  • Тип: Довідник
  • Дата: 17.02.2004
  • Номер: 45
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ГОЛОВНЕ КОНТРОЛЬНО-РЕВІЗІЙНЕ УПРАВЛІННЯ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
І ВВЕДЕНО В ДІЮ
Наказ Головного
контрольно-ревізійного
управління України
17.02.2004 N 45
ПОГОДЖЕНО
Міністерством праці
та соціальної політики
України
18.12.2003
( Довідник втратив чинність на підставі Наказу Державної фінансової інспекції N 268 від 17.08.2012 )
ДОВІДНИК
типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад керівників та спеціалістів органів державної контрольно-ревізійної служби
Загальні положення
1. Довідник типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад керівників та спеціалістів органів державної контрольно-ревізійної служби (далі - Довідник) є документом, який встановлює вимоги до змісту професійної діяльності та кваліфікації державних службовців, які працюють в органах державної контрольно-ревізійної служби (далі - ДКРС). Довідник використовується при вирішенні питань, пов'язаних з регулюванням трудових відносин та забезпеченням ефективної системи управління персоналом.
2. Професійно-кваліфікаційні характеристики, які включено до Довідника, служать основою при розробці посадових інструкцій, що закріплюють конкретні обов'язки, права та відповідальність державних службовців органів ДКРС. Крім того, професійно-кваліфікаційні характеристики мають сприяти обґрунтованому прийняттю кадрових рішень при доборі та розстановці кадрів, здійсненні контролю за правильністю їх використання, проведенні атестації, формуванні дійового кадрового резерву, організації стажування, розробці та вдосконаленні програм підготовки та підвищення кваліфікації державних службовців відповідно до змісту їх професійної діяльності.
3. В основу побудови Довідника покладено посадову ознаку, оскільки вимоги до кваліфікації працівників визначаються їх посадовими обов'язками, які, в свою чергу, обумовлюють найменування посад.
Найменування посад працівників органів ДКРС, професійно-кваліфікаційні характеристики яких включено до цього Довідника, установлено у відповідності із затвердженими згідно з чинним законодавством схемами посадових окладів керівних працівників і спеціалістів органів ДКРС та штатних розписів Головного контрольно-ревізійного управління України (далі - ГоловКРУ), регіональних контрольно-ревізійних управлінь (далі - КРУ), контрольно-ревізійних підрозділів (відділів, груп) у районах, містах, районах у містах, у тому числі міжрайонних контрольно-ревізійних відділів (далі - територіальні контрольно-ревізійні підрозділи) станом на 01.09.2003.
4. До Довідника не включено професійно-кваліфікаційні характеристики посад:
- Голови ГоловКРУ та його заступників, правовий статус яких регулюється Законом України "Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні" та відповідними указами Президента України;
- заступників керівників окремих структурних підрозділів, завдання та обов'язки яких визначаються на підставі професійно-кваліфікаційних характеристик керівників цих підрозділів;
- керівників і спеціалістів кадрової, юридичної (правової), бухгалтерської та діловодної служб, завдання та обов'язки яких визначаються на підставі типових професійно-кваліфікаційних характеристик відповідних посад державних службовців, затверджених наказом Головдержслужби від 01.09.99 N 65, погоджених Міністерством праці та соціальної політики України 31.08.99.
5. Довідник містить три розділи. У першому розділі наведено професійно-кваліфікаційні характеристики посад керівних працівників апарату ГоловКРУ, у другому - регіональних КРУ, у третьому - посад, що мають наскрізний характер.
6. У професійно-кваліфікаційних характеристиках визначено перелік основних обов'язків за тією чи іншою посадою в органі ДКРС відповідного рівня. Конкретний перелік посадових обов'язків визначається посадовими інструкціями працівників, які розробляються і затверджуються в установленому порядку на основі Довідника з урахуванням завдань, функцій та повноважень конкретних структурних підрозділів, встановлених відповідними нормативно-правовими актами, та затвердженого штатного розпису.
При розробці посадових інструкцій, за необхідністю, завдання та обов'язки, які включено до професійно-кваліфікаційної характеристики певної посади, можуть бути розподілені між декількома виконавцями або, навпаки, коло завдань та обов'язків окремих працівників може бути розширене з дорученням їм робіт, які передбачені для інших посад, належать до однієї функції управління та їх виконання не потребує іншого фаху, кваліфікації та зміни назви посади.
Рекомендації щодо підготовки посадових інструкцій державних службовців наведено у додатку 1 до Довідника типових професійно-кваліфікаційних характеристик посад державних службовців, затвердженого наказом Головдержслужби від 01.09.99 N 65 і погодженого Міністерством праці та соціальної політики України 31.08.99.
7. Професійно-кваліфікаційна характеристика кожної посади має чотири розділи: "Завдання, обов'язки та повноваження", "Має право", "Повинен знати" та "Кваліфікаційні вимоги".
У розділі "Завдання, обов'язки та повноваження" наведено основні типові професійні завдання, обов'язки та повноваження для певної посади або групи посад, подібних за професійними ознаками. Вони можуть бути покладені на працівника, який обіймає відповідну посаду, повністю або частково.
У розділі "Має право" визначено коло прав та повноважень працівника, який обіймає відповідну посаду, необхідних для виконання покладених на нього завдань та обов'язків.
У розділі "Повинен знати" окреслено основні вимоги до спеціальних знань, необхідних державним службовцям органів ДКРС для виконання відповідних типових завдань та обов'язків, а також щодо знань законодавчих та інших нормативно-правових актів, методів і засобів, які працівник повинен вміти застосовувати під час виконання посадових обов'язків.
У розділі "Кваліфікаційні вимоги" визначено вимоги до освітнього та освітньо-кваліфікаційного рівня працівника (у відповідності до Закону України "Про вищу освіту") та його післядипломної підготовки, необхідні для виконання передбачених типових посадових обов'язків за певною посадою або групою посад, а також орієнтовні вимоги до стажу роботи.
Наведені у цьому розділі вимоги носять узагальнений та рекомендаційний характер. У разі необхідності, з урахуванням специфіки роботи, складу кадрового резерву, можливостей системи підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, умов проведення конкурсу на заміщення посад державних службовців в органах ДКРС, кваліфікаційні вимоги можуть бути підвищені з метою призначення на відповідні посади найбільш кваліфікованих і досвідчених кандидатів, оновлення та поліпшення якісного складу працівників ДКРС. В окремих випадках визначені у Довіднику для відповідної посади кваліфікаційні вимоги можуть бути зменшені, якщо за результатами оголошеного на заміщення такої посади конкурсу неможливо підібрати кандидатуру, яка б відповідала цим вимогам.
8. Відповідність фактично виконуваних обов'язків і кваліфікації працівників вимогам посадових інструкцій визначається атестаційною комісією відповідно до чинного положення про проведення атестації державних службовців. При цьому особлива увага приділяється якісному та ефективному виконанню покладених на працівника завдань та обов'язків.
Розділ I. Професійно-кваліфікаційні характеристики посад працівників апарату ГоловКРУ України
Начальник Управління контролю у відповідній сфері
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління, планує та організовує його роботу. Забезпечує своєчасне та якісне виконання покладених на управління завдань з реалізації державної політики щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері (галузі) економіки. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників підрозділів у складі управління. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників підрозділів у складі управління. Розподіляє обов'язки між працівниками управління, забезпечує розробку та погоджує посадові інструкції працівників управління. Бере участь у розробці проектів законодавчих та інших нормативно-правових актів, окремих положень комплексних державних програм з питань, що належать до компетенції управління. Забезпечує ведення та складання звітності про контрольно-ревізійну роботу управління, її достовірність. Аналізує стан і тенденції здійснення внутрішнього фінансового контролю у підконтрольній управлінню сфері за напрямками та показниками його роботи, вживає необхідних заходів для удосконалення цієї роботи. Забезпечує здійснення аналізу стану дотримання господарюючими суб'єктами фінансової дисципліни, готує та вносить керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо інформування про його результати Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. Організовує підготовку відповідних аналітичних матеріалів щодо фактів неефективного та нецільового витрачання державних фінансових ресурсів та подає керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо заходів, спрямованих на запобігання таким фактам у подальшому. Регулює роботу управління щодо його ефективної взаємодії з іншими підрозділами апарату ГоловКРУ, регіональними КРУ, контрольно-ревізійними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування та правоохоронними органами при виконанні покладених на управління завдань. Організовує, регулює та контролює своєчасний та якісний розгляд працівниками управління звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів з питань, що належать до компетенції управління; за результатами їх розгляду вносить керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо вжиття відповідних заходів згідно з чинним законодавством. Готує і подає керівництву ГоловКРУ інформацію для засобів масової інформації з питань, що належать до компетенції управління. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління, підвищення кваліфікації працівників. Подає в установленому порядку керівництву ГоловКРУ пропозиції про своєчасне заміщення вакансій в управлінні, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління, їх заохочення, преміювання, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.
Має право. За дорученням керівництва представляти інтереси ГоловКРУ у відносинах з органами виконавчої та законодавчої влади, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями, а також у судах та господарських судах з питань, що належать до компетенції управління. У встановленому порядку отримувати від інших структурних підрозділів апарату ГоловКРУ та регіональних КРУ, органів виконавчої влади, правоохоронних органів, органів самоврядування, підприємств, установ та організацій необхідні статистичні та оперативні дані, звіти та інші документи з питань, що стосуються діяльності управління і наданих йому повноважень. Приймати від працівників управління матеріали ревізій і перевірок, у встановленому порядку вносити керівництву ГоловКРУ обґрунтовані пропозиції щодо необхідності їх доопрацювання або скасування. Перевіряти якість складання працівниками управління протоколів про адміністративні правопорушення та візувати їх. За дорученням керівництва ГоловКРУ вивчати та аналізувати звіти, інші документи щодо діяльності органів ДКРС усіх рівнів з питань, що належать до компетенції управління. У межах своїх повноважень давати працівникам управління доручення, обов'язкові для виконання. Вносити керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо вдосконалення організації роботи управління, ГоловКРУ та регіональних КРУ. Проводити перевірки регіональних КРУ, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Брати участь у нарадах, семінарах та "круглих столах", інших заходах з питань, що належать до компетенції управління.
Повинен знати. Конституцію України; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років.
Періодичність підвищення кваліфікації - не менше 1 разу на 3 роки.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Заступник начальника Управління контролю у відповідній сфері
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління у межах наданих йому начальником управління повноважень. У разі відсутності начальника управління виконує його обов'язки. Забезпечує виконання покладених на управління завдань щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері (галузі) економіки з питань, що належать до його компетенції. Розробляє та подає на розгляд начальникові управління пропозиції щодо пріоритетних напрямів контрольно-ревізійної роботи у підконтрольній сфері. Бере участь у підготовці проекту плану контрольно-ревізійної роботи управління, у разі необхідності вносить пропозиції начальникові управління щодо коригування планів контрольно-ревізійної роботи регіональних КРУ. Забезпечує узагальнення результатів контрольних заходів, готує за результатами цієї роботи доповідні записки начальникові управління та керівництву ГоловКРУ, а у разі необхідності, за вказівкою начальника управління, готує відповідну інформацію для Верховної Ради України, Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України, відповідних центральних та місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, правоохоронних органів. У межах своїх повноважень здійснює контроль за веденням та складанням звітності про результати контрольно-ревізійної роботи, її достовірністю; бере участь у розробці нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів з питань, що належать до компетенції управління. Аналізує у межах наданих повноважень стан і тенденції здійснення внутрішнього фінансового контролю у сфері діяльності управління за напрямками та показниками його роботи, вносить пропозиції начальникові управління щодо удосконалення контрольно-ревізійної роботи. У межах своєї компетенції організовує та контролює виконання наказів керівництва ГоловКРУ. Безпосередньо очолює проведення найбільш важливих контрольних заходів або бере в них участь. Сприяє впровадженню нових методів контрольно-ревізійної роботи у сфері діяльності управління. Надає організаційно-методичну допомогу структурним підрозділам регіональних КРУ, що здійснюють контроль у відповідній сфері. У межах наданих повноважень організовує ефективну взаємодію управління з іншими структурними підрозділами апарату ГоловКРУ, регіональними КРУ, контрольно-ревізійними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також з органами виконавчої влади, місцевого самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями при виконанні покладених на управління завдань. За дорученням начальника управління розглядає особисто або забезпечує своєчасний та якісний розгляд працівниками управління звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів з питань, що належать до компетенції управління; готує за результатами розгляду проекти відповідей та/або рішень. У межах своїх повноважень вживає заходів щодо вдосконалення організації роботи управління та підвищення кваліфікації його працівників. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.
Має право. За дорученням керівництва представляти управління в структурних підрозділах апарату ГоловКРУ, регіональних КРУ, органах виконавчої влади, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах, організаціях з питань, що належать до його компетенції. Забезпечувати в межах своєї компетенції організацію ділового листування з органами виконавчої влади та самоврядування, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб ГоловКРУ та регіональних КРУ статистичні та оперативні дані, звіти та інші документи, необхідні для виконання покладених на управління завдань. Приймати від працівників управління матеріали ревізій та перевірок, у встановленому порядку вносити начальникові управління обґрунтовані пропозиції щодо необхідності їх доопрацювання або скасування. Перевіряти якість складання працівниками управління протоколів про адміністративні правопорушення. Проводити перевірки регіональних КРУ, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Вносити начальникові управління пропозиції щодо вдосконалення роботи управління, ГоловКРУ та регіональних КРУ з питань, що стосуються його повноважень. Вносити пропозиції начальникові управління щодо переміщення по службі працівників управління, їх преміювання, заохочення, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності.
Повинен знати. Конституцію України; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 2 років або на посаді головного контролера-ревізора не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
Періодичність підвищення кваліфікації - не менше 1 разу на 3 роки.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Начальник відділу у складі Управління контролю у відповідній сфері
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю відділу, розподіляє обов'язки між працівниками відділу, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує своєчасне і якісне виконання покладених на відділ завдань та функцій щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері (галузі) економіки. Забезпечує проведення контрольних заходів на підконтрольних відділу об'єктах. Самостійно проводить ревізії та перевірки або очолює ревізійні групи. Приймає та розглядає підготовлені за результатами контрольних заходів матеріали, вживає заходів для забезпечення повної їх реалізації. Перевіряє якість складання працівниками відділу протоколів про адміністративні правопорушення. Організовує підготовку працівниками відділу проектів вимог щодо усунення виявлених у ході контрольних заходів порушень і недоліків, що пред'являються до керівників та інших посадових осіб підконтрольних об'єктів. Готує проекти рішень за напрямами діяльності відділу та подає їх на розгляд начальникові управління. Узагальнює результати контрольних заходів, забезпечує ведення їх обліку та складання відповідної звітності. У межах наданих начальником управління повноважень бере участь у розробці нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів з питань, що належать до компетенції відділу. Організовує роботу відділу щодо його ефективної взаємодії з іншими структурними підрозділами ГоловКРУ, регіональними КРУ, контрольно-ревізійними підрозділами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, а також з органами виконавчої влади, правоохоронними органами, підприємствами, установами та організаціями з питань, що стосуються діяльності відділу. За дорученням начальника управління розглядає особисто або забезпечує своєчасний та якісний розгляд працівниками відділу звернень громадян, органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ та організацій, а також звернень та запитів народних депутатів з питань, що належать до компетенції відділу; за результатами їх розгляду готує проекти відповідей та подає їх керівництву управління. Надає організаційно-методичну допомогу структурним підрозділам регіональних КРУ, що здійснюють контроль у відповідній сфері. Готує і подає керівництву управління інформацію для засобів масової інформації з питань, що належать до компетенції відділу. Вживає заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу. Подає керівництву управління пропозиції про призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, своєчасне заміщення вакансій, заохочення, накладання стягнень; сприяє підвищенню кваліфікації працівників. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності відділу відповідно до чинного законодавства. Організовує роботу з документами у відділі у відповідності з чинним законодавством, здійснює контроль за збереженням документів. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства з питань державної служби та боротьби з корупцією.
Має право. За дорученням керівництва представляти управління в інших структурних підрозділах ГоловКРУ, органах виконавчої влади, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що належать до компетенції відділу. Організовувати у межах наданих повноважень ділове листування з органами виконавчої та законодавчої влади, підприємствами, установами та організаціями для виконання завдань, покладених на відділ. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб ГоловКРУ та регіональних КРУ статистичні та оперативні дані, звіти та інші документи, необхідні для виконання покладених на відділ завдань. Проводити перевірки регіональних КРУ, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Вносити керівництву управління пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу та управління.
Повинен знати. Конституцію України; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії або на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
Періодичність підвищення кваліфікації - не менше 1 разу на 3 роки.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Заступник начальника відділу у складі Управління контролю у відповідній сфері
Завдання, обов'язки та повноваження. Організовує роботу відділу у межах наданих начальником відділу повноважень, у разі його відсутності виконує обов'язки начальника відділу. Забезпечує своєчасне та якісне виконання покладених на відділ завдань та функцій щодо здійснення державного фінансового контролю у відповідній сфері (галузі) економіки з питань, що належать до його компетенції. Бере участь у підготовці проекту плану контрольно-ревізійної роботи управління з питань, що віднесені до компетенції відділу. Безпосередньо очолює контрольні заходи або бере участь у їх проведенні. Здійснює за дорученням начальника відділу узагальнення результатів контрольних заходів та готує проекти відповідних інформацій для державних органів. Бере участь у розробці проектів нормативно-правових актів, інструктивних та методичних документів з питань, що належать до компетенції відділу. У межах наданих повноважень здійснює організаційно-методичне керівництво роботою працівників відділу. За дорученням начальника управління (відділу) розглядає звернення органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, громадських об'єднань, підприємств, установ і організацій та громадян, а також звернення та запити народних депутатів з питань, що належать до компетенції відділу; за результатами їх розгляду готує проекти відповідей та подає їх керівництву управління (відділу). Вживає заходів щодо вдосконалення роботи відділу. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності відділу відповідно до чинного законодавства. Здійснює контроль за дотриманням працівниками відділу встановленого порядку роботи з документами та їх збереженням. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства з питань державної служби та боротьби з корупцією.
Має право. За дорученням керівництва представляти управління в інших структурних підрозділах ГоловКРУ, органах виконавчої влади, правоохоронних органах, на підприємствах, в установах та організаціях з питань, що стосуються його повноважень. Одержувати в установленому порядку від посадових осіб ГоловКРУ та регіональних КРУ статистичні та оперативні дані, звіти та інші документи, необхідні для виконання покладених на відділ завдань. Проводити перевірки регіональних КРУ, органів виконавчої влади, підприємств, установ та організацій згідно з чинним законодавством у межах наданих повноважень. Вносити начальникові відділу та керівництву управління пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу та управління.
Повинен знати. Конституцію України; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю, а також розвиток відповідних сфер (галузей) економіки; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії або на посаді головного контролера-ревізора не менше 2 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 2 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
Періодичність підвищення кваліфікації - не менше 1 разу на 3 роки.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Начальник Управління організаційної роботи
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління, розподіляє обов'язки між структурними підрозділами, що входять до складу управління, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує ефективне виконання покладених на управління завдань щодо організації роботи органів ДКРС з реалізації державної політики у сфері державного фінансового контролю, організації планування контрольно-ревізійної роботи в органах ДКРС, забезпечення своєчасного збору оперативної інформації та статистичної звітності про результати роботи органів ДКРС, інформаційного забезпечення керівництва ГоловКРУ з цих питань для подальшого інформування керівництва органів законодавчої та виконавчої влади з питань контрольно-ревізійної роботи. Організаційно забезпечує діяльність колегії ГоловКРУ, бере участь у підготовці матеріалів до колегії ГоловКРУ. Організовує контроль за додержанням структурними підрозділами ГоловКРУ термінів, повноти та якості виконання завдань актів і доручень Президента України, Верховної Ради України та Кабінету Міністрів України, а також всебічну взаємодію із структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України, з депутатськими фракціями, групами та позафракційними депутатами у Верховній Раді України. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників підрозділів у складі управління. Формує та погоджує положення про структурні підрозділи та посадові інструкції працівників управління, складає плани роботи управління та здійснює контроль за їх виконанням. Бере участь у розробці проектів законодавчих та нормативно-правових актів з питань державного фінансового контролю. Визначає напрями діяльності управління з метою реалізації політики та стратегії діяльності ДКРС. Здійснює аналіз стану організації органами ДКРС державного фінансового контролю та готує відповідні пропозиції щодо його удосконалення. Організовує узагальнення досвіду проведення ревізій, перевірок, вносить пропозиції щодо його поширення в органах ДКРС. Досліджує негативні тенденції в проведенні контрольних заходів, вносить керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо їх усунення. Здійснює організаційні заходи щодо координації роботи та взаємодії ГоловКРУ з іншими державними органами виконавчої влади (з Рахунковою палатою, Державним казначейством, Державною податковою адміністрацією України, іншими контролюючими органами, а також з міністерствами, державними комітетами, іншими центральними органами виконавчої влади). Виконує за дорученням керівництва ГоловКРУ завдання, отримані від центральних органів виконавчої влади вищого рівня, готує керівництву ГоловКРУ тези виступів на засіданнях Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, колегіях Міністерства фінансів України та ГоловКРУ стосовно діяльності ДКРС, доповідні записки, проекти наказів та розпоряджень. Здійснює організаційно-методичне керівництво роботою відділів організаційної роботи КРУ в регіонах з питань, що входять до компетенції управління, організовує та проводить наради і семінари з їх керівниками. Організовує роботу по формуванню та затвердженню річного Плану основних напрямів контрольно-ревізійної роботи та піврічних планів ГоловКРУ та КРУ в регіонах. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління, підвищення кваліфікації працівників. Подає в установленому порядку керівництву ГоловКРУ пропозиції про своєчасне заміщення вакансій в управлінні, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління, їх заохочення, преміювання, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.
Має право. За дорученням керівництва представляти ГоловКРУ в інших органах виконавчої влади з питань, що належать до компетенції управління. Використовувати інформацію загального, а в окремих випадках і службового користування, яка є в розпорядженні ГоловКРУ та КРУ в регіонах, користуватися технічними засобами та здійснювати заходи організаційно-розпорядчого характеру щодо отримання інформації, яка необхідна для виконання завдань, поставлених перед управлінням. Вносити керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо удосконалення роботи органів ДКРС з питань, що належать до компетенції управління. У межах своєї компетенції давати доручення та вказівки, обов'язкові для виконання, працівникам управління, керівникам відділів організаційної роботи КРУ в регіонах. Здійснювати перевірку роботи органів ДКРС у межах наданих повноважень. Брати участь у проведенні нарад, семінарів, "круглих столів" з питань, що належать до компетенції управління.
Повинен знати. Конституцію України; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; методи контролю виконання рішень та доручень; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років.
Періодичність підвищення кваліфікації - не менше 1 разу на 3 роки.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Начальник Управління нормативно-методологічного забезпечення та взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління, розподіляє обов'язки між структурними підрозділами, що входять до складу управління, та його працівниками, очолює та контролює їх роботу. Забезпечує виконання покладених на управління завдань щодо нормативно-методологічного забезпечення контрольно-ревізійної роботи в органах ДКРС, міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, здійснення заходів щодо взаємодії з ними з питань внутрішнього фінансового контролю. Визначає ступінь відповідальності заступників начальника управління, керівників підрозділів у складі управління. Розподіляє планові та позапланові завдання між відділами та працівниками управління. Формує та погоджує положення про відділи та посадові інструкції працівників управління. Визначає напрями роботи управління з метою реалізації політики та стратегії діяльності органів ДКРС. Складає план роботи управління та контролює його виконання, бере участь у розробці планів роботи ГоловКРУ, організує роботу з погодження ГоловКРУ планів контрольно-ревізійної роботи міністерств, інших центральних органів виконавчої влади. Організовує та бере участь у розробці проектів законодавчих та нормативно-правових актів, нормативно-методологічних та інших нормативних документів з питань державного фінансового контролю, спільно з Юридичним відділом здійснює їх супроводження. Здійснює аналіз стану нормативно-методологічного забезпечення контрольно-ревізійної роботи в органах ДКРС, міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади та якості проектів нормативно-правових актів, підготовлених іншими управліннями та відділами ГоловКРУ. У межах компетенції забезпечує організаційно-методичне керівництво роботою начальників відділів організаційної роботи КРУ в регіонах та підрозділів внутрішнього фінансового контролю, координацію з питань контрольно-ревізійної роботи, взаємодію та обмін інформацією з іншими підрозділами ГоловКРУ, іншими державними органами. Готує проекти рішень ГоловКРУ та інформацію керівництву ГоловКРУ, іншим державним органам за напрямами діяльності управління. Організовує розгляд професійної відповідності кандидатів на посади керівників контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади при погодженні ГоловКРУ їх кандидатур відповідно до встановленого порядку. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи управління, підвищення кваліфікації працівників. Подає в установленому порядку керівництву ГоловКРУ пропозиції про своєчасне заміщення вакансій в управлінні, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників управління, їх заохочення, преміювання, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.
Має право. За дорученням керівництва представляти ГоловКРУ та управління в органах виконавчої та законодавчої влади та інших організаціях з питань, що належать до компетенції управління; користуватися інформацією та технічними засобами, які є в ГоловКРУ, та в установленому порядку здійснювати організаційно-розпорядчі заходи щодо отримання від органів виконавчої влади та інших організацій інформації, необхідної для виконання завдань, поставлених перед управлінням; організовувати у межах наданих повноважень ділове листування з органами виконавчої влади та іншими організаціями з питань, віднесених до компетенції управління; давати працівникам управління обов'язкові до виконання вказівки та доручення; надавати в установленому в ГоловКРУ порядку інформацію, матеріали і документи управлінням та самостійним відділам ГоловКРУ, органам виконавчої влади та іншим організаціям; вносити керівництву ГоловКРУ пропозиції щодо удосконалення діяльності органів ДКРС з питань, що належать до компетенції управління; організовувати та проводити наради і семінари з керівниками контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та відділів організаційної роботи КРУ в регіонах у межах повноважень управління; брати участь в нарадах, семінарах, "круглих столах" з питань, що належать до компетенції управління.
Повинен знати. Конституцію України; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного або юридичного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 3 років або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 5 років, або стаж роботи за фахом не менше 7 років.
Періодичність підвищення кваліфікації - не менше 1 разу на 3 роки.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Заступник начальника Управління - начальник відділу нормативно-методологічної роботи Управління нормативно-методологічного забезпечення та взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю управління в межах наданих йому начальником управління повноважень. Очолює роботу відділу, розподіляє обов'язки між працівниками, визначає їм планові та поточні завдання, контролює їх виконання. Складає план роботи відділу та бере участь у підготовці планів роботи управління і ГоловКРУ. Формує та погоджує посадові інструкції працівників відділу. Визначає основні напрями діяльності відділу з метою реалізації завдань, поставлених перед управлінням. Забезпечує виконання покладених на відділ завдань щодо нормативно-методологічного забезпечення контрольно-ревізійної роботи в органах ДКРС, міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, здійснення заходів щодо взаємодії з ними з питань внутрішнього фінансового контролю. Організовує в управлінні та очолює у відділі роботу з розробки проектів нормативно-правових і нормативно-методологічних документів, інших нормативних матеріалів з питань контрольно-ревізійної роботи в органах ДКРС, міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади, спільно з Юридичним відділом супроводжує нормативні акти, подані ГоловКРУ до органів державної влади, які вирішують питання щодо їх прийняття, узгодження або реєстрації. Забезпечує разом з іншими структурними підрозділами ГоловКРУ аналіз відомчих нормативних актів на відповідність їх чинному законодавству та вивчення ефективності нормативно-правових актів. Готує відповідні проекти рішень та пропозицій з цих питань керівництву ГоловКРУ. Забезпечує роботу відділу з формування та поповнення єдиної інформаційної бази нормативно-методологічних документів ГоловКРУ. Виконує інші завдання та доручення начальника управління та керівництва ГоловКРУ, готує за ними проекти відповідних рішень, пропозицій та інформацій. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу, підвищення кваліфікації працівників. Подає в установленому порядку начальникові управління пропозиції про своєчасне заміщення вакансій у відділі, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, їх заохочення, преміювання, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності відділу та управління у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за веденням в управлінні діловодства, збереженням документів. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками управління правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.
Має право. За дорученням керівництва ГоловКРУ представляти інтереси ГоловКРУ в органах виконавчої та законодавчої влади та інших організаціях з питань, віднесених до компетенції відділу та управління; користуватися інформацією та технічними засобами, які є в ГоловКРУ, здійснювати в установленому порядку організаційно-розпорядчі заходи щодо отримання від органів виконавчої влади та інших організацій інформації, яка необхідна для виконання завдань, поставлених перед управлінням і відділом. Організовувати ділове листування з іншими органами та організаціями з питань, що належать до компетенції відділу та управління. Надавати в установленому порядку службову інформацію та документи іншим управлінням та самостійним відділам ГоловКРУ, а за письмовим дорученням ГоловКРУ - іншим органам та організаціям у межах наданих йому повноважень. Давати обов'язкові до виконання вказівки та доручення працівникам відділу, а в межах наданих повноважень - працівникам управління. Вносити пропозиції керівництву управління та ГоловКРУ щодо удосконалення та підвищення ефективності діяльності управління та органів ДКРС. Організовувати та проводити в межах повноважень наради і семінари з керівниками підрозділів організаційної роботи КРУ в регіонах та внутрішнього фінансового контролю. Брати участь у нарадах, семінарах, "круглих столах" з питань, що належать до компетенції управління та відділу.
Повинен знати. Конституцію України; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.
Кваліфікаційні вимоги. Вища освіта фінансово-економічного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.
Стаж роботи за фахом в органах ДКРС на керівних посадах нижчої категорії не менше 2 років або на посаді головного контролера-ревізора не менше 3 років, або стаж роботи за фахом на керівних посадах у державній службі чи в інших сферах економіки не менше 3 років, або стаж роботи за фахом не менше 5 років.
Періодичність підвищення кваліфікації - не менше 1 разу на 3 роки.
Післядипломна освіта у сфері управління: магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.
Начальник відділу координації внутрішнього фінансового контролю Управління нормативно-методологічного забезпечення та взаємодії з підрозділами внутрішнього фінансового контролю
Завдання, обов'язки та повноваження. Здійснює керівництво діяльністю відділу. Визначає відповідальність працівників за доручені дільниці роботи, розподіляє між працівниками планові та позапланові завдання, контролює їх виконання. Розробляє план роботи відділу та погоджує його з начальником управління, бере участь у формуванні плану роботи управління. Забезпечує ефективне виконання працівниками покладених на відділ завдань щодо взаємодії органів ДКРС з міністерствами, іншими центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами з питань внутрішнього фінансового контролю, координації та взаємодії при проведенні контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та їх територіальних органів ревізій (перевірок) підприємств, установ та організацій, що належать до сфери їх управління, координації та методологічного забезпечення контрольно-ревізійної роботи в міністерствах, інших центральних органах виконавчої влади. Організовує роботу відділу з розгляду та погодження ГоловКРУ кандидатур керівників контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади при їх призначенні на посади та звільненні з посад, планів роботи контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та контролю за їх виконанням. Забезпечує роботу відділу щодо перевірки роботи контрольно-ревізійних підрозділів міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, оцінки ефективності цієї роботи, вивчення стану обміну інформацією між контрольно-ревізійними підрозділами внутрішнього фінансового контролю та відповідними управліннями ГоловКРУ з питань контрольно-ревізійної роботи, приймання звітів про контрольно-ревізійну роботу міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, узагальнення та аналізу результатів цієї роботи. Організовує та бере участь у розробці законодавчих та нормативно-правових актів, нормативно-методологічних та інших нормативних документів з питань внутрішнього фінансового контролю, що здійснюється контрольно-ревізійними підрозділами міністерств, іншими органами центральної виконавчої влади. Здійснює нормативно-методологічне керівництво контрольно-ревізійною роботою в системі внутрішнього фінансового контролю. Виконує інші завдання та доручення начальника управління та керівництва ГоловКРУ. Готує за дорученням начальника управління проекти рішень, інформації та пропозиції керівництву ГоловКРУ та іншим органам виконавчої влади з питань, віднесених до компетенції відділу. Вживає необхідних заходів щодо вдосконалення організації роботи відділу, підвищення кваліфікації працівників. Подає в установленому порядку начальникові управління пропозиції про своєчасне заміщення вакансій у відділі, призначення на посади, звільнення з посад та переміщення працівників відділу, їх заохочення, преміювання, притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності, включення до кадрового резерву, проведення стажування та з інших питань службової діяльності. Забезпечує захист державних, службових та комерційних таємниць у напрямах діяльності відділу у відповідності з чинним законодавством. Здійснює контроль за збереженням документів у відділі та дотриманням його працівниками вимог діловодства. Організовує роботу з документами у відповідності з чинним законодавством. Забезпечує дотримання працівниками відділу правил внутрішнього трудового розпорядку, законодавства України з питань державної служби та боротьби з корупцією.
Має право. За дорученням керівництва ГоловКРУ представляти ГоловКРУ в інших органах і організаціях з питань, віднесених до компетенції відділу; користуватися інформацією та технічними засобами, що є в ГоловКРУ, та здійснювати в установленому порядку заходи організаційно-розпорядчого характеру щодо отримання від інших органів та організацій інформації, яка необхідна для виконання завдань, поставлених перед відділом; давати працівникам відділу, у межах своєї компетенції, доручення і вказівки, обов'язкові до виконання; вносити пропозиції начальнику управління щодо удосконалення та підвищення ефективності контрольно-ревізійної діяльності підрозділів внутрішнього фінансового контролю та органів ДКРС; брати участь у проведенні нарад, семінарів, "круглих столів" з питань, що належать до компетенції відділу.
Повинен знати. Конституцію України; акти законодавства, що стосуються державної служби та діяльності органів ДКРС; укази Президента України, постанови Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету Міністрів України, розпорядчі документи Міністерства фінансів України та ГоловКРУ, інші нормативно-правові акти, інструктивні та методичні документи, що регулюють питання організації та здійснення державного фінансового контролю; основні засади державної політики у сфері державного фінансового контролю; порядок підготовки та внесення до відповідних органів проектів законодавчих та нормативних актів; практику застосування чинного законодавства; основи державного управління, економіки, права, управління персоналом та ринку праці; правила ділового етикету; форми та методи роботи із засобами масової інформації; правила і норми охорони праці та протипожежного захисту; основні принципи роботи на комп'ютері та відповідні програмні засоби.