• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження програм державного інспектування вищих навчальних закладів

Державна інспекція навчальних закладів України | Наказ, Заходи, Інформація, Форма типового документа, Витяг, Програма від 04.07.2012 № 28-а
Реквізити
  • Видавник: Державна інспекція навчальних закладів України
  • Тип: Наказ, Заходи, Інформація, Форма типового документа, Витяг, Програма
  • Дата: 04.07.2012
  • Номер: 28-а
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна інспекція навчальних закладів України
  • Тип: Наказ, Заходи, Інформація, Форма типового документа, Витяг, Програма
  • Дата: 04.07.2012
  • Номер: 28-а
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ІНСПЕКЦІЯ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
04.07.2012 № 28-а
Про затвердження програм державного інспектування вищих навчальних закладів
Відповідно до пункту 5 Порядку державного інспектування навчальних закладів , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 травня 2012 р. № 353,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити програми державного інспектування вищих навчальних закладів за такими напрямами:
- комплексна перевірка діяльності вищих навчальних закладів;
- стан управлінської діяльності у вищих навчальних закладах;
- перевірка дотримання вищими навчальними закладами Ліцензійних умов надання освітніх послуг у сфері вищої освіти;
- якість підготовки студентів вищими навчальними закладами, що додаються
2. Управлінню контролю за діяльністю вищих навчальних закладів (ШИМАНСЬКИЙ В.М.) використовувати програми для проведення комплексних або вибіркових перевірок за напрямами державного інспектування вищих навчальних закладів.
3. Відділу кадрового та організаційного забезпечення (ХАНБЕКЯН О.В.) розмістити цей наказ та вказані програми на офіційному Web-сайті ДІНЗ України.
4. Рекомендувати центральним органам виконавчої влади та місцевим органам управління освітою використовувати зазначені програми для проведення, в межах повноважень, перевірок підпорядкованих їм вищих навчальних закладів.
5. Контроль за виконанням наказу покласти на першого заступника Голови ДУДНИКА Ю.П.
ГоловаМ.Ф. Гончаренко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державної
інспекції навчальних
закладів України
04.07.2012 № 28-а
ПРОГРАМА
комплексної перевірки діяльності вищих навчальних закладів
ПЕРЕДМОВА
Програму комплексної перевірки вищих навчальних закладів розроблено відповідно до постанов КМУ від 03.05.2012 № 353 "Про затвердження Порядку державного інспектування навчальних закладів", від 08.08.2007 № 1019 "Про ліцензування діяльності з надання освітніх послуг", наказу МОН від 24.12.2003 № 847 "Про затвердження Ліцензійних умов надання освітніх послуг у сфері вищої освіти, Порядку здійснення контролю за дотриманням ліцензійних умов, Положення про експертну комісію та порядок проведення ліцензійної експертизи" із змінами та доповненнями, внесеними наказом МОНмолодьспорту України від 29.11.2011 р. № 1377, інших нормативних і розпорядчих документів з даного питання.
Комплексна перевірка діяльності вищих навчальних закладів є формою державного інспектування, що може бути плановою або позаплановою, і здійснюється за такими напрямами: виконання Конституції України , законів України, інших нормативно-правових актів з питань освіти; дотримання вищими навчальними закладами вимог державних стандартів освіти; якість підготовки студентів; організація навчально-виховної, навчально-методичної і наукової роботи; ефективність використання педагогічного та науково-педагогічного потенціалу і матеріальних ресурсів; забезпечення розвитку та ефективність використання матеріально-технічної бази і об'єктів соціальної сфери.
Мета перевірки: визначення рівня відповідності освітньої діяльності вищих навчальних закладів Ліцензійним умовам надання освітніх послуг у сфері вищої освіти , установленим законодавством вимогам фактичного стану кадрового, навчально-методичного, матеріально-технічного, інформаційного забезпечення навчального процесу з окремих напрямів підготовки (спеціальностей) за відповідними освітньо-кваліфікаційними рівнями, організації навчально-виховної роботи та якості підготовки студентів, забезпечення розвитку та ефективності використання матеріально-технічної бази та об'єктів соціально-побутової сфери, стану фінансово-господарської та управлінської діяльності у ВНЗ.
Зміст програми передбачає перевірку забезпечення вищих навчальних закладів матеріально-технічною, навчально-методичною та інформаційною базою, педагогічними та науково-педагогічними кадрами відповідно до встановлених нормативів і вимог для підготовки фахівців з вищою освітою різних освітньо-кваліфікаційних рівнів.
До даної програми додаються таблиці, які характеризують види діяльності навчальних закладів.
№ п/пНапрям перевіркиДокументи і матеріали, які подає навчальний
заклад
1.Загальна характеристика вищого навчального закладу, стан дотримання положень Конституції України
, законів України, інших нормативно-правових актів з питань освіти
- Постанова Кабінету Міністрів України (наказ міністерства за підпорядкуванням, рішення Ради (зборів) засновників про створення ВНЗ та ВСП ВНЗ).
- Останній документ про зміну назви (статусу);
- Свідоцтво про державну реєстрацію навчального закладу;
- Довідка про включення його до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України;
- Статут ВНЗ; Положення про ВСП;
- Ліцензії та сертифікати на здійснення освітньої діяльності;
- Концепція діяльності навчального закладу (напрямів та спеціальностей);
- Накази про створення структурних підрозділів;
- Матеріали щодо створення та діяльності наукових навчально-виробничих комплексів, учасником яких є ВНЗ.
- Форма 2-3 НК
2.Формування контингенту студентів- Ліцензії на здійснення освітньої діяльності та сертифікати про акредитацію;
- Форма 2-3 НК;
- Обсяги державного і регіонального замовлення на підготовку фахівців;
- Накази про створення приймальної комісії та її підрозділів;
- План роботи приймальної комісії;
- Правила прийому до ВНЗ;
- Положення про приймальну комісію ВНЗ;
- Положення про структурні підрозділи приймальної комісії;
- Програми вступних випробувань;
- Робоча документація приймальної комісії (протоколи засідань, журнали реєстрації заяв і документів вступників, бланкова документація тощо);
- Накази на зарахування, переведення, відрахування студентів;
- Особові справи студентів;
- Заходи щодо формування, адаптації та збереження контингенту студентів;
- Договори на підготовку фахівців;
- Журнали обліку навчальних занять.
3.Навчально-методичне та інформаційне забезпечення навчального процесу (розділ може формуватись як в цілому по ВНЗ так і за окремими напрямами та спеціальностями)- Комплекси навчально-методичного забезпечення дисциплін:
- освітньо-кваліфікаційні характеристики (у тому числі варіативна компонента) за напрямами та спеціальностями, за якими здійснюється підготовка фахівців;
- освітньо-професійні програми (у тому числі варіативна компонента) за напрямами та спеціальностями, за якими здійснюється підготовка фахівців;
- навчальні та робочі навчальні плани (в тому числі за наявності - інтегровані);
- структурно-логічні схеми з кожної спеціальності;
- навчальні та робочі навчальні програми дисциплін;
- наявність навчально-методичного забезпечення для кожної навчальної дисципліни навченого плану;
- плани семінарських, практичних завдань, завдань для лабораторних робіт;
- наявність пакетів контрольних завдань для перевірки знань з дисциплін усіх циклів;
- забезпеченість програм усіх видів практик;
- наявність методичних вказівок щодо виконання дипломних робіт (проектів), державних екзаменів;
- забезпечення самостійної роботи студентів (у тому числі з використанням інформаційних технологій);
- критерії оцінювання знань і вмінь студентів.
- Інформаційні матеріали бібліотеки по забезпеченню навчальними підручниками (посібниками) з дисциплін;
- Протоколи засідань кафедр (циклових комісій).
4.Організація навчального процесу- Графік навчального процесу;
- Розклад занять;
- Положення про організацію навчального процесу у ВНЗ (за наявності за кредитно-модульною (кредитно-трансферною) системою;
- Журнали обліку навчальних занять;
- Екзаменаційні (залікові) відомості;
- Залікові книжки;
- Накази з основного виду діяльності.
5.Ефективність використання педагогічного та науково-педагогічного потенціалу- Штатний розпис;
- Тарифікаційна відомість (ВНЗ I - II рівнів акредитації);
- Трудові книжки;
- Особові справи адміністративних та науково-педагогічних (педагогічних) працівників;
- Протоколи засідань кафедр (циклових комісій) щодо розподілу навчального навантаження;
- Матеріали (плани, звіти тощо) щодо підвищення кваліфікації науково-педагогічних (педагогічних) працівників;
- Матеріали атестації педагогічних працівників (ВНЗ I - II рівнів акредитації та відповідних підрозділів ВНЗ III - IV рівнів акредитації);
- Матеріали конкурсу на заміщення вакантних посад науково-педагогічних працівників;
- Індивідуальні плани роботи науково-педагогічних працівників;
- Журнали обліку навчальних занять;
- Накази з кадрових питань.
6.Забезпечення розвитку та ефективність використання матеріально-технічної бази- Документи, що засвідчують право власності, оперативного управління чи користування основними засобами для здійснення навчально-виховного процесу на строк, необхідний для завершення надання освітньої послуги;
- Документи про відповідність приміщень закладу та його матеріально-технічної бази санітарним нормам, вимогам правил пожежної безпеки, а також нормам з охорони праці (приписи Держпожежнагляду і санепідемстанції тощо);
- Технічний паспорт навчального закладу;
- Перспективний план розвитку навчально-матеріальної бази;
- Навчальні плани і програми;
- Паспорти навчальних кабінетів і лабораторій (за наявності);
- Інструкції з питань техніки безпеки та протипожежної безпеки в навчальному закладі;
- Акти санітарно-епідеміологічної служби, органів пожежної охорони щодо готовності навчального закладу до нового навчального року;
- Накази з основного виду діяльності;
- Матеріали щодо орендної діяльності (договори оренди приміщень та обладнання; дозволи органів управління на оренду, внутрішньовідомча переписка щодо оренди тощо);
- Договори про співпрацю.
7.Організація навчально-виховної роботи- Положення про організацію виховної роботи у ВНЗ;
- Положення про студентське самоврядування;
- Плани виховної роботи навчального закладу та його структурних підрозділів;
- Плани роботи гуртків, об'єднань, спортивних секцій;
- Плани роботи органів студентського самоврядування;
- Протоколи засідань вченої (педагогічної) ради, методрад, кафедр (циклових комісій), методоб'єднань кураторів навчальних груп, органів студентського самоврядування;
- Журнали обліку навчальних занять;
- Накази щодо заохочення та притягнення до відповідальності студентів.
8.Науково-дослідна діяльність і міжнародні зв'язки- Тематичний план наукових досліджень;
- Договори на виконання госпрозрахункових НДР;
- Матеріали про участь колективів кафедр у проведенні НДР;
- Матеріали про впровадження результатів НДР у виробництво та навчальний процес;
- Положення про наукове студентське товариство;
- Матеріали щодо участі студентів у науковій роботі кафедр;
- Міжнародні угоди про співробітництво;
- Звіти викладачів про зарубіжні відрядження;
- Матеріали роботи аспірантури та докторантури (для ВНЗ III - IV р.а.).
9.Фінансово-господарська діяльність- Штатний розпис;
- Тарифікаційна відомість (для ВНЗ I - II рівнів акредитації);
- Кошторис;
- Акти перевірки Держфінінспекції і податкової адміністрації;
- Розрахунок вартості навчання студента;
- Угоди (договори) з юридичними та фізичними особами на підготовку студентів;
- Колективний договір;
- Положення ВНЗ про надання платних послуг;
- Річний фінансовий звіт;
- Документи щодо виплати заробітної плати працівникам, у т.ч. сумісникам;
- Накази з фінансово-господарської діяльності;
- Протоколи засідань Вченої (педагогічної) ради.
10.Забезпечення розвитку та ефективність використання об'єктів соціально-побутової сфери- Соціальні плани та програми навчального закладу;
- Паспорти: гуртожитків, їдалень, буфетів, медпункту;
- Матеріали інвентаризації;
- Положення про студентський гуртожиток;
- Картки обліку диспансерних хворих;
- Матеріали щодо соціальної допомоги ВНЗ дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та дітям з багатодітних сімей;
- Облікові та звітні матеріали щодо роботи гуртожитку.
11.Практична підготовка студентів- Навчальні та робочі навчальні плани;
- Наскрізні програми практичної підготовки;
- Робочі програми практик;
- Договори з підприємствами та організаціями щодо виробничих практик студентів;
- Накази щодо практичного навчання;
- Облікова та звітна документація щодо практичного навчання (Результати проходження студентами виробничих практик);
- Документи про відповідність приміщень навчального закладу та його матеріально-технічної бази, що забезпечує виконання програм навчальних практик, санітарним нормам, вимогам правил; пожежної безпеки, а також нормам з охорони праці (приписи Держпожежнагляду і санепідемстанції тощо);
- Технічний паспорт навчального закладу.
12.Організація курсового та дипломного проектування- Навчальні плани та програми;
- Методичне забезпечення курсового та дипломного проектування (державної атестації);
- Курсові роботи та проекти;
- Накази щодо організації дипломного проектування, створення ДЕК (ДКК), затвердження тематики дипломних робіт (проектів);
- Дипломні роботи (проекти) за останні три роки,
- Протоколи засідань ДКК (ДЕК);
- Звіти голів ДКК (ДЕК);
- Графіки захисту дипломних робіт (проектів);
- Розклад державних екзаменів;
- Документи та матеріали роботи ДКК (ДЕК); Журнали реєстрації видачі дипломів.
13.Якість підготовки студентів- Навчальні плани за напрямами підготовки, з яких передбачається проведення контрольних робіт;
- Екзаменаційні відомості з результатами останнього підсумкового семестрового контролю в цілому по ВНЗ, у т.ч. з дисциплін, з яких проводяться контрольні роботи;
- Науково-методичне (навчально-методичне) забезпечення з дисциплін, з яких проводяться контрольні роботи;
- Матеріали ректорського (директорського) контролю з визначених дисциплін.
14.Робота ВНЗ щодо сприяння працевлаштуванню випускників- Наказ про створення підрозділу (комісії тощо) сприяння працевлаштуванню випускників;
- Договори на підготовку, забезпечення місцями призначення випускників;
- Картки працевлаштування випускників;
- Довідки про надання можливості самостійного працевлаштування;
- Статистичні матеріали щодо працевлаштування випускників;
- Відгуки про якість підготовки фахівців з підприємств, організацій, установ та інформація про їх працевлаштування.
15.Стан управлінської діяльності у навчальному закладі.- Статут ВНЗ;
- Колективний договір між адміністрацією та трудовим колективом;
- Звіт навчального закладу про результати роботи;
- Щорічний звіт керівника перед трудовим колективом;
- Контракт керівника навчального закладу з органом управління;
- Функціональні обов'язки заступників керівника навчального закладу та керівників структурних підрозділів;
- Кадровий резерв на керівні посади ВНЗ та керівників структурних підрозділів;
- Перспективні та поточні плани роботи навчального закладу;
- Протоколи засідань Вченої (педагогічної) ради та ректорату;
- Протоколи засідань кафедр (циклових комісій);
- Журнал реєстрації звернень громадян;
- Журнали вхідної та вихідної документації навчального закладу;
- Накази з основної діяльності.
__________
Примітка.
• На основі аналізу матеріалів перевірки підготувати акт, в якому викласти аналіз діяльності навчального закладу за напрямами програми та дати оцінку його роботи в динаміці за останні три роки.
• Відзначити недоліки та невирішені питання.
• У ході перевірки для оптимізації роботи голова комісії може запроваджувати робочі форми таблиць та статистичних даних, які не є додатком до акта.
Додатки:
Таблиця 1. Витяг з ліцензії та сертифікатів;Таблиця 11. Показники результативності виховної роботи;
Таблиця 2. Загальні показники розвитку ВНЗ та формування контингенту студентів;Таблиця 12. Характеристика науково-дослідної роботи;
Таблиця 3. Використання ліцензованого обсягу;Таблиця 13. Фінансово-господарська діяльність;
Таблиця 4. Контингент студентів;Таблиця 14. Стан розвитку соціальної сфери;
Таблиця 5. Показники діяльності в умовах реалізації ЄКТС;Таблиця 15. Результати випуску, використання і адаптації спеціалістів;
Таблиця 6. Характеристика науково-педагогічного складу;Таблиця 16. Міжнародні зв'язки;
Таблиця 7. Якісний і кількісний склад кафедр;Таблиця 17. Графік проведення інспекторських контрольних робіт;
Таблиця 8. Кадрове забезпечення навчального процесу;Таблиця 18. Відомість результатів виконання контрольних робіт;
Таблиця 9. Ефективність діяльності аспірантури (докторантури);Таблиця 19. Зведена відомість результатів виконання студентами інспекторських контрольних робіт;
Таблиця 10. Матеріально-технічна база та соціально-побутова сфера;Таблиця 20. Управлінські заходи щодо забезпечення якості підготовки студентів.
Начальник управління
контролю за діяльністю
вищих навчальних закладів

В.М. Шиманський
Додатки
Таблиця 1
ВИТЯГ
з ліцензії від ________ серія ______ № ___________ та
сертифікатів від ________ серія ______№ ___________
(перерахувати реквізити всіх діючих сертифікатів)
_________________________________________________
(назва ВНЗ)
ШифрНапрям, спеціальністьДеннаЗаочнаТермін дії ліцензіїТермін дії сертифікатаПримітка
Таблиця 2
Загальні показники розвитку та формування контингенту студентів
__________________________________________________________________
(назва навчального закладу)
станом на 10.01 кожного року)
№ п/пПоказникРоки
20__20__20__
1.Кількість ліцензованих напрямів (всього)
спеціальностей
(всього, за кожним ОКР окремо)
2.Контингент студентів на всіх курсах навчання
у т.ч. денної форми навчання
3.Прийнято на навчання, всього (осіб)
у т.ч. за держзамовленням
(в цілому по ВНЗ та у розрізі напрямів та спеціальностей)
4.Конкурс абітурієнтів на одне місце за державним
замовленням
(в цілому по ВНЗ та у розрізі напрямів та спеціальностей)
5.Частка студентів I курсу денної форми навчання
(в цілому по ВНЗ), %
з них: нагороджених медалями, або тих, що отримали диплом з
відзнакою
зарахованих на пільгових умовах
з якими укладені угоди на підготовку
6.Кількість відокремлених структурних підрозділів
вищого навчального закладу
7.Кількість співробітників (всього),
у т.ч. науково-педагогічних
8.Кількість будівель
загальна площа, м-2
Керівник (ректор,
директор; назва ВНЗ) __________________ (Прізвище, ініціали)
М.П.
Дата
Таблиця 3
Використання ліцензованого обсягу
у _______________________________________________
(назва ВНЗ)
ШифрНапрям, спеціальністьЛіцензований обсягВикористання ліцензованого обсягу % станом на (місяць перевірки):Примітка
денназаочнаЖовтень 20__Жовтень 20__Жовтень 20__
ДФЗФДФЗФДФЗФ
Керівник ВНЗ ____________ (П.І.Б.) Голова комісії ____________ (П.І.Б.)
Таблиця 4
Контингент студентів-*
Загальний контингент студентів становить ________ осіб, з них денної ________ та заочної ______ форми навчання, ___________ в тому числі в розрізі спеціальностей:
Інформація про контингент студентів, підготовка яких здійснюється за напрямами, затвердженими постановами Кабінету Міністрів України від 13.12.2006 № 1719 "Про перелік напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра", від 20.06.2007 № 839 "Про перелік напрямів, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційним рівнем молодшого спеціаліста" та від 27.08.2010 № 787 "Про затвердження переліку спеціальностей, за якими здійснюється підготовка фахівців у вищих навчальних закладах за освітньо-кваліфікаційними рівнями спеціаліста і магістра":
№ п/пШифр, назва галузі знань, напрямуЛіцензійний обсягДержавне замовленняТермін навчанняФактичний прийомЗагальний контингент студентів
денназаочнаденназаочнаденназаочнаденназаочнаденназаочна
1.молодший спеціаліст I -
II -
III -
IV -
I -
II -
III -
IV -
I -
II -
III -
IV -
I -
II -
III -
IV -
2.бакалавр I -
II -
III -
IV -
I -
II -
III -
IV -
V -
I -
II -
III -
IV -
I -
II -
III -
IV -
V -
3.спеціаліст I -
II -
I -
II -
I -
II -
I -
II -
4.магістр I -
II -
I -
II -
I -
II -
I -
II -
Всього по ВНЗ
__________
-* Відокремлені структурні підрозділи із зазначенням місця розташування зазначаються окремим розділом таблиці.
Керівник (ректор,
директор; назва ВНЗ) __________________ (Прізвище, ініціали)
М.П.
Таблиця 5
Показники діяльності в умовах реалізації ЄКТС
______________________________________________________________
(назва ВНЗ)
№ п/пНазва показникаРоки
Станом на 05.10.20__ р.Станом на 05.10.20__ р.
1.Кількість студентів, навчання яких здійснюється за
індивідуальними навчальними планами
2.Кількість студентів ВНЗ, які скористалися
програмами обміну у межах України
3.Кількість студентів, які скористалися програмами
обміну у межах України і прибули до ВНЗ
4.Кількість студентів ВНЗ, які скористалися
програмами обміну за межами України
5.Кількість студентів, які скористалися програмами
обміну з-за меж України і прибули на навчання до даного ВНЗ
6.Кількість програм вільної траєкторії, у яких бере
участь ВНЗ
7.Загальна кількість програм міжнародного
співробітництва
8.Кількість міжнародних наукових та освітніх
проектів, програм, співвиконавцем яких є навчальний заклад
9.Кількість студентів, аспірантів та
аспірантів-стажистів, направлених на навчання або стажування до
закордонних підприємств, установ і організацій та для участі в
міжнародних заходах
10.Кількість студентів, аспірантів та
аспірантів-стажистів, направлених на навчання або стажування до
вітчизняних підприємств, установ і організацій
11.Кількість міжнародних науково-практичних
конференцій, які проведено на базі навчального закладу
12.Кількість науково-практичних конференцій, які
проведено на базі навчального закладу
13.Кількість студентів - учасників міжнародних
наукових студентських олімпіад та конференцій
14.Кількість студентів - призерів міжнародних наукових
студентських олімпіад та конференцій
15.Загальна кількість днів, проведених працівниками
ВНЗ у закордонних відрядженнях
16.Загальна кількість днів, проведених працівниками
ВНЗ у закордонних відрядженнях для проведення наукової та
викладацької роботи
Керівник (ректор,
директор; назва ВНЗ) __________________ (Прізвище, ініціали)
М.П.
Дата
Таблиця 6
Характеристика науково-педагогічного складу-*
______________________________________________________________
(назва навчального закладу)
№ п/пПоказникиВсього по ВНЗ
20__20__20__
1.Штатна чисельність науково-педагогічних
працівників, всього осіб
з них: докторів наук, професорів
кандидатів наук, доцентів
2.Штатна укомплектованість, %
з них: докторів наук, професорів
кандидатів наук, доцентів
3.Кількість сумісників, всього осіб
з них: докторів наук, професорів
кандидатів наук, доцентів
4.Середній вік викладачів з науковими ступенями і званнями, роки
з них: докторів наук, професорів
кандидатів наук, доцентів
5.Кількість викладачів пенсійного віку, всього осіб з них: докторів наук, професорів кандидатів наук, доцентів
6.Кількість викладачів, у яких базова освіта не відповідає дисципліні, яка викладається (%)
7.Кількість звільнених викладачів, всього осіб з них: докторів наук, професорів
кандидатів наук, доцентів
8.Кількість зарахованих викладачів, всього осіб у тому числі за конкурсом
з них: докторів наук, професорів
кандидатів наук, доцентів
9.Кількість викладачів, яким заплановані для викладання п'ять і більше дисципліни, всього осіб
10.Загальна кількість аспірантів, всього осіб
з них: захистили дисертації у встановлений термін
залишилися для роботи у ВНЗ
11.Участь професорсько-викладацького складу в науковій роботі, % від штатної чисельності з них: по випускаючих кафедрах
12.Кількість наукових видань, опублікованих протягом року, всього назв з них: монографій публікацій у фахових наукових журналах
13.Кількість навчальних посібників, підручників, виданих професорсько-викладацьким складом, примірників з них: з грифом Міністерства освіти і науки України та МОНмолодьспорту (назв)
__________
-* Заповнюється станом на 10 жовтня кожного року
Керівник (ректор,
директор; назва ВНЗ) __________________ (Прізвище, ініціали)
М.П.
Таблиця 7
(для ВНЗ III - IV рівнів акредитації)
Якісний і кількісний склад кафедр
№ п/пНазва кафедри-*Завідувач кафедри (П.І.Б., науковий ступінь, вчене звання, термін перебування на посаді, стаж науково-педагогічної роботи)Загальний склад кафедриПрацівники за основним місцем роботи:
Всього осібДоктори наук, професориКандидати наук, доцентивсього осібдоктори наук, професори (П.І.Б.)кандидати наук, доценти (П.І.Б.)
__________
-* вказати статус кафедри - випускова (із зазначенням напрямів та спеціальностей) /не випускова.
Керівник (ректор,
директор; назва ВНЗ) __________________ (Прізвище, ініціали)
М.П.
Дата
Таблиця 8
Кадрове забезпечення навчального процесу спеціальності
______________________________________________
(назва спеціальності)
№ п/пПрізвище, ім'я та по батькові викладачаБазова освіта (спец. за дипломом про вищу освіту)Стаж педагогічної роботиПостійне (основне) місце роботи, посадаНауковий ступінь, вчене звання (категорія-*)Проходження педагогічного стажування, підвищення кваліфікації, атестації (останнє, рік)Попередній рік підвищення кваліфікації, атестації, результатДисципліни, які викладаєПед. навантаження на рік, у т.ч. лекційних годин-**
12345678910
1. Цикл гуманітарної та соціально-економічної підготовки
1.1. Особи, які працюють за основним місцем роботи
1.
1.2. Особи, які працюють за сумісництвом
1.
2. Цикл фундаментальної та природничо-наукової підготовки
2.1. Особи, які працюють за основним місцем роботи
1.
2.2. Особи, які працюють за сумісництвом
1.
3. Цикл професійної підготовки
3.1. Особи, які працюють за основним місцем роботи
2.
3.2. Особи, які працюють за сумісництвом
1.
__________
-* Для ВНЗ I - II рівнів акредитації.
-** години вказувати в декількох цифрах: загальне навантаження викладача по ВНЗ незалежно від напряму та спеціальності (всього годин /лекційних); всього годин/ лекційних (з кожної окремої дисципліни, яку викладає НПП на зазначеному напрямі (спеціальності)).
Вакансії ____________ (кількість годин) з дисциплін (перелік) _______________
Керівник (ректор,
директор; назва ВНЗ) __________________ (Прізвище, ініціали)
Таблиця 9
Ефективність діяльності аспірантури (докторантури)
у _____________________________________
(назва навчального закладу)
ПоказникРоки
20__20__20__20__20__
Назва і шифр наукової спеціальност-*
Прийом (всього, осіб)
у т.ч. за денною формою
за заочною формою
Контингент (всього, осіб)
у т.ч. за денною формою
за заочною формою
Випуск (всього, осіб)
у т.ч. за денною формою
з них із захистом в установлений термін
за заочною формою
з них із захистом в установлений термін
Кількість випускників, з числа захищених, які
залишились працювати у ВНЗ
__________
-* Заповнюється за всіма науковими спеціальностями аспірантури та докторантури, за якими здійснюється підготовка науково-педагогічних кадрів у ВНЗ.
Керівник (ректор,
директор; назва ВНЗ) __________________ (Прізвище, ініціали)
М.П.
Дата
Таблиця 10
Матеріально-технічна база та соціально-побутова сфера
____________________________________
(назва ВНЗ)
№ п/пПоказникиРоки
20_20__20__
1.Загальна площа приміщень навчально-виробничих
корпусів, всього м-2
2.Площа приміщень, які орендуються, всього м-2
у т.ч. для використання у навчальному процесі, м-2
3.Площа приміщень, які здаються в оренду, всього
м-2
у т.ч. навчальна, м-2
4.Введено в дію площ, всього м-2
у т.ч. навчальних корпусів, м-2
студентських гуртожитків, м-2
5.Забезпеченість лабораторіями, полігонами,
необхідними для виконання навчальних програм:
перелік об'єктів, м-2, % від вимог навчального плану
6.Площа комп'ютерних класів, м-2
7.Забезпеченість робочими комп'ютерними місцями:
всього (одиниць ПЕОМ)
у т.ч. для проведення навчальних занять
8.Потреба фінансування розвитку матеріально-технічної
бази, всього тис.грн.
у т.ч. для проведення капітального ремонту, тис.грн.
для проведення поточного ремонту, тис.грн.
9.Фактично профінансовано, всього тис.грн.
у т.ч. для проведення капітального ремонту, тис.грн.
10.Заплановано ремонтних робіт, тис.грн.
11.Фактично виконано ремонтних робіт, тис.грн.
12.Наявність пунктів харчування,
площа, м-2
кількість посадкових місць
13.Наявність медичного пункту (+/-)
площа, м-2
14.Бібліотека, читальні зали
у них кількість посадкових місць
15.Контингент студентів денної форми навчання, що
потребує житла, осіб
у т.ч. проживають у гуртожитку, осіб
16.Загальні площі гуртожитків, всього м-2
у них місць
у т.ч. здаються в оренду базовим ВНЗ, м-2
орендуються базовим ВНЗ, м-2
17.Житлова площа, що припадає на 1 мешканця
гуртожитку, м-2
18.Наявність у корпусах і гуртожитках приладів для
обліку постачання (кількість, % від потреби):
електроенергії
тепла
газу
води
19.Наявність протипожежного обладнання, що відповідає
вимогам, у % до нормативу
20.Частка дисциплін, забезпечення яких навчальною
літературою не перевищує 50% (у розрахунку 3 підручника на 1
студента) в цілому по ВНЗ
(в розрізі напрямів та спеціальностей окремим додатком)
гуманітарної і соціально-економічної підготовки
природничо-наукової підготовки
професійної та практичної підготовки
21.Кількість навчальних підручників, посібників з
грифом Міносвіти і науки України та внутрішнього видання