• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про постійні комісії Київської міської ради V скликання

Київська міська рада | Рішення, Положення від 08.11.2007 № 1158/3991 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Положення
  • Дата: 08.11.2007
  • Номер: 1158/3991
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Положення
  • Дата: 08.11.2007
  • Номер: 1158/3991
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
V сесія V скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 1158/3991 від 08.11.2007
( Рішення втратило чинність на підставі Рішення Київміськради N 382/5769 ( ra0382023-11 ) від 14.07.2011 )
Про затвердження Положення про постійні
комісії Київської міської ради V скликання
Відповідно до частини тринадцятої статті 46, частинип'ятнадцятої статті 47 Закону України "Про місцеве самоврядуванняв Україні" ( 280/97-ВР ), статті 16 Регламенту Київської міськоїради, затвердженого рішенням Київради від 14.06.2006 N 14/14( ra_014023-06 ), із змінами та доповненнями, внесеними рішеннямиКиївради від 31.10.2006 N 115/172 ( ra-115023-06 ), від 14.06.2007N 743/1404 ( ra0743023-07 ), статті 18 Статуту територіальноїгромади міста Києва ( raa371023-02 ), затвердженого рішеннямКиївради від 28.03.2002 N 371/1805 ( raa371023-02 ), Київська міська рада ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Положення про постійні комісії Київськоїміської ради V скликання згідно з додатком.
2. Рішення Київради від 27.03.2003 N 325/485 ( ra0325023-03 )"Про затвердження Положення про постійні комісії Київради" вважатитаким, що втратило чинність.
3. Це рішення офіційно оприлюднити в газеті Київської міськоїради "Хрещатик".
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти назаступника міського голови - секретаря Київради Довгого О.С.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київської
міської ради
від 08.11.2007
N 1158/3991
ПОЛОЖЕННЯ
про постійні комісії Київської міської Ради V скликання
Це Положення визначає порядок формування, повноваження,функціональну спрямованість та порядок організації роботипостійних комісій Київської міської ради.
I. Загальні Положення
Стаття 1. Статус постійних комісій Київської міської ради
Постійні комісії Київської міської ради є органами Київськоїміської ради (далі за текстом - Київради), що обираються з числаїї депутатів для вивчення, попереднього розгляду і підготовкипитань, які належать до їх відання, здійснення контролю завиконанням рішень ради та її виконавчого органу.
Постійні комісії Київради здійснюють свою діяльність,керуючись Конституцією України ( 254к/96-ВР ) і законами України,актами Президента України, Кабінету Міністрів України, рішеннямиКиївради, Статутом територіальної громади міста Києва( raa371023-02 ), Регламентом Київради ( ra_014023-06 ) та цимПоложенням.
Постійні комісії Київради є підзвітними раді тавідповідальними перед нею.
Стаття 2. Склад постійних комісій Київради
Постійні комісії Київради обираються Київрадою на термін їїповноважень у складі голови та членів комісії. Кількісний іперсональний склад постійних комісій Київради затверджується напленарному засіданні Київради.
Голови постійних комісій Київради обираються на пленарномузасіданні Київради на термін повноважень ради.
До складу постійних комісій Київради не можуть бути обраніКиївський міський голова, заступник міського голови - секретарКиївради.
Депутати Київради працюють у постійних комісіях Київради нагромадських засадах (за виключенням голови постійної комісіїКиївради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку).Депутат може входити до складу лише однієї постійної комісіїКиївради.
Стаття 3. Принципи роботи постійних комісій Київради
Постійні комісії Київради будують свою роботу на принципах:верховенства права, законності, гласності, рівноправності,функціональності, плановості, обґрунтованості, колегіальності,вільного обговорення при вирішенні питань.
Стаття 4. Повноваження постійних комісій Київради
Постійні комісії Київради за дорученням Київради, Київськогоміського голови, заступника міського голови - секретаря Київрадиабо за власною ініціативою:
1) розробляють, попередньо розглядають проекти програмсоціально-економічного і культурного розвитку та інших програмекономічного, науково-технічного, соціального, національно-культурного розвитку, охорони довкілля, цільових програм з іншихпитань, а також звіти про виконання відповідних програм;
2) попередньо розглядають проекти бюджету м. Києва та проектипро внесення змін та доповнень до бюджету м. Києва, а також звітипро виконання бюджету м. Києва відповідно до функціональноїспрямованості постійних комісій Київради;
3) розробляють та вносять на розгляд Київради проективідповідних рішень;
4) попередньо розглядають та готують висновки і пропозиціїщодо проектів рішень Київради, що внесені на розгляд ради;
5) узагальнюють зауваження та пропозиції, що надійшли допроектів рішень Київради;
6) проводять збір та аналіз інформації з питань, що належатьдо повноважень комісій;
7) попередньо розглядають, вивчають, надають висновки тарекомендації до проектів програм по залученню коштів населення,вітчизняних та зарубіжних інвесторів, що стосуються інтересівтериторіальної громади м. Києва, соціально-економічного такультурного розвитку міста, задоволення потреб населення;
8) організовують експертизи інноваційних та інвестиційнихпроектів, представлених з ініціативи виконавців для впровадженняїх в життєдіяльність у м. Києві;
9) попередньо розглядають кандидатури осіб, які пропонуютьсядля обрання, затвердження, призначення або погодження Київрадою,готують висновки з цих питань;
10) попередньо розглядають звернення, протести прокуратури м.Києва та Генеральної прокуратури України на рішення Київради зпитань, що належать до предметів відання постійних комісійКиївради;
11) здійснюють контроль за захистом в судах інтересівтериторіальної громади міста Києва (Київської міської ради) зпитань, що належать до їх компетенції;
12) вивчають громадську думку, розглядають зверненнягромадян, підприємств, установ та організацій, їх філіалів івідділень незалежно від форм власності, будь-які пропозиції, щосвідчать про потребу в прийнятті нових рішень Київради або увнесенні відповідних змін до діючих рішень, і, в разінеобхідності, готують відповідні проекти рішень та вносять їх нарозгляд Київради;
13) відповідно до предметів відання постійних комісійздійснюють контроль за виконанням рішень Київради;
14) здійснюють контроль за виконанням доручень виборців;
15) вивчають діяльність підзвітних і підконтрольних раді тавиконавчому органу Київради (Київській міській державнійадміністрації) органів, а також з питань, віднесених до віданняКиївради, підприємств, установ та організацій незалежно від формвласності та їх посадових осіб, подають за результатами перевіркирекомендації на розгляд їх керівників, а в необхідних випадках -на розгляд ради або виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації);
16) заслуховують звіти про роботу відповідних структурнихпідрозділів виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації), комунальних підприємств, установ таорганізацій;
17) мають право отримувати від керівників органів виконавчоївлади та місцевого самоврядування, підприємств, установ,організацій незалежно від форм власності необхідні матеріали ідокументи;
18) можуть розглядати спільно з іншими постійними комісіямипитання, які належать до відання кількох постійних комісійКиївради;
19) можуть створювати підготовчі комісії, робочі групи ззалученням представників громадськості та фахівців у відповіднихсферах;
20) співпрацюють з міжнародними та регіональними самовряднимиорганами управління, районними у м. Києві радами та їх виконавчимиорганами, іншими органами державної виконавчої влади та місцевогосамоврядування, підприємствами, установами та організаціями,об'єднаннями громадян;
21) розглядають та узгоджують плани підприємств, установ таорганізацій, здійснення яких може викликати негативні екологічні,соціальні, демографічні та інші наслідки, готують відповіднівисновки і вносять пропозиції до відповідних органів;
22) здійснюють міжрегіональне та міжнародне представництво врамках урядових та міжрегіональних угод;
23) забезпечують підготовку експертного висновку щодорегуляторного впливу внесеного проекту регуляторного акта;
24) якісно, відповідно до вимог чинного законодавства готуютьпроекти рішень для розгляду на пленарних засіданнях Київради,здійснюють попередній їх розгляд, редагування та підготовкупитань, що належать до їх відання;
25) періодично звітують перед Київрадою про свою роботу;
26) своєчасно виконують доручення Київради, Київськогоміського голови, заступника міського голови - секретаря Київради зпитань підготовки проектів рішень Київради та організаційноїроботи, інформують Київського міського голову, заступника міськогоголови - секретаря Київради про хід їх виконання;
27) вивчають і враховують у своїй діяльності громадськудумку, розглядають листи мешканців міста і своєчасно реагують наних.
II. Функціональна спрямованість постійних комісій Київради
Постійні комісії Київради, перелік яких затверджений рішеннямКиївради від 14.06.2006 N 13/13 ( ra_013023-06 ) "Про затвердженняпереліку та складу постійних комісій Київської міської ради Vскликання", здійснюють повноваження, визначені Законом України"Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), РегламентомКиївради ( ra_014023-06 ) та відповідно до їх функціональноїспрямованості.
1. Постійна комісія Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку попередньо розглядає, вивчає, надає висновкита рекомендації, бере участь у підготовці та готує проекти рішеньКиївради з питань:
1) бюджету м. Києва на наступний бюджетний рік, підготовленийвиконавчим органом Київради;
2) Програми соціально-економічного та культурного розвитку м.Києва на наступний бюджетний рік, цільових програм з інших питаньмісцевого самоврядування, підготовлених виконавчим органомКиївради;
3) внесення змін до бюджету м. Києва на поточний рік;
4) внесення змін до Програми соціально-економічного такультурного розвитку м. Києва на поточний рік та інших цільовихпрограм;
5) квартальних звітів про хід виконання бюджету м. Києва,перевірки річного звіту, попереднього розгляду звіту тарезультатів перевірки, підготовки заходів щодо усунення недоліківта подання на розгляд сесії Київради річного звіту про виконаннябюджету м. Києва;
6) виконання Програми соціально-економічного та культурногорозвитку м. Києва, інших цільових програм з висновками тарекомендаціями комісії;
7) пропозицій депутатів та постійних комісій Київради допроектів бюджету та Програми соціально-економічного та культурногорозвитку міста Києва на наступний бюджетний рік;
8) делегування районним у м. Києві радам повноважень щодонадання платникам пільг по сплаті окремих податків і зборів;
9) надання пільг по місцевих податках і зборах та іншихподатках, надходження від яких зараховуються до бюджету містаКиєва в межах законодавства;
10) утворення цільових фондів, затвердження положень про ціфонди та звітів про їх використання;
11) розгляду питання про випуск місцевих позик та зовнішніхзапозичень та прийняття відповідного рішення;
12) встановлення для підприємств, установ та організацій, щоналежать до комунальної власності територіальної громади містаКиєва, розміру частини прибутку, яка підлягає зарахуванню доміського бюджету;
13) ефективного управління майном, що перебуває у комунальнійвласності територіальної громади міста Києва, внесення пропозиційщодо передачі у власність або в управління містом підприємств,установ та організацій, які забезпечують потреби міста;
14) встановлення за узгодженим рішенням відповідних радпорядку використання коштів та іншого майна, що перебуває успільній власності територіальних громад;
15) об'єднання на договірних засадах коштів міського бюджетута інших місцевих бюджетів для виконання спільних проектів або дляспільного фінансування комунальних підприємств, установ таорганізацій, вирішення інших питань, що стосуються спільнихінтересів територіальних громад;
16) встановлення орендних ставок за користування майномкомунальної власності територіальної громади міста Києва;
17) створення комунальних підприємств у м. Києві, спільнихпідприємств, у тому числі з іноземними інвестиціями, господарськихтовариств з часткою прибутку, що належить територіальній громадіміста Києва;
18) створення органів і служб для забезпечення здійснення зіншими суб'єктами комунальної власності спільних проектів абоспільного фінансування комунальних підприємств, установ іорганізацій, визначення їх повноважень;
19) залучення на договірних засадах коштів підприємств,установ та організацій незалежно від форм власності, розташованихна території м. Києва, та коштів населення, а також бюджетнихкоштів на будівництво, розширення, ремонт і утримання на пайовихзасадах об'єктів соціальної і виробничої інфраструктури міста тана заходи щодо охорони навколишнього природного середовища;
20) інвестиційних проектів на території м. Києва,впровадження заходів щодо сприяння проведенню в м. Києвіінвестиційної діяльності;
21) питань, пов'язаних із створенням спеціальних вільних таінших зон, змінами у статусі цих зон, внесення до відповіднихорганів пропозицій з цих питань; надання згоди на створення такихзон за ініціативою Президента України або Кабінету МіністрівУкраїни;
22) звільнення від відрахувань, встановлених рішеннямКиївради, площ у житлових будинках, які передаються забудовникамиГоловному управлінню житлового забезпечення виконавчого органуКиївради (Київської міської державної адміністрації);
23) залучення коштів інвесторів (забудовників) в порядкупайової участі у створенні соціальної та інженерно-транспортноїінфраструктури міста за нормативами, затвердженими Київськоюміською радою, з метою поліпшення фінансового забезпеченнякомплексної забудови м. Києва;
24) заяв юридичних осіб та громадян щодо звільнення їх відсплати коштів, залучених в порядку пайової участі у створеннісоціальної та інженерно-транспортної інфраструктури м. Києва;
25) визначення умов і розмірів компенсаційних виплатвідповідних організацій і громадян, що не входять до складутериторіальної громади міста Києва, на покриття витрат, пов'язанихз використанням міської інфраструктури;
26) встановлення відповідно до Закону ставок земельногоподатку, розмірів орендної плати за землю та користуванняприродними ресурсами, що є у власності територіальної громадиміста Києва, орендних ставок, платежів за надання дозволів та завидачу документів;
27) затвердження відповідно до чинного законодавства тарішень Київради розмірів річної орендної плати за землю принаданні в оренду земельних ділянок чи переоформленні договоріворенди, прийняття рішень та винесення на сесію Київради проектіврішень, що передбачають встановлення розмірів орендної плати дляюридичних та фізичних осіб;
28) звернень юридичних осіб та громадян про надання пільгщодо плати за землю та встановлення пільгових орендних ставок закористування землею;
29) чисельності і структури секретаріату та виконавчогооргану Київради, кошторису на їх утримання, фінансового,матеріально-технічного та транспортного забезпечення діяльностідепутатів Київради;
30) забезпечення органів самоорганізації населення коштами,матеріально-технічними та іншими ресурсами, необхідними дляздійснення переданих цим органам окремих повноважень;
31) формування пропозицій щодо визначення умов і розмірівкомпенсаційних виплат відповідним підприємствам, установам таорганізаціям, що не входять до складу територіальної громади містаКиєва, на покриття витрат, пов'язаних з використанням міськоїінфраструктури;
32) організації проведення експертизи прийнятих до виконанняпланів та програм, що мають фінансування з місцевого бюджету;
33) участі у формуванні політики місцевого оподаткування,розробці та розгляді пропозицій щодо встановлення місцевихподатків і зборів та розмірів їх ставок у межах, визначенихзаконодавством;
34) здійснення контролю за забезпеченням виконавчою владоюзбалансованого економічного та соціального розвитку міста Києва,ефективного використання природних, трудових і фінансовихресурсів;
35) підготовки програм соціально-економічного розвитку містаКиєва, міського бюджету та звітів про виконання програм і бюджету.
2. Постійна комісія Київради з питань земельних відносинпопередньо розглядає, вивчає, надає висновки та рекомендації, береучасть у підготовці та готує проекти рішень Київради з питань:
1) розпорядження землями територіальної громади міста;
2) передачі земельних ділянок комунальної власності увласність громадян та юридичних осіб;
3) надання земельних ділянок у користування із земелькомунальної власності;
4) вилучення земельних ділянок із земель комунальноївласності;
5) викупу земельних ділянок для суспільних потреб містаКиєва;
6) припинення права користування земельними ділянками;
7) звільнення самовільно зайнятих земельних ділянок;
8) вилучення (викупу) та надання земельних ділянок із земельдержавної власності, що проводяться органами виконавчої влади;
9) встановлення та зміни меж міста, районів у місті Києві;
10) здійснення землеустрою щодо визначення територій, вибору,вилучення (викупу) і надання земельних ділянок, розміщення житлово-цивільних, виробничих та інших об'єктів, формування містобудівнихансамблів і ландшафтних комплексів, зон відпочинку та оздоровленнянаселення;
11) обмеження, тимчасової заборони (зупинення) чи припиненнявикористання земельних ділянок громадянами та юридичними особами вразі порушення ними вимог земельного законодавства;
12) інформування населення про надання, вилучення (викуп)земельних ділянок;
13) внесення у встановленому порядку пропозицій до ВерховноїРади України щодо встановлення та зміни меж міста Києва;
14) вирішення земельних спорів;
15) інших питань у галузі землекористування, віднесенихзаконодавством до компетенції Київради;
16) встановлення ставок та розміру орендної плати за землю;
17) порядку укладення договорів оренди земельних ділянок;
18) визначення території для складування, зберігання аборозміщення виробничих, побутових та інших відходів відповідно дозаконодавства;
19) запровадження конкурентних засад надання земельнихділянок;
20) приватизації земельних ділянок;
21) сприяння реалізації державної політики в галузіземлекористування на регіональному рівні; співпрацює з органамидержавної влади та місцевого самоврядування при розгляді проектівпланів проектно-розвідувальних робіт, пов'язаних з проведеннямземельної реформи, здійсненням землеустрою, веденням земельногокадастру тощо;
22) здійснення контролю за використанням і охороною земелькомунальної власності, додержанням земельного законодавства;
23) заслуховування звітів про роботу управлінь виконавчогооргану Київради (Київської міської державної адміністрації) зпитань, що належать до компетенції постійної комісії Київради,підготовки за результатами перевірок висновків, пропозицій нарозгляд їх керівників, а за необхідності - на розгляд Київради;
24) попереднього розгляду кандидатур, які пропонуються дляобрання, затвердження, призначення або погодження Київрадою,підготовки висновків з цих питань;
25) співпраці з Головним управлінням земельних ресурсіввиконавчого органу Київради (Київської міської державноїадміністрації) при розгляді проектів планів проектно-розвідувальних робіт, пов'язаних з проведенням земельної реформи,здійсненням землеустрою, веденням земельного кадастру тощо.
3. Постійна комісія Київради з питань містобудування таархітектури попередньо розглядає, вивчає, надає висновки тарекомендації, бере участь у підготовці та готує проекти рішеньКиївради з питань:
1) підготовки та затвердження Генерального плану забудовиміста Києва та його приміської зони і внесення змін до них,проектів детального планування територій, схем плануваннятериторій адміністративних районів м. Києва, проектів розподілутериторій, галузевих схем, планів зонування, схем комплексногорозміщення рекламно-інформаційного обладнання (засобів реклами) таелементів дизайну міського середовища та іншої містобудівноїдокументації;
2) Правил забудови міста Києва та внесення змін до них;
3) загальнодержавних, регіональних та міських містобудівнихпрограм, науково-технічних програм та інноваційних проектів,спрямованих на розв'язання проблем загальноміського значення напріоритетних напрямах міського господарства;
4) архітектурно-будівельної діяльності;
5) планування та забудови територій;
6) розробки і реалізації містобудівної документації таінвестиційних програм розвитку міста Києва;
7) погодження місць, територій, земельних ділянок длярозташування об'єктів будівництва і реконструкції, замовникамияких є підприємства, організації та установи міста незалежно відформ власності;
8) розміщення будівництва житлово-цивільних, виробничих таінших об'єктів, формування містобудівних ансамблів і ландшафтнихкомплексів, зон відпочинку та оздоровлення населення, об'єктів таелементів благоустрою міста Києва;
9) галузевих схем розвитку та створення соціальної, інженерно-транспортної інфраструктури території міста;
10) формування та порядку ведення містобудівного кадаструміста;
11) збереження пам'яток історії і культурної спадщини;
12) розвитку національних і культурних традицій в архітектуріі містобудуванні, забезпечення високих архітектурно-планувальних,функціональних і конструктивних якостей об'єктів містобудування,формування і реконструкції містобудівних ансамблів, кварталів,районів і ландшафтних комплексів, зон відпочинку та природнихрекреаційних ресурсів;
13) урахування державних і громадських інтересів приплануванні і забудові територій, участі громадян, об'єднаньгромадян в обговоренні містобудівної документації, проектівокремих об'єктів і внесення відповідних пропозицій до державнихорганів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ іорганізацій міста;
14) критеріїв та принципів конкурсного відбору забудовників,створення умов повноцінної ринкової конкуренції серед забудовниківта будівельних підрядних організацій;
15) сприяння науково-технічному розвитку інновацій, енерго-та ресурсозбереженню, розвитку потужностей будівельної індустріїта промисловості будівельних матеріалів;
16) затвердження містобудівних програм стратегічної такомплексної забудови (реконструкції) територій, схеми розміщеннявисотних споруд у місті Києві;
17) інформування через засоби масової інформації громадян проплани перспективного розвитку території міста, розміщення важливихмістобудівних об'єктів;
18) проектів планів схем та проектних рішень масовогозастосування Головного управління містобудування, архітектури тадизайну міського середовища виконавчого органу Київради (Київськоїміської державної адміністрації), що виконуються за рахунокміського бюджету;
19) участі у створенні комісій з розгляду спорів з питаньмістобудування у порядку, встановленому законодавством;
20) фінансового забезпечення розробки містобудівних програм,містобудівної документації, а також діяльності Головногоуправління містобудування, архітектури та дизайну міськогосередовища виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації), інвестиційних проектів і програм;
21) забезпечення діяльності підзвітних і підконтрольнихКиївраді органів щодо контролю за реалізацією Генерального плану,містобудівної документації і містобудівних програм;
22) вартості робіт, пов'язаних з підготовкою документів, якістосуються містобудування і здійснюються відповідними службамиміста;
23) зміни меж районів у м. Києві і міста в цілому танайменувань (перейменувань) вулиць, провулків, проспектів, площ,парків, скверів, мостів та інших споруд, розташованих на територіїміста;
24) забезпечення діяльності підзвітних і підконтрольнихКиївраді органів щодо здійснення контролю за забезпеченнямнадійності та безпечності будинків і споруд незалежно від формвласності в районах міста, що зазнають впливу небезпечнихприродних і техногенних явищ та процесів;
25) забезпечення діяльності підзвітних і підконтрольнихКиївраді органів щодо контролю за наданням відповідно дозаконодавства дозволу на спорудження об'єктів містобудуваннянезалежно від форм власності.
4. Постійна комісія Київради з питань власності попередньорозглядає, вивчає, надає висновки та рекомендації, бере участь упідготовці та готує проекти рішень Київради з питань:
1) володіння, користування та розпорядження об'єктами правакомунальної власності, в тому числі виконання усіх майновихоперацій - передача об'єктів права комунальної власності упостійне або тимчасове користування юридичними та фізичнимиособами; на умовах оренди; продаж і купівля; використання якзастави; відчуження, визначення в угодах та договорах умоввикористання та фінансування об'єктів, що приватизуються тапередаються у користування і оренду;
2) передачі або продажу у комунальну власність відповіднихтериторіальних громад підприємств, установ та організацій, їхструктурних підрозділів та інших об'єктів, що належать додержавної та інших форм власності, якщо вони мають важливезначення для забезпечення комунально-побутових і соціально-культурних потреб територіальних громад;
3) першочергового придбання в комунальну власність приміщень,споруд, інших об'єктів, розташованих на відповідній території,якщо вони можуть бути використані для забезпечення комунально-побутових та соціально-культурних потреб територіальних громад;
4) володіння, користування і розпорядження об'єктамикомунальної власності за межами відповідних адміністративно-територіальних одиниць;
5) врегульованих і неврегульованих законодавством суспільнихправовідносин стосовно володіння, користування і розпорядженнямайном та майновими правами всіма суб'єктами власності, щорозміщені або ведуть свою діяльність на території міста Києва,незалежно від їх організаційної форми, форми власності абопідпорядкування;
6) участі депутатів або інших представників від фракції укомісіях про передачу майна в оренду на конкурентних засадах тапри приватизації шляхом конкурсу та аукціону;
7) формування комунальної власності територіальної громадиміста Києва та комунальної власності районів у місті Києві тазахист прав власності територіальної громади м. Києва в усіхправовідносинах, де виникають, складаються або змінюються такіправа;
8) підготовки висновків і рекомендацій комісії, проектіврішень Київради, спрямованих на посилення ефективності роботи всіхланок, де створюється, використовується або здійснюєтьсяуправління майном чи реалізуються майнові права територіальноїгромади м. Києва;
9) користування нежитловими будинками, приміщеннями,спорудами та будівлями;
10) передачі комунального майна до державної власності таприйняття майна до комунальної власності;
11) відчуження майна: передачі або продажу майна комунальноївласності;
12) передачі об'єктів під реконструкцію (розгляд і внесенняпропозицій до планів і програм будівництва та реконструкціїоб'єктів на відповідній території; виконання або делегування наконкурсній основі генеральній будівельній організації (підряднійорганізації) функцій замовника на будівництво, реконструкцію іремонт житла, інших об'єктів соціальної та виробничоїінфраструктури комунальної власності);
13) використання об'єктів комунальної власності за межамиміста Києва;
14) страхування комунального майна;
15) надання майна під заставу;
16) захисту корпоративних прав територіальної громади містаКиєва;
17) концесії об'єктів права комунальної власності, визначенняпереліку сфер господарської діяльності та переліку об'єктів, якіможуть надаватися у концесію;
18) обліку та реєстрації відповідно до закону об'єктівнерухомого майна незалежно від форм власності, безхазяйного майна;
19) банкрутства комунальних підприємств та здійсненнясанації;
20) створення спільних підприємств за участю підприємствкомунальної власності, у тому числі з іноземними інвестиціями;
21) створення та реорганізації комунальних підприємств;
22) приватизації об'єктів комунальної власності;
23) діяльності підзвітних і підконтрольних Київраді органівщодо ефективного володіння, використання і управління майном імайновими правами територіальної громади м. Києва шляхом отриманняінформації про роботу комунальних підприємств, установ іорганізацій, господарських товариств, де є частка майнатериторіальної громади, заслуховування звітів керівників тауповноважених осіб з управління корпоративними правами містаКиєва;
24) діяльності підзвітних і підконтрольних Київраді органівщодо використання нежитлового фонду державними органами,підприємствами, установами та організаціями, які засновані надержавній власності, розташованими у місті, за ефективністюуправління часткою власності територіальної громади м. Києва, якапередана до статутних фондів спільних підприємств; за процесамиприватизації комунального майна територіальної громади м. Києва(підготовка висновків щодо програм приватизації, перелікуоб'єктів, що підлягають приватизації);
25) діяльності підзвітних і підконтрольних Київраді органівщодо зарахування до комунальної власності житлових площ уновобудовах;
26) підготовки рішень про передачу іншим органам окремихповноважень щодо управління майном, яке належить до комунальноївласності територіальної громади міста Києва, визначення меж цихповноважень та умов їх здійснення, а також щодо передачі районниму місті радам у власність або управління об'єктів комунальноївласності міста Києва.
5. Постійна комісія Київради з питань житлово-комунальногогосподарства та паливно-енергетичного комплексу попередньорозглядає, вивчає, надає висновки та рекомендації, бере участь упідготовці та готує проекти рішень Київради з питань:
1) реалізації державної політики та політики Київськоїміської ради в галузі житлового будівництва, експлуатації житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу нарегіональному рівні;
2) реалізація програми реформування житлово-комунальногогосподарства;
3) управління об'єктами житлово-комунального господарства тапаливно-енергетичного комплексу, що перебувають у комунальнійвласності територіальної громади міста Києва, забезпеченні їхналежного утримання та ефективної експлуатації, необхідного рівнята якості послуг населенню;
4) стандартів забезпечення киян комунальними послугами, щовідповідають європейському рівню;
5) участі у розробці проектів рішень з питань боротьби зістихійними лихами, епідеміями та епізоотіями, запобіганнявиникненню надзвичайних ситуацій;
6) житлової політики;
7) відселення мешканців з гуртожитків та пропозицій щодо їхреконструкції;
8) затвердження Київрадою проекту програми централізованогонадання та продажу житла за пільговими умовами малозабезпеченимверствам населення, ліквідації ветхого та непридатного дляпроживання житлового фонду;
9) розгляду та подання на затвердження Київрадою спільно зпостійною комісією Київради з питань містобудування та архітектурипроектів програм поетапної реконструкції та модернізаціїзастарілого житлового фонду;
10) контролю за станом експлуатації та утримання об'єктівжитлово-комунального господарства незалежно від їх форм власності;
11) аналізу стану квартирного обліку і внесення пропозиційщодо забезпечення житлом громадян різних категорій обліку;
12) участі у перевірці законності вирішення житлових питань врайонних у м. Києві державних адміністраціях, на підприємствах,установах, організаціях;
13) розгляду заяв юридичних осіб та громадян з питаньреконструкції об'єктів житлового фонду, введення та ремонтуінженерних систем, благоустрою території;
14) розробки разом з правоохоронними органами та постійноюкомісією Київради з питань правопорядку, регламенту тадепутатської етики пропозицій щодо створення умов для безпекидіяльності житлово-комунальних підприємств та проживання громадян;
15) сприяння розширенню житлового будівництва, наданнягромадянам, які мають потребу в житлі, допомоги в йогобудівництві, в отриманні кредитів, у тому числі пільгових, тасубсидій для будівництва чи придбання житла;
16) розробки, погодження програми та окремих заходів щодостворення та діяльності об'єднань співвласників багатоквартирнихбудинків та контролю за їх виконанням;
17) контролю за організацією та діяльністю житлово-будівельних і гаражних кооперативів;
18) участі у вирішенні питань щодо збирання, транспортування,утилізації та знешкодження побутових відходів, знешкодження тазахоронення трупів тварин;
19) участі у вирішенні питань щодо організації благоустроюнаселених пунктів, залучення на договірних засадах з цією метоюкоштів, трудових і матеріально-технічних ресурсів підприємств,установ та організацій незалежно від форм власності, а такожнаселення; здійснення контролю за станом благоустрою виробничихтериторій, організації озеленення, охорони зелених насаджень іводойм, створення місць відпочинку громадян;
20) забезпечення утримання в належному стані кладовищ, іншихмісць поховання та їх охорони;
21) здійснення заходів щодо розширення та вдосконаленнямережі підприємств житлово-комунального господарства;
22) участі у встановленні за погодженням з власникамизручного для населення режиму роботи розташованих на відповіднійтериторії підприємств, установ та організацій сфери обслуговуваннянезалежно від форм власності;
23) участі у розробці концепції та цільових програмперспективного розвитку паливно-енергетичного комплексу міста,напрямів інвестиційної політики в цій галузі;
24) участі у підготовці, розгляді та поданні на затвердженняКиїврадою міських програм з енергозбереження, модернізації тареконструкції об'єктів паливно-енергетичного комплексу міста.
6. Постійна комісія Київради з питань промисловості,підприємництва та регуляторної політики попередньо розглядає,вивчає, надає висновки та рекомендації, бере участь у підготовціта готує проекти рішень Київради з питань:
1) регіональних програм розвитку промислового комплексуміста, його окремих галузей, науково-технічних програм таінноваційних проектів, спрямованих на розв'язання проблемзагальноміського значення на пріоритетних напрямах міськогогосподарства, а також проектів щодо створення спільних підприємствза участю міста;
2) державного регіонального замовлення на виробництво тапоставку продукції для потреб комунального господарства,здійснення контролю за його виконанням;
3) залучення на договірних засадах промислових підприємств,установ і організацій до участі у розвитку житлово-комунальногогосподарства, транспорту, зв'язку, побутового, торговельного таінших видів обслуговування населення, а також у створенні новихпотужностей для випуску необхідної для населення продукції (робіт,послуг);
4) стану та розвитку окремих галузей промисловості міста;
5) створення спеціальних вільних економічних та інших зон,змін у статусі цих зон;
6) підготовки нормативних актів, спрямованих на обмеженняввозу імпортних товарів, які за технічними, споживчими та ціновимихарактеристиками поступаються тим, що виробляються на київськихпідприємствах;
7) підтримки та стимулювання структурного та технологічногооновлення підприємств міста, істотного поліпшення менеджменту такорпоративного управління, налагодження внутрішньоміськоїкооперації з подальшим створенням кластеру на основі об'єднанняпромислового, наукового та фінансового потенціалу міста;
8) підтримки формування та діяльності підприємницькихструктур на території м. Києва, в тому числі малогопідприємництва;
9) регіональних програм розвитку малого підприємництва в м.Києві;
10) підтримки і реалізації міських програм, спрямованих нарозвиток ринкової інфраструктури;
11) розробки та впровадження ефективних форм кредитуваннямалого бізнесу;
12) реалізації повноважень Київради щодо здійснення державноїрегуляторної політики у сфері господарської діяльності;
13) діяльності з підготовки проектів регуляторних актів усфері господарської діяльності з урахуванням вимог Закону України"Про засади державної регуляторної політики у сфері господарськоїдіяльності" ( 1160-15 );
14) проведення альтернативних відстежень результативностірегуляторних актів;
15) підготовки експертного висновку щодо регуляторного впливувнесеного проекту регуляторного акта;
16) сприяння комплексному соціально-економічному розвитковіпромисловості м. Києва за інноваційною моделлю; збереженню ірозвитку промислового та науково-технічного потенціалу м. Києва табільш ефективному його використанню; науково-технічному розвитку,розвитку інновацій, енерго- та ресурсозбереженню, виробництвуконкурентоспроможної імпортозамінюючої та експортоспроможноїпродукції; зовнішньоекономічним та міжрегіональним зв'язкамкиївських підприємств, установ та організацій незалежно від формвласності; створенню на основі законодавства спільних з іноземнимипартнерами підприємств виробничої і соціальної інфраструктури таінших об'єктів, залученню іноземних інвестицій; модернізації таоновленню основних фондів промислових підприємств з використаннямінструментів ефективного державного регулювання та ринковихмеханізмів саморегуляції; розробці програм і заходів, спрямованихна захист прав на інтелектуальну власність, товарні знаки, захиствід підробок та фальсифікації продукції підприємств, із залученнямдо цього як державних органів, так і громадських організацій,підтримці реалізації програм у цьому напрямі; покращеннюконкурентного середовища; формуванню та розвиткові інноваційнихмалих та середніх підприємств; інформаційному забезпеченню малогобізнесу; діяльності, спрямованої на вдосконалення господарськихвідносин, а також відносин між регуляторним органом влади тасуб'єктами господарювання, на недопущення прийняття економічнонедоцільних та неефективних регуляторних актів.
7. Постійна комісія Київради з питань торгівлі, громадськогохарчування та послуг попередньо розглядає, вивчає, надає висновкита рекомендації, бере участь у підготовці та готує проекти рішеньКиївради з питань:
1) забезпечення сталого розвитку підприємств торгівлі тапідприємств з надання побутових послуг та сприяння йому;
2) регіональних програм розвитку споживчого ринку міста, йогоокремих галузей, науково-технічних програм та інноваційнихпроектів, спрямованих на розв'язання проблем загальноміськогозначення на пріоритетних напрямах міського господарства, а такожпроектів щодо створення спільних підприємств за участю міста;
3) ефективного управління об'єктами торгівлі, громадськогохарчування, підприємствами харчової промисловості міста тапобутового обслуговування (в тому числі тими, які надаютьритуальні, готельні та посередницькі послуги), ринками, щоперебувають у комунальній власності територіальної громади містаКиєва, забезпечення їх належного утримання та ефективноїексплуатації, необхідного рівня якості товарів та послуг, якінадаються населенню;
4) програм приватизації, визначення переліку об'єктів, щопідлягають приватизації, якщо до нього включені об'єктикомунальної власності, які використовуються як об'єкти торгівлі тапобутового обслуговування або є допоміжними в торгівлі тапобутовому обслуговуванні;
5) розробки рекомендацій та висновків щодо впорядкуваннясистеми реалізації конфіскованого та безгосподарного майна у м.Києві;
6) залучення на договірних засадах промислових підприємств,установ і організацій, ринків до участі у розвитку фірмової мережіторговельного, побутового та інших видів обслуговування населення,а також у створенні нових потужностей для випуску необхідної длянаселення продукції (робіт, послуг);
7) пропозицій органів виконавчої влади та звернень суб'єктівгосподарювання щодо будівництва, реконструкції, оренди підприємствторгівлі, побуту та ринків на території м. Києва;
8) вирішення проблем захисту навколишнього середовища шляхомвирішення проблем утилізації відходів підприємств торгівлі тапобутового обслуговування, розширення мережі підприємств, якізбирають, переробляють та утилізують відходи;
9) фінансової підтримки, надання пільгових кредитів харчовимпідприємствам, контрольний пакет акцій яких належитьтериторіальній громаді міста Києва, для виконання ними соціальнихпрограм та на їх технічне переоснащення і реконструкцію;
10) надання висновків з питань ціноутворення на товари тапослуги;
11) встановлення правил торгівлі на ринках;
12) стану і розвитку торговельного, побутового та інших видівобслуговування населення міста;
13) поліпшення благоустрою в частині розміщення закладівторгівлі, надання побутових послуг та ринків;
14) проектів програм, спрямованих на підвищення рівнязабезпечення населення товарами та послугами, виробництва товарівта послуг;
15) визначення комплексного розвитку підприємств ритуальногообслуговування, удосконалення структури управління сфероюритуальних послуг міста щодо розташування, спеціалізації тарозвитку підприємств, організацій та об'єктів ритуальногообслуговування незалежно від форм власності, що належать докомунальної власності міста і закріплені за комунальнимипідприємствами ритуального обслуговування;
16) приватизації підприємств торгівлі, харчової та переробноїпромисловості, побутового обслуговування та інших суб'єктівгосподарювання в галузі торгівлі, надання послуг;
17) сприяння розвитку та формуванню в місті сучасних ринковихвідносин та ринкової інфраструктури; повному забезпеченнюнаселення м. Києва продовольчими, непродовольчими товарами тапослугами, а також товарами широкого вжитку в умовахфункціонування споживчого ринку; реалізації державної політики вгалузі харчової та переробної промисловості, збільшеннювиробництва товарів народного споживання, погодженню програмпродовольчого забезпечення населення міста та здійсненню контролюза їх виконанням; розробці та здійсненню заходів щодо розширеннята впорядкування мережі підприємств торгівлі, громадськогохарчування, побутового обслуговування незалежно від формвласності, наданню відповідних рекомендацій та висновків;створенню сучасної інформаційної бази з метою використаннядосягнень інформатики в організації інформаційного забезпеченняпідприємств, установ та організацій в сфері торгівлі, громадськогохарчування та побутового обслуговування населення; прискореномурозвитку соціально важливих підприємств міста, що випускаютьтовари для дітей та задовольняють попит малозахищених верствнаселення, а також товарів для хворих на цукровий діабет та іншихтоварів дієтичного харчування за рахунок надання пільг тадержавної підтримки; у здійсненні заходів виконавчого органуКиївради (Київської міської державної адміністрації) щодостворення сезонних запасів плодоовочевої продукції, проведеннясезонних ярмарків, базарів (для садівників і городників, до новогонавчального року, розширення торгівлі безалкогольними прохолодниминапоями і морозивом у весняно-літній період тощо); розвитку всіхформ торгівлі; розробці та здійсненню заходів щодо впорядкуваннядіяльності закладів грального бізнесу, установ та підприємствіндустрії розваг для дітей та дорослих; вдосконаленню державногорегулювання посередницьких послуг в галузі здачі та наймунерухомості, букмекерської діяльності;
18) погодження призначення керівників комунальних підприємствторгівлі, громадського харчування та послуг.
8. Постійна комісія Київради з питань охорони здоров'я тасоціального захисту попередньо розглядає, вивчає, надає висновкита рекомендації, бере участь у підготовці та готує проекти рішеньКиївради з питань:
1) сприяння реалізації на регіональному рівні державноїполітики з охорони здоров'я, соціального захисту, санітарно-епідемічного забезпечення населення, розвитку структури закладівфармацевтичного, дезінфекційного напрямів та ветеринарноїмедицини, в питаннях захисту населення від наслідків аварії наЧорнобильській АЕС;
2) регіональних програм охорони здоров'я, соціального захистунаселення міста та галузей, пов'язаних з діяльністю комісії,науково-технічних програм та інноваційних проектів, спрямованих нарозв'язання проблем загальноміського значення;
3) програм розвитку матеріально-технічної бази столичноїмедицини та контролю за їх виконанням;