• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до рішення Київради від 30.09.2004 N 478/1878 "Про створення Головного управління з питань захисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації)"

Київська міська рада | Рішення, Форма типового документа від 08.12.2005 № 563/3024
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Форма типового документа
  • Дата: 08.12.2005
  • Номер: 563/3024
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Форма типового документа
  • Дата: 08.12.2005
  • Номер: 563/3024
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
XI сесія IV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 563/3024 від 08.12.2005
Про внесення змін до рішення Київради
від 30.09.2004 N 478/1878 "Про створення Головного
управління з питань захисту прав споживачів
виконавчого органу Київради
(Київської міської державної адміністрації)"
Відповідно до статті 10-1 Закону України "Про захист правспоживачів" ( 1023-12 ) та статті 30 Закону України "Про місцевесамоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), з метою додержаннязаконодавства про захист прав споживачів в межах повноважень,покладених на органи місцевого самоврядування, Київська міськарада В И Р І Ш И Л А:
1. Внести зміни до Положення про Головне управління з питаньзахисту прав споживачів виконавчого органу Київради (Київськоїміської державної адміністрації), затвердженого рішенням Київрадивід 30.09.2004 N 478/1878 ( ra0478023-04 ), згідно з додатком 1,що додається.
2. Затвердити рекомендовані зразки актів перевірок дотриманнязаконодавства про захист прав споживачів згідно з додатками 2, 3,4, 5, що додаються.
3. Рекомендувати районним у місті Києві радам створитиструктурні підрозділи з питань захисту прав споживачів при їхвиконавчих органах.
4. Контроль за виконаним рішення покласти на постійну комісіюКиївради з питань ринкових відносин.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток 1
до рішення Київради
від 08.12.2005 N 563/3024
ЗМІНИ
до Положення про Головне управління з питань захисту
прав споживачів виконавчого органу Київради
(Київської міської державної адміністрації),
затвердженого рішенням Київради
від 30.09.2004 N 478/1878 ( ra0478023-04 )
Внести до Положення про Головне управління з питань захиступрав споживачів виконавчого органу Київради (Київської міськоїдержавної адміністрації), затвердженого рішенням Київради від30.09.2004 N 478/1878 ( ra0478023-04 ), такі зміни:
1. Абзаци 3, 5, 6, 14, 15, 16 пункту 3 виключити.
2. Абзац 4 пункту 3 після слів "алкогольними напоями"доповнити словами "у сфері роздрібної торгівлі", слова "тютюновимивиробами" виключити.
3. У абзаці 1 пункту 3 та у абзаці 1 пункту 4 слова "місцевихадміністрацій" замінити словами "виконавчих органів районних умісті Києві рад".
4. Абзац 2 пункту 4 після слів "м. Києва" доповнити словами"шляхом проведення відповідних перевірок", а після слів "правспоживачів" слова "(районними у місті Києві) органами виконавчоївлади" виключити.
5. Абзац 10 пункту 4 викласти у такій редакції:
"- виявляє факти продажу товарів (виконання робіт, наданняпослуг) неналежної якості, фальсифіковані, небезпечні для життя,здоров'я, майна споживача чи/та навколишнього природногосередовища шляхом проведення перевірок, відбору зразків длялабораторних досліджень, про що терміново повідомляє відповіднітериторіальні органи у справах захисту прав споживачів, іншіоргани, що здійснюють контроль і нагляд за якістю та безпекою(виконання робіт, надання послуг)".
6. У абзаці 18 пункту 4 слово "пропозиції" замінити словом"заходи".
7. У абзаці 21 пункту 4 слова "сприяє розробці" замінитисловами "бере участь у розробці".
8. Абзаци 3, 4, 5, 9, 14, 16, 19, 20, 22, 25 пункту 4виключити.
9. У пункті 6 слово "накази" замінити словом "приписи".
10. У абзаці 2 пункту 8 після слів "яких призначає на посадута звільняє з посади" слова "начальник Головного управління"замінити словами "Київський міський голова".
11. У підпункті 1 пункту 9 слово "інвестиційні" замінитисловом "господарські".
12. Доповнити пункт 9 підпунктом 6 в такій редакції:
"6) Погоджує призначення керівників структурних підрозділів зпитань захисту прав споживачів виконавчих органів районних у містіКиєві рад".
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий
Додаток 2
до рішення Київради
від 08.12.2005 N 563/3024
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
__________________________________________________________________
04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 29-а тел. ________ відділу
АКТ N
перевірки дотримання законодавства
про захист прав споживачів
від "___" ________ 200_ р.
__________________________________________________________________
(назва населеного пункту, у якому проводиться перевірка)
Службовою(ими) особою(ами) виконавчого органу з питаньзахисту прав споживачів ____________________________________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали, розпорядження про
проведення перевірки та його видачі)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
за участю представника(ів)
__________________________________________________________________
(назва органу, посада, прізвище, ініціали - заповнюється
в разі присутності)
з _____________ до _________________
(час, дата) (час, дата)
у ________________________________________________________________
назва господарюючого суб'єкта, його підпорядкування,
адреса, телефон
__________________________________________________________________
прізвище та ініціали керівника приватного підприємства,
громадянина-підприємця
__________________________________________________________________
номер та дата видачі свідоцтва про реєстрацію, назва органу,
що його видав, ідентифікаційний код)
__________________________________________________________________
у присутності працівників господарюючого суб'єкта:
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
проведено перевірку дотримання законодавства про захист прав
споживачів
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО
__________________________________________________________________
(опис виявлених порушень)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(див. вкладений аркуш N __ до акта від "__"_______ 200_ р. N ____)
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО надання послуг (виконання робіт),якість яких не відповідає вимогам нормативних документів або/таякі надавалися з порушенням законодавства про захист правспоживачів
Таблиця 2
--------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|Нормативний|Обсяг призупинених | Обсяг наданих послуг |
|з/п| послуги | документ | послуг (робіт) | (виконаних робіт) з |
| | (роботи) | для | |порушенням законодавства, за |
| | | перевірки | | які передбачені стягнення |
| | | якості | | згідно Закону України "Про |
| | | | | захист прав споживачів" |
| | | |-------------------+-----------------------------|
| | | |Кількість,|Загальна|виявлене | період |Загальна|
| | | | одиниця |вартість|порушення| надання |вартість|
| | | | виміру | | законо- | послуг | |
| | | | | | давства |(виконання| |
| | | | | | | роботи) | |
|---+------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
|---+------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
| |------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
| |------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
| |------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
|---+------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
| |------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
| |------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
| |------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
|---+------------+-----------+----------+--------+---------+----------+--------|
| |УСЬОГО | Х | | | Х | Х | |
--------------------------------------------------------------------------------
(див. вкладений аркуш N __ до акта від "__"_______ 200_ р. N ____)
На підставі результатів перевірки та з метою припиненняпорушень законодавства про захист прав споживачів, керуючисьЗаконом України "Про захист прав споживачів":
1. Тимчасово ПРИЗУПИНЯЮ(ЄМО) відвантаження, реалізацію,продаж товарів, надання послуг виконання робіт, (непотрібнезакреслити) значених у пунктах таблиці ________ до акта перевірки
2. ПРИПИНЯЄМО відвантаження, реалізацію продаж товарів,надання послуг (виконання робіт), (непотрібне викреслити)зазначених у пунктах таблиці ____________ до акта перевірки__________________________________________________________________
3. ЗОБОВ'ЯЗУЮ(ЄМО) усунути інші недоліки, що зазначені у актіперевірки, у тому числі ____________________________________________________________________________________________________________
4. Про усунення недоліків письмово (з відповіднимдокументальним підтвердженням) ДОПОВІСТИ ___________________________________________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів)
до "___"________ 200_ р.
1. Таблиця ____ та ____________________ вкладених аркушів до неї
(кількість літерами)
2. Інші документи ________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
акт складено в ______________________ примірниках
(прописом)
Службова(і) особа(и), яка(і)
проводила(и) перевірку ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у
перевірці ______________________________
______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, в присутності яких
проведено перевірку ______________________________
______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
З актом ознайомлено і другий
примірник одержано для вручення
керівникові господарюючого
суб'єкта ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
ВІДМІТКИ ПРО ВИКОНАННЯ (ЗАПОВНЮЮТЬСЯ НА ПЕРШОМУ ПРИМІРНИКУ)
Лист (звіт) господарюючого суб'єкта _____________________________
(номер, дата)
Повторна перевірка _____________________________
(номер, дата)
Службова особа, на яку покладено
контроль за виконанням припису ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
З контролю знято керівником
(заступником керівника) державного
органу з питань захисту прав
споживачів _____________________________
(номер, дата)
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий
Додаток 3
до рішення Київради
від 08.12.2005 N 563/3024
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
__________________________________________________________________
04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 29-а тел. ________ відділу
АКТ N
перевірки дотримання законодавства
про захист прав споживачів
від "___"________ 200_ р.
__________________________________________________________________
(назва населеного пункту, у якому проводиться перевірка)
Службовою(ими) особою(ами) виконавчого органу з питаньзахисту прав споживачів ____________________________________________________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали, розпорядження про проведення
перевірки та його видачі)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
за участю представника(ів)
__________________________________________________________________
(назва органу, посада, прізвище,
ініціали - заповнюється в разі присутності
з ______________ до ________________
(час, дата) (час, дата)
у ________________________________________________________________
назва господарюючого суб'єкта, його підпорядкування,
адреса, телефон
__________________________________________________________________
прізвище та ініціали керівника приватного підприємства,
громадянина-підприємця
__________________________________________________________________
номер та дата видачі свідоцтва про реєстрацію, назва органу,
що його видав, ідентифікаційний код)
__________________________________________________________________
у присутності працівників господарюючого суб'єкта:
__________________________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
проведено перевірку дотримання законодавства про захист прав
споживачів
Перевіркою ВСТАНОВЛЕНО
__________________________________________________________________
(опис виявлених порушень)
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
(див. вкладений аркуш N __ до акта від "__"_______ 200_ р. N ____)
Перевіркою встановлено реалізацію товарів, якість яких невідповідає вимогам нормативних документів або/та якіреалізовувались з порушенням законодавства про захист правспоживачів
Таблиця 1
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Наймену- |Виготов-|Прибут- | Норма- |Одиниця| Одер- | Пере- | Призупинено реалізацію товарів через |
|з/п| вання | лювач, | ковий | тивний |виміру,| жано | вірено | |
| | товару | поста- |документ|документ | ціна |товарів|(залишок)|-----------------------------------------|
| |(категорія,|чальник |(назва, |для |за | |товарів |Простро-|Відсутність|Відсутність|Невідпо-|
| |сорт, | |номер, |перевірки|одиницю| | | чений |документів |інформації |відність|
| |артикул, | |дата) |якості та| | | | термін |про якість | про товар |вимогам |
| |дата | | |безпеки | | | |придат- |та безпеку | | норма- |
| |виготов- | | |товарів | | | | ності | | | тивних |
| |лення) | | | | | | | | | | доку- |
| | | | | | | | | | | | ментам |
|---+-----------+--------+--------+---------+-------+-------+---------+--------+-----------+-----------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|---+-----------+--------+--------+---------+-------+-------+---------+--------+-----------+-----------+--------|
|---+-----------+--------+--------+---------+-------+-------+---------+--------+-----------+-----------+--------|
|---+-----------+--------+--------+---------+-------+-------+---------+--------+-----------+-----------+--------|
|---+-----------+--------+--------+---------+-------+-------+---------+--------+-----------+-----------+--------|
|---+-----------+--------+--------+---------+-------+-------+---------+--------+-----------+-----------+--------|
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(див. вкладений аркуш N __ до таблиці 1 акта від "__"_______ 200_ р. N ____)
На підставі результатів перевірки та з метою припиненняпорушень законодавства про захист прав споживачів, керуючисьЗаконом України "Про захист прав споживачів":
1. Тимчасово ПРИЗУПИНЯЮ(ЄМО) відвантаження, реалізацію,продаж товарів, надання послуг виконання робіт, (непотрібнезакреслити) значених у пунктах таблиці ________ до акта перевірки
2. ПРИПИНЯЄМО відвантаження, реалізацію продаж товарів,надання послуг (виконання робіт), (непотрібне викреслити)зазначених у пунктах таблиці ___________ до акта перевірки__________________________________________________________________
3. ЗОБОВ'ЯЗУЮ(ЄМО) усунути інші недоліки, що зазначені у актіперевірки, у тому числі ____________________________________________________________________________________________________________
4. Про усунення недоліків письмово (з відповіднимдокументальним підтвердженням) ДОПОВІСТИ ___________________________________________________________________________________________
(назва державного органу у справах захисту прав споживачів)
до "___"____________ 200_ р.
1. Таблиця _____ та _____________________ вкладених аркушів до неї
(кількість літерами)
2. Інші документи
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
__________________________________________________________________
акт складено в ______________________ примірниках
(прописом)
Службова(і) особа(и), яка(і)
проводила(и) перевірку ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у
перевірці ______________________________
______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, в присутності яких
проведено перевірку ______________________________
______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
З актом ознайомлено і другий
примірник одержано для вручення
керівникові господарюючого
суб'єкта ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
ВІДМІТКИ ПРО ВИКОНАННЯ (ЗАПОВНЮЮТЬСЯ НА ПЕРШОМУ ПРИМІРНИКУ)
Лист (звіт) господарюючого суб'єкта _____________________________
(номер, дата)
Повторна перевірка _____________________________
(номер, дата)
Службова особа, на яку покладено
контроль за виконанням припису ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
З контролю знято керівником
(заступником керівника) державного
органу з питань захисту прав
споживачів _____________________________
(номер, дата)
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий
Додаток 4
до рішення Київради
від 08.12.2005 N 563/3024
АКТ
Контрольної перевірки правильності розрахунків
за реалізовані товари, надані послуги
(до акта від "___"__________ 200_ р.)
__________________________________________________________________
(назва господарюючого суб'єкта або прізвище,
ініціали громадянина підприємця)
Контрольна перевірка правильності розрахунків у __________________
__________________________________________________________________
(ініціали особи, яка реалізовує товари, надає послуги,
якими (якою) запропоновано оплатити за реалізований товар,
надану послугу)
__________________________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
отримано грошей зазначеною особою (касиром) ______________________
__________________________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Видано квитанцію, касовий (товарний) чек або інший документ
від "___"____________ р., на суму ________________________________
__________________________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Видано здачі _____________________________________________________
(сума цифрами та літерами)
Результат перерахунку готівки в касі (за потреби) ________________
__________________________________________________________________
(сума літерами)
товар відпущено на вагах типу ________ N __________, іншим засобам
вимірювання ______________________________________________________
__________________________________________________________________
(оцінка технічного стану та правильність використання згідно
з вимогами нормативних документів)
Контрольне переважування (перемірювання) проведено в присутності
особи, що здійснила продаж товарів (надання послуги), та
представника господарюючого суб'єкта (у разі присутності) ________
__________________________________________________________________
(посада, прізвище, ініціали)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування| Закуплено (замовлено) |Фактично реалізовано товарів| Результат |Примітка|
|з/п|товару, вид | | надано послуг | остаточних | |
| | послуги | | | розрахунків | |
| | |----------------------------+----------------------------+------------------| |
| | |Кількість,|Запропо-|Загальна|Кількість,|Фактична|Справжня| Сума | Сума | |
| | | міра, | нована |вартість| міра, | ціна |вартість|обрахунку|недобору| |
| | | маса, | ціна | | маса, | | | | | |
| | | об'єм | | | об'єм | | | | | |
|---+------------+----------+--------+--------+----------+--------+--------+---------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
|---+------------+----------+--------+--------+----------+--------+--------+---------+--------+--------|
|---+------------+----------+--------+--------+----------+--------+--------+---------+--------+--------|
|---+------------+----------+--------+--------+----------+--------+--------+---------+--------+--------|
|---+------------+----------+--------+--------+----------+--------+--------+---------+--------+--------|
| |Усього | х | х | | х | | | | х | |
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Товари (послуги), які неможливо повернути в продаж (реалізацію)
після перевірки __________________________________________________
__________________________________________________________________
(назва, кількість, ціна літерами)
Акт складено в _______________________________________ примірниках
(літерами)
Службова(і) особа(и), яка(і) проводила(и) перевірку ______________
__________________________________________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особи, які брали участь у перевірці_______________________________
__________________________________________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Особа(и), яка(і) проводила(и) реалізацію товару (надання послуг) і
проводила розрахунок _____________________________________________
__________________________________________________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
Представник господарюючого суб'єкта ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
"___"__________ 200_ р.
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий
Додаток 5
до рішення Київради
від 08.12.2005 N 563/3024
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ З ПИТАНЬ ЗАХИСТУ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ
__________________________________________________________________
04070, м. Київ-70, вул. Сагайдачного, 29-а тел. ________ відділу
АКТ N ____
відбору зразків товарів
від "___" ____________ 200_ р.
Службовою(ими) особою(ами) державного органу у справах захисту
прав споживачів __________________________________________________
(посада, прізвище та ініціали)
________________________________________________ під час перевірки
дотримання законодавства про захист прав споживачів (акт від
"___"________ 200_ р., N ___) у присутності особи, яка здійснює
продаж товарів (виконує роботи, надає послуги), (у разі
присутності) та представника господарюючого суб'єкта відібрано
згідно з _________________________________________________________
вимогам нормативних документів ЗРАЗКИ ТАКИХ ТОВАРІВ:
----------------------------------------------------------------------------------------
| N |Найменування|Нормативний|Одиниця| Залишок |Нормативний| відібрано зразків |
|з/п|товару (його| документ, |виміру |товарів, | документ |---------------------------|
| | категорія, | вимогам | (шт., | з яких |для відбору|кількість|загальна|загальна|
| |сорт, |якого |пляшок |відібрано|зразків |одиниць, | маса, |вартість|
| |артикул), |повинен |кг, л, |зразки | | шт., | міра, | (грн.) |
| |дата |відповідати|міра |(к-ть | | пляшок | об'єм | |
| |виготовлення|товар |та ін.)|залишку) | | та ін. |(кг, л, | |
| | | | | | | | м, та | |
| | | | | | | | ін.) | |
|---+------------+-----------+-------+---------+-----------+---------+--------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|---+------------+-----------+-------+---------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+-------+---------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+-------+---------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+-------+---------+-----------+---------+--------+--------|
|---+------------+-----------+-------+---------+-----------+---------+--------+--------|
| |Усього | Х | Х | Х | Х | Х | | |
----------------------------------------------------------------------------------------
Примітки:
1. Зразки товарів, які відібрано у подвійній кількості ________________________________________________________________________
(найменування товарів)
2. Зразки товарів, які відібрано, опломбовано (опечатано) ізалишено на місці як контрольні ____________________________________________________________________________________________________
(найменування товарів, на суму - прописом)
Зразки товарів, які відібрано для проведення
таких досліджень (експертиз)
------------------------------------------------------------------
| N | Найменування товару | Дослідження (експертиза) |
|з/п| |--------------------------------|
| | | Вид дослідження | Показники |
|---+---------------------------+-------------------+------------|
|---+---------------------------+-------------------+------------|
|---+---------------------------+-------------------+------------|
|---+---------------------------+-------------------+------------|
------------------------------------------------------------------
Відібрано зразки товарів на загальну суму _______________________
____________________________________________________________, які
(літерами)
в присутності особи, що здійснює продаж товарів (виконує роботи,
надає послуги), (непотрібне закреслити) одержано службовою(ими)
особою(ами)
Службова(і) особа(и), яка(і) ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
______________________________
"___"__________ 200_ р.
Особа(и), в присутності якої(их)
відібрано зразки товарів ______________________________
(прізвище, ініціали та підпис)
______________________________
"___"__________ 200_ р.
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий
"Хрещатик" N 86 (2881) від 20 червня 2006 року