• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Інвестиційної програми впровадження інноваційних технологій в паркування транспортних засобів у м. Києві (2007-2011 роки)

Київська міська рада | Рішення, Перелік, Програма від 22.08.2007 № 145/1979
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Перелік, Програма
  • Дата: 22.08.2007
  • Номер: 145/1979
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Перелік, Програма
  • Дата: 22.08.2007
  • Номер: 145/1979
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
V сесія V скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 145/1979 від 22.08.2007
Про затвердження Інвестиційної програми
впровадження інноваційних технологій
в паркування транспортних засобів у м. Києві
(2007-2011 роки)
Відповідно до пункту 22 частини першої Закону України "Промісцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), пункту 2статті 22 Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ"( 401-14 ), статей 6 і 9 Закону України "Про дорожній рух"( 3353-12 ), з метою поліпшення стану організації дорожнього рухута на виконання рішення Київської міської ради від 26.06.07N 930/1591 ( ra0930023-07 ) "Про вдосконалення паркуванняавтотранспорту в м. Києві" Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Інвестиційну програму впровадження інноваційнихтехнологій в паркування транспортних засобів у м. Києві на2007-2011 роки згідно з додатком.
2. Доручити виконавчому органу Київської міської ради(Київській міській державній адміністрації), комунальномупідприємству "Київтранспарксервіс" на основі затвердженої програмизабезпечити введення безготівкових форм розрахунків за наданняпослуг з паркування транспортних засобів.
3. Доповнити "Правила паркування транспортних засобів ум. Києві", затверджені рішенням Київради від 26.09.02 N 47/207( ra_047023-02 ), а саме:
3.1. Розділ II. "Основні терміни, використані в цихПравилах", доповнити такими термінами:
"Платіж з використанням мобільного терміналу (телефону), далі- М-парковка - оплата за користування місцями паркування шляхомвідправки SMS або голосових повідомлень оператору мобільногозв'язку для вирахування коштів з особового (телекомунікаційного)рахунку абонента.
Оператор мобільного зв'язку - юридична особа, яка надаєпослуги мобільного зв'язку абонентам, одночасно діє на підставідоговору субдоручення на збір коштів за послуги паркуванняавтотранспорту, укладеного з оператором телекомунікаційногозв'язку.
Оператор телекомунікаційного зв'язку - юридична особа, яказалучена оператором на конкурсних засадах у встановленому порядку,діє на підставі договору доручення, укладеного з оператором,предметом якого є збір коштів за послуги платного паркування тазбір за паркування автотранспорту шляхом використання прогресивнихтехнологій та методів сплати при використанні автоматизованоїсистеми паркування, що надають сучасні телекомунікаційнітехнології".
3.2. У пункті 5.1 розділу V "Форми сплати та порядокрозрахунків за користування місцями платного паркування" післяслів "пластикові чіп-карти, смарт-карти" додати:
- особовий (телекомунікаційний) рахунок;
- інші форми сплати при використанні автоматизованих системпаркування.
3.3. Розділ V "Форми сплати та порядок розрахунків закористування місцями платного паркування" доповнити таким пунктом:
"5.7. Безготівкова сплата за користування місцями платногопаркування може здійснюватись за допомогою мобільного зв'язкушляхом здійснення SMS-платежу або голосового повідомлення-платежутощо. Зміст платежу полягає у відправленні на короткий номер,визначений оператором мобільного зв'язку, повідомлення про сплатуза паркування автотранспорту, що є підтвердженням згоди укластидоговір на паркування автотранспортних засобів на визначених упублічній пропозиції умовах та на списання з особистого(телекомунікаційного) рахунку платника суми вартості паркування,визначеної у такій публічній пропозиції".
4. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійнукомісію Київради з питань транспорту та зв'язку.
Київський міський голова Л.Черновецький
Додаток
до рішення Київради
від 22.08.2007 N 145/1979
ІНВЕСТИЦІЙНА ПРОГРАМА
впровадження інноваційних технологій в паркування
транспортних засобів у м. Києві (2007-2011 роки)
Зміст Інвестиційної програми
1. Вступ.
1.1. Аналіз існуючої системи платного паркування та її
недоліки.
1.2. Обґрунтування, мета та завдання інвестиційної програми.
1.3. Нормативно-правове обґрунтування паркувальної діяльності
в місті Києві.
2. Сплата за паркування за допомогою паркоматів, розрахунок
необхідних витрат.
3. Впровадження системи відеонагляду за паркувальними
майданчиками.
3.1. Опис системи відеонагляду за паркувальними майданчиками.
3.2. Розрахунки необхідних витрат для впровадження системи.
4. Автоматизація сплати за паркування на спеціально обладнаних
місцях.
5. Впровадження сплати за паркування за допомогою мобільних
телефонів.
5.1. Опис системи розрахунків за допомогою мобільних
телефонів.
5.2. Розрахунки необхідних витрат для впровадження системи
розрахунків за допомогою мобільних телефонів.
6. Розрахунки необхідних витрат для підготовки технічної
документації по відведенню земельних ділянок.
7. Сплата за паркування за допомогою талонів фіксованої вартості
та абонементних талонів.
7.1. Опис альтернативної сплати за допомогою абонементних
талонів.
7.2. Розрахунки витрат для впровадження абонементних талонів.
8. Освоєння інвестиційних коштів за напрямками впровадження
інноваційних технологій в паркування.
1. Вступ
1.1. Аналіз існуючої системи платного паркування
та її недоліки
Останніми роками в місті Києві спостерігається сталатенденція до збільшення автотранспорту, що при загальноміськійнапрузі з місцями для паркування поглиблює проблему зберіганнятранспортних засобів.
Існуюча система паркування характеризується недотриманнямвласниками транспортних засобів правил паркування, низькою якістюпослуг з паркування автотранспорту, високим рівнем криміналізаціїдіяльності з надання послуг з паркування, що полягає в заниженнінадходжень коштів до районних бюджетів.
Аналіз стану існуючої системи паркування транспортних засобіву місті Києві засвідчує той факт, що нормативно-правові,організаційні та фінансові умови функціонування зазначеної системине відповідають європейським стандартам.
В даний час стягнення плати за послуги з паркуванняздійснюється за допомогою електронних реєстраторів розрахунковихоперацій та полягає в отриманні паркувальником готівкових коштів,що дає можливість частину їх привласнювати. Про це свідчатьрезультати впровадження в місті Києві пілотного проекту звідеоспостереження на двох паркувальних майданчиках.
Тому існує гостра необхідність суттєвого збільшення кількостімісць для паркування, переходу на безготівкові розрахунки, такі яксплата за допомогою абонементних талонів та талонів фіксованоївартості, з використанням мобільних телефонів та паркоматів.
1.2. Обґрунтування, мета та завдання
Інвестиційної програми
Для реалізації єдиної технічної, економічної політики тапроведення належної організаційної роботи в сфері паркуванняКиївська міська рада своїм рішенням від 26.06.07 N 930/1591( ra0930023-07 ) "Про вдосконалення паркування автотранспорту вм. Києві" визначила комунальне підприємство "Київтранспарксервіс"єдиним оператором з паркування транспортних засобів.
Цим рішенням виконавчому органу Київради (Київській міськійдержавній адміністрації) та комунальному підприємству"Київтранспарксервіс" доручено розробити комплексну програму"Єдиний паркувальний простір міста Києва".
При розробці програми необхідно передбачити заходи щодо:
- суттєвого збільшення кількості місць для паркуванняавтомобільного транспорту та належного облаштування паркувальнихмайданчиків;
- переходу на безготівковий розрахунок за послуги зпаркування з застосуванням інноваційних технологій;
- будівництва наземно-підземних паркінгів;
- унормування та організації паркування на прибудинковихтериторія;
- впорядкування автостоянок та гаражно-будівельнихкооперативів відповідно до визначених технічних норм;
- визначення місць для паркування автотранспорту осіб зобмеженими фізичними можливостями, велосипедів та мотоциклів.
У ході розробки вищезазначеної програми необхіднопередбачити:
- аналіз вихідної ситуації та створення бази даних (реєстру велектронному вигляді) щодо паркувальних майданчиків, автостоянок,гаражів та паркінгів;
- аналіз дислокації транспортних засобів в нічний час вкожному районі та по мікрорайонах, виходячи з місця проживанняавтовласників;
- аналіз основних транспортних потоків в робочий час тафактичного місця паркування автотранспорту;
- практичний досвід функціонування паркувальних комплексів вокремих мегаполісах Європи;
- визначення мети, завдання та стратегії формування єдиногоміського паркувального простору по основних напрямках;
- концепцію, стратегічні цілі та програму розвитку наземногопаркування:
- паркувальні майданчики на проїзній частині;
- паркувальні майданчики з використанням тротуарів;
- паркувальні майданчики в окремих відокремлених просторах;
- адресну програму будівництва перехоплюючих паркінгів;
- програму будівництва висотних паркінгів;
- програму будівництва підземних паркінгів;
- концепцію, варіанти організації паркування навнутрішньобудинкових та міжбудинкових просторах. Рекомендації щодоорганізації паркування відносно кварталів та дворів в межахвідомчої території кожної житлово-експлуатаційної контори;
- програму спеціалізованих парковок для вантажівок,туристичних автобусів, маршруток;
- програму системного виведення готівкових розрахунків занадання послуг з паркування в безготівкові на основі Інвестиційноїпрограми впровадження інноваційних технологій в паркуваннятранспортних засобів у місті Києві.
Розроблена Інвестиційна програма впровадження інноваційнихтехнологій в паркування транспортних засобів у м. Києві (2007-2011роки) має стати важливою складовою комплексної програми "Єдинийпаркувальний простір міста Києва".
Метою Інвестиційної програми є забезпечення створенняправових, економічних і організаційних умов для впровадженняінноваційних технологій в паркування транспортних засобів ум. Києві, що дозволить покращити організацію дорожнього руху вчастині впорядкування робіт з паркування, впровадити дієву системувиведення готівкових розрахунків в цій сфері надання послуг вбезготівкові.
Завданням Інвестиційної програми є впровадження інноваційнихтехнологій в паркування, оформлення у встановленому порядкудокументів на земельні ділянки для функціонування паркувальногокомплексу, збільшення надходжень коштів до міського та районнихбюджетів за рахунок підвищення рівня сплати за послуги зпаркування транспортних засобів.
Фінансування впровадження прогресивних технологій впаркування транспортних засобів доцільно здійснювати за рахунокінвестиційної складової, яка вводиться до складу тарифів напаркування в межах кожної територіальної зони міста. Ці коштиконсолідуються на субрахунку комунального підприємства"Київтранспарксервіс" порайонно.
1.3. Нормативно-правове обґрунтування здійснення
паркувальної діяльності в м. Києві
Декретом Кабінету Міністрів України від 20.05.93 N 56-93( 56-93 ) "Про місцеві податки та збори" передбачена можливістьсамостійного встановлення і визначення порядку сплати місцевихподатків і зборів відповідно до переліку і в межах установленихорганами місцевого самоврядування граничних розмірів ставок.Статтею 3 вищезазначеного документа передбачений збір запаркування, який рішенням Київської міської ради від 17.05.94N 9а ( ra009a052-94 ) "Про впровадження збору за паркуванняавтомобілів у м. Києві" був запроваджений на території міста Києвана відведених та спеціально обладнаних місцях для паркування.
Рішенням Київської міської ради від 28.09.06 N 17/74( ra-017023-06 ) "Про внесення змін до рішення Київської міськоїради від 17.05.94 N 9а" встановлена єдина ставка збору запаркування транспортних засобів - 0,51 грн. за годину паркуванняна відведених і спеціально обладнаних місцях для паркування.
Рішенням Київської міської ради від 26.09.02 N 47/207( ra_047023-02 ) "Про встановлення правил благоустрою території,паркування транспортних засобів, тиші в громадських місцях,торгівлі на ринках міста Києва" затверджені правила паркуваннятранспортних засобів на території міста Києва, якими визначаютьсяєдиний порядок організації та функціонування платних місць дляпаркування автотранспорту.
Розпорядженням Київської міської державної адміністрації від06.08.04 N 1467 ( ra0044017-04 ) "Про заходи щодо зменшенняавтомобільних заторів на вулицях та дорогах міста Києва"передбачено порядок затвердження схем організації дорожнього рухуза умови створення нового паркувального майданчика.
Розробка інвестиційної програми здійснювалась відповідно довимог законодавства та таких нормативно-правових актів:
- Закон України від 21.05.97 N 280 ( 280/97-ВР ) "Про місцевесамоврядування в Україні";
- Закон України від 05.04.01 N 2344 ( 2344-14 ) "Проавтомобільний транспорт";
- Закон України від 15.01.99 N 401-XIV ( 401-14 ) "Простолицю України - місто-герой Київ";
- постанова Кабінету Міністрів України N 710 ( 710-2005-п )від 03.08.05 "Про затвердження державної програми розвиткуавтомобільних доріг загального користування на 2005-2010 роки";
- розпорядження Президента України від 21.09.02 N 322( 322/2002-рп ) "Про додаткові заходи щодо забезпечення безпекидорожнього руху";
- розпорядження Київської міської державної адміністрації від18.07.06 N 1082 ( ra1082017-06 ) "Про першочергові заходи щодовдосконалення паркування транспортних засобів на вулично-шляховіймережі м. Києва";
- рішення Київської міської ради від 15.03.07 N 261/922( ra0261023-07 ) "Про створення комунального підприємствавиконавчого органу Київради (Київської міської державноїадміністрації);
- рішення Київської міської ради від 26.06.07 N 930/1591( ra0930023-07 ) "Про вдосконалення паркування автотранспорту вм. Києві".
2. Сплата за паркування за допомогою паркоматів
та розрахунок витрат
Система розрахунків за паркування з використанням паркоматівпередбачає їх встановлення на кожні 15-30 паркомісць. Загальнапотреба в паркоматах становить близько ста одиниць. Розрахункиможуть проводитись готівкою та за допомогою електроннихсмарт-карт.
Основні витрати при впровадженні цієї системи:
- первинні капітальні витрати на закупівлю паркоматів;
- створення процесінгового центру для аналізу та обробкиінформації з паркоматів;
- встановлення паркоматів;
- витрати на технічне обслуговування паркоматів, інкасацію.
Орієнтовна вартість одного паркомата становить 84000 грн.,витрати на його встановлення складуть 10000 грн.
Витрати на технічне обслуговування та інкасацію 100паркоматів складуть 1000000 грн. на рік.
На створення процесінгового центру необхідно витратити1600000 грн. Загальна потреба в коштах на впровадження системистановить 11000000 грн., в т.ч.:
- на обладнання та облаштування процесінгового центру -1600000 грн.;
- на придбання паркоматів 100 х 84000 = 8400000 грн.;
- на встановлення паркоматів 100 х 10000 = 1000000 грн.
У 2007-2009 роках планується встановити 59 паркоматів(адресна програма наведена в додатку N 2 на загальну суму7532000 грн). Ці кошти планується використати таким чином:
- на обладнання та облаштування процесінгового центру -1600000 грн.;
- на придбання паркоматів 4956000 грн.;
- на встановлення паркоматів 590000 грн.;
- на обслуговування паркоматів 386000 грн.
3. Впровадження системи відеонагляду
за паркувальними майданчиками
3.1. Опис системи відеонагляду
за паркувальними майданчиками
Передбачається створення та впровадження системивідеомоніторингу функціонування паркувальних майданчиків вм. Києві з наданням інформації до міського центру автоматизованоїсистеми керування дорожнім рухом (АСКДР).
Впровадження цієї системи дасть змогу відстежувати реальнузавантаженість кожного паркувального майданчика та здійсненнясплати за послуги з паркування, забезпечити оповіщення учасниківдорожнього руху про наявність чи відсутність вільних місць длявідстою транспортних засобів. Поряд з цим архівація даних,отриманих за допомогою цієї системи, сприятиме діяльностіправоохоронних органів в розкритті злочинів, пов'язаних звикраденням автомобілів, крадіжкою майна з них, умиснимпошкодженням транспортних засобів тощо.
3.2. Розрахунки вартості впровадження системи
При впровадженні системи відеонагляду планується задіяти210 паркувальних майданчиків з встановленням на них не менше300 відеокамер. На першому етапі (жовтень-грудень 2007 року)передбачається розробка проектної документації, пов'язаної звизначенням місць для встановлення відеокамер, організацією центрувідеонагляду та його ув'язкою з функціонуванням АСКДР, розширенняміснуючої в м. Києві мережі зв'язку.
До кінця 2007 року на паркувальних майданчиках плануєтьсявстановити 50 відеокамер з необхідним обладнанням.
Орієнтовна вартість обладнання та робіт на першому етапіскладе:
- сервери зберігання даних (2 од.) - 64800 грн.;
- облаштування робочого місця оператора (4 од.) - 35000 грн.; - джерела гарантованого живлення (6 од.) - 24000 грн.;
- комплекс програмних засобів для контролю та підрахункомкількості автомобілів на паркувальних майданчиках - 100000 грн.;
- відеокамери (50 од.) з необхідним обладнанням -505000 грн.;
- монтаж та наладка відеокамер та обладнання - 225000 грн.;
- організація каналів передачі даних (з використанням 50волоконно-оптичних ліній зв'язку або радіоканалів високоїшвидкості) - 630000 грн.
Фінансові витрати на першому етапі впровадження системи -1583800 грн., в тому числі:
- у жовтні 2007 року (45%) - 712710 грн.;
- у листопаді 2007 року (30%) - 475140 грн.;
- у грудні 2007 року (25%) - 395950 грн.
На другому етапі, протягом 2008 року, передбачаєтьсявстановлення на паркувальних майданчиках ще 250 відеокамер.
Витрати складуть 4902200 грн.
Розмір щоквартальних асигнувань коштів має становити:
- у 1 кварталі 2008 року - 500000 грн;
- у 2 кварталі 2008 року - 1701100 грн;
- у 3 кварталі 2008 року - 1701100 грн;
- у 4 кварталі 2008 року - 1000000 грн.
Орієнтовна вартість реалізації програми впровадження системивідеонагляду на паркувальних майданчиках становить 6486000 грн.
4. Автоматизація сплати за паркування
на спеціально обладнаних місцях
Опис схеми роботи автоматизованих спеціально обладнанихмайданчиків та розрахунки необхідної вартості для їхфункціонування.
Спеціально обладнані місця паркування організовуються:
- на відведених згідно з рішенням Київської міської радиділянках;
- поза межами проїзної частини міських вулиць та доріг;
- за умови забезпечення належної організації дорожнього руху(облаштування відповідних майданчиків, карманів, зниженнябордюрного каменю тощо).
Вищезазначені місця облаштовуються обладнанням, за допомогоюякого здійснюється охорона автомобілів: декоративна огорожа,шлагбаум, паркомат, відеонагляд тощо.
Для унеможливлення неконтрольованих розрахунків за паркуванняу цих місцях, як правило, встановлюють в'їзний термінал, що видаєквиток (жетон), на якому зафіксований час в'їзду. Після отриманняцього квитка автоматично відчиняється в'їзний шлагбаум і пропускаєавтомобіль на паркувальний майданчик. Час в'їзду фіксується нарозрахунковому терміналі. При виїзді водій надає свій квиток(жетон) до розрахункового автомата, після сплати часу паркуваннявідкривається виїзний шлагбаум.
Для облаштування такого майданчика цим обладнанням необхіднівитрати в розмірі 357418 гривень за одну систему автоматизованоїплатної парковки.
Адресна програма для обладнання 22 паркувальних майданчиківзазначена у додатку N 2. На реалізацію програми необхідно7863196 грн.
357418 x 22 = 7863196,
де: 357418 - вартість однієї системи автоматизованої платноїпарковки;
22 - кількість паркувальних майданчиків.
Термін реалізації впровадження автоматизації спеціальнообладнаних місць - 15 місяців.
7863196 / 15 = 524213 грн. на місяць
5. Впровадження сплати за паркування
за допомогою мобільних телефонів
5.1. Опис системи розрахунків за допомогою
мобільних телефонів
Правилами паркування транспортних засобів у м. Києвіпередбачена концепція вдосконалення системи платного паркування танеобхідність переходу на безготівкову форму розрахунків принаданні платних послуг з паркування. Слід взяти до уваги те, щопаркування за допомогою мобільних телефонів останні п'ять роківактивно впроваджується в країнах Європи та має переваги над іншимиіснуючими системами: порівняно невеликі витрати на обладнання,зручність у використанні при сплаті за послуги та фінансовапрозорість. Тому доцільність запровадження на території м. Києвасплати за послуги з паркування автотранспорту за допомогоюмобільних телефонів є очевидною.
Система сплати за паркування діє таким чином. Для початкусплати за допомогою мобільного телефону водій надсилає безкоштовнеСМС або голосове повідомлення на короткий телефонний номер(наприклад 777) з номерним знаком його автомобіля (наприклад1234 КВ) та номером паркувальної зони чи паркувального місця.З того моменту, як користувач послуги надіслав СМС-повідомлення, зрахунку його мобільного телефона знімаються кошти за паркування,доки послуга не буде зупинена.
Для завершення сплати за паркування необхідно з телефону, зякого водій відправив СМС повідомлення про початок паркування,надіслати безкоштовне СМС повідомлення без тексту абозателефонувати на короткий телефонний номер. Сплату за паркуваннябуде завершено в автоматичному режимі, а для того щоб водій незабув вимкнути послугу, йому будуть надсилатись кожну годинунагадувальні СМС-повідомлення або дзвінки.
Контроль за сплатою виконує контролер, який за допомогоюмобільного терміналу зв'язується з центром управління, де є базаданих щодо реєстрації всіх номерів автомобілів, водії яких почалисплату за паркування, і в разі отримання інформації про те, щосплати немає, викликає службу з блокування коліс.
Для реалізації проекту сплати за паркування за допомогоюмобільних телефонів необхідна така організаційна структуравиконавців проекту:
- Оператор послуг паркування, визначений відповідно доположень Правил паркування транспортних засобів у м. Києві,затверджених рішенням Київської міської ради від 26.09.02 N 47/207( ra_047023-02 ) (надалі - Оператор);
- Оператор телекомунікаційних послуг (надалі - Оператор ТП); - Оператори мобільного зв'язку (надалі - Оператори МЗ).
Система сплати за паркування за допомогою мобільних телефонівє складовою частиною загальної автоматизованої системибезготівкової сплати за паркування. Спрощена схема автоматизованоїсистеми сплати за паркування показана на малюнку.
Схема автоматизованої системи сплати за паркування
Автоматизована система сплати за паркування передбачаєнаявність диспетчерського центру оператора послуг з паркування(надалі - Диспетчерський центр) та автоматизованого центру збору,обробки та зберігання інформації про надані послуги (сервер базданих зі спеціалізованим програмним забезпеченням).
Інформація про надані послуги може надаватись уповноваженимособам на обладнані місця доступу у вигляді таблиць чи графіківдля контролю за наданням послуг та довготермінового прогнозування.Крім того, сервер баз даних має зберігати інформацію про сплату запаркування за допомогою паркоматів (розділ 3) та інформацію пронадані послуги, яка надходитиме від КП "Київський метрополітен" таКП "Київпастранс".
Диспетчерський центр є оперативним центром реагування наподії в реальному часі. До диспетчерського центру паралельнонадходить інформація про сплату за допомогою мобільних телефонівта паркоматів, а також інформація з системи відеонагляду запаркувальними майданчиками (розділ 4). У разі неотримання сплатиза послуги з паркування, інформація автоматично виводиться наекран монітора диспетчера та передається на мобільний терміналконтролера. Диспетчер стежить за відпрацюванням контролерамиотриманих сигналів та додатково веде нагляд за паркувальнимимайданчиками за допомогою системи відеонагляду. У разі виникненнянеадекватних ситуацій він викликає представників правоохороннихорганів або інших міських служб.
5.2. Розрахунки необхідних коштів для впровадження
системи розрахунків за допомогою мобільних телефонів
Для реалізації проекту сплати за паркування за допомогоюмобільних телефонів необхідна нижченаведена організаційнаструктура виконавців проекту:
- Оператор, визначений відповідно до положень Правилпаркування транспортних засобів у м. Києві, затверджених рішеннямКиївради від 26.09.2002 N 47/207 ( ra_047023-02 ) (надалі -Оператор);
- Оператор телекомунікаційних послуг (надалі - Оператор ТП); - Оператори мобільного зв'язку (надалі - Оператори МЗ).
Оператор ТП та Оператор МЗ на основі договору з Оператором завласні кошти отримують ліцензії, облаштовують систему необхіднимисерверами, програмним забезпеченням.
Необхідні фінансові витрати для реалізації цієї системи як збоку Оператора ТП, так і Оператора МЗ, будуть враховані привизначенні порядку розподілу надходжень, отриманих від наданняпослуги з паркування транспортних засобів при розрахунках задопомогою мобільних телефонів.
Орієнтовна сума надходжень коштів при впровадженні системи напершому етапі (за умови впровадження проекту на 10%) складе7,7 млн. грн.
При розрахунках надходжень бралися до уваги:
- кількість місць для паркування - 18000 м/м;
- кількість годин роботи паркувальних майданчиків (рік) -
12 х 22 х 8;
- коефіцієнт впровадження системи за перший рік - 0,1;
- коефіцієнт сплати та завантаження машиномісць - 0,5
(0,7 х 0,7);
- середній тариф - 4,06 грн./год./1 м/м.
Необхідні кошти на перший рік впровадження системи:
- Оператору для придбання контролюючих терміналів і табличокдля обладнання паркувальних зон необхідно:
882 х 1400 + 300 х 600 = 303000 грн.,
де: 882 грн. - вартість одного контролюючого терміналу;
1400 - необхідна кількість терміналів;
300 грн. - вартість табличок на одну зону;
600 - кількість паркувальних зон.
Орієнтовно Оператор ТП має отримати 1929,0 тис.грн., ОператорМЗ - 770,0 тис. грн.
303000 + 1 929000 + 770000 = 3002000 грн.
Всього для впровадження системи автоматизованих розрахунківза допомогою мобільних телефонів Оператору необхідно для придбанняобладнання 303 тис. грн.
Орієнтовно витратна частина впровадження вищезазначеноїсистеми за перший рік може становити 3002 тис. грн.
6. Розрахунки необхідних витрат для підготовки
технічної документації щодо відведення
земельних ділянок
З метою дотримання вимог законодавства України дляорганізації місць платного паркування необхідно укласти угодиоренди земельних ділянок. Оформлення угод оренди передбачаєпідготовку технічної документації, яку виконують організації, щоотримали відповідну ліцензію. Орієнтовна середня вартістьзазначеної послуги становить 0,21 грн. за 1 кв.м.
99316708 х 0,21 = 20856508 грн.,
де: - 0,21 - середній по місту Києву показник вартостіоформлення технічної документації;
- 99316708 - мінімальна кількість квадратних метрів натериторії міста Києва, на яких проводиться паркуванняавтотранспорту.
Витрати на виготовлення технічної документації щодовідведення земельних ділянок у 2007 році складуть орієнтовно1500000 грн.
7. Сплата за паркування за допомогою талонів
на фіксовану суму та абонементних талонів
7.1. Опис альтернативної сплати за паркування
за допомогою абонементних талонів
Для водіїв, які не можуть або не бажають сплачуватипаркувальний збір та послуги з паркування за допомогою мобільнихтелефонів або паркоматів, створюється альтернативна безготівковасистема сплати за допомогою талонів на фіксовану суму таабонементних талонів з терміном дії на місяць, квартал, рік.
Абонементний талон - це пластикова картка, яка дає правоводіям на паркування автотранспорту у трьох зонах без обмеженнячасу стоянки.
Контролер за необхідності може перевірити достовірністьабонементного талона, зчитувати інформацію та проводити розрахункиспеціальним приладом (терміналом).
Талон фіксованої вартості розповсюджуються серед водіїв, якіне бажають користуватися альтернативними видами сплати запаркування.
Три різних талони з фіксованою вартістю (3, 5, 7 грн.) даютьправо на паркування автотранспорту у відповідній зоні на однугодину.
Абонементний талон на місяць, квартал і рік - це пластиковакартка. Контролер за необхідності може перевірити достовірністьабонементного талона.
Три різних талони з фіксованою вартістю (3, 5, 7 грн.) даютьправо на паркування автотранспорту у відповідній зоні на однугодину.
Розповсюдження талонів на фіксовану суму проводиться на АЗС,СТО, в магазинах, кіосках, через мережу розповсюдження картокпередплати мобільного зв'язку та в офісі Оператора платногопаркування.
Реалізація талонів забезпечує перехід на безготівкову формурозрахунків, у зв'язку з чим потребує негайного впровадження.
7.2. Розрахунок вартості впровадження
абонементних талонів
Як свідчить досвід роботи у сфері надання послуг зпаркування, виготовлення талонів має проводитися в такійкількості:
- 5000 абонементних талонів з терміном дії 1 місяць,номінальна вартість одного талона 270 грн.;
- 1500 талонів з терміном дії 1 квартал, номінальна вартістьодного талона 799 грн.;
- 500 талонів з терміном дії 1 рік, вартість талона -2876 грн.
Існує необхідність виготовлення щомісячно не менше 20000талонів фіксованої вартості, відповідно на 3, 5 та 7 грн., абоможливо іншого номіналу.
Собівартість виготовлення абонементного талона становить7 грн., а собівартість виготовлення талона фіксованої вартостістановить 1 грн.
Кількість талонів фіксованої вартості на один місяцьпропорційна кількості місць для паркування в кожній зоні:
- для 1-ї зони талон вартістю 7 грн. в кількості 2300 од.;
- для 2-ї зони талон вартістю 5 грн. в кількості 6055 од.;
- для 3-ї зони талон вартістю 3 грн. в кількості 11645 од.
До кінця 2007 року необхідно виготовити талонів:
(20000 х 4) + (5000 х 4) + 1500 = 101500;
де: 4 - кількість місяців до кінця 2007 року.
Необхідні витрати на виготовлення талонів:
(80000 х 1 грн.) + (2150 х 7 грн.) = 230500 грн.;
де: 80000 - кількість талонів фіксованої вартості;
21150 - кількість абонементних талонів;
1 та 7 - вартість виготовлення талонів.
Витрати на розповсюдження абонементних талонів у 2007 році: (2300 х 7 х 0,1 + 6055 х 5 х 0,1 + 11645 х 3 х 0,1) х 4 =
= 32520 грн.;
де: 2300, 6055, 11645 - кількість талонів для I, II та IIIзон,
З, 5, 7 - номінальна вартість талонів у I, II та III зонах;
0,1 - частка відрахувань на розповсюдження талонів;
4 - кількість місяців до кінця 2007 року.
Річна потреба в абонементних талонах:
(5000 х 12) + (1500 х ) + 500 + (20000 х 12) = 306500 од.
Витрати на виготовлення талонів протягом року становлять:
66500 х 7 = 465500 грн. (за абонементні талони);
240000 х 1 = 240000 грн. (за талони з фіксованою вартістю),де:
66500 - кількість абонементних талонів;
7 - собівартість виготовлення абонементного талона, грн.;
1 - собівартість виготовлення талона з фіксованою вартістю,грн.
Витрати на розповсюдження талонів протягом року складуть:
32520 х 3 = 97560 грн.
У 2007 році витрати на виготовлення та розповсюдження талонівскладуть:
230500 + 32520 = 263020 грн.
Відповідні витрати протягом повного календарного року
складуть:
465000 + 240000 + 97560 = 803060 грн.
Всього для впровадження безготівкової сплати за допомогоюабонементних талонів протягом 2007-2008 років необхідно1066080 грн.
Крім того, для можливої закупівлі терміналів контролю тазчитування інформації з абонементних талонів необхідно1000 х 1400 = 1400000 грн.,
де: 1000 - вартість одного терміналу;
1400 - кількість паркувальників-контролерів.
8. Освоєння інвестиційних коштів за напрямами
впровадження інноваційних технологій в паркування
тис. грн.
-----------------------------------------------------------------------------------------
|N |Найменування робіт|2007 | 2008 рік |2009-2011|2007-2011|Примітка|
| | |рік |-----------------------------|роки |роки | |
| | |IV кв.|I кв. |II кв.|III кв.|IV кв. | | | |
|--+------------------+------+------+------+-------+-------+---------+---------+--------|
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |
|--+------------------+------+------+------+-------+-------+---------+---------+--------|
|1.|Впровадження | | | | |2600,0 |8400,0 |11000,0 | |
| |автоматизованої | | | | | | | | |
| |системи сплати за| | | | | | | | |
| |паркування за | | | | | | | | |
| |допомогою | | | | | | | | |
| |паркоматів | | | | | | | | |
|--+------------------+------+------+------+-------+-------+---------+---------+--------|
|2.|Впровадження |263,0 |180,0 |180,0 |180,0 |263,0 | |1066,0 | |
| |системи сплати | | | | | | | | |
| |за допомогою | | | | | | | | |
| |абонементних | | | | | | | | |
| |талонів | | | | | | | | |
|--+------------------+------+------+------+-------+-------+---------+---------+--------|
|3.|Система |1584,0|500,0 |1701,0|1701,0 |1000,0 | |6486,0 | |
| |відеоспостереження| | | | | | | | |
| |за паркувальними | | | | | | | | |
| |майданчиками | | | | | | | | |
|--+------------------+------+------+------+-------+-------+---------+---------+--------|
|4.|Обладнання |360,0 |360,0 |1440,0|2840,0 |2864,0 | |7864,0 | |
| |спеціальних | | | | | | | | |
| |майданчиків | | | | | | | | |
|--+------------------+------+------+------+-------+-------+---------+---------+--------|
|5.|Впровадження |303,0 |270,0 |1079,0|1350,0 | | |3002,0 | |
| |автоматизованої | | | | | | | | |
| |системи сплати за | | | | | | | | |
| |паркування за | | | | | | | | |
| |допомогою | | | | | | | | |
| |мобільних | | | | | | | | |
| |телефонів | | | | | | | | |
|--+------------------+------+------+------+-------+-------+---------+---------+--------|
|6.|Оформлення |1500,0|3000,0|5000,0|5000,0 |6000,0 |79500,0 |100000,0 | |
| |технічної | | | | | | | | |
| |документації | | | | | | | | |
| |щодо | | | | | | | | |
| |землевідведення | | | | | | | | |
|---------------------+------+------+------+-------+-------+---------+---------+--------|
|Всього |4010,0|4310,0|9400,0|11071,0|12727,0|87900,0 |129418,0 | |
-----------------------------------------------------------------------------------------
Заступник міського голови -
секретар Київради О.Довгий
Додаток 1
Перелік місць для встановлення паркоматів
------------------------------------------------------------------
| N | Адреса п/м |Кількість |Кількість |Вартість |
| п/п| |проектних |паркоматів|паркоматів |
| | |м/м на парк.|на |та монтажних|
| | |майданчику |майданчику|робіт |
| | | | |(тис. грн.) |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 1 |Залізничне шосе, 55-57| 103 | 4 | 376 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 2 |Бульв. Дружби Народів,| 60 | 4 | 282 |
| |28 | | | |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 5 |Вул. Січневого | 50 | 3 | 282 |
| |повст., 11-13 | | | |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 6 |Вул. Еспланадна, 1-3 | 50 | 3 | 282 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 7 |Вул. Б.Хмельницького, | 55 | 3 | 282 |
| |1-5, 2-6 | | | |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 8 |Вул. Володимирська, | 70 | 5 | 470 |
| |4/2-8, 3-7 | | | |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 12 |Вул. Грінченка, | 60 | 3 | 282 |
| |1-9, 2-8 | | | |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 13 |Вул. Лисенка, 2-30 | 56 | 3 | 282 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 15 |Вул. Володимирська, 60| 63 | 3 | 282 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 16 |Вул. Дмитрівська, 1 | 35 | 1 | 94 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 17 |Вул. Пирогова, | 80 | 3 | 282 |
| |2-4, 1-17 | | | |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 19 |Бессарабська пл., 2 | ЗО | 2 | 188 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 20 |Просп. Перемоги, 17-27| 47 | 2 | 188 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 21 |Вул. Пушкінська, 45-35| 35 | 2 | 188 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
| 22 |Вул. Пушкінська, | 40 | 4 | 282 |
| |15-17, 22, 20-а | | | |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
|24 |Вул. Комінтерну, | 47 | 2 | 188 |
| |25-29, 30-32 | | | |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
|27 |Вул. Жилянська, 142 | 48 | 2 | 188 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
|30 |Вул. І.Франка, 32-46 | 80 | 5 | 470 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
|34 |Вул. Хрещатик, 2-18/2 | 48 | 2 | 188 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
|35 |Вул. Хрещатик, 42-52 | 54 | 2 | 188 |
|----+----------------------+------------+----------+------------|
|36 |Вул. Софіївська, 20 | 64 | 3 | 282 |
|---------------------------+------------+----------+------------|
| ВСЬОГО | | 59 | 5546 |
------------------------------------------------------------------
Заступник міського голови -
секретар Київради О.Довгий
Додаток 2
АДРЕСНА ПРОГРАМА
паркувальних майданчиків для автоматизації сплати
на спеціально обладнаних місцях паркування
1. Вул. Тельмана (біля Палацу "Україна").
2. Вул. Горького, 128.
3. Залізничний вокзал "Південний" - 2 майданчики.
4. Площа Вокзальна (навпроти ресторану "Макдональдс")
5. На перехресті вул. Жилянської та вул. Комінтерну.
6. Набережне шосе (біля ст. метро "Дніпро").
7. Набережне шосе (ресторан "Хуторець").
8. Вул. Салютна (виставковий павільйон "Плаза").
9. Проспект М.Бажана (біля ст. метро "Позняки").
10. Вул. Маяковського, 69.
11. Вул. Маяковського, 79.
12. Вул. Костянтинівська, 4 (кафе "Домашня кухня").
13. Проспект Червонозоряний, 130.
14. Площа Бессарабська, 5.
15. Вул. Вербова (Книжковий ринок).
16. Просп. Московський, 8 (біля торгового центру
"Мегамаркет").
17. Площа Дружби Народів, 6.
18. Вул. 40-річчя Жовтня, 93 (готель "Голосіївський").
19. Вул. 40-річчя Жовтня, 116 (кінотеатр "Загреб").
20. Вул. 40-річчя Жовтня, 70 (готель "Мир").
21. Вул. Січневого повстання (готель "Салют").
22. Вул. Добровіцька, 12-а.
Заступник міського голови -
секретар Київради О.Довгий
"Хрещатик" N 16 (3232) від 30 січня 2008 року