ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
Про внесення змін та доповнень до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009 № 1036
1. Унести зміни та доповнення до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 11.09.2009
№ 1036 "Про вдосконалення порядку здійснення внутрішнього фінансового контролю підприємств, установ та організацій комунальної форми власності міста та районів міста Києва, а також державних підприємств, що перебувають у сфері управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)", а саме:
1.1. У тексті розпорядження слова "тендерний комітет" у всіх відмінках замінити словами "комітет з конкурсних торгів" у відповідних відмінках.
1.2. У пункті 1 розпорядження слова "етапів, форм, у терміни та у вигляді" замінити словами та символами "вимог (етапів, форм, у терміни та у вигляді)".
1.3. У пункті 2 розпорядження слова "Київським міським головою" замінити словами "Головою Київської міської державної адміністрації".
1.4. Підпункт 3.1 пункту 3 викласти у новій редакції:
"3.1. Вивчення середньоринкових цін на товари, роботи та послуги, на базі яких визначається (з врахуванням очікуваних цін, які використовувались при підготовці відповідних бюджетних запитів) допустимий рівень ціни, що повинен бути зазначений у тендерній документації.".
1.5. Пункт 4 доповнити новим підпунктом 4.6 наступного змісту:
"4.6. До подання оголошення про проведення процедури закупівлі надавати Головному управлінню внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) документацію конкурсних торгів на вивчення та, у разі необхідності, відповідного реагування. Термін вивчення та реагування щодо документації конкурсних торгів не повинен перевищувати 5 робочих днів з моменту її отримання.
Подання оголошення про проведення процедури закупівлі здійснювати лише в разі відсутності зауважень з боку Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).".
1.6. Додаток 1 до розпорядження викласти в редакції, що додається.
1.7. У додатку 2 до розпорядження слова "Київський міський голова Черновецький Л.М." замінити словами "Голова Київської міської державної адміністрації".
2. Заступникові голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків прийняти рішення щодо висвітлення в засобах масової інформації змісту цього розпорядження.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Додаток 1
до розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
11.09.2009 № 1036 ( ra1036017-09 )
(в редакції розпорядження
виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської
державної адміністрації)
від 30.11.2010 № 1024)
ВИМОГИ
щодо внесення інформації про проведення закупівель до електронної інформаційно-аналітичної системи "Закупівлі міста Києва"
№ з/п | Документи | Відкриті торги | Попередня кваліфікація учасників | Двоступеневі торги | Запит цінових пропозицій | Закупівля в одного учасника |
1. | Річний план закупівель та зміни до нього | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. |
2. | Обгрунтування доцільності закупівлі, її обсягів, якісних характеристик та очікуваної ціни | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. |
3. | Обгрунтування застосування процедури закупівлі конкурсних торгів | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. |
4. | Лист - погодження (відмова) процедури закупівлі | - | - | - | - | ЕЛ. + ДОК. |
5. | Документація конкурсних торгів, кваліфікаційна документація, зміни до неї | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | - | - |
6. | Оголошення про проведення процедури закупівлі | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. |
7. | Оголошення про проведення закупівлі, які розміщені у міжнародних виданнях | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | - | ЕЛ. |
8. | Повідомлення про зміну дати розкриття | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. |
9. | Запрошення (запит) до участі у процедурі торгів | - | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | - |
10. | Реєстр отриманих конкурсних, цінових, кваліфікаційних пропозицій | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | - |
11. | Протокол розкриття конкурсних, цінових, кваліфікаційних пропозицій | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | - |
12. | Протокол переговорів по процедурі закупівлі у одного учасника | - | - | - | - | ЕЛ. |
13. | Конкурсні, цінові, кваліфікаційні пропозиції | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. |
14. | Протокол оцінки конкурсних, цінових, кваліфікаційних пропозицій | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | - |
15. | Повідомлення про акцепт конкурсних торгів або цінових пропозицій | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | - |
16. | Договір про закупівлю та додаткові угоди до нього | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. |
17. | Оголошення про результати процедури закупівлі | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. |
18. | Повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулися | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. |
19. | Звіт про результати проведення процедури закупівлі | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. | ЕЛ. |
20. | Документи про купівлю - продаж (поставку) товарів, робіт та послуг | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. |
21. | Платіжні доручення | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. | ЕЛ. + ДОК. |
Примітки: | ЕЛ. - електронний вигляд: Заповнення форми в системі - введення інформації безпосередньо в електронні форми системи за допомогою мережі Інтернет та прикріплення файла в електронному вигляді (документи у файлах формату Microsoft Word та Excel (*.doc, *.xls), які завантажуються до системи користувачем за допомогою мережі Інтернет). |
| ДОК. -документальний вигляд: 1.Прикріплення документа в графічному вигляді (формат *.pdf, *.jpg) - скановані або оцифровані розбірливі зображення затверджених документів (з підписами та печатками) у файлах графічного формату, що завантажуються до системи користувачем за допомогою мережі Інтернет. 2.Якщо користувач не має можливості ввести в систему документи у графічному вигляді (відсутність сканера або цифрового фотоапарата тощо), він має надіслати звичайною поштою належним чином завірені копії документів на адресу Головного управління внутрішнього фінансового контролю та аудиту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з позначенням його реквізитів (вихідного номера та дати) у відповідній електронній формі системи. |
| Документи №№ 1, 3 - 21 подаються до системи протягом п'яти робочих днів з дати їх оформлення у належному вигляді. Документ № 2 подається разом з документом № 1. |
| Посилання в інтернет на інформаційно-аналітичну систему "Закупівлі міста Києва" - http://tender.kmda.gov.ua |
Заступник голови - керівник апарату | |
"Хрещатик" N 187 (3818) від 21 грудня 2010 року