• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про визначення порядку та особливостей продажу права оренди земельних ділянок в м. Києві

Київський міський Голова | Розпорядження, Положення від 14.08.2000 № 511-МГ
Реквізити
  • Видавник: Київський міський Голова
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 14.08.2000
  • Номер: 511-МГ
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київський міський Голова
  • Тип: Розпорядження, Положення
  • Дата: 14.08.2000
  • Номер: 511-МГ
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ГОЛОВА
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 511-МГ від 14.08.2000
Про визначення порядку та особливостей продажу
права оренди земельних ділянок в
м. Києві
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Київського міського голови N 1137-МГ ( ra1137050-01 ) від 07.11.2001 Рішенням Київміськради N 44/44 ( ra0044023-02 ) від 20.06.2002 )
З метою впровадження відкритих економічних методіврегулювання земельних відносин та залучення додатковихінвестиційних коштів для виконання програм соціально-економічногорозвитку міста, відповідно до Земельного кодексу України( 561-12 ), Закону України "Про оренду землі" ( 161-14 ),керуючись рішеннями Київської міської ради від 01.06.2000 N127/848 "Про уточнення бюджету м. Києва на 2000 рік" та від29.06.2000 р. N 195/916 ( ra0195023-00 ) "Про делегуванняКиївському міському голові деяких повноважень Київради":
1. Затвердити Положення про порядок продажу права орендиземельних ділянок в м. Києві згідно з додатком 1.
2. Створити комісію з питань продажу права оренди земельнихділянок у складі згідно з додатком 2.
3. Фінансовому управлінню Київської міської державноїадміністрації надавати Головному управлінню земельних ресурсівКиївської міської державної адміністрації тимчасову фінансовудопомогу на зворотній основі для організації продажу права орендиземельних ділянок в м. Києві.
( Пункт 3 із змінами, внесеними згідно з Рішенням КиївміськрадиN 44/44 ( ra0044023-02 ) від 20.06.2002 )
4. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступника міського голови - секретаря Київської міської радиЯлового В. Б.
Міський голова О.Омельченко
Додаток 1
до розпорядження Київського
міського голови
від 14 серпня 2000 р. N 511-МГ
Положення
про порядок продажу права оренди земельних ділянок в м. Києві
1. Загальна частина
1.1. Положення про порядок продажу права оренди земельнихділянок в м. Києві розроблено відповідно до Закону України "Прооренду землі" ( 161-14 ).
1.2. Положення визначає порядок та особливості продажу праваоренди земельних ділянок в м. Києві, умови участі заявників,порядок прийняття заяв, підбиття підсумків аукціонів та визначенняпереможців конкурсів.
1.3. Метою продажу права оренди земельних ділянок євпровадження відкритих економічних методів регулювання земельнихвідносин, а також залучення додаткових інвестиційних коштів длявиконання програм соціально-економічного розвитку м. Києва.
1.4. Об'єктом аукціону (конкурсу) є право на оренду земельноїділянки.
1.5. Підготовка та організація аукціонів (конкурсів)проводиться в кілька етапів:
- формування переліку земельних ділянок, які виносяться нааукціон (конкурс);
- публікація інформаційного повідомлення про проведенняаукціону (конкурсу);
- подання заяв на участь в аукціоні (конкурсі) та укладенняугоди про умови участі в аукціоні (конкурсі) фізичними таюридичними особами;
- розгляд заяв фізичних та юридичних осіб та перевірканадходження від них коштів для участі в аукціоні (конкурсі);
- проведення аукціонних торгів;
- підбиття підсумків аукціону (визначення переможцяконкурсу);
- проведення розрахунків;
- оформлення права оренди земельної ділянки.
1.6. Право брати участь у земельному аукціоні (конкурсі)мають громадяни України, юридичні особи, релігійні, громадськіорганізації, міжнародні об'єднання та організації, а такожіноземні держави, іноземні юридичні та фізичні особи, особи безгромадянства.
1.7. Продажу підлягає право оренди земельних ділянок,призначених для будівництва в центральній частині міста, а такожінших інвестиційно привабливих об'єктів по всій території міста(складів паливно-мастильних матеріалів; мийок автотранспорту;об'єктів автосервісу; роздрібних та дрібнооптових ринків;автостоянок, що охороняються, тощо). Рішення про продаж праваоренди земельних ділянок приймає Київська міська рада.
1.8. Організація підготовки та проведення продажу праваоренди земельних ділянок покладається на Київське міськеуправління земельних ресурсів.
1.9. Київське міське управління земельних ресурсів вправідоручити проведення процедури аукціону іншій юридичній особі, прощо між ними укладається угода.
2. Підготовка аукціону (конкурсу)
2.1. Рішення про продаж права оренди земельних ділянокприймає Київська міська рада на підставі подання Київськогоміського управління земельних ресурсів.
2.2. Вирішення питань підготовки та проведення продажу праваоренди земельних ділянок здійснюється комісією з питань продажуправа оренди земельних ділянок (далі - Комісія). Матеріали нарозгляд Комісії готуються Київським міським управлінням земельнихресурсів.
2.3. Комісія:
- розглядає та погоджує перелік земельних ділянок, правооренди яких передбачається продати, та інформаційний пакетучасника аукціону (конкурсу);
- вирішує спірні питання, які виникають під час підготовки тапроведення аукціону (конкурсу);
- здійснює контроль за підготовкою та проведенням аукціону;
- визнає результати аукціону недійсними у разі порушенняпорядку підготовки та проведення аукціону, визначеного цимПоложенням, або виявлення фактів, що свідчать про змову учасниківаукціону;
- проводить конкурси та визначає їх переможців.
2.4. Київське міське управління земельних ресурсів разом зГоловкиївархітектурою формує перелік земельних ділянок та передаєйого на розгляд Комісії, яка визначає порядок продажу права орендиземельних ділянок на аукціоні або конкурсі та доручаєГоловкиївархітектурі, Державному управлінню екологічної безпеки вм. Києві, міській санепідемстанції, Управлінню охорони іреставрації пам'яток історії, культури та історичного середовищаміста, а також у випадках, передбачених чинним законодавством.Управлінню МВС по м. Києву в термін до 7 днів подати до Київськогоміського управління земельних ресурсів свої висновки щодопогодження місця розташування об'єктів та надання відповіднихземельних ділянок із зазначенням містобудівних, екологічних,санітарних та інших вимог до використання земельної ділянки.
У випадках, якщо у своїх висновках міські служби зазначають,що використання земельної ділянки за наміченим цільовимпризначенням є неможливим, вони мають запропонувати свій варіантцільового призначення із збереженням інвестиційної привабливостіоб'єкта.
Висновки міських служб щодо земельних ділянок, право орендияких визначено Комісією до конкурсного продажу, можуть міститипропозиції щодо умов конкурсу.
Умови конкурсу розробляються Київським міським управліннямземельних ресурсів та погоджуються Комісією.
При необхідності, для підготовки умов конкурсу Комісія можестворити спеціальні робочі групи.
Київське міське управління земельних ресурсів готує матеріалипогодження місця розташування об'єктів, що входять складовоючастиною до інформаційного пакету учасника аукціону (конкурсу).
2.5. На підставі отриманих висновків Київське міськеуправління земельних ресурсів формує перелік земельних ділянок,визначає, з урахуванням матеріалів земельно-кадастровоїдокументації, початкову ціну об'єктів аукціону (конкурсу) таскладає інформаційний пакет учасника аукціону (конкурсу).
Початкова ціна об'єкта аукціону має бути не меншою за 10 %від грошової оцінки відповідної земельної ділянки, а об'єктаконкурсу - не меншою за 5 % грошової оцінки. Крім того, до умовконкурсу можуть вноситись пропозиції щодо участі конкурсантів усоціально-економічному розвитку міста (будівництво соціальнозначимих об'єктів, передача майна у власність міста тощо). Прицьому питання пайової участі вирішується на загальних засадахвідповідно до затверджених Київською міською радою Нормативів.
Інформаційний пакет учасника аукціону (конкурсу) є одночасноматеріалами погодження місця розташування об'єкта та проектомвідведення відповідної земельної ділянки.
Інформаційний пакет містить:
- місце знаходження, площу та межі земельної ділянки;
- цільове призначення земельної ділянки;
- викопіювання з генплану, схему розміщення земельноїділянки;
- умови використання земельної ділянки;
- початкову ціну об'єкта аукціону (конкурсу);
- копії висновків спеціально уповноважених органів;
- згоду попереднього землекористувача (при необхідності);
- розрахунковий розмір орендної плати;
- умови конкурсу (для об'єктів конкурсного продажу);
- копію цього Положення;
- інші інформаційні та обгрунтовуючі матеріали і документи(при необхідності).
2.6. Київське міське управління земельних ресурсів готуєпроект рішення Київської міської ради про затвердження перелікуземельних ділянок та інформаційних пакетів учасників аукціоннихторгів та подає його на затвердження до Київської міської ради.
2.7. У випадках, якщо одержані негативні висновки погоджуючихорганізацій, або їх висновки мають розбіжності, Київське міськеуправління земельних ресурсів матеріали про такі земельні ділянкиподає на розгляд Комісії для прийняття рішення щодо можливості їхвинесення на розгляд Київської міської ради.
2.8. Перелік земельних ділянок та інформаційні пакетиучасників конкурсу Київське міське управління земельних ресурсівпередає на погодження умов конкурсу до Комісії. Висновок Комісіїпро погодження умов конкурсу є підставою для подання зазначенихматеріалів на затвердження до Київської міської ради.
2.9. Рішенням Київської міської ради про затвердженняпереліку земельних ділянок та інформаційних пакетів учасниківаукціону (конкурсу) погоджується місце розташування відповіднихоб'єктів, затверджуються проекти відведення та надаються земельніділянки переможцю аукціону (конкурсу).
2.10. На підставі рішення Київської міської ради про продажправа оренди земельних ділянок та інформаційного пакету учасникааукціону (конкурсу) Київське міське управління земельних ресурсівне пізніше як за 30 днів до проведення аукціону (конкурсу)публікує в засобах масової інформації повідомлення про проведенняземельного аукціону (конкурсу). Повідомлення повинно містити таківідомості:
- місце знаходження земельних ділянок;
- цільове призначення земельних ділянок;
- початкову ціну об'єктів аукціону (конкурсу);
- умови участі в аукціоні (конкурсі);
- суму застави;
- час та місце проведення аукціону (конкурсу);
- адресу, номер довідкового телефону та час роботиорганізатора аукціону (конкурсу).
2.11. З моменту опублікування повідомлення Київське міськеуправління земельних ресурсів надає можливість особам, які бажаютьвзяти участь в аукціоні (конкурсі), придбати за ціною, щовстановлюється організатором, інформаційний пакет учасникааукціону (конкурсу) та надає безплатні консультації з питаньпроведення земельного аукціону (конкурсу).
2.12. Київське міське управління земельних ресурсівзабезпечує рівні умови участі всіх заявників в аукціонах(конкурсах) та дотримання конфіденційності інформації, щоміститься в заяві.
2.13. У випадку, якщо до початку аукціону (конкурсу) будь-якаюридична чи фізична особа висловила бажання купити винесену нааукціон (конкурс) земельну ділянку в порядку, встановленому УказомПрезидента України "Про продаж земельних ділянокнесільськогосподарського призначення" ( 32/99 ) та рішеннямКиївської міської ради від 08.07.99 N 355/456 ( ra0355023-99 )"Про продаж земельних ділянок несільськогосподарського призначенняв м. Києві", та сплатила на спеціальний рахунок Київськогоміського управління земельних ресурсів аванс в розмірі 15 % відгрошової оцінки відповідної земельної ділянки, об'єкт знімається заукціону (конкурсу) без прийняття Київрадою додаткового рішення іземельна ділянка продається у власність, про що між Київськоюміською радою в особі Київського міського управління земельнихресурсів та покупцем складається відповідна угода. Решта коштівсплачується покупцем земельної ділянки після укладення увстановленому порядку договору купівлі-продажу землі, при цьомукошти, сплачені авансом, зараховуються в сумі договору.
Аванс сплачується після збору матеріалів попередньогопогодження місця розташування об'єкта перед внесенням проектурішення про погодження місця розташування на розгляд Київськоїміської ради. Остаточне оформлення земельної ділянки у власністьздійснюється після розробки проекту будівництва, уточненняфактичного розміру земельної ділянки та прийняття Київськоюміською радою відповідного рішення згідно з Указом ПрезидентаУкраїни "Про продаж земельних ділянок несільськогосподарськогопризначення" ( 32/99 ).
2.14. У випадку, коли бажання купити земельну ділянкувисловили дві особи чи більше, призначається аукціон з продажуземельної ділянки у власність. Стартова ціна об'єкту аукціонувизначається на рівні експертної грошової оцінки відповідноїземельної ділянки.
Аукціон проводиться в порядку, визначеному цим Положенням.
3. Порядок подання заяв на аукціон (конкурс)
3.1. Для участі в аукціоні (конкурсі) заявник - фізична особа(або її представник) чи уповноважена особа заявника - юридичноїособи заповнює заяву українською мовою.
3.2. Заява фізичної особи засвідчується підписом фізичноїособи (або її представника). Заява юридичної особи засвідчуєтьсяпідписом керівника та печаткою юридичної особи.
3.3. При поданні заяви Київське міське управління земельнихресурсів присвоює заяві спеціальний номер, який містить інформаціюпро дату, коли було подано заяву, номер аукціону (конкурсу), наякий вона подається, а також порядковий номер заяви.
3.4. В заяві заявника - фізичної особи вказується:
- прізвище, ім'я та по батькові, реквізити документа, щопосвідчує особу заявника, адреса заявника;
- назва, місцезнаходження та цільове призначення земельноїділянки, право оренди яких хоче придбати заявник;
- згода заявника виконувати умови участі в аукціоні(конкурсі), визначені інформаційним пакетом учасника аукціону(конкурсу), з якими повинен ознайомитись заявник;
- інформація про представника заявника у випадку, якщо заявуподає представник.
При поданні заяви фізична особа пред'являє паспорт абодокумент, що його замінює, а також довідку про оплату застави нарахунок, відкритий для обслуговування аукціону (конкурсу).
3.5. В заяві заявника - юридичної особи вказується:
- повна назва, місцезнаходження та реквізити заявника;
- назва, місцезнаходження та цільове призначення земельнихділянок, право на оренду яких хоче придбати заявник;
- згода заявника виконувати умови аукціону (конкурсу),визначені інформаційним пакетом учасника аукціону (конкурсу), зякими повинен ознайомитись заявник.
Разом з заявою заявником - юридичною особою подаються такідокументи:
- статут (положення) або нотаріально завірена копія;
- свідоцтво про державну реєстрацію суб'єкта підприємницькоїдіяльності (нотаріально завірена копія);
- копія довідки про включення до єдиного державного реєструпідприємств та організацій України;
- документ, що посвідчує право уповноваженої особи навиконання дій, передбачених цим Положенням;
- довідку про оплату застави на рахунок, відкритий дляобслуговування аукціону (конкурсу);
- довідку банку про реквізити поточних рахунків.
При поданні заяви уповноважена особа заявника - юридичноїособи пред'являє паспорт.
3.6. Всі дії, пов'язані із заповненням заяви на участь ваукціоні (конкурсі), виконуються безпосередньо заявником -фізичною особою або її представником.
3.7. Всі дії щодо подання заяви юридичною особою на участь ваукціоні (конкурсі) виконує уповноважена особа заявника -юридичної особи.
3.8. Представником заявника - фізичної особи вважаєтьсяфізична особа, яка є її законним представником та виконує відімені заявника дії, пов'язані з участю в аукціоні (конкурсі) за їїдовіреністю. Представник заявника подає з заявою паспорт абодокумент, що його замінює, довіреність від заявника на поданнязаяви.
3.9. Заява від заявників, що мають фізичні вади, може бутизаповнена на їх прохання іншою особою, в тому числі працівникамиКиївського міського управління земельних ресурсів, які приймаютьзаяву, за умови особистого подання заявником цієї заяви тазасвідчення заяви його власноручним підписом.
3.10. Довіреність від заявника повинна бути засвідчена внотаріальному порядку.
3.11. Уповноваженою особою заявника - юридичної особи єфізична особа, яка на підставі службових повноважень абодовіреності від юридичної особи - заявника безпосередньо виконуєвсі дії, передбачені цим Положенням, від імені заявника.
3.12. Працівник Київського міського управління земельнихресурсів, який приймає заяви, перевіряє:
- правильність оформлення заяви;
- особу заявника (за документами, поданими заявником або йогопредставником) на відповідність відомостей, вказаних у заяві.
3.13. Якщо під час перевірок не виявлено помилок та порушень,передбачених п.3.14 цього Положення, то працівник Київськогоміського управління земельних ресурсів:
- в присутності заявника (його представника або уповноваженоїособи) реєструє заяву в книзі реєстрації заяв окремо по кожнійділянці. В книгу реєстрації заяв заноситься порядковий номерзаяви, дата, прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи абоуповноваженого юридичної особи, назва юридичної особи;
- засвідчує заяву підписом та печаткою Київського міськогоуправління земельних ресурсів;
- залишає в себе оформлену заяву і всі документи,представлені заявником.
3.14. Заява не приймається та повертається заявнику разом зподаними документами для переоформлення у випадках:
- виявлення помилок;
- відсутності на момент подання заяви документів,передбачених цим Положенням;
- подання заяви неналежною особою.
3.15. Прийом заяв для участі в аукціоні (конкурсі)завершується за три робочих дні до дати проведення аукціону(конкурсу).
3.16. Для участі в аукціоні (конкурсі) фізичні та юридичніособи укладають із Київським міським управлінням земельнихресурсів угоду про умови участі в аукціоні (конкурсі) з продажуправа оренди земельної ділянки, вносять заставу в розмірі 15 % відпочаткової ціни об'єкта аукціону (конкурсу) та сплачують вартістьінформаційного пакета учасника аукціону (конкурсу). Якщо покупецьвиявляє бажання брати участь в купівлі кількох об'єктів, щовиставлені на аукціон (конкурс), розмір застави визначається як 15% від суми початкових цін цих об'єктів. Учасник аукціону(конкурсу) вправі придбати на торгах лише ті об'єкти, на якіподані заяви та за які внесена застава і оплачено вартістьінформаційного пакета учасника аукціону (конкурсу).
4. Порядок та умови проведення аукціону
4.1. Право на оренду земельної ділянки підлягає продажу нааукціоні лише при наявності не менше двох покупців на об'єктпродажу. При відсутності двох покупців лот з торгів знімається.
4.2. Для участі в аукціоні учасники одержують квиткиучасників аукціону, які повинні містити такі відомості:
- номер, під яким покупець бере участь в аукціоні;
- реквізити учасника торгів;
- адреси земельних ділянок, за право на оренду яких береучасть в аукціоні покупець.
4.3. Аукціон проводить ліцитатор.
4.4. В день проведення аукціону здійснюється реєстрація явкиучасників аукціону. Кожен учасник зобов'язаний пред'явити паспорт,квиток учасника аукціону, який одночасно є табличкою з аукціоннимномером покупця і який повинен обов'язково бути повернений післязакінчення торгів для повернення суми застави. Реєстраціяпочинається за одну годину та закінчується за 20 хвилин до початкуаукціону. Незареєстровані особи до торгів не допускаються.
4.5. Аукціон починається з оголошення ліцитатором правилпроведення торгів та штрафних санкцій до учасників, щозастосовуються.
4.6. По кожному винесеному на торги лоту ліцитатор оголошуєназву, коротку характеристику та початкову ціну об'єкта аукціону.
4.7. Якщо в ході аукціону протягом трьох хвилин післяоголошення початкової ціни учасники не виявили бажання придбатилот, ліцитатор знімає об'єкт з торгів.
4.8. Учасникам, що не виявили згоди придбати об'єкт започаткову ціну, сума застави не повертається.
4.9. У процесі торгів ліцитатор має право збільшувати цінулише на крок, визначений організатором аукціону.
4.10. Кожен з покупців має право сповіщати про готовністькупити лот двома рівноцінними способами, тобто підняти табличку заукціонним номером, що засвідчує прийняття ціни, запропонованоїліцитатором (прийняття пропозиції ціни без голосу), або бездодаткових оголошень підняти табличку і одночасно оголосити своюпропозицію стосовно ціни об'єкта, яка мусить бути більшою, ніжціна, названа ліцитатором, мінімум на один крок аукціону, алеОбов'язково кратною кроку (пропозиція ціни з голосу).
4.11. Торги починаються з оголошення ліцитатором початковоїціни лота з одночасним ударом аукціонного молотка (гонга) і, якщохоча б один з покупців сповіщає одним з можливих способів проготовність придбати лот, ліцитатор збільшує початкову ціну абоціну, запропоновану учасником торгів, на розмір кроку торгів, зподальшим послідовним збільшенням ціни.
4.12. Якщо ціна, запропонована з голосу одним із учасниківторгів, більша за ціну, оголошену ліцитатором, то ліцитаторназиває номер цього покупця і запропоновану цим покупцем ціну.Потім ліцитатор оголошує ціну, що дорівнює запропонованій покупцемціні, збільшеній на крок торгів.
4.13. Якщо ціна, запропонована з голосу одним із учасниківторгів, більша за ціну, оголошену ліцитатором, але не кратнавідповідному кроку, то ліцитатор трактує цю пропозицію як згодупокупця збільшити ціну на відповідну кількість кроків аукціону,називає номер цього покупця і запропоновану цим покупцем ціну,кратну кроку торгів.
4.14. Якщо покупець підняв табличку та оголосив ціну, меншуза оголошену ліцитатором або попереднім покупцем, то ліцитаторповторює свою ціну або ціну попереднього покупця, вважаючипіднесення таблички покупцем, що запропонував меншу ціну, як згодуприйняти ціну, яку назвав ліцитатор або попередній покупець. Потімліцитатор оголошує наступну ціну, збільшену на відповідний крокаукціону.
4.15. Мовчання покупця, що першим підніс табличку з номеромпісля оголошення ліцитатором ціни, трактується як згода покупця назапропоновану ліцитатором ціну. Після цього ліцитатор називаєномер покупця, що першим підніс табличку, і оголошує наступну цінуу відповідності з кроком аукціону.
4.16. Якщо виникає ситуація, коли після запропонованоїліцитатором ціни одночасно декілька покупців підіймають своїтаблички з номерами (без голосу), то ліцитатор називає нову ціну,збільшену на крок торгів, не оголошуючи номерів покупців до тихпір, поки будь-який з покупців не оголосить свою ціну, аболіцитатор не визначить, який з покупців підняв табличку першим причерговому збільшенні оголошеної ліцитатором ціни.
4.17. Якщо при послідовному збільшенні ціни ліцитаторомодночасно декілька покупців залишають свої таблички піднятими,ліцитатор у будь-який момент, на свій розсуд, може запропонуватипокупцям оголосити свої ціни і після першого оголошення одним зпокупців своєї пропозиції назвати номер покупця, що оголосив цюпропозицію, а також ціну, запропоновану цим покупцем, а потімоголосити наступну ціну, збільшену на відповідний крок торгів.
4.18. Торги по лоту закінчуються з ударом молотка (гонгу) іпроголошенням ліцитатором слова "Продано", коли після триразовогооголошення чергової ціни не буде запропоновано вищу ціну.Переможцем торгів визнається покупець, аукціонний номер якоголіцитатор назвав останнім, і який запропонував найвищу ціну залот.
4.19. Продаж права оренди земельних ділянок здійснювати нераніше четвертого кроку проведення відкритих аукціонних торгівліцитатором.
4.20. Після закінчення торгів по лоту ліцитатор оголошує пропродаж лота, називає адресу земельної ділянки, ціну продажу,аукціонний номер переможця торгів і викликає переможця дляпідписання протоколу, який ведеться під час аукціону. В протоколзаноситься назва лоту, початкова ціпа, пропозиції учасниківаукціону та результат торгів (остаточна ціна продажу, реквізитипереможця).
4.21. Учасник торгів, який відмовився від підписанняпротоколу аукціону, позбавляється права на подальшу участь ваукціоні. Сума застави йому не повертається. За рішеннямліцитатора торги по цьому об'єкту можуть бути поновлені в деньпроведення аукціону.
4.22. Переможцю аукціону сума застав зараховується приподальших розрахунках.
4.23. Сума застав повертається всім учасникам аукціонупротягом 10 банківських днів після закінчення аукціону, крімпереможця, осіб, на яких накладено штраф в розмірі застави, таосіб, які не виявили бажання придбати об'єкти аукціону приоголошенні початкової ціни. Особи, на яких накладено штраф врозмірі частини застави, одержують суму застави з відрахованоюсумою штрафу.
4.24. При поверненні коштів заявникам кошти перераховуютьсяна власний поточний рахунок заявника, вказаного в заяві, абовиплачуються фізичній особі банківською установою.
4.25. Оплата за інформаційний пакет та інші внески поверненнюне підлягають.
4.26. Витяг з протоколу аукціону є підставою для внесеннякоштів на позабюджетний рахунок Київського міського управлінняземельних ресурсів. Кошти повинні бути внесені протягом 5банківських днів з дня завершення аукціону. У випадку невнесеннякоштів результати аукціону по конкретному лоту анулюються, витяг зпротоколу визнається таким, що втратив чинність, а сума застави неповертається особі, яка стала переможцем торгів.
4.27. За рішенням ліцитатора під час аукціонних торгів попевному лоту в залі можуть бути присутні учасники аукціону, які неберуть участі в торгах по цьому лоту, а також запрошеніорганізатором особи, які не є учасниками аукціону.
4.28. Після закінчення торгів по кожному лоту ліцитатор маєправо оголосити перерву строком 15 хвилин.
4.29. Всі дискусії та суперечки з ведення аукціону ліцитаторрозв'язує безпосередньо в процесі аукціонних торгів.
4.30. Під час проведення аукціонних торгів (від моменту їхпочатку до завершення) по кожному окремому лоту не допускається:
- ведення розмов учасниками торгів та запрошеними особами;
- втручання будь-яким способом в торги особам, які незаявлені в торгах по конкретному лоту;
- переміщення по залу торгів без дозволу ліцитатора;
- ведення прямої телевізійної трансляції, аудіо- чивідеозапис, фотографування процесу торгів;
- втрата квитка учасником аукціону до закінчення термінуреєстрації;
- неповернення квитка учасником аукціону;
- відмова підписати протокол;
- відмова здійснити платежі згідно з протоколом аукціону;
- здійснення інших дій, що порушують порядок торгів.
4.31. Ліцитатор для усунення порушень та поновлення порядкумає право:
- усно попередити учасника торгів чи запрошену особу проусунення порушень, але не більше одного разу за кожним видпорушень;
- вимагати від учасника торгів чи запрошеної особи покинутизал торгів за неодноразове порушення порядку торгів;
- не допустити торги по конкретному лоту за порушення,несумісні з подальшим веденням торгів по лоту;
- накласти на учасника аукціону штраф в розмірі двохнеоподатковуваних мінімумів доходів громадян, але не більшерозміру застави по конкретному лоту, за втрату квитка учасникаторгів до закінчення моменту реєстрації, за неодноразове порушенняпорядку;
- накласти на учасника торгів штраф в розмірі застави поконкретному лоту за відсутності згоди придбати об'єкт аукціону приоголошенні початкової ціни, відмову підписати протокол аукціону,відмову сплатити кошти згідно з протоколом, неповернення квиткаучасника.
Санкції можуть застосовуватись окремо або в сукупності.
5. Порядок та умови проведення конкурсів
5.1. Конкурс з продажу права оренди земельних ділянокпроводиться з метою визначення переможця - особи, яка запропонуємісту найкращі умови забудови земельної ділянки та подальшоїексплуатації об'єкта або за рівних фіксованих умов - найвищу цінуза право оренди.
5.2. Після виконання дій, передбачених пунктом 3.16 цьогоПоложення, учасники конкурсу надсилають до Київського міськогоуправління земельних ресурсів, як робочого органу Комісії, своїпропозиції щодо реалізації умов конкурсу.
Київське міське управління земельних ресурсів несевідповідальність за конфіденційність інформації щодо пропозиційучасників конкурсу.
5.3. Інформація про учасників конкурсу до його початку непідлягає оголошенню.
5.4. Конкурс здійснюється шляхом розгляду Комісією поданих наконкурс документів. На засідання комісії можуть бути запрошеніучасники конкурсу, які заслуховують всі подані пропозиції і вправідо початку обговорення подати Комісії додаткові пропозиції, щофіксується в протоколі.
При необхідності конкурс проводиться в два етапи. Післяпершого етапу оголошується попередній переможець конкурсу.інформація про його пропозиції доводиться до усіх учасниківконкурсу. Якщо протягом п'яти робочих днів від них не надходятьдодаткові пропозиції, то попередній переможець визнається начерговому засіданні Комісії переможцем конкурсу. За наявностідодаткових пропозицій матеріали виносяться на Комісію повторно длявизначення переможця.
5.5. Рішення Комісії щодо визначення переможця конкурсуоформляється протоколом, який підписується всіма членами комісіїта переможцем конкурсу. В протоколі зазначаються умови конкурсу,відомості про учасників конкурсу, результати конкурсу та мотиваціявибору переможця.
5.6. Сума застав повертається всім учасникам конкурсупротягом 10 днів після закінчення конкурсу, крім переможця, якомусума застави зараховується при подальших розрахунках.
5.7. При поверненні суми застав учасникам коштиперераховуються на власний поточний рахунок заявника, вказаного взаяві, або виплачуються фізичній особі банківською установою.Оплата за інформаційний пакет та інші внески поверненню непідлягають.
5.8. У випадку, якщо пропозиції учасника конкурсу містятьумови, які не можуть бути реалізовані в п'ятиденний термін, міжКиївською міською радою та переможцем конкурсу укладається договірпро реалізацію умов конкурсу. Договори оренди таких земельнихділянок мають містити пункт щодо припинення права користуванняземельною ділянкою без будь-якої компенсації землекористувачу вразі невиконання або неналежного виконання договору про реалізаціюумов конкурсу.
5.9. Витяг з протоколу конкурсу є підставою для внесеннякоштів та підписання договору про реалізацію умов конкурсу. Коштиповинні бути внесені протягом 5 банківських днів з дня завершенняконкурсу. У випадку невнесення коштів або відмови підписатидоговір про реалізацію умов конкурсу результати конкурсу поконкретній земельній ділянці анулюються, витяг з протоколувизнається таким, що втратив чинність, а сума застави неповертається особі, яка стала переможцем конкурсу.
6. Підсумки аукціону (конкурсу)
6.1. Протокол аукціону (конкурсу), довідка банківськоїустанови про сплату переможцем коштів, передбачених протоколом, тарішення Київської міської ради про надання земельної ділянкипереможцю аукціону (конкурсу) є підставою для укладення договоруоренди земельної ділянки.
6.2. Після сплати переможцем аукціону (конкурсу) коштівзгідно з протоколом Київське міське управління земельних ресурсівв місячний термін організовує укладення договору оренди земельноїділянки.
6.3. Земельна ділянка повинна використовуватись згідно зцільовим призначенням, передбаченим інформаційним пакетом учасникааукціону (конкурсу) та рішенням Київради.
6.4. Право користування наданою земельною ділянкою виникаєпісля встановлення меж земельної ділянки в натурі (на місцевості)та укладення договору оренди. Спорудження на орендованій земельнійділянці промислових, житлових, громадських та інших будівель іспоруд можливе після затвердження проектно-кошторисноїдокументації в порядку, передбаченому чинним законодавством.
6.5. У разі порушення порядку проведення аукціону (конкурсу),визначеного цим Положенням, або виявлення фактів, які свідчать прозговір учасників аукціону (конкурсу), результати аукціону(конкурсу) можуть бути скасовані рішенням Комісії.
6.6. Суперечки щодо визначення результатів аукціону(конкурсу) недійсними розглядаються відповідно до чинногозаконодавства.
Заступник міського голови -
секретар Київської міської ради В.Яловий
Додаток 2
до розпорядження Київського
міського голови
від 14 серпня 2000 р. N 511-МГ
Комісія з питань продажу права оренди земельних ділянок:
Фоменко І.А. - перший заступник голови Київської
міської державної адміністрації, голова
комісії;
Яловий В.Б. - заступник міського голови - секретар
ради, заступник голови комісії.
Члени комісії:
Бідний В.Г. - заступник голови Київської міської
державної адміністрації;
Голиця М.М. - заступник голови Київської міської
державної адміністрації;
Падалка В.М. - заступник голови Київської міської
державної адміністрації;
Ромашко В.І. - заступник голови Київської міської
державної адміністрації;
Россада Ю.І. - заступник голови Київської міської
державної адміністрації;
Шовкун І.В. - заступник голови Київської міської
державної адміністрації;
Бабіч А.О. - керівник юридичної служби апарату
Київської міської державної
адміністрації;
Бабушкін С.В. - начальник Головного управління
містобудування та архітектури;
Березніков О.І. - голова постійної комісії Київської
міської ради з питань житла, розвитку
комунального господарства;
Єрмак В.А. - заступник голови постійної комісії
Київської міської ради з питань
містобудування та землекористування;
Іваненко Г.Д. - директор Державного комунального
підприємства газового господарства
"Київгаз";
Козлова І.А. - головний державний санітарний лікар
м. Києва;
Кунах В.А. - завідуючий відділом координації роботи
проектних і будівельних організацій
Київської міської державної
адміністрації;
Легеза М.А. - голова постійної комісії Київської
міської ради з питань містобудування та
землекористування;
Муховиков А.М. - начальник Київського міського управління
земельних ресурсів;
Мовчан М.М. - начальник Державного управління екології
та природних ресурсів в м. Києві;
Плачков І.В. - голова правління державної
енергопостачальної акціонерної компанії
"Київенерго";
Попов О.Ю. - генеральний директор Державного
комунального об'єднання
водопровідно-каналізаційного
господарства "Київводоканал";
Присяжнюк В.К. - голова постійної комісії Київської
міської ради з питань бюджету, фінансів
та соціально-економічного розвитку;
Смолянінова Л.В. - перший заступник начальника управління
економіки Київської міської державної
адміністрації;
Чекмарьов В.Г. - головний архітектор - директор інституту
"Київгенплан";
Загорудько А.І. - заступник начальника відділу земельних
відносин та землеустрою Київського
міського управління земельних ресурсів,
секретар комісії.
( Додаток 2 в редакції Розпорядження Київського міського головиN 1137-МГ ( ra1137050-01 ) від 07.11.2001 )
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий