• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Програми виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 роки

Київська міська рада | Рішення, Заходи, Програма від 30.09.2004 № 488/1898
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Заходи, Програма
  • Дата: 30.09.2004
  • Номер: 488/1898
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Заходи, Програма
  • Дата: 30.09.2004
  • Номер: 488/1898
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
VIII сесія IV скликання
Р І Ш Е Н Н Я
N 488/1898 від 30.09.2004
Про затвердження Програми виготовлення та ремонту
трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 роки
Відповідно до пункту 22, частини 1 статей 26, 31 ЗаконуУкраїни "Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ) таЗакону України "Про міський електричний транспорт" ( 1914-15 ),враховуючи положення Генерального плану міста Києва та проектупланування його приміської зони на період до 2020 року,затвердженого рішенням Київради від 28.03.02 N 370/1804( ra0370023-02 ), Київська міська рада В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Програму виготовлення та ремонту трамваїв ітролейбусів на 2005-2007 роки, схвалену розпорядженням виконавчогооргану Київради (Київської міської державної адміністрації) від14.09.04 N 1736 ( ra1736017-04 ) "Про Програму виготовлення таремонту трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 роки" згідно здодатком.
2. Виконавчому органу Київради (Київській міській державнійадміністрації) вжити заходів щодо реалізації Програми виготовленнята ремонту трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 роки на виробничихплощах КП "Київпастранс".
3. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійнукомісію Київради з питань транспорту та зв'язку і на постійнукомісію Київради з питань бюджету та соціально-економічногорозвитку.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської
ради
від 30.09.2004 N 488/1898
Програма
виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів
на 2005-2007 роки, схвалена розпорядженням
виконавчого органу Київради (Київською міською
державною адміністрацією)
від 14.09.04 N 1736 ( ra1736017-04 )
"Про Програму виготовлення та ремонту трамваїв
і тролейбусів на 2005-2007 роки"
1. Стан пасажирського транспорту загального користування
в м. Києві та перспективи його розвитку
Стратегія розвитку міського пасажирського транспорту маєвраховувати загальноєвропейські вимоги якісних характеристик. Цягалузь міського господарства повинна бути безпечною, надійною,швидкісною та зручною у користуванні, діючою за єдиними тарифамита правилами. Справжнього успіху у справі подолання транспортнихпроблем буде досягнуто, коли громадяни переконаються, щокористуватися громадським транспортом дешевше, безпечніше ікомфортніше, ніж власним.
З урахуванням світових тенденцій дорожчання рідкого пальногота структури енергетики України собівартість перевезення одногопасажира електротранспортом в місті Києві прогнозується нижчою,ніж автотранспортом.
Щільні, з високою інтенсивністю транспортні потоки нацентральних міських магістралях не дають змоги повністюзадовольнити потреби населення в пасажирських перевезеннях.Традиційний громадський транспорт якісно не справляється іззростаючими пасажиропотоками. Зростає потреба в розвиткупозавуличного швидкісного транспорту з високою провізноюспроможністю.
У Києві традиційно таким видом транспорту є метрополітен, алейого будівництво вимагає значних затрат. Тому необхідно вестиактивні пошуки альтернативних транспортних систем для міста.
Таблиця 1. Порівняльна
характеристика
техніко-економічних
параметрів метрополітену і
трамвая
------------------------------------------------------------------
| Види | Вартість | Провізна | Середня |
| транспорту | будівництва | спроможність | швидкість |
| | 1 км лінії, | лінії, тис. | сполучення, |
| | млн грн. | пас./год | км/год. |
|-----------------+-------------+----------------+---------------|
| Метрополітен: | | | |
|-----------------+-------------+----------------+---------------|
| глибокого | 100,0 | 20-45 | 40 |
| залягання | | | |
|-----------------+-------------+----------------+---------------|
| мілкого | 20,0 | | |
| залягання | | | |
|-----------------+-------------+----------------+---------------|
| Трамвай: | | | |
|-----------------+-------------+----------------+---------------|
| швидкісний | 3,0 - 5,0 | 10-25 | 25-30 |
|-----------------+-------------+----------------+---------------|
| звичайний | 1,5 | 6-12 | 15-17 |
------------------------------------------------------------------
Генеральним планом розвитку міста до 2020 року( ra0370023-02 ) передбачено інтенсивне будівництво тролейбуснихліній для заміни автобусних маршрутів та реконструкцію окремихтрамвайних ліній для швидкісного та прискореного руху.
Мережа міського пасажирського транспорту в м. Києві складна ірозгалужена. Маршрутну мережу наземного пасажирського транспорту взвичайному режимі руху, яку обслуговує комунальне підприємство"Київпастранс", становлять 90 автобусних, 41 тролейбусний,23 трамвайних маршрути та фунікулер.
Щорічно підприємство забезпечує щоденний випуск у години"пік" близько 1270 одиниць наземного транспорту (в тому числі:540 автобусів, 320 трамваїв та 415 тролейбусів), якимикористується понад 1,5 млн громадян.
Зберігається позитивна тенденція утримання високого рівняпасажирських перевезень екологічними видами транспорту -тролейбусом та трамваєм. За 2003 рік питома вага пасажирськихперевезень зазначеними видами транспорту становила 71,8% відобсягу перевезених пасажирів транспортом, що працює у звичайномурежимі руху (табл. 2).
Таблиця 2. Структура міських
пасажирських перевезень за
видами транспорту за
2003 рік
------------------------------------------------------------------
| Види | Перевезено пасажирів, |Питома |
| пасажирського | млн осіб |вага |
| транспорту |------------------------|перевезених |
| |Всього |у т.ч. |платних,|пасажирів у |
| |пасажи-|платних| % |загальному |
| |рів |пасажи-| |обсязі |
| | |рів | |перевезень, %|
|-------------------------+-------+-------+--------+-------------|
|Наземний електротранспорт| 508,4 | 284,0 | 55,9 | 71,8 |
|-------------------------+-------+-------+--------+-------------|
|Автотранспорт загального | 199,8 | 111,6 | 55,9 | 28,2 |
|користування, що працює у| | | | |
|звичайному режимі | | | | |
|-------------------------+-------+-------+--------+-------------|
|Разом | 708,2| 395,6 | 55,9 | 100,0 |
------------------------------------------------------------------
Маршрутна мережа трамвайного сполучення міста довжиною112,7 км пасажирських ліній (у двоколійному обчисленні)складається із двох окремих систем: лівобережної і правобережної,де історично домінує трамвайне сполучення. На лівобережжі це -Дарниця, а на правобережжі - Поділ.
Інвентарний парк електротранспорту станом на 01.08.2004 рокустановить:
- 562 трамвайні вагони довжиною 15 м двох модифікацій,середній термін експлуатації яких близько 20 років, з них 483(85,9%) працюють понад нормативний термін;
- 576 тролейбусів, з них 161 - довжиною 18 метрів та 415 -довжиною до 12 метрів.
Таблиця 3. Динаміка рухомого
складу трамваїв і
тролейбусів за
2001-2004 роки
----------------------------------------------------------------------
|Роки| Кількість трамваїв, одиниць |Кількість тролейбусів, одиниць |
| |-------------------------------+-------------------------------|
| |Станом |Придбано|Списано|Станом|Станом |Придбано|Списано|Станом|
| |на | | |на |на | | |на |
| |початок| | |кінець|початок| | |кінець|
| |року | | |року |року | | |року |
|----+-------+--------+-------+------+-------+--------+-------+------|
|2001| 571 | 0 | 1 | 570 | 578 | 46 | 18 | 606 |
|----+-------+--------+-------+------+-------+--------+-------+------|
|2002| 570 | 0 | 6 | 564 | 606 | 32 | 44 | 594 |
|----+-------+--------+-------+------+-------+--------+-------+------|
|2003| 564 | 0 | 2 | 562 | 594 | 38 | 76 | 556 |
|----+-------+--------+-------+------+-------+--------+-------+------|
|2004| 562 | 0 | 0 | 562 | 556 | 29* | 5* | 600* |
----------------------------------------------------------------------
* - прогнозні показники.
Система електроживлення трамвайного і тролейбусного рухускладається із 1189,6 км контактної мережі в однопровідномуобчисленні, 1073,8 км живильних і кабелів відведення, 89 тяговихперетворюючих підстанцій загальною потужністю 283,5 тисяч кВт.
Аналіз стану рухомого складу показує, що він потребуєдокорінного оновлення як за рахунок придбання і виготовленнянового, так і ремонту та модернізації наявного.
Крім того, стан колійного господарства не дає змоги повноюмірою використовувати сучасний рухомий склад іноземноговиробництва до його поетапної реконструкції за новимитехнологіями.
Проведені розрахунки показують, що повна модернізаціятрамвайного сполучення в м. Києві потребує фінансування в обсязі1823,3 млн грн., а саме:
- витрати на закупівлю сучасного рухомого складу (мінімальнапотреба становить 230 одиниць) - 823,2 млн грн., з яких:
а) на придбання 60 одиниць сучасних трисекційних вагонівнеобхідно 507 млн. грн. (1,3 млн. євро за одиницю);
б) на придбання 170 одиниць нових односкладових трамваївнеобхідно 316,2 млн. грн. (1860 тис. грн. за одиницю);
- заміна колії з використанням сучасної технології укладкиполотна потребує мінімально 800,0 млн грн.;
- окремо на розвиток енергогосподарства необхідно близько200,0 млн грн.
Враховуючи викладене та зважаючи на наявність більшактуальних проблем в транспортній галузі міста, зокремабудівництво мостів та розв'язок, оновлення шляхового господарства,при забезпеченні відповідних обсягів фінансування реальні термінивиконання робіт становитимуть 7-9 років.
Враховуючи високу вартість новітніх трамвайних вагонівіноземного виробництва, реальний стан колійного господарства танаявність значного парку ремонтопридатного рухомого складутрамваїв в м. Києві, найбільш обґрунтованим, з позиції сумарногосоціально-економічно ефекту, буде базування на максимально повномувикористанні наявного рухомого складу шляхом виконаннякапітально-відновлювальних ремонтів із застосуванням новихтехнологій як альтернативи придбання нового рухомого складу.
Перший етап розвитку (термін реалізації - 3-4 роки) -реконструкція та модернізація діючих швидкісних та напівшвидкіснихтрамвайних ліній, їхнє оснащення сучасним рухомим складомвітчизняного виробництва (трисекційними трамвайними вагонами знизькопідлоговою секцією на базі кузовів та ходової частинивагонів Т-3, модернізованими трамваями Т-3 та Т-3М), приладамиавтоматичного контролю та регулювання руху у швидкісному таприскореному режимах руху, будівництво комфортабельних і безпечнихзупинкових пунктів, пішохідних переходів.
Наступний етап - модернізація рейкового та енергетичногогосподарств.
Проведені розрахунки дають підстави стверджувати, що реальнийстрок модернізації усієї трамвайної мережі, що повинен базуватисяна скоординованому розвитку всіх основних складових, зокремарухомого складу, колійного господарства та енергогосподарства,може бути визначений у 10-15 років. За цей термін можуть бутизакладені фінансові та техніко-технологічні підвалини длявпровадження найсучасніших систем електротранспорту.
Таким чином, можна сформулювати основні засади перехідногоперіоду модернізації та розвитку трамвайного сполучення ум. Києві.
По-перше, пріоритетний розвиток швидкісного та прискореногорежимів руху переважно на відокремлених ділянках.
По-друге, створення комбінованих ліній трамвайногосполучення, в межах яких мають місце як відокремлені ділянки, деперевезення здійснюються у швидкісному та прискореному режимахруху, так і побудовані за новітніми технологіями однорівневівідрізки вулично-шляхової мережі, що дають змогу здійснюватисумісний автомобільно-трамвайний рух. Для підвищення пропускноїспроможності вулично-шляхової мережі на особливо напруженихділянках (перехрестях, перетинах) доцільно спорудження("вкраплення") однорівневих ділянок на традиційних трамвайнихлініях.
Окремі ділянки трамвайних маршрутів, які прокладено уісторичних районах міста, мало пристосовані до трамвайногосполучення, з низьким пасажиронавантаженням, не відокремлені відзагального автотранспортного потоку, можуть бути ліквідовані зодночасним збільшенням тролейбусного або автобусного сполучення.
2. Пропозиції щодо виготовлення та ремонту трамваїв і
тролейбусів у місті Києві
Досвід ряду країн Європи свідчить, що термін використаннятрамвайних вагонів, за умови проведення необхіднихремонтно-відновлювальних робіт, може становити 30-35 років.
Їх виготовлення, ремонт і модернізацію можна якісно проводитина виробничих площах КП "Київпастранс" із залученням потенціалупромислових підприємств України.
Зважаючи на технічний стан, рухомий склад поділено напридатний для відновлення і такий, що утримується в робочому станідо списання. Ремонтопридатність визначається залишковим ресурсомкузовів, тягових систем, надійністю конструкції в експлуатації таможливістю подальшого використання уніфікованого обладнання. Зацими критеріями найбільш ремонтопридатними серед трамваїв визнановагони Т-3.
Виготовлення трисекційних трамваїв на виробничих площахЮТ "Київпастранс" з використанням кузовів наявних вагонів, щопередбачено цією Програмою, замість придбання нових вагонів(ціна нового трамвая, виготовленого в країнах Євросоюзу становить1,3 млн євро) дасть змогу зберегти для міського бюджету у2005 році 126,6 млн грн. при річному обсязі в 20 трамваїв, а затри роки - 379,7 млн грн.
Трамвайний парк КП "Київпастранс" налічує 562 одиниці двохмодифікацій. Усі трамваї чотиривісні довжиною 15 м, середнійтермін експлуатації трамваїв близько 20 років.
Трамваї "Татра" Т-3М - 92 одиниці, експлуатуються близько15 років, їх оновлення передбачається виконанням капітальнихремонтів з частковою модернізацією кузова та систем.
Трамваї "Татра" Т-3 - 470 одиниць, експлуатуються понад15 років. Конструктивні особливості та досвід в країн Європисвідчать про можливість подовження терміну експлуатації значноїчастини з них ще на 10 років шляхом капітально-відновлювальнихремонтів кузовів, модернізації функціональних систем та поліпшеннядизайну.
КП "Київпастранс" на своїх потужностях вже напрацювало новітехнології оновлення трамвая. При цьому ремонти трамвайних вагонівчеського виробництва типу Т-3 виконуються двома варіантами: іззаміною системи управління тяговими двигунами на транзисторну табез заміни.
Головною технічною характеристикою транзисторної системи є їїпрактична безвідмовність та суттєве зниження витрат електричноїенергії на тягу (до 45%) за рахунок використання енергозберігаючоїсистеми керування тяговими двигунами.
Крім того, застосування цього обладнання дає можливість:
- підвищити надійність роботи електричного обладнання трамваяза рахунок заміни електромеханічних апаратів на електронні,
- знизити машинний шум трамвая за рахунок заміни електричнихмашин (мотора-генератора) на статичний перетворювач,
- підвищити комфортність поїздки за рахунок підвищенняплавності набору швидкості та гальмування,
- знизити рівень зношування механічного обладнання за рахунокможливості автоматичного регулювання режимів роботи.
У комплексі з виконанням капітального ремонту кузова -гарантоване відновлення ресурсу трамвайних вагонів становитиме ще10 років.
Обсяги капітального ремонту передбачають відновлення ресурсуобладнання із поліпшенням зовнішнього дизайну кузова та інтер'єрусалону. Найбільш повний варіант капітального ремонту кузовапередбачає:
- Повне відновлення ресурсу візків вагонів та гальмівнихсистем. (Використовується тільки одноступеневий редуктор, якиймайже виключає можливість витікання мастила з картерів).
- Повне відновлення ресурсу тягових двигунів та допоміжногоелектричного обладнання.
- Забезпечення якісного очищення рами та елементів кузова відкорозії з застосуванням дробоструминого пристрою.
- Дефектацію силових та каркасних елементів кузова звимірюванням товщини металу та подальшою заміною непридатнихконструкцій.
- Якісну антикорозійну обробку.
- Заміну обшивки бортів та стелі.
- Заміну передньої та задньої частин кузова вагона зполіпшеним дизайном.
- Заміну дверних підніжок з використанням нержавіючої сталі. - Заміну приводу дверей (двері автоматично відчиняються, принаявності перешкоди у проймі дверей - забезпечено запобіганнятравматизму).
- Впровадження електронного маршрутного покажчика.
- Поліпшення умов роботи водія за рахунок розширення кабіни,зменшення "мертвої зони" огляду, зміни конструкції пульта,обладнання кабіни сонцезахисними шторами, впровадженнябезпедального принципу органів керування (ручний пристрійкерування винесено на приладову панель водія).
- Обладнання кабіни водія кондиціонером (змонтовано на дахувагона).
- Обладнання салону сидіннями нової конструкції, що дає змогупроводити механізоване прибирання салону.
- Обладнання салону калориферами опалення.
- Заміну системи освітлення салону з використанням ліхтарів,що живляться від електричної мережі 24 В.
- Використання сучасних матеріалів в оформленні інтер'єрусалону (сучасні пластикові матеріали облицювання стелі та боковихпанелей, вкриті полімерним матеріалом поручні, стійкий до стираннялінолеум з абразивними домішками, шліфований алюміній планоккріплення облицювання).
- Обладнання верхніх овалів салону лайтблоками.
- Використання сучасних матеріалів для фарбування вагонів.
Залежно від терміну експлуатації трамваїв застосовуються вжевідпрацьовані технології відновлення трамвайних вагонів Т-3, асаме:
- капітально-відновлювальний ремонт систем управління тягою змодернізацією на транзисторну. Відновлений ресурс експлуатації -більше 12 років, можливість виробництва - 25-30 ремонтів на рік;
- капітально-відновлювальний ремонт без модернізації системуправління тягою. Вартість такого ремонту - 350 тис. грн.,відновлений ресурс експлуатації - більше 8 років, можливістьвиробництва - 40-70 ремонтів на рік.
Окремо розглядається можливість виробництва новогонизькопідлогового в середній частині, трисекційного вагона звикористанням наявних кузовів трамваїв Т-3, вартістю до2200 тис. грн., з відновленням ресурсу експлуатації до 20 років.Можливість виготовлення - 20-30 одиниць на рік. Близько 40 такихтрамваїв планується використати, в першу чергу, нареконструйованій Борщагівській лінії швидкісного трамвая.Наступними 20 одиницями трисекційних вагонів будуть оснащенілівобережні ділянки швидкісного та прискореного трамвайного руху(Троєщина, Воскресенка). Такі трамваї мають підвищену місткість,покращену комфортність, електронне інформаційне забезпечення,сучасну надійну та економічну систему управління тягою. За рахунокнизького рівня підлоги в середній частині створено умовиперевезення пасажирів з обмеженою рухомістю.
За критеріями ремонтопридатності кращими визнано тролейбуси:Шкода 14 Тр та Шкода 15 Тр. Пропонується продовжити їх ремонт ізвідновленням ресурсу кузова та поліпшенням елементів дизайну,інформаційного забезпечення.
Протягом 2003-2004 рр. в КП "Київпастранс" розроблено новітехнології капітального ремонту тролейбусів Шкода 14 Тр. Вартістьремонту становить 220-240 тис. грн. Можливість виробництва -40-50 ремонтів на рік.
Починаючи з 2005 року планується освоїти виконаннякапітальних ремонтів тролейбусів 15 Тр в умовах КП "Київпастранс"вартістю по 350 тис. грн. з щорічним обсягом 10-20 ремонтів.
Запропоновані обсяги ремонтів розраховані із врахуваннямвиробничих можливостей КП "Київпастранс", за умови відповідноїфінансової підтримки з боку органів місцевого самоврядування.Реалізація заходів, передбачених цією Програмою, дасть змогупротягом 3-4 років:
а) виготовити 60 трисекційних трамваїв з модернізацією системуправління на транзисторну, що повністю забезпечить потреби урухомому складі на лініях швидкісного та прискореного трамвайногоруху;
б) капітально відремонтувати:
- 170 трамваїв Т-3 і Т-3М;
- 100 тролейбусів Шкода 14 Тр;
- 30 тролейбусів Шкода 15 Тр.
У рамках реалізації Програми передбачено створення резерву з110 трамваїв Т3 і 15 трамваїв Т-3М для забезпечення можливостіподальшого виготовлення трисекційних трамваїв у разі прийняттярішення щодо додаткового розширення швидкісного та прискореноготрамвайного сполучення, а також для забезпечення потреби ушвидкісних трисекційних вагонах за замовленням інших міст України.
Висновки і пропозиції.
Реалізація цієї Програми дає можливість:
- за 193 600 тис. грн. оновити всі задіяні на пасажирськихперевезеннях трамвайні вагони КП "Київпастранс";
- за 32500 тис. грн. оновити 130 тролейбусів, що дорівнюєпридбанню 46 нових;
- вирішити проблему рухомого складу трамваїв, із наданнямнаявним вагонам якостей сучасних транспортних засобів на термін до20 років;
- завантажити виробничі потужності КП "Київпастранс";
- залучати до роботи промислові підприємства міста;
- створити нові робочі місця;
- оптимально використовувати всі види транспорту на маршрутахміських громадських перевезень;
- у стислі терміни істотно підвищити якість роботигромадського транспорту столиці України, тим самим заохотитигромадян до переважного використання громадського транспортузамість власного.
3. Заходи щодо реалізації програми виготовлення та ремонту
трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 роки
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Вид ремонту |Тип | Станом на 01.08.2004 | План ремонтів | У тому числі за роками: |
|п/п| |рухо- | | всього за |-----------------------------------------------|
| | |мого | | Програмою | 2005 рік | 2006 рік | 2007 рік |
| | |складу|------------------------+---------------+---------------+---------------+---------------|
| | | |Наяв-|З них |Орієнтовна|Кіль- |Планова |Кіль- |Планова |Кіль- |Планова |Кіль- |Планова |
| | | |ність|придат-|вартість |кість |вартість|кість |вартість|кість |вартість|кість |вартість|
| | | | |ні до |ремонту, |ремон-|ремонту,|ремон-|ремонту,|ремон-|ремонту,|ремон-|ремонту,|
| | | | |ремонту|тис. грн. |тів |тис.грн.|тів |тис.грн.|тів |тис.грн.|тів |тис.грн.|
|---+---------------+------+-----+-------+----------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------|
| 1.|Виготовлення |K3R-N | 1 | | 2200 | 60 | 132000 | 20 | 44000 | 20 | 44000 | 20 | 44000 |
| |трисекційних | | | | | | | | | | | | |
| |тармваїв з | | | | | | | | | | | | |
| |використанням | | | | | | | | | | | | |
| |кузовів | | | | | | | | | | | | |
| |вагонів Т-3 | | | | | | | | | | | | |
|---+---------------+------+-----+-------+----------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------|
| 2.|Капітальні | Т-3 | 470 | 330 | 350 | 100 | 35000 | 40 | 14000 | 30 | 10500 | 30 | 10500 |
| |ремонти | | | | | | | | | | | | |
| |трамваїв Т-3 | | | | | | | | | | | | |
| |з частковою | | | | | | | | | | | | |
| |модернізацією | | | | | | | | | | | | |
|---+---------------+------+-----+-------+----------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------|
| 3.|Капітальні | Т-3М | 92 | 85 | 380 | 70 | 26000 | 10 | 3800 | 30 | 11400 | 30 | 11400 |
| |ремонти | | | | | | | | | | | | |
| |трамваїв Т-3М | | | | | | | | | | | | |
| |з частковою | | | | | | | | | | | | |
| |модернізацією | | | | | | | | | | | | |
|---+---------------+------+-----+-------+----------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------|
| |Всього ремонтів| | | | | 230 | 193600 | 70 | 61800 | 80 | 65900 | 80 | 65900 |
| |трамваїв | | | | | | | | | | | | |
|---+---------------+------+-----+-------+----------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------|
| 1.|Капітальний | 14 Тр| 233 | 150 | 220 | 100 | 22000 | 30 | 6600 | 30 | 6600 | 40 | 8800 |
|---|ремонт |------+-----+-------+----------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------|
| 2.|тролейбусів | 15 Тр| 45 | 30 | 350 | 30 | 10500 | 5 | 1750 | 15 | 5250 | 10 | 3500 |
|---+---------------+------+-----+-------+----------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------|
| |Всього ремонтів| | | | | 130 | 32500 | 35 | 8350 | 45 | 11850 | 50 | 12300 |
| |тролейбусів | | | | | | | | | | | | |
|---+---------------+------+-----+-------+----------+------+--------+------+--------+------+--------+------+--------|
| |Всього ремонтів| | | | | 360 | 226100 | 105 | 70150 | 125 | 77750 | 130 | 78200 |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Примітка:
1. Реалізація Програми дає можливість:
за 193600 тис. грн. оновити всі задіяні на пасажирськихперевезеннях трамвайні вагони КП "Київпастранс",
за 32500 тис. грн. оновити 130 тролейбусів, що дорівнюєпридбанню 46 нових.
2. 110 трамваїв Т-3 і 15 трамваїв Т-3М зарезервовано длязабезпечення можливості подальшого виготовлення трисекційнихтрамваїв для використання їх на модернізованих напівшвидкіснихтрамвайних лініях, а також для виконання можливих замовлень іншихміст України.
Заступник міського голови -
секретар Київради В.Яловий
"Хрещатик" N 157 (2560) від 26 жовтня 2004 року