• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про Програму виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 роки

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження, Програма від 14.09.2004 № 1736
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Програма
  • Дата: 14.09.2004
  • Номер: 1736
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження, Програма
  • Дата: 14.09.2004
  • Номер: 1736
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
N 1736 від 14.09.2004
Про Програму виготовлення та ремонту трамваїв
і тролейбусів на 2005-2007 роки
Відповідно до статті 31 Закону України "Про місцевесамоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), Закону України "Проміський електричний транспорт" ( 1914-15 ), враховуючи Генеральнийплан міста Києва та проект планування його приміської зони наперіод до 2020 року ( ra0370023-02 ), Програму розвиткутранспортного комплексу м. Києва на період до 2010 року:
1. Погодитись з пропозицією Комунального підприємства"Київпастранс" (далі - КП "Київпастранс") щодо організаціївиготовлення трамваїв нового типу та проведення капітальнихремонтів трамваїв і тролейбусів на його виробничих площах іззалученням промислових підприємств України та м. Києва.
2. Схвалити Програму виготовлення та ремонту трамваїв ітролейбусів на 2005 - 2007 рр. (далі - Програма) згідно з додаткомта винести її на розгляд сесії Київської міської ради.
3. Головному управлінню промисловості, транспорту та зв'язкувиконавчого органу Київської міської ради (Київської міськоїдержавної адміністрації) як головному розпоряднику бюджетнихкоштів щорічно передбачати у бюджетних запитах потребу в коштах навиконання заходів, передбачених цією Програмою.
4. Головному управлінню промисловості, транспорту та зв'язкупідготувати пропозиції до Кабінету Міністрів України щодопідтримки Програми виготовлення трамваїв нового типу відповідно достатті 17 Закону України "Про міський електричний транспорт"( 1914-15 ).
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти назаступників голови Київської міської державної адміністраціїзгідно з розподілом обов'язків.
Голова О.Омельченко
Додаток
до розпорядження Київської
міської державної
адміністрації
від 14.09.2004 N 1736
ПРОГРАМА
виготовлення та ремонту трамваїв і тролейбусів
на 2005-2007 рр.
1. Стан пасажирського транспорту загального
користування в м. Києві та перспективи його розвитку
Стратегія розвитку міського пасажирського транспорту маєвраховувати загальноєвропейські вимоги якісних характеристик. Цягалузь міського господарства повинна бути безпечною, надійною,швидкісною та зручною у користуванні, діючою за єдиними тарифамита правилами. Справжній успіх у справі подолання транспортнихпроблем буде досягнуто, коли громадяни переконаються, щокористуватися громадським транспортом дешевше, безпечніше ікомфортніше, ніж власним.
Беручи до уваги світові тенденції дорожчання рідкого пальногота враховуючи структуру енергетики України, собівартістьперевезення одного пасажира електротранспортом в місті Києвіпрогнозується нижчою, ніж автотранспортом.
Щільні, з високою інтенсивністю транспортні потоки нацентральних міських магістралях не дозволяють повністюзадовольнити потреби населення в пасажирських перевезеннях.Традиційний громадський транспорт якісно не справляється зпасажиропотоками, що збільшуються. Зростає потреба в розвиткупозавуличного швидкісного транспорту з високою провізноюспроможністю.
У Києві традиційно таким видом транспорту є метрополітен, алейого будівництво вимагає значних затрат. Тому необхідно вестиактивні пошуки альтернативних транспортних систем для міста.
Таблиця 1. Порівняльна характеристика техніко-економічних
параметрів метрополітену і трамвая
------------------------------------------------------------------
| Види транспорту |Вартість | Провізна | Середня |
| |будівництва |спроможність | швидкість |
| |1 км лінії, | лінії | сполучення, |
| |млн.грн. |тис.пас./год.| км/год. |
|--------------------+--------------+-------------+--------------|
|Метрополітен: | | | |
|--------------------+--------------+-------------+--------------|
|глибокого залягання | 100,0 | 20 - 45 | 40 |
|--------------------+--------------+-------------+--------------|
|мілкого залягання | 20,0 | | |
|--------------------+--------------+-------------+--------------|
|Трамвай: | | | |
|--------------------+--------------+-------------+--------------|
|швидкісний | 3,0 - 5,0 | 10 - 25 | 25 - 30 |
|--------------------+--------------+-------------+--------------|
|звичайний | 1,5 | 6 - 12 | 15 - 17 |
------------------------------------------------------------------
Генеральним планом розвитку міста до 2020 року( ra0370023-02 ) передбачено інтенсивне будівництво тролейбуснихліній для заміни автобусних маршрутів та реконструкцію окремихтрамвайних ліній для швидкісного та прискореного руху.
Мережа міського пасажирського транспорту в м. Києві складна ірозгалужена. Маршрутну мережу наземного пасажирського транспорту взвичайному режимі руху, що обслуговує комунальне підприємство"Київпастранс", складають 90 автобусних, 41 тролейбусний, 23трамвайних маршрутів та фунікулер.
Щорічно підприємство забезпечує щоденний випуск у години"пік" близько 1270 одиниць наземного транспорту (в тому числі: 540автобусів, 320 трамваїв та 415 тролейбусів), якими користуєтьсяпонад 1,5 млн. громадян.
Зберігається позитивна тенденція утримання високого рівняпасажирських перевезень екологічними видами транспорту -тролейбусом та трамваєм. За 2003 рік питома вага пасажирськихперевезень зазначеними видами транспорту становила 71,8 % відобсягу перевезених пасажирів транспортом, що працює у звичайномурежимі руху (табл. 2).
Таблиця 2. Структура міських пасажирських перевезень
за видами транспорту за 2003 рік
------------------------------------------------------------------
|Види пасажирського | Перевезено пасажирів, |Питома |
| транспорту | млн. осіб |вага |
| | |перевезених|
| |---------------------------|пасажирів у|
| |Всього |у т. ч. |платних,|загальному |
| |пасажи- |платних | % |обсязі |
| |рів |пасажирів| |перевезень,|
| | | | | % |
|------------------------+--------+---------+--------+-----------|
|Наземним | 508,4 | 284,0 | 55,9 | 71,8 |
|електротранспортом | | | | |
|------------------------+--------+---------+--------+-----------|
|Автотранспортом | 199,8 | 111,6 | 55,9 | 28,2 |
|загального користування,| | | | |
|що працює у звичайному | | | | |
|режимі | | | | |
|------------------------+--------+---------+--------+-----------|
|Разом | 708,2 | 395,6 | 55,9 | 100,0 |
------------------------------------------------------------------
Маршрутна мережа трамвайного сполучення міста довжиною 112,7км пасажирських ліній (у двоколійному обчисленні) складається іздвох окремих систем: лівобережної і правобережної, де історичнодомінує трамвайне сполучення, перш за все, це - Дарниця, а направобережжі - Поділ.
Інвентарний парк електротранспорту станом на 01.08.2004складає:
- 562 трамвайні вагони довжиною 15 м двох модифікацій,середній вік яких близько 20 років, з них 483 (85,9%) працюютьпонад нормативний термін;
- 576 тролейбусів, з них 161 - довжиною 18 метрів та 415 -довжиною до 12 метрів.
Таблиця 3. Динаміка рухомого складу трамвая і тролейбуса
за 2001-2004 роки
-----------------------------------------------------------------------
|Роки | Кількість трамваїв, одиниць |Кількість тролейбусів, одиниць |
| |-------------------------------+-------------------------------|
| |Станом |Придбано|Списано|Станом|Станом |Придбано|Списано|Станом|
| |на | | |на |на | | |на |
| |початок| | |кінець|початок| | |кінець|
| |року | | |року |року | | |року |
|-----+-------+--------+-------+------+-------+--------+-------+------|
| 2001| 571 | 0 | 1 | 570 | 578 | 46 | 18 | 606 |
|-----+-------+--------+-------+------+-------+--------+-------+------|
| 2002| 570 | 0 | 6 | 564 | 606 | 32 | 44 | 594 |
|-----+-------+--------+-------+------+-------+--------+-------+------|
| 2003| 564 | 0 | 2 | 562 | 594 | 38 | 76 | 556 |
|-----+-------+--------+-------+------+-------+--------+-------+------|
| 2004| 562 | 0 | 0 | 562 | 556 | 29 (*)| 5 (*)|600(*)|
-----------------------------------------------------------------------
_______________
(*) Прогнозні показники.
Система електроживлення трамвайного і тролейбусного рухускладається із 1189,6 км контактної мережі в однопровідномуобчисленні, 1073,8 км живильних і кабелів відведення, 89 тяговихперетворюючих підстанцій загальною потужністю 283,5 тисяч кВт.
Аналіз стану рухомого складу показує, що він потребуєдокорінного оновлення як за рахунок придбання і виготовленнянового, так і ремонту та модернізації існуючого.
Крім того, стан колійного господарства не дозволяє у повніймірі використовувати сучасний рухомий склад іноземного виробництвадо його поетапної реконструкції за новими технологіями.
Проведені розрахунки показують, що повна модернізаціятрамвайного сполучення в м. Києві потребує фінансування в обсязі1823,3 млн. грн., а саме:
- витрати на закупівлю сучасного рухомого складу (мінімальнапотреба складає 230 одиниць) складе 823,2 млн. грн., з яких:
а) на придбання 60 одиниць сучасних трисекційних вагонівнеобхідно 507 млн. грн. (1,3 млн. євро за одиницю);
б) на придбання 170 одиниць нових односкладових трамваївнеобхідно 316,2 млн. грн. (1860 тис. грн. за одиницю);
- заміна колії з використанням сучасної технології укладкиполотна потребує мінімально 800,0 млн. грн.;
- окремо на розвиток енергогосподарства необхідно, принаймні200,0 млн. грн.
Враховуючи викладене та зважаючи на наявність більшактуальних проблем в транспортній галузі міста, а саме:будівництво мостів та розв'язок, оновлення шляхового господарства,при забезпеченні відповідних обсягів фінансування реальні термінивиконання робіт складуть 7-9 років.
Враховуючи високу вартість новітніх трамвайних вагонівіноземного виробництва, реальний стан колійного господарства танаявність значного парку ремонтопридатного рухомого складутрамваїв в м. Києві, найбільш обґрунтованим сценарієм, з позиціїсумарного соціально-економічно ефекту, є той, що базується намаксимально повному використанні існуючого рухомого складу шляхомвиконання капітально-відновлювальних ремонтів із застосуваннямнових технологій, як альтернатива придбання нового рухомогоскладу.
Перший етап розвитку (термін реалізації - 3-4 роки) -реконструкція та модернізація діючих швидкісних та напівшвидкіснихтрамвайних ліній, їхнє оснащення сучасним рухомим складом власноговиробництва (трисекційними трамвайними вагонами з низькопідлоговоюсекцією на базі кузовів та ходової частини вагонів Т-3,модернізованими трамваями Т-3 та Т-3М), приладами автоматичногоконтролю та регулювання руху у швидкісному та прискореному режимахруху, будівництво комфортабельних і безпечних зупинкових пунктів,пішохідних переходів.
Наступний етап - модернізація рейкового та енергетичногогосподарств.
Проведені розрахунки дають підстави стверджувати, що реальнийстрок модернізації усієї трамвайної мережі, що повинен базуватисяна скоординованому розвитку всіх основних складових, а саме:рухомого складу, колійного господарства та енергогосподарства,може бути визначений у 10-15 років. За цей термін можуть бутизакладені фінансові та техніко-технологічні підвалини длявпровадження найсучасніших систем електротранспорту.
Таким чином, можна сформулювати основні засади перехідногоперіоду модернізації та розвитку трамвайного сполучення у м.Києві.
По-перше, пріоритетний розвиток швидкісного та прискореногорежимів руху переважно на відокремлених ділянках.
По-друге, створення комбінованих ліній трамвайногосполучення, в межах яких мають місце як відокремлені ділянки, деперевезення здійснюються у швидкісному та прискореному режимахруху, так і побудовані за новітніми технологіями однорівневівідрізки вулично-шляхової мережі, що дозволяють здійснюватисумісний автомобільно-трамвайний рух. Для підвищення пропускноїспроможності вулично-шляхової мережі на особливо напруженихділянках (перехрестях, перетинах) доцільно спорудження("вкраплення") однорівневих ділянок на традиційних трамвайнихлініях.
Окремі ділянки трамвайних маршрутів, які прокладено уісторичних районах міста, мало пристосовані до трамвайногосполучення, з низьким пасажиронавантаженням, не відокремлені відзагального автотранспортного потоку, можуть бути ліквідовані зодночасним збільшенням тролейбусного або автобусного сполучення.
2. Пропозиції щодо виготовлення та ремонту трамваїв
і тролейбусів в місті Києві
Досвід ряду країн Європи свідчить, що термін використаннятрамвайних вагонів, при умові проведення необхіднихремонтно-відновлювальних робіт, може складати принаймні 30-35років. Їх виготовлення, ремонт і модернізацію можна якіснопроводити на виробничих площах КП "Київпастранс" із залученнямпотенціалу промислових підприємств України.
Зважаючи на технічний стан, рухомий склад поділено напридатний для відновлення і такий, що утримується в робочому станідо списання. Ремонтопридатність визначається залишковим ресурсомкузовів, тягових систем, надійністю конструкції в експлуатації таможливістю подальшого використання уніфікованого обладнання. Зацими критеріями найбільш ремонтопридатними серед трамваїв визнановагони Т-3.
Виготовлення трисекційних трамваїв на виробничих площах КП"Київпастранс" з використанням кузовів існуючих вагонів, щопередбачено Програмою, замість придбання нових вагонів (цінанового трамвая, виготовленого в країнах Євросоюзу становить 1,3млн. євро) дозволить зберегти для міського бюджету у 2005 році126,6 млн. грн. при річному обсязі в 20 трамваїв, а за три роки -379,7 млн. грн.
Трамвайний парк КП "Київпастранс" налічує 562 одиниці двохмодифікацій. Усі трамваї чотиривісні довжиною 15 м, середнійтермін експлуатації трамваїв близько 20 років.
Трамваї "Татра" Т-3М (92 одиниці) експлуатуються близько 15років, їх оновлення передбачається виконанням капітальних ремонтівз частковою модернізацією кузова та систем.
Трамваї "Татра" Т-3 (470 одиниць) експлуатуються понад 15років. Конструктивні особливості та досвід країн Європи свідчатьпро можливість подовження терміну експлуатації значної частини зних ще на 10 років шляхом капітально-відновлювальних ремонтівкузовів, модернізації функціональних систем та поліпшення дизайну.
КП "Київпастранс" на своїх потужностях вже напрацювало новітехнології оновлення трамвая. При цьому ремонти трамвайних вагонівчеського виробництва типу Т-3 виконуються двома варіантами - іззаміною системи управління тяговими двигунами на транзисторну табез заміни.
Головною технічною характеристикою транзисторної системи є їїпрактична безвідмовність та суттєве зниження витрат електричноїенергії на тягу (до 45%) за рахунок використання енергозберігаючоїсистеми керування тяговими двигунами.
Крім того, застосування цього обладнання приводить до:
- підвищення надійності роботи електричного обладнаннятрамвая за рахунок заміни електромеханічних апаратів наелектронні,
- зниження машинного шуму трамвая за рахунок заміниелектричних машин (мотора-генератора) на статичний перетворювач,
- підвищення комфортності поїздки за рахунок підвищенняплавності набору швидкості та гальмування,
- зниження рівня зношування механічного обладнання за рахунокможливості автоматичного регулювання режимів роботи.
У комплексі з виконанням капітального ремонту кузова -гарантоване відновлення ресурсу трамвайних вагонів становитиме ще10 років.
Обсяги капітального ремонту передбачають відновлення ресурсуобладнання із поліпшенням зовнішнього дизайну кузова та інтер'єрусалону. Найбільш повний варіант капітального ремонту кузовапередбачає:
- Повне відновлення ресурсу візків вагонів та гальмівнихсистем. (Використовується тільки одноступеневий редуктор, якиймайже виключає можливість витікання мастила з картерів.)
- Повне відновлення ресурсу тягових двигунів та допоміжногоелектричного обладнання.
- Забезпечення якісного очищення рами та елементів кузова відкорозії з застосуванням дробострумного пристрою.
- Дефектацію силових та каркасних елементів кузова звимірюванням товщини металу та подальшою заміною непридатнихконструкцій.
- Якісну антикорозійну обробку.
- Заміну обшивки бортів та стелі.
- Заміну передньої та задньої частин кузова вагона зполіпшеним дизайном.
- Заміну дверних підніжок з використанням нержавіючої сталі. - Заміну приводу дверей (двері автоматично відчиняються, принаявності перешкоди у отворі дверей - забезпечено попередженнятравматизму).
- Впровадження електронного маршрутного покажчика.
- Поліпшення умов роботи водія за рахунок розширення кабіни,зменшення "мертвої зони" огляду, зміни конструкції пульта,обладнання кабіни сонцезахисними шторами, впровадженнябезпедального принципу органів керування (ручний пристрійкерування винесено на приладову панель водія).
- Обладнання кабіни водія кондиціонером (змонтовано на дахувагона).
- Обладнання салону сидіннями нової конструкції, яка дозволяєпроводити механізоване прибирання салону.
- Обладнання салону калориферами опалення.
- Заміну системи освітлення салону з використанням ліхтарів,що живляться від електричної мережі 24 В.
- Використання сучасних матеріалів в оформленні інтер'єрусалону (сучасні пластикові матеріали облицювання стелі та боковихпанелей, вкриті полімерним матеріалом поручні, стійкий до стираннялінолеум з абразивними домішками, шліфований алюміній планоккріплення облицювання).
- Обладнання верхніх овалів салону лайтблоками.
- Використання сучасних матеріалів для фарбування вагонів.
Залежно від віку трамваїв застосовуються вже відпрацьованітехнології відновлення трамвайних вагонів Т-3, а саме:
- капітально-відновлювальний ремонт з модернізацією системуправління тягою трамваю Т-3 на транзисторну. Відновлений ресурсексплуатації - більше 12 років, можливість виробництва - 25-30ремонтів на рік;
- капітально-відновлювальний ремонт трамваю Т-3 безмодернізації систем управління тягою. Вартість такого ремонту -350 тис. грн., відновлений ресурс експлуатації - більше 8 років,можливість виробництва - 40-70 ремонтів на рік.
Окремою темою розглядається можливість виробництва новогонизькопідлогового в середній частині, трисекційного вагону звикористанням існуючих кузовів трамваїв Т-3, вартістю до 2200 тис.грн., з відновленням ресурсу експлуатації до 20 років. Можливістьвиготовлення - 20-30 одиниць на рік. Близько 40 таких трамваївпланується використати, в першу чергу, на реконструйованійБорщагівській лінії швидкісного трамвая. Наступними 20 одиницямитрисекційних вагонів будуть оснащені лівобережні ділянкишвидкісного та прискореного трамвайного руху (Троєщина,Воскресенка). Такі трамваї мають підвищену місткість, покращенукомфортність, електронне інформаційне забезпечення, сучаснунадійну та економічну систему управління тягою. За рахунокнизького рівня підлоги в середній частині створено умовиперевезення пасажирів з обмеженою рухомістю.
За критеріями ремонтопридатності визнано тролейбуси: Шкода14Тр та Шкода 15Тр. Пропонується продовжити їх ремонт ізвідновленням ресурсу кузова та поліпшенням елементів дизайну,інформаційного забезпечення.
Протягом 2003-2004 рр. в КП "Київпастранс" розроблено новітехнології капітального ремонту тролейбусів Шкода 14Тр. Вартістьремонту складає 220-240 тис. грн. Можливість виробництва - 40-50ремонтів на рік.
Починаючи з 2005 року планується освоїти виконаннякапітальних ремонтів тролейбусів 15Тр в умовах КП "Київпастранс"вартістю 350 тис. грн. з щорічним обсягом 10-20 ремонтів.
Запропоновані обсяги ремонтів розраховані із врахуваннямвиробничих можливостей КП "Київпастранс", при умові відповідноїфінансової підтримки з боку органів місцевого самоврядування.
Реалізація заходів, передбачених Програмою, дозволитьпротягом 3-4 років:
а) виготовити 60 трисекційних трамваїв з модернізацією системуправління на транзисторну, що повністю забезпечить потреби урухомому складі на лініях швидкісного та прискореного трамвайногоруху;
б) капітально відремонтувати:
- 170 трамваїв Т-3 і Т-3М;
- 100 тролейбусів Шкода 14Тр;
- 30 тролейбусів Шкода 15Тр.
У рамках реалізації Програми передбачено створення резерву з110 трамваїв Т-3 і 15 трамваїв Т-3М для забезпечення можливостіподальшого виготовлення трисекційних трамваїв, у разі прийняттярішення щодо додаткового розширення швидкісного та прискореноготрамвайного сполучення, а також для забезпечення потреби ушвидкісних трисекційних вагонах за замовленням інших міст України.
Висновки і пропозиції.
Реалізація Програми дозволяє:
- за 193600 тис. грн. оновити всі задіяні на пасажирськихперевезеннях трамвайні вагони КП "Київпастранс",
- за 32500 тис. грн. оновити 130 тролейбусів, що дорівнюєпридбанню 46 нових,
- вирішити проблему рухомого складу трамваїв, із наданняміснуючим вагонам якостей сучасних транспортних засобів на терміндо 20 років,
- завантажити виробничі потужності КП "Київпастранс",
- залучати до роботи промислові підприємства міста,
- створити нові робочі місця,
- оптимально використовувати всі види транспорту на маршрутахміських громадських перевезень,
- у стислі терміни істотно підвищити якість роботигромадського транспорту столиці України, тим самим заохотитигромадян до переважного використання громадського транспортузамість власного.
3. Заходи щодо реалізації Програми виготовлення та ремонту
трамваїв і тролейбусів на 2005-2007 рр.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Вид ремонту |Тип | Станом на 01.08.2004 | План ремонтів | у тому числі за роками: |
|п/п| |рухомого| |всього за Програмою|--------------------------------------------------------|
| | |складу | | | 2005 рік | 2006 рік | 2007 рік |
| | | |-------------------------+-------------------+------------------+------------------+------------------|
| | | |Наяв-|З них |Орієнтовна|Кількість| Планова |Кількість|Планова |Кількість|Планова |Кількість|Планова |
| | | |ність|придатні|вартість |ремонтів | вартість|ремонтів |вартість|ремонтів |вартість|ремонтів |вартість|
| | | | |до |ремонту, | | ремонту,| |ремонту,| |ремонту,| |ремонту,|
| | | | |ремонту |тис. грн. | | тис.грн.| |тис.грн.| |тис.грн.| |тис.грн.|
|---+-----------------------+--------+-----+--------+----------+---------+---------+---------+--------+---------+--------+---------+--------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
|---+-----------------------+--------+-----+--------+----------+---------+---------+---------+--------+---------+--------+---------+--------|
| 1 |Виготовлення | K3-N | 1 | | 2200 | 60 | 132000 | 20 | 44000 | 20 | 44000 | 20 | 44000 |
| |трисекційних трамваїв | | | | | | | | | | | | |
| |з використанням | | | | | | | | | | | | |
| |кузовів вагонів Т-3 | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------+--------+-----+--------+----------+---------+---------+---------+--------+---------+--------+---------+--------|
| 2 |Капітальні ремонти | Т-3 | 470 | 330 | 350 | 100 | 35000 | 40 | 14000 | 30 | 10500 | 30 | 10500 |
| |трамваїв Т-3 з | | | | | | | | | | | | |
| |частковою модернізацією| | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------+--------+-----+--------+----------+---------+---------+---------+--------+---------+--------+---------+--------|
| 3 |Капітальні ремонти | Т-ЗМ | 92 | 85 | 380 | 70 | 26600 | 10 | 3800 | 30 | 11400 | 30 | 11400 |
| |трамваїв Т-3М з | | | | | | | | | | | | |
| |частковою модернізацією| | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------+--------+-----+--------+----------+---------+---------+---------+--------+---------+--------+---------+--------|
| |Всього ремонти трамваїв| | | | | 230 | 193600 | 70 | 61800 | 80 | 65900 | 80 | 65900 |
|---+-----------------------+--------+-----+--------+----------+---------+---------+---------+--------+---------+--------+---------+--------|
| 1 |Капітальний ремонт | 14Тр | 233 | 150 | 220 | 100 | 22000 | 30 | 6600 | 30 | 6600 | 40 | 8800 |
| 2 |тролейбусів | 15Тр | 45 | 30 | 350 | 30 | 10500 | 5 | 1750 | 15 | 5250 | 10 | 3500 |
|---+-----------------------+--------+-----+--------+----------+---------+---------+---------+--------+---------+--------+---------+--------|
| |Всього ремонти | | | | | 130 | 32500 | 35 | 8350 | 45 | 11850 | 50 | 12300 |
| |тролейбусів | | | | | | | | | | | | |
|---+-----------------------+--------+-----+--------+----------+---------+---------+---------+--------+---------+--------+---------+--------|
| |Всього ремонти | | | | | 360 | 226100 | 105 | 70150 | 125 | 77750 | 130 | 78200 |
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Примітка:
1. Реалізація Програми дозволяє:
за 193600 тис. грн. оновити всі задіяні на пасажирськихперевезеннях трамвайні вагони КП "Київпастранс", за 32500 тис.грн. оновити 130 тролейбусів, що дорівнює придбанню 46 нових.
2. 110 трамваїв Т-3 і 15 трамваїв Т-3М зарезервовано длязабезпечення можливості подальшого виготовлення трисекційнихтрамваїв для використання їх на модернізованих напівшвидкіснихтрамвайних лініях, а також для виконання можливих замовлень іншихміст України.
Заступник голови -
керівник апарату Б.Стичинський