• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)

Київська міська державна адміністрація | Розпорядження від 19.04.2017 № 475
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 19.04.2017
  • Номер: 475
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська державна адміністрація
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 19.04.2017
  • Номер: 475
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
19.04.2017 р. N 475
Про затвердження змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Затвердити зміни до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810 , що додаються.
ГоловаВ. Кличко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
19 квітня 2017 року N 475
Зміни до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810
1. Пункт 4.3 глави 4 розділу I Регламенту викласти в такій редакції:
"4.3. У разі відсутності (відрядження, відпустка, хвороба) Київського міського голови його обов'язки як голови Київської міської державної адміністрації виконує перший заступник голови, а у разі відсутності останнього - один із заступників голови згідно з окремим розпорядженням Київського міського голови.
Виконання обов'язків заступника голови у разі його відсутності (відрядження, відпустка, хвороба) здійснюється іншим заступником голови згідно з розподілом обов'язків.
У разі відсутності обох заступників голови, один з яких виконує обов'язки іншого на час його відсутності згідно з розподілом обов'язків, виконання їх обов'язків покладається на інших заступників голови окремим розпорядженням Київського міського голови.
У разі відсутності (відрядження, відпустка, хвороба) керівника апарату його обов'язки виконує перший заступник керівника апарату або інший заступник керівника апарату за окремим розпорядженням Київського міського голови.".
2. Розділ IV доповнити новим пунктом такого змісту:
"6. Порядок здійснення договірної роботи в апараті виконавчого органу затверджується наказом керівника апарату.".
3. У розділі VII Регламенту:
3.1. Абзац перший пункту 1.1 глави 1 викласти в такій редакції:
"1.1. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) на основі та на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України, Кабінету Міністрів України, міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, рішень Київської міської ради та інших актів законодавства України, доручень Київського міського голови, першого заступника голови, заступників голови та керівника апарату, а також за власною ініціативою та ініціативою районних в місті Києві державних адміністрацій видає розпорядження в межах функцій органу місцевого самоврядування та функцій місцевого органу виконавчої влади.".
3.2. Главу 2 викласти в такій редакції:
"Глава 2. Набрання чинності та порядок оприлюднення розпоряджень
2.1. Розпорядження набирають чинності з моменту їх видання, якщо ними не встановлено пізніший термін набрання ними чинності.
2.2. Розпорядження нормативно-правового характеру, що зачіпають права, свободи й законні інтереси громадян або мають міжвідомчий характер та підлягають державній реєстрації у Головному територіальному управлінні юстиції у м. Києві, набирають чинності після державної реєстрації з дня їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк введення їх у дію.
2.3. Розпорядження, що мають загальноміське значення, набирають чинності з дня їх оприлюднення, якщо самими актами не встановлено більш пізній строк набрання чинності.
2.4. Оприлюднення всіх розпоряджень нормативно-правового характеру здійснюється шляхом опублікування у газеті Київської міської ради "Хрещатик". Оприлюднення розпоряджень покладається на Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
Розпорядження нормативно-правового характеру оприлюднюються не пізніше 5 днів з моменту їх видання.
2.5. Регуляторні акти виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) оприлюднюються у порядку, визначеному Законом України "Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності".
2.6. Розпорядження або їх окремі положення, що містять інформацію з обмеженим доступом (з грифом "Таємно", "Цілком таємно", "Особливої важливості" або "Для службового користування"), не підлягають оприлюдненню і набирають чинності з моменту їх доведення в установленому порядку до виконавців, якщо такими розпорядженнями не встановлено пізніший строк набрання ними чинності.
2.7. Розпорядження розміщуються на офіційному веб-сайті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва).
Розпорядження або їх окремі положення, що містять інформацію з обмеженим доступом (з грифом "Таємно", "Цілком таємно", "Особливої важливості" або "Для службового користування"), розміщуються на офіційному веб-сайті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва) з дотриманням вимог частини сьомої статті 6 Закону України "Про доступ до публічної інформації".
2.8. Розробники проектів розпоряджень нормативно-правового характеру забезпечують відповідно до вимог частини третьої статті 15 Закону України "Про доступ до публічної інформації" їх обов'язкове оприлюднення на офіційному веб-сайті виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (Єдиному веб-порталі територіальної громади міста Києва) не пізніше як за 20 робочих днів до дати їх видання.".
3.3. У главі 3:
3.3.1. Пункти 3.1 - 3.3 викласти в такій редакції:
"3.1. Розробник - орган, який відповідно до повноважень або за дорученням здійснює підготовку проекту розпорядження.
Якщо підготовка проекту розпорядження доручена кільком структурним підрозділам виконавчого органу, структурним підрозділам апарату виконавчого органу або районним в місті Києві державним адміністраціям, виконавець, зазначений першим у резолюції, є відповідальним розробником.
До розробки проекту розпорядження розробником можуть залучатися науковці та інші фахівці, а також представники об'єднань громадян.
Заінтересовані органи - територіальні органи центральних органів виконавчої влади, правоохоронні органи та органи прокуратури, постійні комісії Київської міської ради, структурні підрозділи виконавчого органу, структурні підрозділи апарату виконавчого органу, районні в місті Києві державні адміністрації, підприємства, установи та організації, до компетенції яких належать зазначені в проекті розпорядження питання та з якими він погоджується відповідно до цього Регламенту.
3.2. Суб'єктами подання проектів розпоряджень є перший заступник голови, заступники голови, керівник апарату, керівники структурних підрозділів виконавчого органу, керівники структурних підрозділів апарату виконавчого органу, голови районних в місті Києві державних адміністрацій, керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади.
3.3. Подання візується керівником розробника, а у разі, якщо суб'єктом подання виступає перший заступник голови, заступник голови, керівник апарату - відповідною посадовою особою.
У разі відсутності першого заступника голови, заступника голови, керівника апарату подання візує відповідна посадова особа, визначена в установленому порядку.
У разі відсутності керівника розробника подання візує виконуючий обов'язки керівника структурного підрозділу виконавчого органу, керівника структурного підрозділу апарату виконавчого органу, голови районної в місті Києві державної адміністрації, керівника територіального органу центрального органу виконавчої влади, визначений в установленому порядку.
Подання проекту розпорядження обов'язково візується керівником юридичної служби розробника. У разі відсутності (відпустка, хвороба, відрядження) керівника юридичної служби розробника проект погоджується особою, яка виконує його обов'язки в установленому порядку.".
3.3.2. Пункт 3.8 викласти в такій редакції:
"3.8. До проекту розпорядження додається:
1) пояснювальна записка (додаток 1), що містить необхідні розрахунки, обґрунтування і прогнози соціально-економічних та інших наслідків його реалізації, до якої у разі потреби може додаватися інформаційно-довідковий матеріал (таблиці, графіки, фото тощо).
Загальний обсяг пояснювальної записки не повинен перевищувати чотирьох аркушів.
Пояснювальна записка не подається до проектів розпоряджень з кадрових питань, питань внесення змін до складів комісій, робочих груп або з інших організаційних питань.
У пояснювальній записці має бути чітко викладені підстава розроблення проекту, суть проблеми, на розв'язання якої спрямовується розпорядження, причини її виникнення та дані, що підтверджують необхідність правового врегулювання питання саме запропонованим способом, мета, якої планується досягти в результаті прийняття розпорядження, та механізм його виконання.
Подання пояснювальної записки до проектів розпоряджень нормативно-правового характеру, в тому числі регуляторних актів, є обов'язковим.
2) завірені в установленому порядку документи, на які є посилання у проекті розпорядження або у пояснювальній записці.
3) прес-реліз, у якому стисло викладається мета та основні завдання проекту розпорядження, його короткий зміст та строки реалізації, очікувані результати.
До проектів розпоряджень нормативно-правового характеру, проектів розпоряджень про схвалення проектів рішень Київської міської ради, концепцій, програм, планів, запровадження нових або коригування існуючих регламентів та процедур також подається презентація у форматі MS PowerPoint.
4) порівняльна таблиця - до проектів розпоряджень, якими передбачено внесення змін до інших розпоряджень.".
3.3.3. Пункт 3.10 викласти в такій редакції:
"3.10. Проект розпорядження, як правило, має містити пункт щодо конкретних посадових осіб, які здійснюють контроль за його виконанням.".
3.3.4. Абзац перший пункту 3.12 викласти в такій редакції:
"3.12. На зворотному боці останньої сторінки проекту розпорядження друкуються дані про подання і погодження проекту, а саме: посада, прізвище, ініціал(и) керівника та керівника юридичної служби розробника або відповідної посадової особи, посада, прізвище й ініціал(и) керівників заінтересованих органів або відповідних посадових осіб. Проставлення дати візування є обов'язковим.".
3.4. Главу 4 викласти в такій редакції:
"Глава 4. Додатки до проектів розпоряджень
4.1. Додатки до проектів розпоряджень загального характеру візують: суб'єкт подання та начальник управління контрольно-аналітичного забезпечення першого заступника голови Київської міської державної адміністрації апарату виконавчого органу (начальник відділу контрольно-аналітичного забезпечення відповідного заступника голови Київської міської державної адміністрації управління контрольно-аналітичного забезпечення заступників голови Київської міської державної адміністрації апарату виконавчого органу), який спрямовує і координує діяльність розробника, на кожній сторінці, начальник юридичного управління апарату виконавчого органу на останній сторінці.
4.2. Додатки до проектів розпоряджень нормативно-правового характеру на кожній сторінці візують: суб'єкт подання, відповідний заступник голови (якщо він не візував проект розпорядження як суб'єкт подання), начальник управління контрольно-аналітичного забезпечення першого заступника голови Київської міської державної адміністрації апарату виконавчого органу (начальник відділу контрольно-аналітичного забезпечення відповідного заступника голови Київської міської державної адміністрації управління контрольно-аналітичного забезпечення заступників голови Київської міської державної адміністрації апарату виконавчого органу), який спрямовує і координує діяльність розробника, начальник юридичного управління апарату виконавчого органу.
4.3. Начальник управління контрольно-аналітичного забезпечення першого заступника голови Київської міської державної адміністрації апарату виконавчого органу (начальник відділу контрольно-аналітичного забезпечення відповідного заступника голови Київської міської державної адміністрації управління контрольно-аналітичного забезпечення заступників голови Київської міської державної адміністрації апарату виконавчого органу), який спрямовує і координує діяльність розробника, візують додатки до проектів розпоряджень для підтвердження відповідності додатків у паперовій формі додаткам у електронній формі.
4.4. Додатки до проектів розпоряджень, що містять питання витрачання фінансових ресурсів, візуються на кожній сторінці керівником Департаменту фінансів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4.5. Додатки до проектів розпоряджень підписує керівник апарату.".
3.5. Абзац перший пункту 5.1 глави 5 після слів "спрямовує і координує" доповнити словом "діяльність".
3.6. У пункті 6.4 глави 6:
3.6.1. Абзац перший пункту викласти в такій редакції:
"6.4. Проект розпорядження погоджують у такій послідовності: перший заступник голови (заступник голови), який спрямовує і координує діяльність розробника, керівники заінтересованих органів та заступники голови, до компетенції яких належать зазначені в проекті розпорядження питання, начальник юридичного управління апарату виконавчого органу, перший заступник голови (у разі, якщо він не погоджує проект розпорядження як такий, що спрямовує і координує діяльність розробника) та керівник апарату.".
3.6.2. Абзац четвертий викласти в такій редакції:
"Погодження заінтересованими органами, які не є структурними підрозділами виконавчого органу або районними в місті Києві державними адміністраціями, відбувається у паперовому вигляді. Свою позицію щодо проекту розпорядження керівник заінтересованого органу доводить до відома розробника шляхом надсилання листа, до якого додається завізований ним проект розпорядження, а також зауваження в разі їх наявності. У разі наявності зауважень проект розпорядження візується із зауваженнями.".
3.7. У главі 11:
3.7.1. Пункт 11.2 виключити.
У зв'язку з цим пункти 11.3 - 11.7 вважати відповідно пунктами 11.2 - 11.6.
3.7.2. Після пункту 11.5 доповнити новим пунктом 11.6 такого змісту:
"11.6. Якщо в результаті врахування розробником зауважень юридичного управління апарату виконавчого органу зміниться суть проекту розпорядження, такий проект розпорядження підлягає повторному погодженню у послідовності, встановленій у абзаці першому пункту 6.4 глави 6 цього розділу.".
У зв'язку з цим пункт 11.6 вважати пунктом 11.7.
Керівник апаратуВ. Бондаренко