ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
05.02.2019 р. N 207 |
Зареєстровано
в Головному територіальному управлінні юстиції
у місті Києві
25 лютого 2019 р. за N 34/2211
Про затвердження Порядку розміщення зовнішньої реклами в місті Києві та Порядку погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва
( Із змінами, внесеними розпорядженням виконавчого органу Київської міської радивід 12 жовтня 2020 року N 1603 )
Відповідно до статей 11, 30 та 59 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", статей 1, 4 та - 4 -1 Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", статті 1 Закону України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", статей 1, 3, 5, 6, 9, 10, 11, 12, 13 Закону України "Про адміністративні послуги", статей 1, 16 та 18 Закону У країни "Про рекламу", статей 1, 2, 3, 10 та 21 Закону України "Про благоустрій населених пунктів", статей 1, 21 та 38 Закону України "Про автомобільні дороги", постанови Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року N 2067 "Про затвердження Типових правил розміщення зовнішньої реклами", постанови Кабінету Міністрів України від 30 червня 1998 року N 990 "Про затвердження Порядку виробництва і розповсюдження соціальної рекламної інформації органів виконавчої влади", рішення Київської міської ради від 28 липня 2016 року N 861/861 "Про визначення переліків адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг в місті Києві", рішення Київської міської ради від 20 квітня 2017 року N 223/2445 "Про затвердження Правил рекламних засобів у місті Києві", з метою впорядкування розміщення реклами у місті Києві:
1. Затвердити Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Києві, що додається.
2. Затвердити Порядок погодження розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва, що додається.
3. Установити, що дозволи на розміщення зовнішньої реклами та погодження на розміщення реклами на транспорті комунальної власності територіальної громади міста Києва, надані до набрання чинності цим розпорядженням, є дійсними до закінчення строку їх дії.
4. Це розпорядження набирає чинності з 01 липня 2019 року.
5. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно з розподілом обов'язків.
Голова | В. Кличко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
05 лютого 2019 року N 207
Зареєстровано
в Головному територіальному управлінні юстиції
у місті Києві
25 лютого 2019 р. за N 34/2211
Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Києві
( У тексті Порядку слова "договори на право тимчасового користування місцем" у всіх відмінках замінено словами "договори тимчасового користування місцем" у відповідному відмінку згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради від 12 жовтня 2020 року N 1603 )
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1 Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Києві (далі - Порядок) регулює відносини між виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) та фізичними особами - підприємцями і юридичними особами (незалежно від форми власності та підпорядкованості), що виникають у процесі розміщення зовнішньої реклами на території м. Києва, та визначає порядок надання дозволів на розміщення зовнішньої реклами, демонтажу, а також порядок контролю за дотриманням вимог цього Порядку.
1.2. Цей Порядок розроблено відповідно до законів України "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про рекламу", "Про адміністративні послуги", "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності", "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності", "Про благоустрій населених пунктів", "Про автомобільні дороги", Типових правил розміщення зовнішньої реклами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 29 грудня 2003 року N 2067 (далі - Типові правила), постанови Кабінету Міністрів України від 30 червня 1998 року N 990 "Про затвердження Порядку виробництва і розповсюдження соціальної рекламної інформації органів виконавчої влади", рішення Київської міської ради віл 28 липня 2016 року N 861/861 "Про визначення переліків адміністративних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг в місті Києві", рішення Київської міської ради від 20 квітня 2017 року N 223/2445 "Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві" та інших нормативно-правових актів.
1.3. Дія цього Порядку поширюється на всю територію міста Києва, включаючи розташування рекламних засобів на будинках (будівлях) і спорудах, відкритих майданчиках, міських вулицях (дорогах), площах тощо; зелених зонах, елементах вуличного обладнання, зовнішніх та внутрішніх поверхнях підземних переходів, інших об'єктах, розташованих на відкритій місцевості, незалежно від форм власності та відомчого підпорядкування.
Порядок є обов'язковим для виконання на території міста Києва всіма суб'єктами, що здійснюють розміщення зовнішньої реклами.
1.4. Цей Порядок не поширюється на випадки розміщення найменування, знаків для товарів і послуг осіб, які надають матеріальну, фінансову, технічну, організаційну та іншу підтримку під час проведення фестивалів, конкурсів, спортивних змагань, святкових та інших культурно-масових заходів (у місцях та на період проведення таких заходів), організація проведення яких відбувається на підставі розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
1.5. Порядок не поширюється на відносини, пов'язані з інформацією, яка розміщується під час проведення передвиборчої агітації. Розміщення такої інформації здійснюється відповідно до виборчого законодавства.
1.6. Порядок не поширюється на відносини у разі розміщення інформаційних стендів, дошок оголошень, а також вивісок та табличок з інформацією про зареєстроване найменування особи, знаки для товарів і послуг, право на використання яких належать такій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, розміщених за місцем провадження діяльності такої особи.
1.7. У цьому Порядку наведені нижче терміни вживаються у таких значеннях:
адміністратор - адміністратор Департаменту (Центру) надання адміністративних послуг виконавчого органу Київської міської радії (Київської міської державної адміністрації) та управління (центру) надання адміністративних послуг районних в місті Києві державних адміністрацій;
балансоутримувачі - суб'єкти господарювання всіх форм власності, на балансі яких перебувають території, будинки, споруди, будівлі та інші об'єкти інфраструктури;
дозвіл - документ установленої форми, виданий розповсюджувачу зовнішньої реклами на підставі розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який дає право на розміщення зовнішньої реклами на певний строк та у певному місці;
рекламні засоби (далі - РЗ) - засоби, що використовуються для доведення реклами до її споживача, зокрема спеціальні конструкції (світлові та несвітлові, наземні та неназемні, плоскі та об'ємні стенди, лайтбокси, стікери, постери, щити, панно, наклейки, транспаранти, таблички, короби, механічні, динамічні, електронні табло, електронні інформаційні носії, проекційні установки, екрани, цифрові фоторамки, панелі, стели, тумби, складні просторові конструкції, аеростати, повітряні кулі тощо);
робочий орган - Управління з питань реклами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
самовільно встановлений рекламний засіб рекламний засіб, що розміщується без виданого в установленому порядку дозволу.
Не вважається самовільно встановленим рекламним засіб протягом часу розгляду заяви розповсюджувача зовнішньої реклами про продовження строку дії дозволу до моменту прийняття виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) відповідного рішення за такою заявою;
складний рекламний засіб - спеціальна дахова конструкція (установка), яка використовується для розміщення реклами;
соціальна реклама - інформація з питань здорового способу життя, охорони здоров'я, охорони природи, збереження енергоресурсів, профілактики правопорушень, державного суверенітету, безпеки та оборони, патріотичного виховання, соціального захисту, безпеки населення. висвітлення загальнодержавних та загальноміських подій, заходів, свят та не носить комерційного характеру, яка спрямована на досягнення суспільно корисних цілей, популяризацію загальнолюдських цінностей, розповсюдження якої не має на меті отримання прибутку;
схема розміщення рекламних засобів на території міста Києва (далі - Схема) - це затверджені розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) текстові та графічні матеріали, що визначають території міста Києва, на яких зазначено граничну кількість місць для розміщення наземних рекламних засобів, місця їх встановлення, типи РЗ згідно з Класифікатором типових рекламних засобів, затвердженим рішенням Київської міської ради від 20 квітня 2017 року N 223/2445 (далі - Класифікатор), формат та архітип кожного РЗ, розміщення яких допускається у межах відповідної території (вулиці, проспекту, бульвару тощо).
Інші терміни у цьому Порядку застосовуються у значеннях, наведених у Законі України "Про рекламу", Типових правилах та інших нормативно-правових актах, що регулюють відносини у сфері реклами.
1.8. РЗ як елементи (частини) об'єктів благоустрою населеною пункту мають розміщуватися, встановлюватися, експлуатуватися та обслуговуватися з дотриманням вимог Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві, Зонування розміщення рекламних засобів у місті Києві та Класифікатора типових рекламних засобів, затверджених рішенням Київської міської ради від 20 квітня 2017 року N 223/2445 , та цього Порядку.
1.9. Надання у тимчасове користування місць для розташування РЗ здійснюється за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб) відповідно до законодавства та підзаконних нормативно-правових актів.
1.10. Робочий орган:
1.10.1. Реєструє та розглядає заяви розповсюджувачів зовнішньої реклами на надання дозволу, внесення змін у дозвіл, переоформлення дозволу, анулювання та продовження строку його дії.
1.10.2. У межах компетенції разом з відповідним структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у разі потреби через адміністраторів надає розповсюджувачам зовнішньої реклами вихідні дані на опрацювання проектної документації для розташування складних РЗ.
1.10.3. Приймає рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування РЗ, продовження строку, на який встановлено зазначений пріоритет, або про відмову в установленні такого пріоритету.
1.10.4. Приймає рішення про внесення змін або про відмову у внесенні змін до дозволу, переоформлення дозволу або про відмову в його переоформленні у випадках, встановлених законодавством та підзаконними нормативно-правовими актами.
1.10.5. Готує та подає в установленому порядку проекти розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про надання або відмову в наданні дозволу, про анулювання, продовження або відмову у продовженні строку дії дозволу.
1.10.6. Видає дозволи на підставі розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) через адміністраторів.
1.10.7. Веде інформаційний банк даних місць розташування РЗ, плану їх розміщення та надає в установленому порядку інформацію для оновлення даних публічного геопорталу Міської інформаційно-аналітичної системи забезпечення містобудівної діяльності "Містобудівний кадастр Києва".
1.10.8. Подає територіальному органу спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері захисту прав споживачів в місті Києві матеріали про порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами.
1.10.9. За результатами здійснення контролю за додержанням вимог щодо розміщення зовнішньої реклами відповідно до цього Порядку звертається до розповсюджувача зовнішньої реклами з вимогою про усунення виявлених порушень у встановлений нею строк.
1.10.10. Укладає з розповсюджувачами зовнішньої реклами договори тимчасового користування місцем, що перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Києва, для розміщення РЗ (далі - договір тимчасового користування місцем), здійснює контроль за правильністю нарахування та своєчасністю сплати за такими договорами.
1.10.11. Координує діяльність комунальних підприємств територіальної громади міста Києва з питань розміщення зовнішньої реклами.
1.10.12. Організовує та здійснює обстеження місць розміщення зовнішньої реклами, організовує їх інвентаризацію.
1.10.13. У встановленому порядку приймає рішення про демонтаж РЗ та організовує проведення відповідних робіт.
1.10.14. Вирішує питання щодо розміщення соціальної реклами в межах наданих повноважень.
1.11. Робочий орган не має права подавати заяву та одержувати дозвіл на розміщення зовнішньої реклами.
1.12. КП "Київреклама":
1.12.1. Здійснює обстеження місць розміщення РЗ (зокрема і місць, де планується їх розміщення) відповідно до виданих у встановленому порядку дозволів, погоджень, вимог їх розміщення та експлуатації, укладених договорів тимчасового користування місцями, складає акти обстежень та надає Робочому органу матеріали щодо осіб, які порушили вимоги, встановлені цим Порядком, та пропозиції з питань розміщення РЗ.
1.12.2. Організовує або здійснює демонтаж РЗ згідно з ним Порядком.
1.12.3. Забезпечує виготовлення друкованої продукції, розміщення соціальної реклами згідно з цим Порядком за дорученням Київського міського голови.
1.12.4. Виконує інформаційно-обчислювальні функції щодо нарахування плати за право тимчасового користування місцями, що перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, для розміщення РЗ за укладеними договорами, а також здійснює моніторинг за надходженням такої плати.
1.12.5. Здійснює облік демонтованих РЗ.
1.13. Соціальна реклама.
1.13.1. Розміщення соціальної реклами здійснюється за заявою юридичних та фізичних осіб, їх об'єднань (далі - заявник).
На період розміщення соціальної реклами за зверненням Робочого органу розповсюджувачі зовнішньої реклами можуть надавати місця для розміщення такої реклами на строк, визначений дорученням Київського міського голови. Кількість та обсяг площ РЗ, на яких буде розміщуватися соціальна реклама, узгоджується Робочим органом та власниками РЗ.
1.13.2. Заява на розміщення соціальної реклами подається заявником у довільній формі до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської, державної адміністрації).
У заяві зазначається запланований термін (строк) розміщення. кількість та вид РЗ. на яких планується розмістити соціальну рекламу.
Разом із заявою заявник надає макет або відеоролик із сюжетом соціальної реклами.
Робочий орган протягом п'яти робочих днів розглядає надані матеріали щодо їх відповідності вимогам соціальної реклами. В разі відсутності зауважень до наданого макета або відеоролика із сюжетом соціальної реклами Робочий орган повідомляє про можливість розміщення такої соціальної реклами Київського міського голову. Після отримання відповідного доручення Київського міського голови Робочий орган організовує розміщення такої соціальної реклами.
Якщо зміст наданих матеріалів не відповідає встановленим вимогам, Робочий орган направляє заявнику письмове повідомлення про відмову в розміщенні соціальної реклами.
1.13.3. Джерелами фінансування виготовлення друкованої продукції з соціальною рекламою, що розміщуються за замовленням структурних підрозділів виконавчого органу Київської" міської ради (Київської міської державної адміністрації), є кошти бюджету міста Києва.
Забезпечення фінансування виготовлення друкованої продукції з соціальною рекламою, заявником на розміщення якої не є виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), покладається на замовників такої соціальної реклами.
1.13.4. Плата за тимчасове користування місцями, які перебуваючи, у комунальній власності територіальної громади міста Києва, для розміщення РЗ на період розміщення соціальної реклами з власника РЗ не справляється.
1.13.5. Розміщення соціальної реклами здійснюється відповідно до Закону України "Про рекламу", Порядку виробництва і розповсюдження соціальної рекламної інформації органів виконавчої влади, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 30 червня 1998 року N 990, а також цього Порядку.
II. РОЗМІЩЕННЯ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ В МІСТІ КИЄВІ
2.1. Порядок видачі дозволів.
2.1.1. Для одержання дозволу суб'єкт господарювання (далі - заявник) або уповноважена ним особа полає адміністратору заяву за формою, затвердженою Типовими правилами, із зазначенням (у разі наявності інформації) власника, місця розташування РЗ, до якої додаються:
кольорова фотокартка, що дає змогу визначити прив'язку до місця розташування РЗ та комп'ютерний макет місця (розміром 10 х 15 см), на якому планується розташування РЗ (у разі розміщення на фасаді будівель та споруд надається фотокартка всього фасаду будівлі з усіма вже розміщеними РЗ);
ескіз РЗ з конструктивним рішенням у 2 примірниках, завірені підписами і печаткою розробника, які містять інформацію про основні габаритні розміри, вузли кріплення, застосовані матеріали, підключення до інженерних мереж, інші технічні характеристики щодо дотримання встановлених нормативними документами вимог до проектування та конструювання (формат А4). До конструктивного рішення додається завірена належним чином копія ліцензії чи кваліфікаційного сертифіката розробника, що підтверджує право останнього виконувати послуги (роботи) будівельного проектування та конструювання або пов'язані із створенням об'єкта архітектури.
Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами видається лише на один рекламний засіб.
2.1.2. Заява та документи, що додаються до неї, подаються особисто заявником або уповноваженою ним особою.
Якщо документи подаються особисто, заявник над ас документ, що посвідчує його особу, відповідно до законодавства України.
У разі подання документів уповноваженою особою надається документ, що засвідчує його повноваження.
Заявник або уповноважена ним особа відповідає за достовірність відомостей, зазначених у заяві та документах, що додаються до неї.
Заява та документи, що додаються до неї, приймаються адміністратором, після чого заявнику або уповноваженій ним особі видається опис вхідного пакета документів з відміткою про дату та номер їх реєстрації.
У описі вхідного пакета документів зазначається інформація про заяву та перелік документів, поданих заявником або уповноваженою ним особою до неї. Зазначений опис не є підтвердженням їх повноти, правильності, достовірності та відповідності всім вимогам, потрібним для видачі дозволу.
Усі заяви щодо видачі дозволу підлягають обов'язковій реєстрації адміністратором. Адміністратор проводить реєстрацію заяви у журналі реєстрації (далі - журнал реєстрації адміністратора) та передає заяву з пакетом документів до Робочого органу не пізніше одного робочого дим з дим її надходження.
2.1.3. Заява не пізніше наступного дня з дня її надходження від адміністратора реєструється Робочим органом у журналі реєстрації заяв та дозволів на розміщення зовнішньої реклами (далі - журнал реєстрації).
Робочий орган протягом п'яти робочих днів з дати реєстрації заяви перевіряє місце розташування РЗ, зазначене у заяві, на предмет наявності на це місце пріоритету в іншого заявника або надання на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу, дотримання вимог до розташування РЗ відповідно до пункту 1.8 цього Порядку, а також на відповідність Схемі.
2.1.4. Після перевірки місця Робочий орган приймає рішення про встановлення заявником пріоритету на заявлене місце або про відмову у встановленні пріоритету, що оформлюється відповідним наказом.
У встановленні пріоритету може бути відмовлено в разі:
подання неповного пакета документів;
наявності на це місце пріоритету іншого заявника;
наявності виданого на заявлене місце зареєстрованого в установленому порядку дозволу;
невідповідності вимогам розташування РЗ, визначених пунктом 1.8 цього Порядку, а також невідповідності Схемі.
Перелік підстав для відмови є вичерпним.
У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету Робочий орган визначає органи, установи та підприємства (осіб), з якими потрібно погодити розміщення РЗ.
2.1.5. У разі прийняття рішення про встановлення пріоритету заявника на місце розташування РЗ Робочий орган не пізніше п'яти робочих днів з моменту прийняття такого рішення повідомляє заявника через адміністратора про необхідність укладення договору тимчасового користування місцем та передає адміністратору два примірники дозволу встановленої форми для його видачі заявнику для погодження з власником місця або уповноваженим ним органом (особою), де планується розташувати РЗ та утримувачами інженерних комунікацій (у разі розміщення РЗ у межах охоронних зон цих комунікацій).
2.1.6. У разі прийняття рішення про відмову у встановленні пріоритету Робочий орган не пізніше трьох робочих днів з моменту прийняття такого рішення передає адміністратору повідомлення про відмову та повергає всі подані заявником або уповноваженою ним особою документи.
( Підпункт 2.1.6 пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради від 12.10.2020 р. N 1603 )
Адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від Робочого органу повідомлення про відмову у встановлені пріоритету інформує заявника або уповноважену ним особу про час та місце видачі повідомлення про відмову та поданих документів.
2.1.7. Пріоритет заявника на місце розташування РЗ встановлюється строком на три місяці з дня прийняття Робочим органом відповідного рішення.
Строк встановлення пріоритету на місце розташування РЗ може бути продовжено Робочим органом не більше ніж на три місяці в разі звернення заявника або уповноваженої ним особи через адміністратора щодо продовження строку оформлення дозволу із зазначенням причин.
Робочий орган не пізніше трьох робочих днів з дня прийняття відповідного рішення направляє письмове повідомлення адміністратору, який не пізніше наступного робочого дня з дня його отримання повідомляє заявника або уповноважену ним особу про продовження строку дії пріоритету.
( абзац третій підпункту 2.1.7 пункту 2.1 розділу II із змінами, внесеними згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради від 12.10.2020 р. N 1603 )
2.1.8. Дата і номер рішення Робочого органу про встановлення пріоритету заявнику на місце розташування РЗ, відмова у встановленні такого пріоритету, продовження строку, на який встановлено пріоритет, або відмова в його продовженні, скасування пріоритету на підставі відповідної заяви заноситься у журнал реєстрації.
Повідомлення Робочого органу про скасування пріоритету на підставі відповідної заяви передаються адміністраторові не пізніше трьох робочих днів з дня видання відповідного наказу для інформування заявника або уповноваженої ним особи в установленому законодавством порядку.
( Абзац другий підпункту 2.1.8 пункту 2.1 розділу II у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради від 12.10.2020 р. N 1603 )
2.1.9. У разі розміщення РЗ на місцях, що належать до державної або приватної власності, заявник або уповноважена ним особа протягом п'яти робочих днів з дня встановлення пріоритету надає Робочому органу через адміністратора завірені у встановленому порядку копії документів, що посвідчують перебування місць розміщення РЗ у державній або приватній власності. Робочий орган протягом трьох робочих днів повинен розглянути надані документи та повідомити заявника або уповноважену ним особу про результати розгляду.
2.1.10. Протягом десяти робочих днів з дня прийняття Робочим органом рішення про встановлення пріоритету на місце розміщення РЗ, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Києва, заявник укладає з Робочим органом договір тимчасового користування місцем.
2.1.11. Протягом строку, передбаченого абзацом першим підпункту 2.1.7 пункту 2.1 цього Порядку, заявник щомісяця вносить плату за право тимчасового користування місцями, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, в розмірі 25 відсотків розміру плати, встановленої виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).
У разі продовження строку встановленого пріоритету відповідно до абзацу другого підпункту 2.1.7 пункту 2.1 цього Порядку, щомісячна плата за право тимчасового користування місцями, які перебувають у комунальній власності територіальної громади міста Києва, справляється у розмірі 100 відсотків розміру плати, встановленої виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією).
2.1.12. У разі неукладення заявником з Робочим органом договору тимчасового користування місцем протягом строку, визначеного пунктом 2.1.10 цього Порядку, та в разі ненадання ним у строк, визначений пунктом 2.1.7 цього Порядку, документів, заява вважається неподаною, пріоритет на місце розміщення РЗ втрачається, документи повертаються заявнику або уповноваженій ним особі, про що Робочий орган робить відповідний запис у журналі реєстрації.
У такому випадку Робочий орган передає адміністратору разом з відповідним повідомленням усі подані заявником або уповноваженою ним особою документи та робить відповідний запис у журналі реєстрації. Адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від Робочої о органу зазначеного повідомлення та поданих документів інформує заявника або уповноважену ним особу про час та місце повернення поданих документів.
2.1.13. Відмова у встановленні, продовженні строку, на який встановлено зазначений пріоритет, може бути оскаржена в порядку, встановленому законодавством.
Інформація про подані заяви та встановлені Робочим органом пріоритети є відкритою і надається будь-якій особі за її письмовою заявою.
2.2. Погодження дозволу.
2.2.1. Дозвіл погоджується заявником з:
власником місця або уповноваженим ним органом (особою), де планується розташувати РЗ;
утримувачами інженерних комунікацій - у разі розміщення РЗ у межах охоронних зон цих комунікацій. Погодження дозволу утримувачами інженерних комунікацій здійснюється на топогеодезичному знімку місцевості М 1:500 з прив'язкою місця розташування РЗ. Межі охоронних зон інженерних комунікацій під час розміщення фундаментів РЗ визначаються відповідно до відстаней, встановлених Державними будівельними нормами і передбачених під час розміщення фундаментів огороджень, естакад, опор контактної мережі та зв'язку, залізничних доріг.
2.2.2. Протягом строку, зазначеного в підпункту 2.1.7 пункті 2.1 цього Порядку, заявник погоджує обидва примірники дозволу та подає адміністратору разом із супровідним листом, у якому зазначається реєстраційний номер заяви.
2.2.3. Адміністратор не пізніше наступного дня після отримання від заявника примірників дозволів направляє їх для погодження:
Департаменту містобудування та архітектури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який здійснює перевірку відповідності розміщення РЗ паспорту фасаду будинку, споруди (у разі розміщення на будинках, спорудах), якщо наявність паспортів фасадів передбачено Класифікатором типових рекламних засобів, що є додатком 3 до рішення Київської міської ради від 20 квітня 2017 року N 223/2445 "Про затвердження Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві";
( Абзац другий підпункту 2.2.3 пункту 2.2 розділу II у редакції розпорядження виконавчого органу Київської міської ради від 12.10.2020 р. N 1603 )
Міністерству культури України в разі розміщення РЗ на пам'ятках національного значення, в межах зон охорони цих пам'яток, історичних ареалів населених місць;
структурному підрозділу виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), на який покладено виконання функцій місцевого органу виконавчої влади у сфері охорони культурної спадщини - в разі розміщення РЗ на пам'ятках місцевого значення, а також у межах зон охорони цих пам'яток;
Управлінню патрульної поліції у м. Києві Департаменту патрульної поліції - в разі розміщення РЗ на перехрестях, біля дорожніх знаків, світлофорів, пішохідних переходів та зупинок транспорту загального користування.
( Абзац п'ятий підпункту 2.2.3 пункту 2.2 розділу II із змінами, внесеними згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради від 12.10.2020 р. N 1603 )
Перелік органів та осіб, з якими погоджується дозвіл, є вичерпним.
За результатами погоджувальної процедури органи, установи та підприємства, зазначені в підпункті 2.2.3 пункту 2.2 цього Порядку, погоджують примірники дозволу протягом п'яти робочих днів і дати їх одержання або надають вмотивовану відмову.
У разі прийняття рішення про відмову в погодженні дозволу суб'єкти, зазначені в підпункті 2.2.3 пункту 2.2 цього Порядку, не пізніше наступного робочого дня з моменту прийняття такого рішення передають адміністратору вмотивоване рішення про відмову. Адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання рішення про відмову повідомляє про це Робочий орган та повідомляє заявника про час та місце видачі рішення про відмову.
Рішення про відмову в погодженні дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.
Погодження дозволу дійсне протягом строку дії дозволу.
2.3. Порядок видачі дозволу або відмови в його видачі.
2.3.1. Робочий орган протягом п'яти робочих днів з дати одержання від адміністратора оформлених двох примірників дозволу розглядає їх, за результатами чого готує та полає до виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) проект відповідного розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
2.3.2. Виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) після отримання проекту розпорядження протягом п'яти робочих днів приймає рішення про видачу дозволу або про відмову в його видачі.
2.3.3. Підставами для відмови у видачі дозволу є:
подання заявником або уповноваженою ним особою неповного пакета документів, потрібного для видачі дозволу, згідно з переліком, встановленим пунктом 2.1.1 Порядку;
виявлення в документах, поданих заявником або уповноваженою ним особою, недостовірних відомостей;
негативний висновок органів, зазначених у підпункті 2.2.3 пункту 2.2 нього Порядку, за результатами проведених ними експертиз та обстежень заявленого місця для розміщення РЗ з посиланням на вимоги законодавства, зокрема і коли розташування РЗ не відповідає вимогам, визначеним пунктом 1.8 цього Порядку, а також Схемі.
Перелік підстав для відмови у видачі дозволу є вичерпним.
2.3.4. Дозвіл видається на п'ять років, якщо менший строк не зазначено у заяві.
2.3.5. У разі видання виконавчим органом Київської міської ради (Київською міського державною адміністрацією) розпорядження про видачу дозволу Робочий орган протягом трьох робочих днів підписує обидва примірники дозволу та скріплює їх печаткою.
Перший примірник дозволу видається заявнику адміністратором після надання підписаного з його боку договору тимчасового користування місцем або додаткової угоди до існуючого договору (у разі розташування РЗ на місці, яке перебуває у комунальній власності територіальної громади міста Києва), другий примірник дозволу залишається у Робочого органу.
Видача дозволу реєструється у журналі реєстрації адміністратора та журналі реєстрації Робочого органу.
2.3.6. У разі видання виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) розпорядження про відмову у видачі дозволу Робочий орган не пізніше наступного робочого дня з моменту отримання такого розпорядження передає адміністратору повідомлення про відмову у видачі дозволу та всі подані заявником або уповноваженою ним особою документи.
У такому випадку Робочий орган робить відповідний запис у журналі реєстрації. Адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від Робочого органу зазначеного повідомлення інформує заявника або уповноважену ним особу про час його надання та повернення всіх поданих ним документів.
2.3.7. Виданий у встановленому порядку дозвіл є підставою для розміщення РЗ та виконання робіт, пов'язаних з його розташуванням.
Якщо під час виконання робіт з розташування наземного РЗ виявлено факт неможливості його встановлення на місці, зазначеному в дозволі, на топогеодезичному знімку місцевості М 1:500 (невідповідність фактичного розміщення інженерних комунікацій тоногеодезичному знімку, характер зелених насаджень, якщо це не можливо було встановити під час погодження дозволу) місце розміщення РЗ змінюється з відхиленням від точки його прив'язки з таким допустимим радіусом:
для РЗ площею до 2,16 кв. м включно - до 1,0 м;
для РЗ площею понад 2,16 кв. м і до 8,0 кв. м включно - до 2,0 м;
для РЗ площею понад 8,0 кв. м і до 32,0 кв. м включно - до 3,0 м;
для РЗ площею понад 32,0 кв. м і до 75,0 кв. м включно-до 4,0 м.
У разі настання обставин, зазначених у абзаці другому цього пункту Порядку, заявник або уповноважена ним особа звертається до Робочого органу з відповідною заявою, до якої додається фотографічний знімок місця, де планується розмістити РЗ (розміром не менш ніж 12 х 16 см), відкоригований топогеодезичний знімок місцевості М 1:500 та оригінал дозволу. Робочий орган протягом п'яти робочих днів коригує прив'язку РЗ на топогеодезичному знімку місцевості М 1:500.
Якщо відхилення від місця у дозволі зумовлює потрапляння місця розташування РЗ у межі охоронної зони інженерної комунікації або в межі території, на які не надавалися погодження утримувачем цих інженерних комунікацій, заявник звертається за погодженням до відповідного утримувача інженерних комунікацій на відкоригованому топогеодезичному знімку місцевості М 1:500 та/або власника (балансоутримувача) місця розташування. Після отримання зазначених погоджень Робочий орган робить відповідну відмітку щодо коригування місця розміщення РЗ в обох примірниках дозволу, що засвідчується підписом уповноваженої посадової особи Робочого органу із зазначенням дати підписання.
РЗ забезпечуються маркуванням із зазначенням на його каркасі найменування розповсюджувача зовнішньої реклами, номерів засобів зв'язку, номера, дати видачі дозволу та строку його дії. РЗ, розміщені без належного (повного) маркування, вважаються такими, власники яких невідомі.
( абзац дев'ятий підпункту 2.3.7 пункту 2.3 розділу II із змінами, внесеними згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради від 12.10.2020 р. N 1603 )
2.3.8. Після встановлення РЗ розповсюджувач зовнішньої реклами в п'ятиденний термін зобов'язаний подати до Робочого органу фотографічний знімок місця, де розміщено РЗ (розміром не менш ніж 10 х 15 см), про що Робочий орган робить відмітку в обох примірниках дозволу, яка засвідчується підписом уповноваженої посадової особи Робочого органу та скріплюється його печаткою.
2.3.9. Рішення про відмову у видачі дозволу може бути оскаржене в порядку, встановленому законодавством.
2.4. Внесення змін до дозволу під час зміни технологічної (конструктивної) схеми РЗ.
2.4.1. Якщо протягом строку дії дозволу виникла потреба у зміні технологічної (конструктивної) схеми РЗ, власник або законний користувач РЗ (далі - розповсюджувач зовнішньої реклами) звертається до Робочого органу з письмовою заявою у довільній формі через адміністратора, який не пізніше наступного робочого дня передає подані документи Робочому органу.
Під зміною технологічної (конструктивної) схеми РЗ мається на увазі зміна його зовнішнього вигляду (конструктивних елементів) та фундаментної основи без зміни місця розташування РЗ.
У разі зміни фундаментної основи (її збільшення) розповсюджувач зовнішньої реклами повинен надати актуальний топогеодезичний знімок місцевості М 1:500 з прив'язкою РЗ та погодженнями утримувачів інженерних мереж (у разі розміщення фундаменту РЗ в охоронних зонах інженерних комунікацій, які визначаються відповідно до відстаней, встановлених Державними будівельними нормами і передбачених під час розміщення фундаментів огороджень, естакад, опор контактної мережі та зв'язку, залізничних доріг).
У разі внесення змін у дозвіл на розміщення РЗ на пам'ятках місцевого та/або національного значення розповсюджувач зовнішньої реклами повинен надати попереднє погодження відповідними органами.
2.4.2. До заяви додаються:
технічна характеристика змін у технологічній (конструктивній) схемі РЗ;
кольорова фотокартка та комп'ютерний макет місця (розміром 10 х 15 см) розташування РЗ;
( абзац третій підпункту 2.4.2 пункту 2.4 розділу II із змінами, внесеними згідно з розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради від 12.10.2020 р. N 1603 )
ескіз РЗ з конструктивним рішенням у 2 примірниках, завірені підписами та печаткою розробника, який містить інформацію про основні габаритні розміри, вузли кріплення, застосовані матеріали, підключення до інженерних мереж, інші технічні характеристики щодо дотримання встановлених нормативними документами вимог до проектування та конструювання (формат А4). До конструктивного рішення додається завірена належним чином копія ліцензії чи кваліфікаційного сертифіката розробника, що підтверджує право останнього виконувати послуги (роботи) будівельного проектування та конструювання або пов'язані із створенням об'єкта архітектури;
оригінал примірника виданого дозволу.
2.4.3. Робочий орган протягом десяти робочих днів з дати реєстрації заяви адміністратором розглядає її, за результатами чого вносить зміни до дозволу або надає письмову відмову з відповідним обґрунтуванням.
Адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від Робочого органу дозволу з внесеними змінами або вмотивованої відмови у внесенні змін повідомляє заявника про час та місце видачі дозволу з внесеними змінами або вмотивованої відмови.
Перший примірник дозволу видається заявникові адміністратором після надання ним підписаної з його боку додаткової угоди до договору тимчасового користування місцем, а другий примірник дозволу залишається у Робочого органу.
2.4.4. Заявнику може бути відмовлено у зміні технологічної (конструктивної) схеми РЗ у разі недотримання вимог Правил розміщення рекламних засобів у місті Києві, Зонування розміщення рекламних засобів у місті Києві та Класифікатора типових рекламних засобів, затверджених рішенням Київської міської ради від 20 квітня 2017 року N 223/2445 , та цього Порядку.
Відмова у зміні технологічної (конструктивної) схеми РЗ може бути оскаржена в порядку, встановленому законодавством.
2.5. Зміна містобудівної ситуації, проведення реконструкцій, ремонту, будівництва.
2.5.1. У разі зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування РЗ, що зумовлює потребу зміни місця розташування РЗ, Робочий орган у семиденний строк письмово повідомляє про це розповсюджувача зовнішньої реклами та в десятиденний строк з моменту такого повідомлення пропонує інше рівноцінне місце.
Рівноцінним є місце для розміщення РЗ, що розташовується у межах однієї форматної зони, або інше за згодою розповсюджувача зовнішньої реклами.
Робочий орган пропонує розповсюджувачу зовнішньої реклами не більше трьох місць на вибір. У разі недосягнення згоди щодо запропонованих місць інші місця не пропонуються.
2.5.2. У разі досягнення згоди щодо надання іншого рівноцінного місця для розміщення РЗ розповсюджувач зовнішньої реклами протягом десяти робочих днів письмово повідомляє про це Робочий орган через адміністратора.
Робочий орган протягом трьох робочих днів з дня отримання повідомлення від розповсюджувача зовнішньої реклами направляє через адміністратора два примірники дозволу за встановленою формою для їх видачі розповсюджувачу зовнішньої реклами та перелік органів, з якими необхідно його погодити.
Погодження змін до дозволу зі структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), балансоутримувачами місця розміщення РЗ, які належать до комунальної власності територіальної громади міста Києва, а також з органами, визначеними абзацами третім та п'ятим підпункту 2.2.3 пункту 2.2 цього Порядку (у зв'язку зі зміною містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонт), будівництва на місці розташування РЗ, що зумовлює необхідність зміни місця розташування РЗ), здійснюється Робочим органом.
Погодження розміщення РЗ на іншому місці здійснюється протягом трьох місяців.
Після отримання Робочим органом усіх документів про погодження розташування РЗ на іншому місці протягом п'яти днів у дозвіл вносяться зміни.
Строк дії дозволу продовжується на час, необхідний для вирішення питань про надання іншого місця.
2.5.3. У разі досягнення згоди щодо тимчасового демонтажу РЗ на час проведення відповідних робіт з будівництва, реконструкції, ремонту та повернення РЗ на те саме місце після закінчення цих робіт інше місце не надається.
Якщо на момент повернення РЗ на попереднє місце розміщення з'явилися нові інженерні комунікацій, дозвіл підлягає погодженню з утримувачами цих інженерних комунікацій.
Строк дії дозволу продовжується на час проведення цих робіт.
2.5.4. У разі тимчасового демонтажу РЗ на час проведення відповідних робіт з будівництва, реконструкції, ремонту плата за тимчасове користування місцем для розміщення РЗ не справляється.
2.5.5. Після закінчення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розташування РЗ розповсюджувач зовнішньої реклами має право на розташування РЗ на попередньому місці за умови звільнення іншого місця, наданого в тимчасове користування на період зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва на місці розміщення РЗ.
2.6. Способи внесення змін у дозвіл.
2.6.1. Внесення змін до дозволу у випадках, передбачених цим Порядком, здійснюється Робочим органом у разі:
зміни технологічної (конструктивної) схеми РЗ шляхом прикріплення додаткового аркуша до дозволу, на якому зазначаються відповідні зміни;
зміни містобудівної ситуації, проведення реконструкції, ремонту, будівництва, переоформлення дозволу - шляхом виготовлення нового бланка дозволу або прикріплення додаткового аркуша до дозволу, на якому зазначаються відповідні зміни;
переоформлення дозволу - шляхом виготовлення нового бланка дозволу;
відхилення місця розташування РЗ у зв'язку з неможливістю встановлення РЗ на місці, зазначеному у дозволі, шляхом відповідних написів та/або прикріплення додаткового аркуша до дозволу, на якому зазначаються відповідні зміни;
продовження строку дії дозволу - шляхом виготовлення нового бланка дозволу;
зміни даних розповсюджувача зовнішньої реклами (найменування та місцезнаходження юридичної особи, прізвища, ім'я по батькові, місця проживання фізичної особи - підприємця, контактні дані), а також технічної помилки - шляхом відповідних закреслювань та написів у дозволі;
продовження строку дії дозволу на час, необхідний для вирішення питання про надання іншого місця у разі зміни містобудівної ситуації або проведення робіт з будівництва, реконструкції, ремонту на місці розташування РЗ, що зумовлює потребу тимчасового демонтажу РЗ, - шляхом відповідних написів у дозволі.
2.6.2. Усі зміни, що вносяться до дозволів з підстав, визначених підпунктом 2.6.1 пункту 2.6 цього Порядку, підписуються керівником Робочого органу із зазначенням дати підписання та скріплюються його печаткою.
2.7. Переоформлення дозволу.
2.7.1. У разі набуття права власності на РЗ іншою особою або передачі його в оренду дозвіл підлягає переоформленню.
2.7.2. Особа, яка набула право власності на РЗ або орендувала його, протягом одного місяця з дня виникнення права власності (користування) РЗ звертається через адміністратора до Робочого органу із заявою у довільній формі про переоформлення дозволу.
2.7.3. До заяви додається:
документ, який засвідчує право власності (користування) на РЗ;
оригінал виданого дозволу;
письмове погодження власника місця розташування РЗ або уповноваженого ним органу (особи);
документ, який підтверджує стан розрахунків розповсюджувача зовнішньої реклами за договором тимчасового користування місцем.
2.7.4. Робочий орган протягом двох робочих днів з дня одержання від адміністратора заяви про переоформлення дозволу та документів, що додаються до неї (у разі відсутності зауважень до поданих заявником документів) вносить відповідні зміни в дозвіл та не пізніше наступного робочого дня передає адміністратору переоформлений дозвіл з урахуванням змін, зазначених у заяві.
Адміністратор не пізніше наступного робочого дня з дня отримання від Робочого органу переоформленого дозволу повідомляє заявника про можливість його отримання.
2.7.5. Переоформлення дозволу фіксуються у журналі реєстрації адміністратора та журналі реєстрації Робочого органу. Відмова в переоформленні дозволу може бути оскаржена в порядку, встановленому законодавством.
Перший примірник дозволу видається заявникові адміністратором після надання заявником підписаного з його боку договору тимчасового користування місцем або додаткової угоди до такого договору, другий примірник дозволу залишається у Робочому органі.
2.7.6. Зміна найменування та місцезнаходження юридичної особи або прізвища, імені, по батькові та місця проживання фізичної особи - підприємця не є підставами для переоформлення дозволу. У таких випадках за заявою розповсюджувача зовнішньої реклами до дозволу вносяться зміни в порядку, встановленому пунктом 2.6 цього Порядку.
2.8. Продовження строку дії дозволу.
2.8.1. Строк дії дозволу продовжується на підставі заяви розповсюджувача зовнішньої реклами або уповноваженої ним особи, яка подається адміністратору в довільній формі не пізніше ніж за один місяць та не раніше ніж за шість місяців до закінчення строку дії разом з оригіналом виданого дозволу.
Разом із заявою на продовження строку дії дозволу розповсюджувач зовнішньої реклами або уповноважена ним особа надає:
висновок щодо відповідності встановленого РЗ вимогам безпеки розміщення та використання (протягом строку, на який продовжується дозвіл), до якого додається завірена належним чином копія ліцензії чи кваліфікаційного сертифіката розробника, що підтверджує право останнього виконувати такі послуги (роботи) та надавати висновки;