• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Київської міської програми "Екологія транспорту"

Київська міська рада | Рішення, Програма, Заходи від 29.11.2001 № 157/1591
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Програма, Заходи
  • Дата: 29.11.2001
  • Номер: 157/1591
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення, Програма, Заходи
  • Дата: 29.11.2001
  • Номер: 157/1591
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
РІШЕННЯ
N 157/1591 від 29 листопада 2001 року
Про затвердження Київської міської
програми "Екологія транспорту"
Відповідно до пункту 22 частини 1 статті 26 Закону України
"Про місцеве самоврядування в Україні" ( 280/97-ВР ), пункту 1
рішення Київради "Про затвердження Київської міської програми
охорони навколишнього природного середовища на період 1999 - 2002
роки" від 08.07.99 N 366/467 та з метою поліпшення екологічного
стану довкілля столиці Київська міська рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Затвердити Київську міську програму "Екологія транспорту",враховуючи розпорядження Київської міської державної адміністраціївід 30.08.2001 N 1809 ( ra1809017-01 ), згідно з додатком.
2. Виконавчому органу Київської міської ради (Київськійміській державній адміністрації):
- здійснити заходи з реалізації Київської міської програми"Екологія транспорту" у терміни, визначені програмою;
- розробити механізм фінансування Київської міської програми"Екологія транспорту" та подати її на затвердження на наступнепленарне засідання сесії Київради в установленому порядку.
3. Контроль за виконанням рішення покласти на постійнукомісію Київської міської ради з питань охорони довкілля,екологічної безпеки та захисту населення від наслідківчорнобильської катастрофи.
Київський міський голова О.Омельченко
Додаток
до рішення Київської міської ради
від 29.11.01 N 157/1591
Київська міська програма "Екологія транспорту"
Програму "Екологія транспорту (далі Програма) розробленовідповідно до договору про співробітництво між Київською міськоюдержавною адміністрацією і Національною Академією наук України, атакож за замовленням Державного управління екології та природнихресурсів в м. Києві. Програму розроблено групою провідних науковихспівробітників Інституту газу НАНУ, Національного транспортногоуніверситету, ДержавтотрансНДІпроекту та інших організацій підкерівництвом доктора технічних наук, лауреата Державної преміїУкраїни і галузі науки і техніки Бикова Г.О.
1. Актуальність проблеми та основні концептуальні
положення Програми
За останні п'ять років кількість автотранспортних засобів,зареєстрованих у м. Києві, зростає щорічно на 20 - 25 тисячодиниць і становить станом на 01.01.2000 413 тисяч автомобіліврізних марок, а загальне використання бензину і дизельного паливаавтомобільним транспортом м. Києва у 2000 році становили 725 млн.літрів.
Сьогодні шкідливі викиди у м. Києві автотранспортом досягають90 % від загального обсягу викидів усіма джерелами забруднень умісті. Загальна маса шкідливих речовин, що утворюєтьсяавтомобілями, зареєстрованими у Києві, становить 196,2 тисячі тоннна рік, а з урахуванням транзитних автотранспортних засобів, щов'їжджають на територію міста й кількість яких, за даними ДАІ,оцінюється у 70 - 200 тисяч одиниць за добу, перевищує 260 тисячтонн на рік, тобто більше 100 кг на кожного мешканця столиціУкраїни. До цього слід додати забруднення підприємствамиавтотранспортної інфраструктури грунту й водоймищ відпрацьованимимастилами, проливанням нафтопродуктів і відходами від миттяавтомобілів; захаращення території міста гумовими покришками,викинутими акумуляторними батареями, металевими деталями тощо.
Усе це змушує визнати справедливою думку багатьох фахівців,що Київ є найбільш загазованим і забрудненим містом серед усіхєвропейських столиць.
Поміж багатьох факторів, що спричинили таку екологічнуситуацію у м. Києві, головними є:
- вкрай незодовільна якість рідких моторних палив нафтовогопоходження, що використовуються у місті;
- незадовільний технічний стан рухомого складуавтотранспортного парку;
- незадовільний контроль регулювання паливних систем двигунівбільшості приватних автомобілів, наслідками чого є їх низькіекологічні показники;
- далека від оптимальної структура рухомого складу вантажногоі пасажирського автотранспортних парків, що належать до державноїй колективної форм власності;
- низький рівень організації й регулювання транспортнихпотоків у місті;
- застарілі нормативи, що регламентують вміст шкідливихречовин у вихлопних газах автомобільних двигунів;
- відсутність стратегії та програми екологізаціїавтомобільного транспорту у столиці України.
Прогнозована експертами динаміка розвитку автотранспорту у м.Києві, що базується на припущенні щодо сталості існуючихтенденцій, призведе у 2010 році до збільшення викидів шкідливихречовин з продуктами згорання в 1,7 рази. Через те прогнозуєтьсязбільшення величини розрахованих збитків, що завдаються природномусередовищу м. Києва токсичними викидами, від 325 млн. гривень у2000 році до 550 млн. гривень у 2010 році. Наведені суми щорічнихзбитків розраховано за існуючими науково-обгрунтованимиметодиками. Але є неморальною і принципово неможливою грошоваоцінка здоров'я окремої людини й нації у цілому, яким загрожуєнадмірне забруднення довкілля шкідливими викидами. Як відомо,бензин і дизельне паливо, які виробляються українськими йросійськими нафтопереробними заводами і реалізуються наавтозаправних станціях Києва, за вмістом свинцевих сполук,ароматичних вуглеводнів і сірки приблизно у 10 разів перевершуютьнорми, які законодавчо встановлені у всіх промислово розвинутихкраїнах. Тому при спалюванні таких палив вихлопні гази двигунівмістять надмірно велику кількість токсичних, канцерогенних імутагенних сполук, нейтралізація яких сучасними методами єнеможливою, але вони мають властивість акумулюватися у клітинахрослин і живих істот, досягаючи критичних показників.
Фахівці стверджують, що рівень забруднення атмосферногоповітря і питної води у м. Києві вже сьогодні наближається дотакої межі, перевершення якої неминуче призведе до деградації,сталих незворотних змін імунної й генної систем, які передаютьсяспадково.
Кожен має зрозуміти й усвідомити основоположну істину, впершесформульовану близько 20 років тому, а саме: екологія, економіка ісоціальний стан - є три взаємопов'язані і взаємовпливаючі складовіумови успішного розвитку суспільства, причому екологія маєпревалююче значення, тому що йдеться про виживання етносу йзбереження його генофонду.
Звідси витікають актуальність Програми та її основніконцептуальні положення.
2. Мета та завдання Програми
Метою Програми є визначення стратегічних напрямків та етапівполіпшення екологічної ситуації у м. Києві через суттєве зменшеннятоксичних викидів, пов'язаних з експлуатацією міських і транзитнихтранспортних засобів та діяльністю транспортної інфраструктури.
Ця мета досягається шляхом реалізації таких основних завдань,розроблених на основі системного аналізу великого обсягустатистичних даних і критичного осмислення досвіду інших країн:
2.1. Розробка і прийняття пакета документівнормативно-правового характеру, спрямованих на поліпшенняекологічного стану столиці України і наближених до вимоганалогічних документів країн Західної Європи.
2.2. Створення системи більш жорстокого й систематичногообов'язкового контролю екологічних показників автотранспортнихзасобів усіх видів і усіх форм власності. Створення мережіконтрольно-регулювальних станцій і пунктів, оснащених спеціальнимистендами і апаратурою для контролю екологічних показників ірегулювання паливних систем автомобіля. Це дозволить скоротитишкідливі викиди на 6 - 8 %. На наступному етапі - поступовепідвищення вимог до екологічних показників європейського рівня.
2.3. Організація систематичного інструментального контролю заякістю моторних палив, що реалізуються у Києві, з метою перевіркиїх відповідності стандарту. Враховуючи можливість протидії такомуконтролю з боку певних структур, взяття проб палива є доцільнимдоручити спеціально сформованим підрозділам МВС або муніципальнійекологічній міліції. Поступовий перехід на такі стандарти якостібензину і дизельного палива, що відповідають європейським нормамза вмістом сірки, ароматичних вуглеводнів і свинцевих сполук. Цедозволить зменшити збитки, що завдаються довкіллю, на суму близько130 млн. гривень на рік, і скоротити шкідливі викиди на 7 - 10 %.
2.4. Поступове оснащення автотранспортних засобів окисними йтрикомпонентними нейтралізаторами, що очищають вихлопні гази відшкідливих речовин. Впровадження нейтралізаторів є можливим лише заумови використання неетилованого бензину і дизельного палива,вміст сірки у якому не перевершує 0,05 %, що відповідає сучаснимєвропейським нормам. Впровадження нейтралізаторів на транспортідозволить зменшити шкідливі викиди на 20 - 23 %.
2.5. Широке впровадження екологічно чистих альтернативнихмоторних палив, серед яких найбільш перспективним в Україні єстиснений і зріджений природний газ. Розроблено окрему програмувикористання природного газу як моторного палива автотранспортомм. Києва, якою визначено основні завдання, етапи й механізмиреалізації, а також заводи-виробники обладнання для газобалоннихавтомобілів. Реалізація завдань такої програми дозволяє зменшитивикиди на 10 - 13 %, якщо переобладнати на газове паливо 55 тисячавтомобілів. Реалізація програми використання газових моторнихпалив дозволяє додатково створити велику кількість робочих місць іполіпшити соціальну ситуацію.
2.6. Оптимізація структури парку вантажних автомобілів завантажопідйомністю й автобусного парку за пасажиромісткістю, щодозволить скоротити споживання моторних палив і зменшити шкідливівикиди на 7 - 10 %. Конкретні заходи і терміни оптимізаціїструктури парків, що належать до державної та колективної формвласності, мають бути розроблені Управлінням транспорту та зв'язкуКиївської міськдержадміністрації.
2.7. Поліпшення організації і регулювання рухуавтотранспортних потоків у місті має забезпечити виконання такихзавдань: організація руху основними магістралями за принципом"зеленої хвилі"; запровадження системи комп'ютерного управліннятранспортними потоками; створення у центральних районах зеленихзон із забороною проїзду вантажного транспорту в окремих зонах іобмеженням руху інших видів транспортних засобів; направленнятранзитного транспорту в об'їзд від міського центру; поліпшенняінформаційного забезпечення учасників руху; оптимізація швидкостітранспорту на окремих ділянках шляху тощо. Це дозволить зменшитишкідливі викиди на 3 - 5 %.
2.8. Реалізація стратегії управління паркуванням автомобілів.Збільшення місць на стоянках транспорту на відстані 500 - 1500 мвід житлових будинків; будівництво багатоповерхових і підземнихкооперативних гаражів загальною місткістю не менше 200 тисячодиниць зберігання з поступовою забороною паркування автомобілівбезпосередньо поряд із житловими будинками.
2.9. Впровадження на всіх підприємствах автотранспортноїінфраструктури усіх форм власності (АТП, АЗС, СТО, станції миттятощо) автономних установок для очищення зливних стоків віднафтопродуктів. Прийняття рішення про сувору заборону експлуатаціїАЗС і станцій миття автомобілів, не обладнаних автономнимиочисними установками для очищення каналізаційних зливів від мастилі нафтопродуктів.
2.10. Організація збирання й утилізації спрацьованих мастил,гумових шин і виробів, акумуляторних батарей і металевих відходів.
Утилізація відходів діяльності автотранспорту привикористанні сучасних технологій є об'єктом прибутковогоприватного бізнесу. Однак є потреба у керуванні цими процесами збоку міських райдержадміністрацій, діяльність яких маєспрямовуватись на реалізацію основних заходів розробленої Програми"Екологія транспорту".
З усіх наведених вище напрямів у Програмі розробленоконкретні заходи, спрямовані на її реалізацію.
3. Замовник і виконавці
основних заходів Програми
Замовником виконання основних напрямків і заходів Програмивиступає Київська міська рада, а виконавцем Програми має бутиКиївська міська державна адміністрація в особі її структурнихпідрозділів, відповідальних за окремі стратегічні напрямкиПрограми. Заходи щодо реалізації Київської міської програми"Екологія транспорту" визначаються додатком до даної Програми,який є невід'ємною її частиною.
Додаток
до програми "Екологія транспорту"
Заходи
щодо реалізації програми "Екологія транспорту"
----------------------------------------------------------------------------------------------
| N | Зміст заходів | Термін | Відповідальний за | Очікувані результати, |
| п/п | | | реалізацію |ефективність впровадження|
|--------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1. Організаційно-технічні заходи |
|--------------------------------------------------------------------------------------------|
|1.1. |Використання стиснутого |2002 - 2010|Комунальне підприємство|Суттєве зниження токсич- |
| |природного газу як мото-| |"Екотранс" |них викидів у повітря, |
| |рного палива | | |збільшення моторесурсу |
| | | | |двигунів, зниження |
| | | | |собівартості перевезень |
| | | | | |
|1.1.1|Створення на території |2002 - 2010|Комунальне підприємство|Скорочення шкідливих ви- |
| |м. Києва розгалуженої | |"Екотранс" |кидів в атмосферне повіт-|
| |мережі автомобільних | | |ря шляхом зменшення зай- |
| |газонаповнюючих станцій | | |вого відхилення автотран-|
| |(АГНКС), у тому числі | | |спорту від маршрутів для |
| |гаражного типу та пере- | | |дозаправки. Зниження со- |
| |сувних | | |бівартості пасажирських |
| | | | |та вантажних перевезень |
| | | | | |
|1.1.2|Організація серійного | 2002 |Комунальне підприємство|Підвищення рівня безпеки |
| |виробництва в Україні | |"Екотранс" |та надійності, зниження |
| |полегшених газових бало-| | |зайвої ваги рухомого |
| |нів у необхідній для за-| | |складу, підвищення пробі-|
| |доволення потреб транс- | | |гу між заправками, мож- |
| |портного сектору м. Киє-| | |ливість встановити більшу|
| |ва кількості | | |кількість балонів на даху|
| | | | |автобуса |
| | | | | |
|1.1.3|Організація в Україні | 2002 |Комунальне підприємство|Зниження собівартості па-|
| |серійного виробництва | |"Екотранс" |сажирських та вантажних |
| |газо-паливної апаратури | | |перевезень завдяки ниж- |
| |для задоволення потреб | | |чій, ніж імпортні анало- |
| |транспортного сектору | | |ги, ціні за один комплект|
| |м. Києва | | | |
| | | | | |
|1.1.4|Створення у м. Києві ме-| 2002 |Комунальне підприємство|Підвищення рівня безпеки |
| |режі спеціалізованих | |"Екотранс" |та надійності пасажирсь- |
| |сервісних станцій з пе- | | |ких та вантажних переве- |
| |реобладнання автотранс- | | |зень |
| |порту на газове пальне | | | |
| |та сервісного обслугову-| | | |
| |вання такого автотранс- | | | |
| |порту у процесі експлуа-| | | |
| |тації | | | |
| | | | | |
|1.1.5|Оснащення міського кому-|2002 - 2010|Комунальне підприємство|Суттєве зниження токсич- |
| |нального автотранспорту | |"Екотранс" |них викидів у повітря, |
| |(автобуси та мікроавто- | | |збільшення моторесурсу |
| |буси, легкові автомобі- | | |двигунів, зниження собі- |
| |лі, прибиральна техніка,| | |вартості перевезень |
| |будівельна техніка) га- | | | |
| |зобалонною апаратурою | | | |
| |для роботи на стиснутому| | | |
| |природному газі, або | | | |
| |газо-дизельній суміші | | | |
| | | | | |
|1.1.6|Виготовлення дослідних | 2003 |Комунальне підприємство|Необхідність підтверження|
| |зразків автобусів надве-| |"Екотранс" |повної надійності та без-|
| |ликої місткості з двигу-| | |пеки нової техніки, виз- |
| |нами, що працюють на | | |начення рівня зниження |
| |стиснутому природному | | |токсичних викидів та |
| |газі та газо-дизельній | | |збільшення моторесурсу |
| |суміші. Проведення їх | | |двигуна |
| |експлутаційних випробу- | | | |
| |вань у міському циклі | | | |
| | | | | |
|1.1.7|Запровадження у серійне |2003 - 2004|Комунальне підприємство|Суттєве зниження токсич- |
| |виробництво власного ав-| |"Екотранс" |них викидів у повітря, |
| |тобуса надвеликої міст- | | |збільшення моторесурсу |
| |кості з двигуном, що | | |двигунів, зниження собі- |
| |працює на стиснутому | | |вартості перевезень шля- |
| |природному газі або на | | |хом використання більш |
| |газо-дизельній суміші | | |дешевшого, ніж дизельне |
| |(залежно від результатів| | |пальне, газу, а також |
| |їх експлуатаційних вип- | | |відсутності потреби вит- |
| |робувань у міському цик-| | |рачати валютні кошти на |
| |лі) | | |придбання автобусів зако-|
| | | | |рдонного виробництва |
| | | | | |
|1.1.8|Виготовлення дослідних | 2002 |Комунальне підприємство|Необхідність підтвердже- |
| |зразків українського | |"Екотранс" |ння повної надійності та |
| |легкового автомобіля з | | |безпеки нової техніки, |
| |двигунами, які працюють | | |визначення рівня зниження|
| |на стистутому природному| | |токсичних викидів та |
| |газі та газо-дизельній | | |збільшення моторесурсу |
| |суміші. Проведення їх | | |двигуна |
| |експлуатаційних випробу-| | | |
| |вань у таксомоторному | | | |
| |режимі. | | | |
| | | | | |
|1.1.9|Запровадження у серійне |2002 - 2003|Комунальне підприємство|Суттєве зниження токсич- |
| |виробництво українського| |"Екотранс" |них викидів у повітря, |
| |легкового автомобіля з | | |збільшення моторесурсу |
| |двигуном, що працює на | | |двигунів, зниження собі- |
| |стиснутому природному | | |вартості перевезень за |
| |газі або на газо-дизель-| | |рахунок використання |
| |ній суміші (залежно від | | |більш дешевого, ніж ди- |
| |результатів їх експлуа- | | |зельне пальне та бензин, |
| |таційних випробувань) з | | |газу |
| |метою забезпечення ко- | | | |
| |мунальних потреб у лег- | | | |
| |ковому автотранспорті та| | | |
| |міських таксопарків | | | |
| | | | | |
|1.2 |Використання скрапленого| |Комунальне підприємство|Суттєве зниження токсич- |
| |газу пропан-бутану як | |"Екотранс" |них викидів у повітря, |
| |моторного палива | | |збільшення моторесурсу |
| | | | |двигунів, зниження собі- |
| | | | |вартості перевезень |
| | | | | |
|1.2.1|Створення на території |2002 - 2005|Комунальне підприємство|Скорочення шкідливих |
| |м. Києва розгалуженої | |"Екотранс" |викидів у повітря, змен- |
| |мережі автомобільних га-| | |шення зайвих відхилень |
| |зозаправних станцій | | |автотранспорту від мар- |
| |(АГЗС) | | |шрутів для дозаправки. |
| | | | |Зниження собівартості |
| | | | |пасажирських та вантажних|
| | | | |перевезень |
| | | | | |
|1.2.2|Створення у м. Києві ме-|2002 - 2003|Комунальне підприємство|Підвищення рівня безпеки |
| |режі спеціалізованих | |"Екотранс" |та надійності пасажирсь- |
| |сервісних станцій з пе- | | |ких та вантажних переве- |
| |реобладнання автотранс- | | |зень |
| |порту та використання | | | |
| |скрапленого газу пропан-| | | |
| |бутану та сервісного об-| | | |
| |слуговування такого ав- | | | |
| |тотранспорту у процесі | | | |
| |експлуатації | | | |
| | | | | |
|1.2.3|Реалізація пілотного |2002 - 2003|Комунальне підприємство|Суттєве зниження токсич- |
| |проекту показового авто-| |"Екотранс" |них викидів у повітря, |
| |парку, що працює на | | |збільшення моторесурсу |
| |скрапленому газі пропан-| | |двигунів, зниження собі- |
| |бутані, та газо-дизель- | | |вартості перевезень шля- |
| |ній суміші | | |хом використання більш |
| | | | |дешевого, ніж дизельне |
| | | | |пальне та бензин, газу та|
| | | | |газо-дизельної суміші |
| | | | | |
|1.2.4|Оснащення міського кому-|2002 - 2010|Комунальне підприємство|Суттєве зниження токсич- |
| |нального автотранспорту | |"Екотранс" |них викидів у повітря, |
| |(автобуси та мікроавто- | | |збільшення моторесурсу |
| |буси, легкові автомобі- | | |двигунів, зниження собі- |
| |лі, прибиральна техніка,| | |вартості перевезень шля- |
| |будівельна техніка) | | |хом використання більш |
| |газобалонною аппаратурою| | |дешевого, ніж дизельне |
| |для роботи на скраплено-| | |пальне та бензин, газу |
| |му газі пропан-бутан | | | |
| | | | | |
|1.2.5|Виготовлення дослідного | 2002 |Комунальне підприємство|Необхідність підтверджен-|
| |зразка українського лег-| |"Екотранс" |ня повної надійності та |
| |кового автомобіля з дви-| | |безпеки нової техніки, |
| |гуном, працюючим на | | |визначення рівня зниження|
| |скрапленому газі пропан-| | |токсичних викидів та збі-|
| |бутані. Проведення екс- | | |льшення моторесурсу дви- |
| |плуатаційних випробувань| | |гуна |
| |у таксомоторному режимі | | | |
| | | | | |
|1.2.6|Запровадження у серійне |2002 - 2003|Комунальне підприємство|Суттєве зниження токсич- |
| |виробництво українського| |"Екотранс" |них викидів у повітря, |
| |легкового автомобіля з | | |Збільшення моторесурсу |
| |двигуном, що працює на | | |двигунів, зниження собі- |
| |скрапленому газі пропан-| | |вартості перевезень шля- |
| |бутані, для комунальних | | |хом використання більш |
| |потреб у легковому авто-| | |дешевого, ніж дизельне |
| |транспорті та міських | | |пальне та бензин, газу |
| |таксопарках | | | |
| | | | | |
|1.3. |Впровадження сучасних |2002 - 2005|Комунальне підприємство|Поліпшення процесу зго- |
| |технічних засобів для | |"Екотранс" |рання пального, зменьшен-|
| |зменшення шкідливих ви- | | |ня шкідливих викидів у |
| |кидів від автомобільного| | |атмосферне повітря, оп- |
| |транспорту | | |тимізація використання |
| | | | |пального та моторесурсу |
| | | | | |
|1.3.1|Розроблення, організація|2002 - 2005|Комунальне підприємство|Визначення на практиці |
| |виробництва та впровад- | |"Екотранс" |ступенів поліпшення про- |
| |ження пристроїв для | | |цесу згорання пального, |
| |очищення відпрацьованих | | |відсотка зменшення шкід- |
| |газів двигунов та осна- | | |ливих викидів у повітря, |
| |щення ними комунального | | |підвищення моторесурсу |
| |транспорту міста | | | |
| | | | | |
|1.3.2|Організація у м. Києві |2002 - 2003|Комунальне підприємство|Налагодження своєчасного |
| |сервісних центрів з | |"Екотранс" |обслуговування, заміни та|
| |оснащення автомобільної | | |використання пристроїв |
| |техніки каталізаторами, | | |відповідно до технічних |
| |нейтралізаторами, філь- | | |умов експлуатації |
| |трами-клапанами картер- | | | |
| |них газів, мікропроце- | | | |
| |сорними системами управ-| | | |
| |ління подачею палива | | | |
| | | | | |
|1.3.3|Організація серійного | 2002 |Комунальне підприємство|Забезпечення потреб влас-|
| |виробництва в м. Києві | |"Екотранс" |ників міського транспорту|
| |каталізаторів, нейтралі-| | |у необхідній кількості |
| |заторів у кількості, | | |нейтралізаторами відпо- |
| |необхідній для задоволе-| | |відної якості |
| |ння потреб комунальних | | | |
| |підприємств та замовлень| | | |
| |власників приватного | | | |
| |транспорту м. Києва | | | |
| | | | | |
|1.3.4|Оснащення міського кому-|2003 - 2004|Комунальне підприємство|Поліпшення використання |
| |нального транспорту (ав-| |"Екотранс" |пального, зменшення шкід-|
| |тобуси та мікроавтобуси,| | |ливих викидів у повітря |
| |легкові автомобілі, при-| | | |
| |биральна та будівельна | | | |
| |техніка), таксомоторів, | | | |
| |маршрутних таксомоторів | | | |
| |із бензиновими двигунами| | | |
| |фільтрами-клапанами кар-| | | |
| |терних газів | | | |
| | | | | |
|1.3.5|Запровадження комплекс- |2003 - 2004|Комунальне підприємство|Поліпшення використання |
| |них мікропроцесорних | |"Екотранс" |пального, зменшення |
| |систем управління пода- | | |шкідливих викидів у |
| |чею палива газових, | | |повітря |
| |газо-дизельних та бен- | | | |
| |зинових двигунів комуна-| | | |
| |льного транспорту (авто-| | | |
| |буси та мікроавтобуси, | | | |
| |легкові автомобілі, при-| | | |
| |биральна техніка, буді- | | | |
| |вельна техніка), таксо- | | | |
| |моторів, маршрутних так-| | | |
| |сомоторів | | | |
| | | | | |
|1.3.6|Оснащення міських АЗС та|2003 - 2004|Комунальне підприємство|Поліпшення використання |
| |бензовозів пристроями, | |"Екотранс" |пального, зменшення |
| |що локалізують попадання| | |шкідливих викидів у |
| |бензинової пари у повіт-| | |повітря |
| |ря, а мастил та рідких | | | |
| |палив на поверхню грунту| | | |
| |під час заправок транс- | | | |
| |порту | | | |
| | | | | |
|1.3.7|Оснащення автозаправних |2003 - 2004|Комунальне підприємство|Запобігання |
| |станцій локальним | |"Екотранс" |попаданню палива у |
| |устаткуванням очищення | | |річки та водоймища |
| |зливних стоків | | |разом із дощовою водою |
| | | | | |
| 1.4 |Підвищення якості |2002 - 2005|Комунальне підприємство|Зменшення шкідливих |
| |моторних палив | |"Екотранс" |викидів у повітря, |
| | | | |зменшення |
| | | | |шкідливого впливу |
| | | | |на мешканців міста, |
| | | | |поліпшення умов |
| | | | |експлуатації |
| | | | |автотранспорту |
| | | | | |
|1.4.1|Заборона продажу та |2003 - 2010|Державне управління |Зменшення шкідливих |
| |використання на | |екології та природних |викидів у повітря, |
| |території міста | |ресурсів у м. Києві |зокрема сірки та свинцю |
| |етильованих бензинів та | | | |
| |дизельних палив з | | | |
| |підвищеним вмістом сірки| | | |
| | | | | |
|1.4.2|Забезпечення комунальних|2002 - 2005|Комунальне підприємство|Зменшення шкідливих |
| |автотранспортних | |"Екотранс" |викидів в |
| |підприємств якісними | | |атмосферне повітря, |
| |паливно-мастильними | | |підвищення якості |
| |матеріалами, зокрема | | |моторних палив, зменшення|
| |бензином | | |шкідливого впливу |
| |без вмісту свинцю та | | |на мешканців міста, |
| |дизельного пального з | | |поліпшення умов |
| |обмеженим вмістом сірки | | |експлуатації |
| | | | |автотранспорту |
| | | | | |
|1.4.3|Створення | 2003 |Комунальне підприємство|Зменшення шкідливих |
| |автоматизованої | |"Екотранс" |викидів у повітря, |
| |станції змішування | | |шкідливого впливу |
| |оптимізуючих присадок із| | |на мешканців міста, |
| |пальним (бензином та | | |поліпшення умов |
| |дизельним паливом), що | | |експлуатації |
| |використовуються для | | |автотранспорту |
| |потреб комунального | | | |
| |транспорту міста | | | |
| | | | | |
|1.4.4|Оснащення комунальних |2003 - 2004|Комунальне підприємство|Зменшення шкідливих |
| |автотранспортних | |"Екотранс" |викидів у повітря, |
| |підприємств контрольно-| | |шкідливого впливу |
| |вимірювальним обладнан- | | |на мешканців міста, |
| |ням, необхідним | | |поліпшення умов |
| |для контролю якості | | |експлуатації |
| |паливно-мастильних | | |автотранспорту |
| |матеріалів та рідин | | | |
| | | | | |
| 1.5 |Розробка та впровадження|2002 - 2010|Комунальне підприємство|Зменшення шкідливих |
| |систем регулювання рухом| |"Екотранс" |викидів у повітря |
| |транспортних засобів у | | |шляхом оптимізації |
| |місті | | |транспортних потоків |
| | | | | |
|1.5.1|Розробка автоматизованої|2002 - 2005|Комунальне підприємство|Надання пріоритетного та |
| |динамічної системи | |"Екотранс" |гарантованого права |
| |регулювання рухом | | |проїзду автошляхами |
| |міського транспорту | | |міста транспорту |
| |"зелена хвиля" | | |загальноміського |
| | | | |користування |
| | | | | |
|1.5.2|Створення належних умов |2002 - 2005|Комунальне підприємство|Зменшення кількості |
| |для стоянки транзитного | |"Київпарксервіс" |транзитного |
| |автотранспорту в | | |автотранспорту на |
| |автотерміналах на 7 | | |вулицях та на |
| |основних в'їздах до | | |подвір'ях біля |
| |міста Києва | | |житлових помешкань |
| | | | | |
|1.5.3|Віднесення на санітарно-|2002 - 2003|Комунальне підприємство|Зменшення кількості |
| |безпечну відстань місць | |"Київпарксервіс" |автотранспорту на |
| |паркування усіх видів | | |подвір'ях біля |
| |транспорту: від зон | | |житлових помешкань |
| |відпочинку, парків, | | | |
| |озер, річок, шкіл, | | | |
| |дитячих закладів | | | |