КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія VI скликання
РІШЕННЯ
06.03.2009 № 128/1183 |
Про затвердження міської Програми "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки
Відповідно до Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Закону України "Про столицю України - місто-герой Київ", Закону України "Про освіту", Закону України "Про загальну середню освіту"та з метою забезпечення реалізації прав громадян міста на доступність і безоплатність здобуття якісної середньої освіти, забезпечення своєчасного і безпечного перевезення до місць навчання та проживання учнів, які мешкають у віддалених від навчальних закладів районах, Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити міську Програму "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки згідноз додатком.
2. Районним у м. Києві державним адміністраціям:
2.1. Забезпечити реалізацію заходів, передбачених міською Програмою "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки.
2.2. При формуванні районних бюджетів на 2009 та наступні роки враховувати видатки на забезпечення заходів, передбачених міською Програмою "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки, у межах видатків, передбачених по галузі "Освіта".
3. Головному управлінню освіти і науки виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та районним у м. Києві державним адміністраціям забезпечити контроль за виконанням міської Програми "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки.
4. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань освіти та науки і постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова | Л.Черновецький |
Додаток
до рішення Київради
"Про затвердження
міської Програми
"Шкільний автобус"
на 2009-2012 роки"
від 06.03.2009 № 128/1183
МІСЬКА ПРОГРАМА
"ШКІЛЬНИЙ АВТОБУС" на 2009-2012 роки
1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
Організація регулярного безоплатного перевезення учнів до місць навчання і додому є складовою частиною забезпечення реалізації прав громадян на здобуття загальної середньої освіти.
Статтею 14 Закону України "Про освіту", статтею 21 Закону України "Про загальну середню освіту"та статтею 32 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"передбачено соціальний захист учнів, створення умов для їх виховання, навчання і забезпечення регулярного безоплатного підвезення учнів до місць навчання, що знаходяться за межею пішохідної доступності.
У зв'язку з розширенням меж міста Києва, будівництвом нової Кільцевої дороги та багаторазовими зверненнями батьків учнів щодо організації безпечного перевезення до місць навчання та проживання учнів, які мешкають у віддалених від навчальних закладів районах, першочергового значення набула проблема започаткування міської програми "Шкільний автобус" (далі - Програма).
У м. Києві перевезення до місць навчання і додому потребують 870 учнів середніх загальноосвітніх шкіл та 338 учнів шкіл-інтернатів і вихованців дитячих будинків.
ВиконанняПрограми дасть змогу створити умови для забезпечення своєчасного безоплатного перевезення до місць навчання і проживання учнів, які мешкають у віддалених від навчальних закладів районах, сприяти створенню умов для безпеки дітей, збереження їх здоров'я, а також розширення можливості участі у позакласній роботі.
Організаціюперевезення учнів планується здійснювати шляхом:
- можливого використання автобусів автотранспортних підприємств міста, що придатні для такого виду діяльності;
- укладання договорів з комунальними автотранспортними підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності міста (району);
- укладання договорів з районними у місті Києві державними адміністраціями щодо організації безпечного перевезення учнів;
- укладання угоди з Управлінням ДАІ ГУ України м. Києва щодо розробки безпечних маршрутів перевезення учнів.
З метою раціонального використання автобусів керівниками навчальних закладів здійснюється коригування графіків руху автобусів з навчальними планами та розкладом уроків.
2. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Мета Програми: забезпечити реалізацію прав громадян міста на доступність і безоплатність здобуття якісної середньої освіти.
Основнізавдання Програми:
- забезпечення своєчасного та безпечного перевезення до місць навчання та проживання учнів, які мешкають у віддалених від навчальних закладів районах;
- підвищення освітнього рівня учнівської молоді;
- збереження здоров'я учнів;
- економія часу на переїзд дітей до місць навчання;
- розширення можливостей для позакласної та позашкільної роботи.
3. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
ВиконанняПрограми дасть можливість:
- забезпечити соціальний захист учасників навчально-виховного процесу;
- створити належні умови для здобуття учнями повної загальної середньої освіти;
- досягти позитивних зрушень у забезпеченні життєдіяльності населення м. Києва;
- покращити безпеку руху на дорогах та зменшити ДТП за участю дітей.
4. ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ
ФінансуванняПрограми здійснюватиметься:
- за рахунок коштів районних бюджетів;
- з інших джерел, не заборонених законодавством.
5. ОСНОВНІ ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
1. | Координаціяроботи щодо виконання міської програми "Шкільний автобус" | Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київради (КМДА) | постійно |
2. | Переобладнанняіснуючого парку автобусів | "Київпастранс" | 2008-2009 рр. |
3. | Розробкаі затвердження спеціальних транспортних маршрутів | Київськаміська та районні в м. Києві державні адміністрації, Управління ДАІ ГУ МВС України м. Києва | 2009-2011 рр. |
4. | Передбаченнякоштів на оренду автобусів щороку під час складання проектів районних бюджетів | Київськаміська та районні в м. Києві державні адміністрації | щороку |
5. | Проведенняексперименту з організації перевезення учнів | Деснянськата Оболонська районні в м. Києві державні адміністрації | 2009 рік |
6. | Забезпеченняконтролю за виконанням Правил дорожнього руху під час перевезення учнів | УправлінняДАІ ГУ МВС України м. Києва | постійно |
Заступник міського голови - секретар Київради | О.Довгий |
Додаток1
до міської програми
"Шкільний автобус"
на 2009-2012 роки
Кількість учнів
загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва, які потребують перевезення до місць навчання
(станом на 1 вересня 2008 року)
Станом на 2009 рік якнайскорішого впровадження міської програми "Шкільний автобус" потребують 4 загальноосвітні школи, в яких кількість дітей, що перебувають за межею пішохідної доступності, становить від 12 до 53 відсотків від загальної кількості учнів у школах:
ЗОШ № 23 Деснянського району - | 53 %; | |
ЗОШ № 180 Дніпровського району - | 14,75 %; | |
ЗОШ № 246 Дніпровського району - | 37,63 %; | |
ЗОШ № 104 Оболонського району - | 11,7 %; |
та 3 школи-інтернати м. Києва:
санаторнашкола-інтернат № 19 Подільського району - | 37,5 %; | |
спеціальнашкола-інтернат № 15 Святошинського району - | 47 %; | |
спеціальнашкола-інтернат № 16 Святошинського району - | 43 %. |
Додаток2
до міської програми
"Шкільний автобус"
на 2009-2012 роки
Розрахунок коштів
на оплату автобуса, що виконуватиме спецрейс за програмою "Шкільний автобус"
Тип автобуса | Кількістьмісць | Вартістьза день, грн. | Кількістьучбових днів у році | Загальнасума, грн. |
Автобус "Ікарус-250" | 41 | 520 | 189 | 98280 |
__________
Примітка: Вказана вартість оплати автобуса складається з заробітної плати водія, нарахувань на заробітну плату, вартості пального та технічного обслуговування автобуса.
Додаток3
до міської програми
"Шкільний автобус"
на 2009-2012 роки
Розрахунок коштів
на оплату автобусів "Ікарус-250", що виконуватимуть спецрейси за програмою "Шкільний автобус", по роках
Роки | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |
Кількість автобусів | 5 | 10 | 15 | 20 |
Загальна вартість (тис. грн.) | 491,400 | 982,800 | 1474,200 | 1965,600 |
Загальна вартість програми "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки передбачається у сумі 4914,000 тис. грн.
"Хрещатик" N 185 (3631) від 30 грудня 2009 року