КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
III сесія VI скликання
РІШЕННЯ
Про затвердження міської Програми "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки
1. Затвердити міську Програму "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки згідноз додатком.
2. Районним у м. Києві державним адміністраціям:
2.1. Забезпечити реалізацію заходів, передбачених міською Програмою "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки.
2.2. При формуванні районних бюджетів на 2009 та наступні роки враховувати видатки на забезпечення заходів, передбачених міською Програмою "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки, у межах видатків, передбачених по галузі "Освіта".
3. Головному управлінню освіти і науки виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) та районним у м. Києві державним адміністраціям забезпечити контроль за виконанням міської Програми "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки.
4. Контроль за виконання цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань освіти та науки і постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський голова | Л.Черновецький |
Додаток
до рішення Київради
"Про затвердження
міської Програми
"Шкільний автобус"
на 2009-2012 роки"
від 06.03.2009 № 128/1183
МІСЬКА ПРОГРАМА
"ШКІЛЬНИЙ АВТОБУС" на 2009-2012 роки
1. ЗАГАЛЬНА ЧАСТИНА
Організація регулярного безоплатного перевезення учнів до місць навчання і додому є складовою частиною забезпечення реалізації прав громадян на здобуття загальної середньої освіти.
У зв'язку з розширенням меж міста Києва, будівництвом нової Кільцевої дороги та багаторазовими зверненнями батьків учнів щодо організації безпечного перевезення до місць навчання та проживання учнів, які мешкають у віддалених від навчальних закладів районах, першочергового значення набула проблема започаткування міської програми "Шкільний автобус" (далі - Програма).
У м. Києві перевезення до місць навчання і додому потребують 870 учнів середніх загальноосвітніх шкіл та 338 учнів шкіл-інтернатів і вихованців дитячих будинків.
ВиконанняПрограми дасть змогу створити умови для забезпечення своєчасного безоплатного перевезення до місць навчання і проживання учнів, які мешкають у віддалених від навчальних закладів районах, сприяти створенню умов для безпеки дітей, збереження їх здоров'я, а також розширення можливості участі у позакласній роботі.
Організаціюперевезення учнів планується здійснювати шляхом:
- можливого використання автобусів автотранспортних підприємств міста, що придатні для такого виду діяльності;
- укладання договорів з комунальними автотранспортними підприємствами, установами, організаціями всіх форм власності міста (району);
- укладання договорів з районними у місті Києві державними адміністраціями щодо організації безпечного перевезення учнів;
- укладання угоди з Управлінням ДАІ ГУ України м. Києва щодо розробки безпечних маршрутів перевезення учнів.
З метою раціонального використання автобусів керівниками навчальних закладів здійснюється коригування графіків руху автобусів з навчальними планами та розкладом уроків.
2. МЕТА І ЗАВДАННЯ ПРОГРАМИ
Мета Програми: забезпечити реалізацію прав громадян міста на доступність і безоплатність здобуття якісної середньої освіти.
Основнізавдання Програми:
- забезпечення своєчасного та безпечного перевезення до місць навчання та проживання учнів, які мешкають у віддалених від навчальних закладів районах;
- підвищення освітнього рівня учнівської молоді;
- збереження здоров'я учнів;
- економія часу на переїзд дітей до місць навчання;
- розширення можливостей для позакласної та позашкільної роботи.
3. ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
ВиконанняПрограми дасть можливість:
- забезпечити соціальний захист учасників навчально-виховного процесу;
- створити належні умови для здобуття учнями повної загальної середньої освіти;
- досягти позитивних зрушень у забезпеченні життєдіяльності населення м. Києва;
- покращити безпеку руху на дорогах та зменшити ДТП за участю дітей.
4. ФІНАНСУВАННЯ ПРОГРАМИ
ФінансуванняПрограми здійснюватиметься:
- за рахунок коштів районних бюджетів;
- з інших джерел, не заборонених законодавством.
5. ОСНОВНІ ЗАХОДИ ПРОГРАМИ
1. | Координаціяроботи щодо виконання міської програми "Шкільний автобус" | Головне управління освіти і науки виконавчого органу Київради (КМДА) | постійно |
2. | Переобладнанняіснуючого парку автобусів | "Київпастранс" | 2008-2009 рр. |
3. | Розробкаі затвердження спеціальних транспортних маршрутів | Київськаміська та районні в м. Києві державні адміністрації, Управління ДАІ ГУ МВС України м. Києва | 2009-2011 рр. |
4. | Передбаченнякоштів на оренду автобусів щороку під час складання проектів районних бюджетів | Київськаміська та районні в м. Києві державні адміністрації | щороку |
5. | Проведенняексперименту з організації перевезення учнів | Деснянськата Оболонська районні в м. Києві державні адміністрації | 2009 рік |
6. | Забезпеченняконтролю за виконанням Правил дорожнього руху під час перевезення учнів | УправлінняДАІ ГУ МВС України м. Києва | постійно |
Заступник міського голови - секретар Київради | О.Довгий |
Додаток1
до міської програми
"Шкільний автобус"
на 2009-2012 роки
Кількість учнів
загальноосвітніх навчальних закладів м. Києва, які потребують перевезення до місць навчання
(станом на 1 вересня 2008 року)
№ п/п | Район | Школи | Загальна кількість учнів | Кількість учнів, які потребують перевезення | Необхідністьу забезпеченні автобусом |
Загальна | Відсотки |
1. | Голосіївський | Школа-інтернат№ 7 | 201 | | | так |
Школа-інтернат№ 9 | 155 | | | так |
Школа-інтернат№ 11 | 111 | | | так |
2. | Дарницький | Школа-інтернат№ 10 | 101 | | | так |
Заклад для дітей-сиріт № 12 | 49 | | | так |
3. | Деснянський | ЗОШ № 23 | 340 | 170 | 53 | так |
ЗОШ № 278 | 180 | | | так |
4. | Дніпровський | ЗОШ № 120 | 252 | 15 | 5,95 | ні |
ЗОШ № 180 | 583 | 86 | 14,75 | так |
ЗОШ № 224 | 871 | 50 | 5,74 | ні |
ЗОШ № 234 | 740 | 43 | 5,81 | ні |
ЗОШ № 246 | 978 | 368 | 37,63 | так |
ЗОШ № 265 | 600 | 43 | 7,16 | ні |
Школа-інтернат№ 14 | 178 | | | так |
Школа-інтернат№ 18 | 228 | | | так |
Школа-інтернат№ 26 | 161 | | | так |
5. | Оболонський | ЗОШ № 104 | 786 | 92 | 11,7 | так |
ЗОШ № 18 | 86 | 3 | 3,4 | ні |
ЗОШ № 168 | 53 | | | так |
Школа-інтернат№ 4 | 161 | | | так |
Школа-інтернат№ 22 | 164 | | | так |
Школа-інтернат№ 25 | 118 | | | так |
Заклад для дітей-сиріт | | | | так |
№ 21 | 50 | | | |
6. | Печерський | - | - | - | - | - |
7. | Подільський | Школа-інтернат№ 5 | 154 | | | так |
Школа-інтернат№ 6 | 219 | | | так |
Санаторнашкола-інтернат № 19 (сколіоз) | 333 | 120 | 37,5 | так |
Заклад для дітей-сиріт Д/Б | | | | |
"Малятко" | 130 | | | так |
8. | Святошинський | Спец, школа-інтернат № 15 | 331 | 160 | 47 | так |
Спец, школа-інтернат № 16 | 137 | 58 | 43 | так |
9. | Солом'янський | Школа-інтернат№ 2 | 117 | | | так |
Школа-інтернат№ 13 | 207 | | | так |
Школа-інтернат№ 17 | 97 | | | так |
Школа "Надія" | 174 | | | так |
10 | Шевченківський | Школа-інтернат№ 8 | 112 | | | так |
Школа-інтернат№ 20 | 285 | | | так |
Школа-інтернат№ 23 | 255 | | | так |
Заклад для дітей-сиріт Д/Б "Ясний" | 32 | | | так |
Всього: | | 9729 | 1208 | | |
Станом на 2009 рік якнайскорішого впровадження міської програми "Шкільний автобус" потребують 4 загальноосвітні школи, в яких кількість дітей, що перебувають за межею пішохідної доступності, становить від 12 до 53 відсотків від загальної кількості учнів у школах:
| ЗОШ № 23 Деснянського району - | 53 %; |
| ЗОШ № 180 Дніпровського району - | 14,75 %; |
| ЗОШ № 246 Дніпровського району - | 37,63 %; |
| ЗОШ № 104 Оболонського району - | 11,7 %; |
та 3 школи-інтернати м. Києва:
| санаторнашкола-інтернат № 19 Подільського району - | 37,5 %; |
| спеціальнашкола-інтернат № 15 Святошинського району - | 47 %; |
| спеціальнашкола-інтернат № 16 Святошинського району - | 43 %. |
Додаток2
до міської програми
"Шкільний автобус"
на 2009-2012 роки
Розрахунок коштів
на оплату автобуса, що виконуватиме спецрейс за програмою "Шкільний автобус"
Тип автобуса | Кількістьмісць | Вартістьза день, грн. | Кількістьучбових днів у році | Загальнасума, грн. |
Автобус "Ікарус-250" | 41 | 520 | 189 | 98280 |
__________
Примітка: Вказана вартість оплати автобуса складається з заробітної плати водія, нарахувань на заробітну плату, вартості пального та технічного обслуговування автобуса.
Додаток3
до міської програми
"Шкільний автобус"
на 2009-2012 роки
Розрахунок коштів
на оплату автобусів "Ікарус-250", що виконуватимуть спецрейси за програмою "Шкільний автобус", по роках
Роки | 2009 | 2010 | 2011 | 2012 |
Кількість автобусів | 5 | 10 | 15 | 20 |
Загальна вартість (тис. грн.) | 491,400 | 982,800 | 1474,200 | 1965,600 |
Загальна вартість програми "Шкільний автобус" на 2009-2012 роки передбачається у сумі 4914,000 тис. грн.
"Хрещатик" N 185 (3631) від 30 грудня 2009 року