ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
11.02.2016 р. N 70 |
Про питання створення та діяльності консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до пункту 9 частини першої статті 39 Закону України "Про місцеві державні адміністрації", Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", Типового регламенту місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року N 2263 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2007 року N 1270), з метою упорядкування діяльності консультативних, дорадчих та інших допоміжних органів, утворених виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією):
1. Установити, що консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) утворюються на постійній або тимчасовій основі виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією) для сприяння здійсненню його повноважень.
2. Затвердити Примірне положення про консультативний, дорадчий та інший допоміжний орган виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), що додається.
3. Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - допоміжні органи) утворюються як:
комісія - для забезпечення узгодження дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, з питань, пов'язаних з реалізацією повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації); для перевірки, розгляду та надання пропозицій з конкретних питань;
координаційна рада - для координації дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій у здійсненні ними окремих своїх функцій з виконання завдань, покладених на виконавчий орган Київської міської ради (Київську міську державну адміністрацію);
рада - для вивчення проблемних питань, що виникають під час реалізації повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідній сфері;
міжвідомча робоча група - для забезпечення узгоджених дій місцевих органів виконавчої влади, в тому числі територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій;
робоча група - для участі в підготовці проектів нормативно-правових актів, інших документів, що подаються на розгляд керівництва виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
організаційний комітет - для забезпечення узгодження дій місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій з питань підготовки та проведення в місті Києві заходів загальнодержавного та міського значення.
4. Рішення про утворення допоміжного органу приймається у формі розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), яким визначається строк, на який утворюється допоміжний орган, затверджується його посадовий/персональний склад та, в разі необхідності, положення про цей орган.
5. У разі недоцільності подальшого функціонування допоміжного органу або виникнення потреби в достроковому припиненні його діяльності, виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація) в установленому порядку приймає розпорядження про його ліквідацію.
Допоміжний орган, утворений на визначений у розпорядженні виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) строк, вважається таким, що ліквідований, з дня закінчення зазначеного строку.
6. Структурним підрозділам виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) в установленому порядку:
6.1. Переглянути розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про утворення допоміжних органів з питань, що належать до їх компетенції, та з урахуванням строку, передбаченого пунктом 1.2 глави 1 розділу III Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810 , подати пропозиції першому заступнику голови Київської міської державної адміністрації та заступникам голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків щодо визначення необхідності подальшої роботи цих органів та, у разі необхідності, оновлення їх складу і затвердження положень про них;
6.2. Вжити заходів щодо приведення положень про допоміжні органи, затверджених розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), у відповідність до Примірного положення, затвердженого пунктом 2 цього розпорядження;
6.3. Переглянути власні акти про утворення допоміжних органів;
6.4. При утворенні допоміжних органів при структурних підрозділах виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) керуватись Примірним положенням, затвердженим пунктом 2 цього розпорядження.
7. Рекомендувати районним в місті Києві державним адміністраціям вжити заходів щодо упорядкування діяльності допоміжних органів, утворених ними.
8. Затвердити зміни до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810 , що додаються.
9. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на заступників голови Київської міської державної адміністрації згідно із розподілом обов'язків.
Голова | В. Кличко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
11 лютого 2016 року N 70
Примірне положення
про консультативний, дорадчий та інший допоміжний орган виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
1. Консультативний, дорадчий та інший допоміжний орган виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі - допоміжний орган), є постійно діючим або тимчасовим органом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який утворюється ним для сприяння здійсненню своїх повноважень.
2. Допоміжний орган у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, постановами Верховної Ради України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, іншими нормативно-правовими актами, рішеннями Київської міської ради, розпорядженнями Київського міського голови та виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), а також цим Положенням.
3. Основними завданнями допоміжного органу є:
забезпечення координації дій місцевих органів виконавчої влади, в тому числі територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій з питань, що належать до компетенції виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації);
проведення аналізу проблемних питань, що виникають під час реалізації повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідній сфері;
підготовка пропозицій керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) щодо визначення шляхів, механізму та способів вирішення питань, що виникають під час реалізації повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідній сфері;
забезпечення взаємодії структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) з підприємствами, установами, організаціями;
виконання інших завдань, передбачених розпорядженнями виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4. Допоміжний орган відповідно до покладених на нього завдань:
1) проводить аналіз стану справ та причин виникнення проблем у процесі реалізації повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) у відповідній сфері;
2) вивчає результати діяльності структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ та організацій комунальної власності територіальної громади міста Києва з питань, що належать до його компетенції;
3) проводить моніторинг стану виконання структурними підрозділами виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районними в місті Києві державними адміністраціями, підприємствами, установами та організаціями комунальної власності територіальної громади міста Києва покладених на них завдань;
4) бере участь у розробленні (опрацюванні) в установленому порядку проектів нормативно-правових актів з питань, що належать до його компетенції;
5) подає керівництву виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розроблені за результатами своєї роботи пропозиції та рекомендації.
5. Допоміжний орган має право:
1) одержувати в установленому порядку від місцевих органів виконавчої влади, в тому числі територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ і організацій незалежно від форми власності та їх посадових осіб інформацію, документи та інші матеріали, необхідні для виконання покладених на нього завдань;
2) залучати до участі у своїй роботі представників місцевих органів виконавчої влади, в тому числі територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), підприємств, установ і організацій (за погодженням із їхніми керівниками), а також інших осіб (за згодою), для розгляду питань, що належать до його компетенції;
3) утворювати, у разі потреби, для виконання покладених на нього завдань постійні або тимчасові робочі групи;
4) організовувати проведення конференцій, семінарів, нарад та інших заходів.
6. Допоміжний орган під час виконання покладених на нього завдань взаємодіє з місцевими органами виконавчої влади, в тому числі територіальними підрозділами центральних органів виконавчої влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями.
7. Посадовий/персональний склад допоміжного органу затверджується рішенням про утворення допоміжного органу.
У разі надання повноважень голові допоміжного органу, персональний склад допоміжного органу може затверджуватись його головою.
8. Допоміжний орган утворюється у складі голови (співголів), заступника (заступників) голови, секретаря та членів допоміжного органу, які беруть участь у його роботі на громадських засадах.
До складу допоміжного органу можуть входити також представники місцевих органів виконавчої влади, в тому числі територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій (за погодженням з їх керівниками), громадськості, а також інші особи (за згодою).
9. Очолювати допоміжний орган можуть Київський міський голова, перший заступник голови Київської міської державної адміністрації, заступники голови Київської міської державної адміністрації відповідно до розподілу обов'язків, керівники (заступники керівників) структурних підрозділів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
10. Голова допоміжного органу здійснює загальне керівництво діяльністю допоміжного органу, визначає порядок його роботи, головує на засіданнях, представляє допоміжний орган у відносинах із органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями.
Заступник/заступники голови допоміжного органу виконує/виконують повноваження голови допоміжного органу у разі його відсутності.
Секретар допоміжного органу:
скликає за дорученням Голови допоміжного органу засідання;
забезпечує ведення протоколів засідання допоміжного органу;
забезпечує організацію діяльності допоміжного органу (в т. ч. ведення діловодства), підготовку порядку денного та матеріалів до його засідань з урахуванням пропозицій членів допоміжного органу;
здійснює моніторинг стану реалізації рішень допоміжного органу, регулярно інформує Голову допоміжного органу та інших членів допоміжного органу з цих питань;
виконує, в межах компетенції, доручення Голови допоміжного органу.
12. Формою роботи допоміжного органу є засідання, що скликаються головою (співголовами) допоміжного органу в міру потреби.
Засідання допоміжного органу вважається правоможним, якщо на ньому присутні більш як половина його членів.
13. На своїх засіданнях допоміжний орган розробляє пропозиції та рекомендації з питань, що належать до його компетенції.
Пропозиції та рекомендації вважаються схваленими, якщо за них проголосувало більш як половина присутніх на засіданні членів допоміжного органу, якщо інше не передбачено положенням про допоміжний орган. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні.
Пропозиції та рекомендації фіксуються у протоколі засідання, який підписується головуючим на засіданні та секретарем, якщо інше не передбачено положенням про допоміжний орган, і надсилається усім членам допоміжного органу, заінтересованим органам, підприємствам, установам, організаціям, іншим особам.
Член допоміжного органу, який не підтримує пропозиції та рекомендації, може викласти у письмовій формі свою окрему думку, що додається до протоколу засідання.
14. Пропозиції та рекомендації допоміжного органу можуть реалізовуватись шляхом видання в установленому порядку розпоряджень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
15. Допоміжний орган може використовувати у роботі бланк із своїм найменуванням.
16. Організаційне, інформаційне, матеріально-технічне забезпечення діяльності допоміжного органу здійснює структурний підрозділ виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), визначений розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) про утворення допоміжного органу.
Керівник апарату | В. Бондаренко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
11 лютого 2016 року N 70
Зміни
до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810
Пункт 1.1 глави 1 Розділу III викласти в такій редакції:
"1.1. Для сприяння здійсненню повноважень виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) утворюються консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи.
Положення про консультативний, дорадчий та інший допоміжний орган розробляється та затверджується відповідно до Примірного положення про консультативний, дорадчий та інший допоміжний орган виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).".
Керівник апарату | В. Бондаренко |