ВИКОНАВЧИЙ ОРГАН КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
(КИЇВСЬКА МІСЬКА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ)
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
11.02.2016 р. N 64 |
Про затвердження змін до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Відповідно до законів України "Про місцеві державні адміністрації", "Про місцеве самоврядування в Україні", Типового регламенту місцевої державної адміністрації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 року N 2263:
Затвердити зміни до Регламенту виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810 , що додаються.
Голова | В. Кличко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження виконавчого органу
Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
11 лютого 2016 року N 64
Зміни до Регламенту
виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), затвердженого розпорядженням виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08 жовтня 2013 року N 1810
1. У розділі VII Регламенту:
1.1. У главі 6:
Пункт 6.3 викласти в такій редакції:
"6.3. Проект розпорядження надсилається заінтересованим органам для погодження лише після його погодження першим заступником голови (заступником голови), який спрямовує і координує діяльність розробника проекту розпорядження."
У пункті 6.4:
Абзац перший викласти в такій редакції:
"6.4. Проект розпорядження погоджують у такій послідовності: керівник та керівник юридичної служби розробника, перший заступник голови (заступник голови), який спрямовує і координує діяльність розробника, керівники заінтересованих органів та заступники голови, до компетенції яких належать зазначені в проекті розпорядження питання, начальник юридичного управління апарату виконавчого органу, перший заступник голови (у разі, якщо він не погоджує проект розпорядження як такий, що спрямовує і координує діяльність розробника) та керівник апарату."
Абзац п'ятий викласти в такій редакції:
"Погодження проекту розпорядження керівником та керівником юридичної служби розробника, першим заступником голови (заступником голови), який спрямовує і координує діяльність розробника, начальником юридичного управління апарату виконавчого органу, першим заступником голови (у разі, якщо він не погоджує проект розпорядження як такий, що спрямовує і координує діяльність розробника) та керівником апарату відбувається у паперовому та електронному вигляді із застосуванням електронного цифрового підпису."
Пункт 6.11 викласти в такій редакції:
"6.11. Відповідальність за якість підготовки, зміст, обгрунтованість та відповідність законодавству проекту розпорядження несе керівник розробника.
Керівники заінтересованих органів є відповідальними за зміст проекту розпорядження в частині, що стосується їх компетенції.
Відповідальність за відповідність проекту розпорядження вимогам законодавства несе начальник юридичного управління апарату виконавчого органу.
Відповідальність за організацію підготовки проекту розпорядження в підпорядкованих структурних підрозділах виконавчого органу несе перший заступник голови (заступник голови) згідно з розподілом обов'язків."
1.2. Пункт 7.1 глави 7 викласти в такій редакції:
"7.1. Проекти розпоряджень, що подаються на підпис в остаточній редакції, мають містити візи керівника та керівника юридичної служби розробника, першого заступника голови (заступника голови), який спрямовує і координує діяльність розробника, начальника юридичного управління апарату виконавчого органу, першого заступника голови (у разі, якщо він не погоджує проект розпорядження як такий, що спрямовує і координує діяльність розробника) та керівника апарату."
2. У розділі VIII Регламенту:
Пункт 1.2 глави 1 викласти в такій редакції:
"1.2. Проекти рішень, суб'єктом подання яких є виконавчий орган Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), візує Київський міський голова або перший заступник голови (заступник голови) згідно з розподілом обов'язків та керівник апарату."
Пункт 2.2 глави 2 викласти в такій редакції:
"2.2. Проект рішення Київської міської ради, який подається виконавчим органом Київської міської ради (Київською міською державною адміністрацією), погоджується керівником структурного підрозділу виконавчого органу - розробником проекту рішення та керівником юридичної служби розробника, першим заступником голови (заступник голови), який спрямовує і координує діяльність розробника, керівниками структурних підрозділів виконавчого органу, до компетенції яких належать зазначені в проекті рішення питання, начальником юридичного управління апарату виконавчого органу, першим заступником голови (у разі, якщо він не погоджує проект рішення як такий, що спрямовує і координує діяльність розробника) та керівником апарату."
Керівник апарату | В. Бондаренко |