• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Міської цільової програми технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки

Київська міська рада | Рішення від 26.01.2012 № 21/7358
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 26.01.2012
  • Номер: 21/7358
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Київська міська рада
  • Тип: Рішення
  • Дата: 26.01.2012
  • Номер: 21/7358
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
КИЇВСЬКА МІСЬКА РАДА
IX сесія VI скликання
РІШЕННЯ
26.01.2012 N 21/7358
Про затвердження Міської цільової програми технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 26 Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", частини четвертої статті 17 Закону України "Про аварійно-рятувальні служби" та з метою вдосконалення системи цивільного захисту населення, оперативного реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, проведення рятувальних та інших невідкладних робіт на території м. Києва Київська міська рада
ВИРІШИЛА:
1. Затвердити Міську цільову програму технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки, що додається.
2. Головному управлінню з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) передбачати видатки на реалізацію заходів Міської цільової програми технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки при формуванні бюджетних запитів на 2012 - 2016 роки.
3. Визначити відповідальним виконавцем Міської цільової програми технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки Головне управління з питань надзвичайних ситуацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації).
4. Виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) щорічно подавати Київській міській раді звіт про виконання Міської цільової програми технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки.
5. Доручити виконавчому органу Київської міської ради (Київській міській державній адміністрації) при формуванні проекту бюджетів м. Києва на 2012 - 2016 роки враховувати видатки на фінансування Міської цільової програми технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки.
6. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію Київради з питань житлово-комунального господарства та паливно-енергетичного комплексу та постійну комісію Київради з питань бюджету та соціально-економічного розвитку.
Київський міський головаЛ. Черновецький
Додаток
до рішення Київської міської ради
26.01.2012 N 21/7358
МІСЬКА ЦІЛЬОВА ПРОГРАМА
технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки
ПАСПОРТ
Міської цільової програми технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки
1.Ініціатор розроблення програмиКиївська міська рада
2.Дата і номер розпорядчого документа органу виконавчої влади про розроблення програмиРішення Київської міської ради від 10.07.2003 N 616/776
"Про затвердження Концепції безпеки міста Києва"
3.Розробник програмиГоловне управління з питань надзвичайних ситуацій ВО КМР
(КМДА)
4.Співрозробники програмиКомунальна аварійно-рятувальна служба "Київська служба порятунку"
5.Замовник (відповідальний виконавець) програмиГоловне управління з питань надзвичайних ситуацій ВО КМР (КМДА)
6.Учасники (співвиконавці) програмиГоловні управління виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), районні в м. Києві державні адміністрації, комунальна аварійно-рятувальна служба "Київська служба порятунку" (далі - КАРС "КСП")
7.Термін реалізації програми2012 - 2016 роки
7.1.Етапи виконання програми1. Переоснащення, доукомплектування штату та утримання правобережного загону служби 2012 - 2016 роках
2. Дооснащення, доукомплектування штату та утримання аварійно-рятувальної водолазної станції 2012 - 2016 роках
3. Створення та утримання лівобережного загону служби 2012 - 2016
роках
4. Створення та утримання районних аварійно-рятувальних взводів
2012 - 2016 роках
5. Створення та утримання учбово-тренувального полігону служби 2013
- 2016 роках
8.Перелік місцевих бюджетів, які беруть участь у виконанні програмиБюджет м. Києва
Власні надходження КАРС "Київська служба порятунку"
9.Загальний обсяг фінансових ресурсів, необхідних для виконання програми (тис. грн.), всього, у тому числі:190273,9
9.1.Коштів бюджету м. Києва182914,7
коштів інших джерел (власні надходження)7359,2
ВИЗНАЧЕННЯ ПРОБЛЕМИ, НА РОЗВ'ЯЗАННЯ ЯКОЇ СПРЯМОВАНА МІСЬКА ПРОГРАМА ТЕХНІЧНОГО ПЕРЕОЗБРОЄННЯ, ПЕРСПЕКТИВНОГО ТА СОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ КОМУНАЛЬНОЇ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ "КИЇВСЬКА СЛУЖБА ПОРЯТУНКУ" НА 2012 - 2016 РОКИ
Під час розроблення Міської цільової програми технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки враховувались чинники можливого виникнення надзвичайних ситуацій техногенного, природного та соціально-політичного характеру, шляхи своєчасного запобігання та ліквідації їх наслідків, системної організації роботи всіх підрозділів служби.
Статистичні дані свідчать: щорічно відбуваються зміни кліматичних чинників, внаслідок чого підвищується ризик виникнення надзвичайних ситуацій природного характеру (паводки, підтоплення, землетруси, зсуви, лісові пожежі тощо). Підвищення загрози виникнення надзвичайних ситуацій техногенного характеру зумовлюється постійним розвитком виробничої діяльності, виникненням нових виробництв та матеріалів, більшість з яких у процесі свого функціонування та після його завершення являють собою джерела забруднення навколишнього середовища і становлять екологічну загрозу, особливо в місцях надмірної концентрації виробництва. Крім того, внаслідок зносу технологічного обладнання на підприємствах, викликаних економічними негараздами, значно підвищується ризик виникнення техногенних аварій, пов'язаних, у першу чергу, із викидом хімічно небезпечних речовин. На сьогоднішній день на території міста знаходяться 38 хімічно небезпечних об'єктів, з яких 2 мають I ступінь хімічної небезпеки і використовують до 200 т хлору, 9 мають II ступінь хімічної небезпеки і використовують 198 т аміаку, 12 - III ступінь хімічної небезпеки з 157 т аміаку та 15 об'єктів відносяться до IV ступеню хімічної небезпеки і використовують до 27 т аміаку та 70 т інших хімічно небезпечних речовин.
Динаміка виїздів оперативних підрозділів служби на надзвичайні ситуації техногенного, природного та побутового характеру збільшується щорічно від 43 до 64 %, з 40 виїздів на місяць у 2005 році до 212 у 2011 році.
АНАЛІЗ
виїздів КАРС "Київська служба порятунку" на надзвичайні ситуації
Рівень, характер, тип і вид НСРоки
20052006200720082009201001.07.2011Всього
НС техногенного походження
1Аварії на транспорті3354644718416263
2Пожежі, вибухи7323229171417148
3Аварії з викиданням (загр. вик.) НХР на інших об'єктах04201209
4Наявність у навколишньому середовищі шкідливих речовин понад
ГДК
1382022403042502751741583
НС природного характеру
1Геологічні НС024011412
2Метеорологічні НС4011691206221574591
НС соціально-політичного характеру
1Виїзди на обстеження об'єктів та територій на наявність
вибухонебезпечних предметів часів ВВВ
1943173205524457751962799
2Виїзди лабораторії на проведення замірів00022208340216786
3Нещасні випадки на воді941711169975
4Нещасні випадки на виробництві82826311036112
Інші НС
1Деблокування постраждалих4444865556876096442603685
2Інші1403464064353664262802399
Всього НС101314861735223820032745124212462
1Врятовано людей, всього4810123219615611656905
2Вилучено боєприпасів625729890345411750
Стабільно високим є показник травматизму та загибелі людей під час дорожньо-транспортних пригод. Оперативні підрозділи служби брали участь у ліквідації 257 ДТП, врятовано 48 життів.
Аналіз ДТП за 2006 - 2010 роки та потерпілі в них
РокиПотерпілі в ДТП, осібЗ них
загинулопоранено
200642733333940
200753424514891
200846073944213
200936722333439
201030891972892
Виходячи з статистики надзвичайних ситуацій та надзвичайних подій, які стались в м. Києві протягом 2006 - 2010 років, можна чітко прослідкувати тенденцію до їх збільшення.
Аналіз надзвичайних ситуацій (НС) і надзвичайних подій (НП) у м. Києві за 2006 - 2010 роки (станом на 01.01.2011)
Тип (клас)Кількість надзвичайних ситуацій і надзвичайних подій по роках
20062007200820092010
Всього4631016130114021993
у т. ч.: техногенного походження249691101111661644
природного характеру14295117
соціально-політичного
характеру
200296285235332
Тип (клас)Розподіл НС і НП за типом (класами) по роках,
%
р
ік
у середньому за
2006 - 2010 рр.
20062007200820092010
Техногенного походження53,868,077,783,282,573,0
Природного характеру3,02,90,40,10,91,4
Соціально-політичного характеру43,229,121,916,816,725,5
Екстраполюючи зазначені тенденції на період 2012 - 2016 років, статистичний прогноз передбачає зростання чинників виникнення надзвичайних ситуацій у природній, техногенній та соціально-політичній сфері в середньому на 41,4 % щорічно. Готовність до локалізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій буде визначатись кількістю, чисельним складом оперативних підрозділів, рівнем їх технічного оснащення та професійної підготовки. Важливим чинником сталої роботи аварійно-рятувальної служби є своєчасне фінансування організаційних та матеріально-технічних заходів (утримання) служби.
За сім років своєї діяльності оперативні підрозділи комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" здійснили 12,5 тис. виїздів на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру, понад 1400 киянам надано першу медичну допомогу, врятовано більше 900 людських життів, під час обстеження будівельних майданчиків вилучено 750 вибухонебезпечних предметів часів Великої Вітчизняної війни. Допомога мешканцям міста Києва, що потрапили в надзвичайну ситуацію, відповідно до законодавства здійснюється безкоштовно. Крім того, з метою запобігання виникненню надзвичайної ситуації підрозділи служби здійснюють аварійне обслуговування потенційно небезпечних підприємств міста, за зверненнями райдержадміністрацій та ЖЕКів виконують аварійно-попереджувальні роботи на території житлових масивів.
Відповідно до п. 2 розділу IV Міської програми розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2007 - 2011 роки передбачалось створення та забезпечення сталого функціонування водолазно-рятувального підрозділу служби. Цей пункт був внесений до цієї програми у зв'язку із тим, що режим роботи аварійно-рятувальних станцій КП "ПЛЕСО" (далі - АРС) з 9-00 до 21-00, тобто у літній період, коли світловий день триває з 4-00 до 22-00, понад 5 годин на добу стан безпеки на водних об'єктах не контролюється. Неодноразово виникали надзвичайні ситуації, коли випадки утоплення громадян або падіння у водойми автомобілів ставались у нічний час (після 22-00) і рятувальні роботи переносились на ранок наступного дня, тому що в цей час АРС не працювали. В зимовий період надзвичайні події виникали в темний період доби під час перетинання дітьми та дорослими громадянами водойм із тонким льодом з метою скорочення дороги (Русанівський канал, Оболонські затоки, струмки, стави та озера в приватному секторі Дарницького, Солом'янського районів тощо). Тому створення аварійно-рятувальних водолазних станцій, рятувальних станцій та постів у складі КАРС "Київська служба порятунку", яка на відміну від КП "ПЛЕСО" працює в цілодобовому режимі, обумовлене необхідністю створення цілодобової служби порятунку на водних об'єктах. У 2010 році до складу служби від КП "ПЛЕСО" передана рятувальна станція N 7 в затоці Оболонь єдиним майновим комплексом. Стан споруд станції - незадовільний: дебаркадер, елінг для плавзасобів та пірси для швартування суден - в аварійному стані. Сьогоднішній штат станції складає 13 штатних одиниць, що недостатньо для організації цілодобового чергування в зоні відповідальності та проведення водолазно-рятувальних робіт. У міських програмах створення КАРС "Київська служба порятунку" на 2004 - 2006 роки та розвитку КАРС "Київська служба порятунку" на 2007 - 2011 роки передбачалась передача водолазно-рятувальної служби КП "ПЛЕСО" єдиним майновим комплексом до складу КАРС "Київська служба порятунку" для створення єдиної системи запобігання та реагування на надзвичайні ситуації на водних об'єктах м. Києва. Однак це питання досі не вирішено і потребує подальшого розгляду.
У зв'язку із збільшенням кількості викликів на надзвичайні ситуації значно зростає навантаження на оперативні підрозділи служби. Враховуючи велику інтенсивність та екстремальні умови використання обладнання, спеціального спорядження та одягу, підвищений знос обмежує можливості їх використання під час виконання рятувальних робіт. Основний оперативно-рятувальний автомобіль на базі ГАЗ 2705 "ГАЗЕЛЬ" (експлуатується з 2004 року) потребує капітального ремонту, але в зв'язку з тим, що це єдиний спеціалізований автомобіль, оснащений вмонтованою спецтехнікою, на сьогодні зняти його з експлуатації неможливо. Тому необхідно дооснастити правобережний загін служби інженерною технікою, сучасним аварійно-рятувальним обладнанням та спорядженням, придбати два спеціальні аварійно-рятувальні автомобілі
Велика територія м. Києва, значне навантаження на транспортну інфраструктуру не дають можливості швидкого реагування на надзвичайні ситуації силами одного правобережного підрозділу служби. Тому вкрай необхідне створення лівобережного підрозділу та розгалуженої системи рятувальних підрозділів на рівні районних аварійно-рятувальних взводів. Враховуючи існуючий стан оснащення, правобережний загін, маючи 2 оперативні автомобілі, може здійснити одночасно 2 виїзди на аварійні ситуації побутового характеру або 1 виїзд на серйозну аварію техногенного або природного характеру. Час під'їзду на аварійну ситуацію - від 5 до 60 хвилин, в залежності від відстані до місця НС (до 30 км) та завантаженості шляхів.
Рішенням Київської міської ради від 23.04.2009 N 336/1392 для створення лівобережного підрозділу служби надано в оренду нежилу будівлю на вул. Павла Усенка, 7/9, площею 2737,0 кв. м, що належить КП "Київпастранс". Оскільки будівля знаходиться у непридатному до експлуатації стані, необхідно виготовити проектно-кошторисну документацію та здійснити будівельні роботи по її реконструкції. Також необхідно набрати штат підрозділу в кількості 96 штатних одиниць та придбати відповідне спорядження та обладнання, провести підготовку особового складу до дій за призначенням та атестацію.
Введення базового лівобережного загону та районних аварійно-рятувальних взводів дозволить знизити час реагування на надзвичайні ситуації до 10 - 15 хвилин. Тобто, відповідно до світової практики "золотої години" (перша година після виникнення НС, протягом якої найбільш вірогідне знаходження та рятування життя людини, яка потрапила в ситуацію, що загрожує її життю та здоров'ю) на першочергові аварійно-рятувальні роботи по пошуку та вилученню постраждалих залишиться 45 - 50 хвилин. Крім того, в разі виникнення масштабної надзвичайної ситуації є можливість збільшення сил реагування за рахунок залучення районних рятувальних підрозділів (додатково до 9 екіпажів із спорядженням).
При створенні розгалуженої системи аварійно-рятувальних підрозділів необхідне створення системи сталого зв'язку для оперативного управління та координації дій рятувальних груп. До КАРС "Київська служба порятунку" передана в користування від Головного управління з питань надзвичайних ситуацій система транкінгового зв'язку, встановлена на будівлі АТ "Київміськбуд", але обладнання повністю вичерпало терміни експлуатації і потребує заміни.
У зв'язку із специфікою аварійно-рятувальної роботи працівники оперативних підрозділів служби під час виконання службових обов'язків отримують велике фізичне та психологічне навантаження. Тривалий вплив негативних факторів може призвести до часткової або повної втрати професійної придатності. Тому запобіжні заходи, а саме: медико-психологічна реабілітація після важких аварійно-рятувальних робіт, щорічний медичний огляд, професійне навчання, забезпечення відповідними умовами праці, підвищення рівня заробітної плати є конче необхідні як заходи по підвищенню соціального захисту працівників служби. Виконання цих заходів сприятиме накопиченню кадрового потенціалу служби, зменшенню плинності кадрів, підвищенню престижності професії рятувальника, покращенню соціального захисту сімей працівників служби, формуванню стабільного трудового колективу.
Заходи по технічному переоснащенню, перспективному та соціальному розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" дозволять своєчасно та більш ефективно виконувати роботи по запобіганню та ліквідації надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, що виникають на території м. Києва.
ВИЗНАЧЕННЯ МЕТИ ПРОГРАМИ
Міська цільова програма технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки створена з метою забезпечення сталої діяльності мобільної, технічно оснащеної, багатофункціональної аварійно-рятувальної служби постійної готовності для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру, мінімізації їх наслідків, захисту населення і території міста Києва від їх негативного впливу.
ОБГРУНТУВАННЯ ШЛЯХІВ І ЗАСОБІВ РОЗВ'ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ, ОБСЯГІВ ТА ДЖЕРЕЛ ФІНАНСУВАННЯ; СТРОКИ ТА ЕТАПИ ВИКОНАННЯ ПРОГРАМИ
Шляхи і засоби розв'язання проблеми
Досягти мети планується шляхом вирішення організаційних, матеріально-технічних та фінансових проблем.
Вирішення організаційних проблем досягається через створення оптимальної організаційно-штатної структури служби, яка забезпечить виконання дій за призначенням у мінімальні строки з максимальною ефективністю, а саме:
- розбудова правобережного загону та аварійно-рятувальної водолазної станції, створення лівобережного загону, восьми районних аварійно-рятувальних взводів, учбово-тренувального полігону;
- збільшення загальної чисельності працівників служби до 520 штатних одиниць, в т. ч.:
базовий правобережний загін - 108,
базовий лівобережний загін - 96,
аварійно-рятувальна водолазна станція - 65,
районні аварійно-рятувальні взводи - 8 х 30 = 240,
учбово-тренувальний полігон - 11,
у т. ч. по роках:
таблиця N 1
NНазва підрозділуКількість одиниць на 01.01.2012Кількість одиниць на 31.12.2016Кількість штатних одиниць по роках
20122013201420152016
Кількість одиницьЗмінаКількість одиницьЗмінаКількість одиницьЗмінаКількість одиницьЗмінаКількість одиницьЗміна
Правобережний загін8410890+696+699+3102+3108+6
Лівобережний загін-96------60+6096+36
Аварійно-рятувальна водолазна станція136532+1939+747+851+465+14
Районні аварійно-рятувальні взводи (8 х 30 шт. од.)-240Штатна кількість працівників та утримання районних
аварійно-рятувальних взводів вносяться замовником міської цільової
програми до річних бюджетних запитів після виділення приміщень для
цих підрозділів
240
Учбово-тренувальний полігон-11--5+511+611-11-
Всього:97280
(520*)
122
(152*)
+25
(+55*)
140
(230*)
+18
(+73*)
157
(307*)
+17
(+77*)
224
(434*)
+67
(+127*)
280
(520*)
+56
(+86*)
____________
* - після створення районних аварійно-рятувальних взводів
Вирішення матеріально-технічних проблем досягається через створення безпечних умов праці рятувальників, забезпечення підрозділів необхідними службовими приміщеннями, сучасним технічним оснащенням та спорядженням. Створення безпечних умов праці рятувальників включає в себе:
- професійне навчання з профільних професій, які необхідні під час проведення аварійно-рятувальних робіт;
- медичне забезпечення рятувальників (щорічні медичні комісії, медико-психологічна реабілітація);
- забезпечення виконання вимог техніки безпеки та правил охорони праці шляхом забезпечення працівників спеціальним одягом та засобами індивідуального захисту.
Забезпечення підрозділів служби необхідними службовими приміщеннями включає в себе:
- проектування та капітальний ремонт приміщення базового лівобережного підрозділу на вул. П. Усенка, 7/9;
- реконструкція дебаркадеру та споруд аварійно-рятувальної водолазної станції на вул. Прирічній (затока Оболонь);
- виділення та ремонт приміщень для районних аварійно-рятувальних пунктів;
- виділення території та будівництво учбово-тренувального полігону (Печерський учбовий центр).
Забезпечення підрозділів служби сучасним технічним оснащенням та спорядженням включає в себе:
- переоснащення оперативних підрозділів базового правобережного загону шляхом оновлення парку аварійно-рятувальних автомобілів, засобів індивідуального захисту, засобів зв'язку та оповіщення, комп'ютерної техніки, часткове оновлення меблів;
- дооснащення аварійно-рятувальної водолазної станції водолазним ботом з декомпресійною камерою, рятувальним судном на повітряній подушці (для пересування рятувальників взимку до снігу та льоду), мобільним водолазним автомобілем, сучасним водолазним спорядженням, засобами підводного та надводного зв'язку, медичним реанімаційним обладнанням;
- оснащення базового лівобережного загону, районних аварійно-рятувальних пунктів, учбово-тренувального полігону технікою та спорядженням відповідно до табелів оснащення.
Вирішення фінансових проблем досягається через створення сталої системи фінансування діяльності служби, яке включає в себе:
- видатки: оплата праці, придбання пально-мастильних та розхідних матеріалів, професійне навчання та медичне забезпечення рятувальників, страхування рятувальників та автотранспорту, оплата комунальних послуг, зв'язку, заходів з охорони праці та техніки безпеки;
- видатки на технічне оснащення (придбання основних засобів);
- видатки на проектування, будівництво та реконструкцію приміщень на вул. П. Усенка, 7/9 (лівобережний загін), вул. Прирічній (аварійно-рятувальна водолазна станція), приміщень для аварійно-рятувальних районних взводів.
Строки та етапи виконання програми
Міська цільова програма технічного переоснащення, перспективного та соціального розвитку комунальної аварійно-рятувальної служби "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016 роки розрахована на 5 років і є довгостроковою. Програма діє з 01.01.2012 по 31.12.2016.
Виконання програми складається з таких етапів:
1. Доукомплектування штату, дооснащення та підтримка в стані постійної готовності до дій за призначенням правобережного загону служби.
2. Дооснащення, доукомплектування штату та підтримка в стані постійної готовності до дій за призначенням аварійно-рятувальної водолазної станції.
3. Створення та підтримка в стані постійної готовності до дій за призначенням лівобережного загону служби.
4. Створення та підтримка в стані постійної готовності до дій за призначенням районних аварійно-рятувальних взводів.
5. Створення та підтримка в стані постійної готовності до дій за призначенням учбово-тренувального полігону служби.
Етапи здійснюються одночасно по всіх роках виконання міської цільової програми.
Обсяги та джерела фінансування
Фінансування КАРС "Київська служба порятунку" здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету м. Києва та власних надходжень (відшкодування за виконання аварійно-попереджувальних робіт та обслуговування потенційно небезпечних об'єктів).
Таблиця N 2
Джерела фінансуванняЗагальні обсяги фінансування по роках
(грн.)
Сума
20122013201420152016
З бюджету м. Києва27443642,2840858816,1131143018,3038814908,0444654301,04182914685,77
За рахунок власних надходжень1100000,001349873,401382569,401598013,001928748,007359203,80
Сума28543642,2842208689,5132525587,7040412921,0446583049,04190273889,57
Розрахунки зроблені з урахуванням середнього індексу інфляції 12 % на рік
НАПРЯМИ ДІЯЛЬНОСТІ, ПЕРЕЛІК ЗАВДАНЬ, ЗАХОДІВ ПРОГРАМИ ТА РЕЗУЛЬТАТИВНІ ПОКАЗНИКИ
Основні завдання програми
Основними завданнями міської цільової програми є:
- забезпечення сталого функціонування підрозділів КАРС "Київська служба порятунку";
- удосконалення нормативно-правової бази діяльності КАРС "Київська служба порятунку";
- забезпечення надійного захисту рятувальників від дії шкідливих факторів під час проведення аварійно-рятувальних робіт;
- зменшення часу реагування на надзвичайні ситуації;
- підвищення ефективності проведення аварійно-рятувальних робіт;
- підвищення безпеки мешканців м. Києва та гостей столиці під час відпочинку на водних об'єктах;
- удосконалення професійної підготовки рятувальників до дій за призначенням;
- надання належної долікарняної та психологічної допомоги потерпілим;
- підвищення соціального захисту рятувальників та їх сімей;
- підвищення престижності професії рятувальника.
Напрями діяльності та заходи програми
N
з/п
Назва напряму діяльностіЗаходи програмиСтрок виконання заходуВиконавціДжерела фінансуванняОрієнтовні обсяги фінансування, тис.
грн.
Очікуваний результат
1Забезпечення сталого фінансування підрозділів КАРС "Київська
служба порятунку"
При підготовці бюджетних запитів на 2012 - 2016 роки передбачати
асигнування для утримання підрозділів КАРС "Київська служба
порятунку" у постійній готовності до дій за призначенням, заходів
щодо зміцнення та розвитку матеріально-технічної бази,
медико-психологічної реабілітації рятувальників, забезпечення
заходів з питань охорони праці та соціального розвитку
ЩорічноГУ з питань надзвичайних ситуацій, КАРС "Київська служба
порятунку"
Бюджет м. Києва
Власні надходження КАРС "КСП"
-Постійна готовність підрозділів КАРС "КСП" до виконання
пошукових, аварійно-рятувальних та відновлювальних робіт у разі
виникнення надзвичайних ситуацій, надання належної допомоги
постраждалим
Відповідно до бюджетних запитів враховувати при складанні
проекту місцевого бюджету м. Києва необхідні обсяги коштів для
фінансування заходів міської цільової програми
ЩорічноГоловне фінансове управління Головне управління економіки та
інвестицій
Бюджет м. Києва
Власні надходження КАРС "КСП"
-
Розробити та затвердити в установленому порядку
нормативно-правову базу фінансової підтримки, норм
матеріально-технічного забезпечення та іншої діяльності КАРС
"КСП"
I півріччя 2012 рокуГУ з питань надзвичайних ситуацій КАРС "КСП"--Законодавче врегулювання організаційної та
фінансово-господарської діяльності КАРС
Розробити та затвердити в установленому порядку перспективний
штатний розклад КАРС "Київська служба порятунку" на 2012 - 2016
рр.
До 1 лютого 2012 рокуКМДА
КАРС "КСП"
--
2Виділення для КАРС "Київська служба порятунку" території та
приміщень для перспективного розвитку служби (учбово-тренувальний
полігон, районні аварійно-рятувальні взводи)
Розглянути питання щодо виділення та землевідведення території
для створення учбово-тренувального полігону та асигнувань для його
спорудження
I півріччя 2012 рокуГУ земельних ресурсів, ГУ комунальної власності, КАРС "КСП"--Підвищення рівня професійної підготовки рятувальників до
виконання дій за призначенням
Розглянути питання щодо виділення приміщення для створення
районного аварійно-рятувального взводу у Шевченківському районі м.
Києва
I півріччя 2012 рокуГУ комунальної власності, ГУ з НС, Шевченківська РДА, КАРС
"КСП"
--Скорочення термінів реагування на надзвичайні ситуації, що
виникають на території Шевченківського району, заходи безпеки під
час проведення заходів ЄВРО-2012 на спорткомплексі
"Олімпійський"
Розглянути питання щодо виділення приміщення для створення
районного аварійно-рятувального взводу у Деснянському та
Солом'янському районах м. Києва
II півріччя 2012 рокуГУ комунальної власності, ГУ з НС, Деснянська та Солом'янська
РДА, КАРС "КСП"
--Скорочення термінів реагування на надзвичайні ситуації, що
виникають на території вказаних районів
Розглянути питання щодо виділення приміщення для створення
районного аварійно-рятувального взводу у Печерському та
Оболонському районах м. Києва
I півріччя 2013 рокуГУ комунальної власності, ГУ з НС, Печерська та Оболонська РДА,
КАРС "КСП"
--Скорочення термінів реагування на надзвичайні ситуації, що
виникають на території вказаних районів
Розглянути питання щодо виділення приміщення для створення
районного аварійно-рятувального взводу у Голосіївському та
Дарницькому районах м. Києва
I півріччя 2014 рокуГУ комунальної власності, ГУ з НС, Голосіївська та Дарницька
РДА, КАРС "КСП"
--Скорочення термінів реагування на надзвичайні ситуації, що
виникають на території вказаних районів
Розглянути питання щодо виділення приміщення для створення
районного аварійно-рятувального взводу у Святошинському районі м.
Києва
I півріччя 2015 рокуГУ комунальної власності, ГУ з НС, Голосіївська та Дарницька
РДА, КАРС "КСП"
--Скорочення термінів реагування на надзвичайні ситуації, що
виникають на території вказаних районів
Розглянути питання передачі до складу КАРС "Київська служба
порятунку" рятувально-водолазної служби КП "ПЛЕСО" цілісним
майновим комплексом
I півріччя 2012 рокуГУ комунальної власності, ГУ з НС, КАРС "КСП"--Створення водолазно-рятувальної служби для забезпечення
цілодобової безпеки на водних об'єктах м. Києва
3Дооснащення та доукомплектування штату та утримання
правобережного загону служби
Придбання спеціального обладнання, техніки та спорядження для
правобережного загону служби згідно з додатком
2012 - 2016 рокиГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва
Власні надходження КАРС "КСП"
10452,0Розширення можливостей оперативних підрозділів правобережного
загону, підвищення якості проведення аварійно-рятувальних робіт та
скорочення часу на локалізацію надзвичайних ситуацій
Збільшення штатної чисельності, здійснення підбору та
комплектування підрозділів особовим складом, забезпечення
проходження медичної комісії, утримання та інші заходи згідно з
таблицею N 1
2012 - 2016 рокиГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва75662,1
4Дооснащення та доукомплектування штату аварійно-рятувальної
водолазної станції
Придбати спеціальне обладнання, техніку та спорядження і
здійснити дооснащення аварійно-рятувальної водолазної станції
служби згідно з додатком
2012 - 2016 рокиГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва
Власні надходження КАРС "КСП"
8375,5Розширення можливостей рятувальних підрозділів АРВС, підвищення
якості проведення аварійно-рятувальних робіт та скорочення часу на
локалізацію надзвичайних ситуацій на водних об'єктах
Збільшення штатної чисельності, підбір та комплектування
підрозділів особовим складом, проходження медичної комісії,
професійної підготовки, атестації працівників АРВС, утримання та
інші заходи згідно з таблицею N 1
2012 - 2016 рокиГУ з НС
КАРС "КСП"
Бюджет м. Києва31813,0
5Створення базового лівобережного загону службиРозробити проектно-кошторисну документацію по капітальному
ремонту будівлі на вул. П. Усенка, 7/9
лютий - вересень 2012 рокуГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва1800,0Отримання можливостей швидкого реагування на надзвичайні
ситуації в лівобережній частині м. Києва, підвищення якості
проведення аварійно-рятувальних робіт та скорочення часу на
локалізацію надзвичайних ситуацій
Здійснити I етап капітального ремонту будівлі на вул. П. Усенка,
7/9
вересень - грудень 2012 рокуГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва10000,0
Здійснити II етап капітального ремонту будівлі на вул. П.
Усенка, 7/9
січень 2013 - липень 2014 роківГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва8000,0
Придбати спеціальне обладнання, техніку та спорядження для
оснащення лівобережного загону згідно з додатком
липень 2014 - березень 2015 рокуГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва
Власні надходження КАРС "КСП"
16944,5
Збільшення штатної чисельності, здійснення підбору та
комплектування підрозділів особовим складом, забезпечення
проходження медичної комісії, утримання та інші заходи згідно з
таблицею N 1
січень - грудень 2015 рокуГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва23068,1
6Створення районних аварійно-рятувальних взводівСтворення районного аварійно-рятувального взводу у
Шевченківському районі м. Києва
травень 2012 рокуГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. КиєваВноситься додатково після виділення приміщенняСкорочення термінів оперативного реагування та надання
невідкладної медичної допомоги мешканцям м. Києва, що потрапили в
надзвичайні ситуації природного, техногенного та побутового
характеру
Створення районних аварійно-рятувальних взводів у Деснянському
та Солом'янському районах м. Києва
червень - грудень 2013 рокуГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. КиєваВноситься додатково після виділення приміщення
Створення районних аварійно-рятувальних взводів у Оболонському
та Печерському районах м. Києва
червень - грудень 2014 рокуГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. КиєваВноситься додатково після виділення приміщення
Створення районних аварійно-рятувальних взводів у Голосіївському
та Дарницькому районах м. Києва
червень - грудень 2015 рокуГУ з НС
КАРС КСП
Бюджет м. КиєваВноситься додатково після виділення приміщення
Створення районного аварійно-рятувального взводу у
Святошинському районі м. Києва
червень - грудень 2016 рокуГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. КиєваВноситься додатково після виділення приміщення
Утримання 8 районних аварійно-рятувальних взводів2012 - 2016 рокиГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва
Власні надходження КАРС "КСП"
Вноситься додатково після виділення приміщення
7Створення учбово-тренувального полігону службиВиготовити проектно-кошторисну документацію для реконструкції
полігону
червень - грудень 2012 рокуГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва300,0Підвищення якості професійної підготовки особового складу КАРС
"КСП", відпрацювання безпечних приймів надання допомоги
постраждалим у надзвичайних ситуаціях
Провести реконструкцію учбово-тренувального полігонусічень - листопад 2013 рокуКАРС "КСП"Бюджет м. Києва100,0
Придбати спеціальні тренажери, техніку та спорядження згідно з
додатком
листопад 2013 - червень 2015 роківГУ з НС, КАРС "КСП"Бюджет м. Києва180,0
Здійснити комплектування штату полігону особовим складом згідно
з таблицею N 1
січень - березень 2013 рокуКАРС "КСП"Бюджет м. Києва3578,7
Проводити спеціальну підготовку особового складу КАРС "Київська
служба порятунку" на учбово-тренувальному полігоні
ПостійноКАРС "КСП"--