• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку ведення реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб

Міністерство внутрішніх справ України  | Наказ, Порядок від 13.11.2014 № 1213
Реквізити
  • Видавник: Міністерство внутрішніх справ України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 13.11.2014
  • Номер: 1213
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство внутрішніх справ України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 13.11.2014
  • Номер: 1213
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
13.11.2014 № 1213
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 грудня 2014 р.
за № 1621/26398
Про затвердження Порядку ведення реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб
Відповідно до частини двадцять третьої статті 48 Кодексу цивільного захисту України , пункту 6 Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок ведення реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб, що додається.
2. Департаменту юридичного забезпечення МВС (Горбась Д.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому законодавством порядку.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної служби України з надзвичайних ситуацій Бочковського С.С.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
МіністрА.Б. Аваков
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної служби України
з надзвичайних ситуацій

С. Бочковский
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
внутрішніх справ України
13.11.2014 № 1213
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 грудня 2014 р.
за № 1621/26398
ПОРЯДОК
ведення реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб
1. Цей Порядок встановлює процедуру накопичення, обробки, систематизації, зберігання, захисту і використання інформації з реєстру атестованих аварійно-рятувальних служб (далі - Реєстр), а також визначає механізм внесення (виключення) аварійно-рятувальних служб (далі - АРС) до (з) Реєстру.
Реєстр є інформаційною системою, що містить відомості про атестовані АРС.
2. Формування та ведення Реєстру покладаються на ДСНС України, яка:
1) визначає організаційні та методологічні засади формування та ведення Реєстру;
2) забезпечує збереження документів, на підставі яких проводиться включення інформації до Реєстру;
3) забезпечує доступ до інформації, що міститься у Реєстрі;
4) використовує інформацію Реєстру для виконання своїх повноважень.
3. Ведення Реєстру здійснюється українською мовою.
4. Реєстр складається і ведеться структурним підрозділом організації роботи Міжвідомчої комісії з атестації аварійно-рятувальних служб та рятувальників (далі - МАК) відповідно до Положення про Міжвідомчу комісію з атестації аварійно-рятувальних служб та рятувальників, затвердженого наказом МВС від 17 вересня 2014 року № 963, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 жовтня 2014 року за № 1219/25996, в електронній та паперовій формах згідно з додатком 5 до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828.
5. Після прийняття рішення про атестацію АРС відповідний структурний підрозділ організації роботи МАК, на який покладено ведення Реєстру, протягом 30 календарних днів вносить до нього дані, наведені в додатку 5 до Порядку атестації аварійно-рятувальних служб і рятувальників , затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13 листопада 2013 року № 828.
6. Підставою для внесення атестованих АРС до Реєстру є рішення про видачу АРС свідоцтва про атестацію АРС (далі - Свідоцтво).
7. Повідомлення про включення до Реєстру надсилається атестованим АРС письмово протягом 10 робочих днів з дня включення до Реєстру.
8. У разі переоформлення Свідоцтва структурний підрозділ організації роботи МАК на підставі рішення про оформлення нового Свідоцтва та протягом строку, зазначеного в пункті 5 цього розділу, вносить до Реєстру зміни із зазначенням нових відомостей.
9. Атестовані АРС виключаються з Реєстру у випадках:
прийняття рішення про анулювання свідоцтва про атестацію АРС;
звернення АРС про виключення з Реєстру.
10. Підставою для виключення атестованих АРС з Реєстру є рішення ДСНС України про анулювання Свідоцтва.
11. Виключення атестованих АРС з Реєстру здійснюється протягом строку, зазначеного в пункті 5 цього розділу.
12. Повідомлення про виключення з Реєстру надсилається АРС письмово протягом 10 робочих днів з дня виключення з Реєстру.
Начальник Департаменту
юридичного забезпечення
Міністерства внутрішніх
справ України
полковник міліції
Д.В. Горбась