• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення змін до Порядку проведення Міністерством юстиції України перевірок діяльності територіальних органів юстиції

Міністерство юстиції України  | Наказ від 31.07.2012 № 1137/5
Реквізити
  • Видавник: Міністерство юстиції України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 31.07.2012
  • Номер: 1137/5
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство юстиції України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 31.07.2012
  • Номер: 1137/5
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
31.07.2012 № 1137/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
3 серпня 2012 р.
за № 1322/21634
Про внесення змін до Порядку проведення Міністерством юстиції України перевірок діяльності територіальних органів юстиції
З метою підвищення ефективності проведення Міністерством юстиції України перевірок діяльності територіальних органів юстиції
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Порядку проведення Міністерством юстиції України перевірок діяльності територіальних органів юстиції , затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 08 серпня 2011 року № 1955/5, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11 серпня 2011 року за № 964/19702, такі зміни:
1.1. В абзаці четвертому пункту 7 та абзаці другому пункту 8 слова "Управлінням бухгалтерського обліку та звітності" замінити словами "Департаментом планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності".
1.2. Пункт 9 доповнити новими абзацами такого змісту:
"До складу робочої групи (комплексної, цільової, контрольної перевірки) не залучаються фахівці структурних підрозділів апарату Міністерства юстиції, працівники Державної виконавчої служби України, Державної реєстраційної служби України, а також працівники територіальних органів юстиції (у разі залучення), якщо таке залучення призведе до виникнення конфлікту інтересів у цих посадових осіб.
У разі виникнення конфлікту інтересів член робочої групи невідкладно у письмовій формі повідомляє керівника робочої групи (комплексної, цільової, контрольної перевірки), а у разі його відсутності - заступника керівника робочої групи про наявність конфлікту інтересів.
У випадку неможливості відсторонення члена робочої групи (комплексної, цільової, контрольної перевірки) від проведення перевірки або в інший спосіб усунути конфлікт інтересів такий член робочої групи здійснює перевірку під безпосереднім контролем керівника або заступника керівника робочої групи (комплексної, цільової, контрольної перевірки).".
1.3. В абзаці двадцять четвертому пункту 17 слово "вручення" замінити словами "вручення/направлення".
1.4. Абзац другий пункту 20 після слів "протягом п’яти робочих днів" доповнити словами "після завершення перевірки".
2. Департаменту взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.):
2.1. Подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
2.2. Довести цей наказ до відома керівників структурних підрозділів апарату Міністерства юстиції України та начальників головних управлінь юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі, голів Державної виконавчої служби України та Державної реєстраційної служби України.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
МіністрО. Лавринович