• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Положення про вебпортал управління знаннями у сфері професійного навчання «Портал управління знаннями»

Національне агентство України з питань державної служби | Наказ, Вимоги, Положення від 26.11.2019 № 209-19
Реквізити
  • Видавник: Національне агентство України з питань державної служби
  • Тип: Наказ, Вимоги, Положення
  • Дата: 26.11.2019
  • Номер: 209-19
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національне агентство України з питань державної служби
  • Тип: Наказ, Вимоги, Положення
  • Дата: 26.11.2019
  • Номер: 209-19
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
26.11.2019 № 209-19
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 грудня 2019 р.
за № 1234/34205
Про затвердження Положення про вебпортал управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями"
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 № 150-24від 31.10.2024 )
Відповідно до пункту 20 Плану заходів щодо реалізації Концепції реформування системи професійного навчання державних службовців, голів місцевих держадміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 10 травня 2018 року № 342-р, та абзацу другого пункту 22 Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 року № 106, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положенняпро вебпортал управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями", що додається.
2. Генеральному департаменту професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Голови Національного агентства України з питань державної служби.

Голова

О. Стародубцев

ПОГОДЖЕНО:

Міністр освіти і науки України

Міністр фінансів України

Т.в.о. Голови Державного агентства
з питань електронного урядування України

Голова Державної служби спеціального зв’язку
та захисту інформації України



Г. Новосад

О. Маркарова


В. Бакал


В. Петров
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
26 листопада 2019 року № 209-19
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 грудня 2019 р.
за № 1234/34205
ПОЛОЖЕННЯ
про вебпортал управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями"
I. Загальні положення
1. Це Положення визначає призначення, структуру та функціональні можливості вебпорталу управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями" (далі - Портал) і встановлює порядок роботи з ним.
2. Портал - державна спеціалізована інформаційно-комунікаційна система, що забезпечує доступ до безоплатних інформаційних послуг у сфері професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад (далі - професійне навчання) через мережу Інтернет.
( Пункт 2 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
3. У цьому Положенні терміни вжито у таких значеннях:
адміністратор Порталу - НАДС, що забезпечує захист інформації в системі, забезпечує розробку, створення, впровадження та супроводження програмного забезпечення Порталу, відповідає за виконання всіх етапів життєвого циклу програмного забезпечення Порталу, здійснює технічні та технологічні заходи щодо надання, блокування та анулювання доступу до особистого кабінету;
( Абзац другий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
викладач (тренер) - фізична особа, зареєстрована на Порталі, яка має відповідну кваліфікацію та/або практичний досвід проведення навчання за загальними та спеціальними програмами підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад (далі - програми підвищення кваліфікації);
( Абзац третій пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
зареєстрований користувач - державний службовець, голова місцевої державної адміністрації, його перший заступник, заступник, посадова особа місцевого самоврядування, депутат місцевої ради, який (яка) зареєстрований (зареєстрована) на Порталі та використовує його для доступу до інформації про освітні послуги у сфері професійного навчання та суб’єктів надання таких послуг для формування запитів на отримання відповідних освітніх послуг;
( Абзац четвертий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
користувач - будь-яка особа, яка використовує інформацію, розміщену на Порталі;
особистий кабінет - розділ Порталу, в якому розміщується персоналізована інформація, необхідна для отримання та/або надання освітніх послуг у сфері професійного навчання, доступ до якого має тільки зареєстрований користувач, суб’єкт надання освітніх послуг у сфері професійного навчання, викладач (тренер), уповноважена особа служби управління персоналом державного органу або структурного підрозділу з питань кадрового забезпечення органу місцевого самоврядування (далі - служба управління персоналом);
( Абзац шостий пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
суб’єкт експертно-консультативного супроводу погодження програм підвищення кваліфікації - особа, яка включена до персонального складу експертно-консультативної ради з питань погодження програм підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад при НАДС (далі - експертно-консультативна рада при НАДС);
( Пункт 3 розділу I доповнено абзацом сьомим згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
суб’єкт надання освітніх послуг у сфері професійного навчання (далі - провайдер) - фізична або юридична особа (заклад освіти, підприємство, установа, організація будь-якої форми власності), що провадить освітню діяльність у сфері професійного навчання, міжнародні або іноземні установи, організації, які реалізують відповідні проєкти (програми) міжнародної технічної допомоги, зареєстровані на Порталі їх уповноваженими особами;
( Абзац пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
суб’єкт Порталу - зареєстрований на Порталі користувач, уповноважена особа провайдера, викладач (тренер), уповноважена особа служби управління персоналом, суб’єкт експертно-консультативного супроводу погодження програм підвищення кваліфікації, уповноважена особа адміністратора Порталу.
( Абзац пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказами Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022, № 150-24 від 31.10.2024 )
( Абзац пункту 3 розділу I із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
II. Структура та засади функціонування Порталу
1. Портал призначений для:
створення умов державним службовцям, головам місцевих державних адміністрацій, їх першим заступникам та заступникам, посадовим особам місцевого самоврядування, депутатам місцевих рад для підвищення рівня професійної компетентності шляхом професійного навчання, яке проводиться постійно;
( Пункт 1 розділу II доповнено новим абзацом другим згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
забезпечення розвитку ринку освітніх послуг у сфері професійного навчання;
забезпечення цифровізації управлінських процесів у сфері професійного навчання;
( Пункт 1 розділу II доповнено новим абзацом четвертим згідно з згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
інформування провайдерами про наявні освітньо-професійні та освітньо-наукові програми підготовки за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" галузі знань "Публічне управління та адміністрування", загальні та спеціальні програми підвищення кваліфікації (вимоги до інформації, що розміщується на Порталі про такі програми, наведено у додатку до цього Положення);
( Абзац п'ятий пункту 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
організації електронної взаємодії суб’єктів Порталу з метою забезпечення професійного розвитку державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування, депутатів місцевих рад, обміну практиками та досвідом;
( Абзац пункту 1 розділу II із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
проведення моніторингу якості надання освітніх послуг шляхом опитування зареєстрованих користувачів щодо їх задоволеності навчанням за відповідними програмами підвищення кваліфікації;
( Пункт 1 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022, із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
забезпечення інформування користувачів про можливості професійного навчання за рахунок міжнародної технічної допомоги та інших форм міжнародного співробітництва.
( Пункт 1 розділу II доповнено новим абзацом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
2. Власником Порталу та виключних майнових прав на його програмне забезпечення є держава в особі НАДС.
Портал розміщується на програмно-апаратному комплексі НАДС.
НАДС забезпечує впровадження, функціонування, експлуатацію Порталу та можливість електронної взаємодії Порталу з іншими інформаційними системами і вебпорталами.
3. Портал забезпечує безоплатний і вільний доступ зареєстрованих користувачів до інформації, що міститься на ньому, а також безоплатне розміщення інформації суб’єктами Порталу відповідно до цього Положення.
4. Портал має сервісно-орієнтовану архітектуру та складається зі структурних елементів та функціональних модулів.
Структурними елементами Порталу є адміністративна частина, загальнодоступна частина та особисті кабінети.
Функціональні модулі Порталу реалізують певні його функції і можуть працювати як незалежно, так і разом зі структурними елементами Порталу, створюючи єдину систему.
5. Забезпечення роботи Порталу здійснюється за рахунок коштів державного бюджету та інших, не заборонених законодавством України, джерел.
6. Мовою ведення Порталу є державна мова. Окремі матеріали (інформація) можуть розміщуватися на Порталі іноземними мовами.
( Розділ II доповнено пунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
III. Функціональні можливості Порталу
1. Взаємодія основних структурних елементів та функціональних модулів Порталу визначає його функціональні можливості, зокрема:
управління та розмежування прав доступу до структурних елементів Порталу;
наповнення та редагування змісту окремих розділів загальнодоступної частини Порталу;
створення довідників і баз даних, необхідних для наповнення Порталу;
технічну організацію процесів обміну електронними повідомленнями, що генеруються в процесі використання Порталу;
моніторинг, узагальнення та аналіз статистичних даних, що формуються суб’єктами Порталу в результаті його використання;
упорядковане відображення інформації, розміщеної на Порталі суб’єктами Порталу;
пошук інформації відповідно до інструкції користувача, розміщеної на Порталі;
доступ до нормативно-правової бази, програм підвищення кваліфікації;
( Абзац дев'ятий пункту 1 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказами Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022, № 150-24 від 31.10.2024 )
персоналізацію автоматизованих процесів пошуку та інформування;
планування зареєстрованими користувачами професійного навчання відповідно до їхніх потреб;
електронну взаємодію суб’єктів Порталу.
2. Функції Порталу:
1) створення, накопичення, зберігання, систематизація, обробка, видалення, поширення інформації щодо:
освітньої діяльності провайдерів, зокрема, освітньо-професійних та освітньо-наукових програм підготовки за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" галузі знань "Публічне управління та адміністрування" та програм підвищення кваліфікації;
викладачів (тренерів), залучених до проведення навчання за програмами підвищення кваліфікації;
2) забезпечення пошуку необхідної інформації;
3) забезпечення електронної взаємодії суб’єктів Порталу через особисті кабінети;
4) надання зареєстрованим користувачам, провайдерам, викладачам (тренерам), службам управління персоналом консультаційної підтримки адміністратора Порталу;
( Підпункт 4 пункту 2 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
5) автоматизація організаційних процесів щодо замовлення і отримання послуг через Портал (сповіщення, оцінювання, звітування тощо);
( Підпункт 5 пункту 2 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
6) забезпечення проведення конкурсного відбору виконавців державного замовлення на підготовку здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем магістра за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" галузі знань "Публічне управління та адміністрування" та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування;
( Підпункт 6 пункту 2 розділу III в редакції Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
7) забезпечення вивчення потреб у професійному навчанні;
( Пункт 2 розділу III доповнено підпунктом 7 згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
8) забезпечення погодження НАДС програм підвищення кваліфікації;
( Пункт 2 розділу III доповнено підпунктом 8 згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
9) моніторинг стану системи професійного навчання, зокрема освітньої діяльності провайдерів у сфері професійного навчання в межах повноважень НАДС;
( Пункт 2 розділу III доповнено підпунктом 9 згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
10) формування переліку викладачів (тренерів), реєстрів програм підвищення кваліфікації;
11) формування відкритого та неупередженого рейтингу провайдерів, програм підвищення кваліфікації, викладачів (тренерів) шляхом оцінювання зареєстрованими користувачами програм підвищення кваліфікації та залучених до проведення навчання за програмою підвищення кваліфікації викладачів (тренерів);
( Підпункт пункту 2 розділу III із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
12) забезпечення можливості проведення провайдерами заходів з організації освітнього процесу з використанням Порталу (зокрема дистанційних занять, заходів контролю результатів навчання);
( Пункт 2 розділу III доповнено підпунктом 12 згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
13) забезпечення можливості створення провайдерами оригіналів електронних документів про підвищення кваліфікації відповідно до законодавства;
( Пункт 2 розділу III доповнено новим підпунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
14) забезпечення розміщення на Порталі нормативно-правових актів, наукових, навчально-методичних матеріалів з питань професійного навчання тощо;
( Підпункт пункту 2 розділу III виключено на підставі Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
15) забезпечення електронної взаємодії Порталу в цілому або певних його функціональних модулів з інформаційними системами, що належать до компетенції адміністратора Порталу;
16) інші функції, необхідні для виконання завдань Порталу.
( Пункт 2 розділу III доповнено новим підпунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
3. Функціональні можливості Порталу забезпечують можливість зручного використання Порталу особами з порушенням зору.
IV. Інформаційне наповнення та супроводження Порталу
1. Інформаційними ресурсами Порталу є інформація, утворена в процесі діяльності суб’єктів Порталу.
2. Інформаційну підтримку, супроводження Порталу та розмежування прав доступу до Порталу здійснює адміністратор Порталу.
Адміністратор Порталу забезпечує:
адміністрування та технічну підтримку функціонування Порталу (формування інформаційно-довідкових ресурсів та їх редагування (у разі потреби), проведення систематизації матеріалів, що містяться на Порталі, надання користувачам доступу до них);
( Абзац третій пункту 2 розділу IV із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
модернізацію прикладного, системного програмного та апаратного забезпечення Порталу;
консультативну підтримку користувачів Порталу;
безперебійну роботу Порталу та безперебійний доступ до нього користувачів;
збереження та захист інформації (у тому числі персональних даних), розміщеної на Порталі, відповідно до законодавства України;
розмежування прав доступу до Порталу;
електронну взаємодію Порталу з іншими інформаційними системами, освітніми вебплатформами (за потреби);
( Абзац дев'ятий пункту 2 розділу IV в редакції Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024, з урахуванням змін, внесених Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 159-24 від 20.11.2024 )
НАДС використовує інформацію, розміщену на Порталі, з метою реалізації своїх повноважень.
( пункту 2 розділу IV доповнено новим абзацом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024, з урахуванням змін, внесених Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 159-24 від 20.11.2024 )
3. Інформаційне наповнення Порталу забезпечують суб’єкти Порталу відповідно до цього Положення.
Інформація, підготовлена структурними підрозділами НАДС, подається уповноваженій особі адміністратора Порталу в електронному вигляді та розміщується у відповідному розділі Порталу не пізніше наступного робочого дня з дня надходження інформації.
Інформація, що розміщується на Порталі провайдером, перед оприлюдненням в загальнодоступній частині підлягає обов’язковій перевірці уповноваженою особою адміністратора Порталу щодо відповідності назви та типу інформаційного поля, а також наявності інформації, що містить відвертий або прихований комерційний характер. У разі відповідності внесеної інформації вона розміщується у відповідному розділі Порталу не пізніше наступного робочого дня з дня надходження такої інформації.
V. Права та обов’язки суб’єктів Порталу
1. Суб’єкти Порталу мають право на:
доступ до інформації, розміщеної на Порталі;
здійснення електронної взаємодії через особисті кабінети з іншими суб’єктами Порталу;
отримання консультаційної підтримки адміністратора Порталу.
2. Суб’єкти Порталу зобов’язані:
дотримуватися вимог законодавства щодо користування Порталом та розміщеними на ньому інформаційними ресурсами;
поважати права, свободи та законні інтереси всіх користувачів Порталу;
дотримуватися вимог законодавства про авторське право і суміжні права, академічної доброчесності.
( Абзац четвертий пункту 2 розділу V із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
3. З метою забезпечення оперативного розгляду запитів користувачів на отримання освітніх послуг відповідно до їхніх потреб у професійному навчанні уповноважена особа служби управління персоналом може:
схвалювати запити на реєстрацію на Порталі державних службовців, голови місцевої державної адміністрації, його першого заступника та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування відповідного органу державної влади, органу місцевого самоврядування, депутатів місцевої ради, блокувати раніше схвалені облікові записи;
переглядати статуси запитів на навчання, що створюються державними службовцями, головою місцевої державної адміністрації, його першим заступником та заступниками, посадовими особами місцевого самоврядування, депутатами місцевих рад;
взаємодіяти з провайдерами щодо формування груп для навчання за відповідними програмами підвищення кваліфікації (з урахуванням потреб у професійному навчанні).
З метою забезпечення планування та організації професійного навчання уповноважена особа служби управління персоналом може через Портал подавати НАДС показники щодо потреб у професійному навчанні.
( Розділ V доповнено новим пунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
4. З метою забезпечення провадження провайдером освітньої діяльності у сфері професійного навчання уповноважена особа провайдера через Портал подає НАДС:
програми підвищення кваліфікації для погодження їх НАДС відповідно до законодавства;
конкурсну(і) пропозицію(ї) та конкурсну документацію для участі у конкурсному відборі виконавців державного замовлення на підготовку здобувачів вищої освіти за освітнім ступенем магістра за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" галузі знань "Публічне управління та адміністрування" та підвищення кваліфікації державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.
Уповноважена особа провайдера може також через Портал подавати НАДС інформацію щодо провадження провайдером освітньої діяльності у сфері професійного навчання.
( Розділ V доповнено новим пунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
5. Суб’єкти Порталу забезпечують вчасне оновлення інформації, внесеної ними на Портал.
Уповноважена особа служби управління персоналом відстежує актуальність інформації про користувача, внесеної на Портал (зокрема щодо посади, її категорії) та забезпечує її вчасне оновлення.
Якщо користувач припинив роботу (службу) у відповідному державному органі, органі місцевого самоврядування, блокування його облікового запису здійснюється уповноваженою особою служби управління персоналом цього органу невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з дня припинення користувачем роботи (служби) в цьому органі.
( Розділ V доповнено новим пунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
VI. Порядок доступу користувачів до інформаційних ресурсів Порталу та пошуку інформації на Порталі
1. Гіперпосилання на Портал розміщується на офіційному вебсайті НАДС.
2. Портал забезпечує доступ користувачам незалежно від виду браузера, що використовується (із застосуванням принципу технологічної нейтральності), та є адаптованим для використання із мобільних пристроїв.
3. Доступ суб’єктів Порталу до структурних елементів та функціональних модулів здійснюється відповідно до функціональних можливостей Порталу.
4. Пошук інформації про програми на Порталі здійснюється за такими параметрами:
ключові слова з назви програми;
вид навчання;
назва регіону, де проводиться навчання;
форма навчання;
( Абзац п'ятий пункту 4 розділу VI із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
напрям підвищення кваліфікації;
( Пункт 4 розділу VI доповнено абзацом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
цільова група;
( Пункт 4 розділу VI доповнено абзацом сьомим згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
джерела фінансування;
( Пункт 4 розділу VI доповнено абзацом восьмим згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
професійна компетентність;
( Пункт 4 розділу VI доповнено абзацом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
дата проведення навчання (для програм підвищення кваліфікації).
5. Пошук інформації про провайдерів на Порталі здійснюється за такими параметрами:
найменування провайдера українською або англійською мовою;
назва регіону, де проводиться навчання.
VII. Порядок внесення інформації для розміщення на Порталі
1. Уповноважена особа провайдера для розміщення інформації на Порталі заповнює:
дані про себе (прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), електронна адреса, контактний номер телефону, посада);
( Абзац другий пункту 1 розділу VII в редакції Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
дані про провайдера (назва, код згідно з ЄДРПОУ юридичної особи (для міжнародної, іноземної установи або організації, яка реалізує в Україні проєкт (програму) міжнародної технічної допомоги,- номер реєстраційної картки, яка підтверджує державну реєстрацію проєкту (програми) відповідно до законодавства; для іншої міжнародної, іноземної установи або організації, яка діє в Україні відповідно до законодавства,- реєстраційний номер юридичної особи в країні її реєстрації) або реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи - підприємця, опис провайдера, категорія провайдера, місцезнаходження юридичної особи або зареєстрована адреса місця проживання фізичної особи - підприємця, електронна адреса та додаткові контактні дані (номери телефонів, факсів тощо), посилання на офіційний вебсайт, логотип провайдера.
( Абзац третій пункту 1 розділу VII із змінами, внесеними згідно з Наказами Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022, № 150-24 від 31.10.2024 )
2. Викладач (тренер) може самостійно зареєструватися на Порталі шляхом внесення такої інформації про себе:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
електронна адреса;
контактний номер телефону;
освітньо-кваліфікаційний рівень;
заклад(и) вищої освіти, який(і) закінчив викладач (тренер) чи освітні програми, за якими він успішно завершив навчання;
сфери наукових/професійних інтересів;
стислий опис досвіду викладання та інша додаткова інформація щодо професійного досвіду.
( Пункт 2 розділу VII в редакції Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
3. Уповноважена особа провайдера може внести до переліку викладачів (тренерів) провайдера інформацію про викладача (тренера), визначену у пункті 2 цього розділу, або знайти, прийняти і підтвердити заявку зареєстрованого на Порталі викладача (тренера) на внесення його до відповідного переліку провайдера.
Уповноважена особа провайдера може здійснювати перегляд інформації про викладачів (тренерів) шляхом оновлення переліку викладачів (тренерів) чи окремого запису про викладача (тренера), внесення зміни до запису про викладача (тренера) або видалення такого запису із переліку викладачів (тренерів) провайдера. У разі видалення із переліку викладачів (тренерів) провайдера викладач (тренер) отримує повідомлення в особистому кабінеті та на електронну пошту.
4. Уповноважена особа служби управління персоналом реєструється на Порталі шляхом внесення такої інформації про себе:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
місце роботи (найменування та код згідно з ЄДРПОУ державного органу, органу місцевого самоврядування);
посада;
електронна адреса;
контактний номер телефону.
Надання доступу до особистого кабінету уповноваженої особи служби управління персоналом (шляхом схвалення її облікового запису) здійснюється уповноваженою особою адміністратора Порталу на підставі офіційного звернення державного органу, органу місцевого самоврядування до НАДС, в якому зазначається прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) уповноваженої особи служби управління персоналом, посада та адреса електронної пошти (у доменній зоні gov.ua). У разі зміни уповноваженої особи служби управління персоналом надання доступу до її особистого кабінету на Порталі здійснюється у такому ж порядку. Доступ до особистого кабінету працівника служби управління персоналом, який раніше був зареєстрований на Порталі як уповноважена особа служби управління персоналом відповідного органу, анулюється адміністратором Порталу.
( Абзаци сьомий-десятий пункту 4 замінено абзацом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
( Розділ VII доповнено новим пунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
5. Користувач реєструється на Порталі шляхом внесення такої інформації про себе:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
найменування та код згідно з ЄДРПОУ органу державної влади чи органу місцевого самоврядування, в якому працює користувач (якщо таку інформацію не внесено до бази даних Порталу службою управління персоналом);
посада;
категорія посади державної служби (посади в органі місцевого самоврядування);
стать;
дата народження;
реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті);
електронна адреса;
контактний номер телефону.
( Розділ VII доповнено новим пунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
6. Суб’єкт експертно-консультативного супроводу погодження програм підвищення кваліфікації реєструється на Порталі шляхом внесення такої інформації про себе:
прізвище, ім’я, по батькові (за наявності);
найменування державного органу, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації (у тому числі міжнародної, іноземної установи, організації), в якому(ій) працює такий суб’єкт;
посада;
освітньо-кваліфікаційний рівень;
електронна адреса;
контактний номер телефону;
дата і номер наказу НАДС, яким такого суб’єкта включено до персонального складу експертно-консультативної ради при НАДС.
( Розділ VII доповнено новим пунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024, з уразуванням змін, внесених Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 159-24 від 20.11.2024 )
7. На підставі наказу НАДС про затвердження персонального складу експертно-консультативної ради при НАДС уповноважена особа адміністратора Порталу може внести на Портал інформацію про суб’єкта експертно-консультативного супроводу погодження програм підвищення кваліфікації, зазначену в пункті 6 цього розділу, а також здійснювати перегляд такої інформації, внесення змін до запису про такого суб’єкта або видалення запису.
( Розділ VII доповнено новим пунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024 )
VIII. Захист інформації на Порталі
1. Захист інформації, у тому числі персональних даних, що розміщується на Порталі, від несанкціонованого доступу, блокування та модифікації доступу до Порталу здійснює адміністратор Порталу відповідно до законодавства.
( Пункт 1 розділу VIII із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
2. Обробка персональних даних, що надаються суб’єктами Порталу, здійснюється відповідно до Закону України "Про захист персональних даних", Порядку обробки персональних даних у Національному агентстві України з питань державної служби, затвердженого наказом Національного агентства України з питань державної служби від 16 березня 2021 року № 48-21, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19 травня 2021 року за № 653/36275, та інших актів законодавства у сфері захисту персональних даних з метою забезпечення реалізації функцій Порталу, визначених цим Положенням.
( Розділ VIII доповнено новим пунктом згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022 )
3. Достовірність відомостей, що вносяться до Порталу, забезпечують особи, які надали цю інформацію.

Директор Генерального
департаменту професійного
розвитку державних
службовців та посадових
осіб місцевого самоврядування





В. Чмига
Додаток
до Положення про вебпортал
управління знаннями у сфері
професійного навчання
"Портал управління знаннями"
(пункт 1 розділу II)
Вимоги
до інформації про освітньо-професійні та освітньо-наукові програми підготовки за спеціальністю "Публічне управління та адміністрування" галузі знань "Публічне управління та адміністрування", загальні та спеціальні програми підвищення кваліфікації
Інформація про освітньо-професійну або освітньо-наукову програму, що розміщується на Порталі, має передбачати:
назву програми;
тип програми (освітньо-професійна або освітньо-наукова);
рівень, ступень вищої освіти та кваліфікації вищої освіти;
опис програми (цілі програми, програмні компетентності);
додаткову інформацію, зокрема гіперпосилання на сторінку вебсайту провайдера, на якій розміщено програму, іншу інформацію щодо навчання за програмою; відомості про контактну(их) особу(іб), яка(і) забезпечує(ють) організацію навчання за програмою (із зазначенням номера(ів) телефону).
Інформація про програму підвищення кваліфікації, що розміщується на Порталі, має передбачати:
назву програми;
тип програми (за змістом навчання, тривалістю та інтенсивністю);
дату і номер акта, яким погоджено таку програму відповідно до законодавства (у разі проведення навчання на основі типової програми підвищення кваліфікації - дату і номер наказу НАДС, яким затверджено таку типову програму);
джерело фінансування програми;
професійні компетентності, на підвищення рівня яких спрямована відповідна програма;
напрям(и) підвищення кваліфікації;
опис програми (мета програми, структура програми (перелік назв модулів, тем); мова(и) викладання; форма підсумкового контролю);
форму навчання;
цільову групу;
обсяг програми в кредитах Європейської кредитної трансферно-накопичувальної системи;
додаткову інформацію, зокрема місце проведення навчання; гіперпосилання на сторінку вебсайту провайдера, на якій розміщено програму підвищення кваліфікації, розклад занять тощо; відомості про контактну(их) особу(іб), яка(і) забезпечує(ють) організацію навчання за програмою (із зазначенням номера(ів) телефону).
_____________________
( Додаток із змінами, внесеними згідно з Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 36-22 від 27.05.2022; в редакції Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 150-24 від 31.10.2024, з урахуванням змін, внесених Наказом Національного агентства України з питань державної служби № 159-24 від 20.11.2024 )