• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України | Наказ, Форма, Заява, Порядок від 08.06.2021 № 370
Реквізити
  • Видавник: Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
  • Тип: Наказ, Форма, Заява, Порядок
  • Дата: 08.06.2021
  • Номер: 370
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України
  • Тип: Наказ, Форма, Заява, Порядок
  • Дата: 08.06.2021
  • Номер: 370
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЗАХИСТУ ДОВКІЛЛЯ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ УКРАЇНИ
НАКАЗ
08.06.2021 № 370
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 серпня 2021 р.
за № 1060/36682
Про затвердження Порядку ведення Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів
Відповідно до частини першої статті 7 Закону України "Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів" , підпункту 74 пункту 4 Положення про Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 червня 2020 року № 614 ,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок ведення Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів, що додається.
2. Департаменту кліматичної політики та збереження озонового шару (Олександр АРТЕМЕНКО) в установленому законодавством порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра з питань європейської інтеграції СТАВЧУК Ірину.
МіністрР. Абрамовський
ПОГОДЖЕНО:

Голова Державної регуляторної служби України

Перший заступник Міністра цифрової
трансформації України

Уповноважений Верховної Ради України
з прав людини


О. Кучер


О. Вискуб


Л. Денісова
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства захисту
довкілля та природних
ресурсів України
08 червня 2021 року № 370
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
13 серпня 2021 р.
за № 1060/36682
ПОРЯДОК
ведення Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів
I. Загальні положення
1. Цей Порядок відповідно до Закону України "Про засади моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів" (далі - Закон) визначає механізм функціонування та порядок ведення Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (далі - Єдиний реєстр).
Дія цього Порядку поширюється на операторів установок, на яких провадиться один або більше видів діяльності, які входять до Переліку видів діяльності, викиди парникових газів в результаті провадження яких підлягають моніторингу, звітності та верифікації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 880, та інших користувачів Єдиного реєстру при використанні ними функціональних можливостей Єдиного реєстру для здійснення прав та виконання обов’язків, встановлених Законом.
2. У цьому Порядку терміни вживаються у такому значенні:
1) електронний кабінет - компонент Єдиного реєстру з обмеженим доступом, який забезпечує створення, обробку, розгляд, зберігання, облік та подання документів і інформації, створених та завантажених до Єдиного реєстру на виконання законодавства у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (далі - МЗВ) у електронній формі, а також електронний документообіг та електронну взаємодію у сфері МЗВ;
2) користувач електронного кабінету - особа, яка діє від імені юридичної особи, фізичної особи - підприємця або центрального органу виконавчої влади, якій відповідно до цього Порядку надається доступ до електронного кабінету та яка пройшла процедуру ідентифікації та автентифікації через державну інтегровану систему електронної ідентифікації з використанням кваліфікованого електронного підпису;
3) користувач Єдиного реєстру - користувач електронного кабінету та інші особи, які використовують дані інформаційно-сервісного розділу Єдиного реєстру;
4) реєстраційний номер документа в Єдиному реєстрі - унікальне цифрове позначення, що присвоюється документу під час його реєстрації в Єдиному реєстрі та є незмінним;
5) реєстраційний номер установки в Єдиному реєстрі - унікальне цифрове позначення, яке складається з цифр, що утворюють числа натурального ряду, що присвоюється установці під час її державної реєстрації у Єдиному реєстрі та є її є ідентифікатором у Єдиному реєстрі.
Інші терміни вживаються у значенні, визначеному в Законі, Законах України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про адміністративні послуги", "Про електронні довірчі послуги", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах", "Про доступ до публічної інформації", "Про інформацію", Положенні про інтегровану систему електронної ідентифікації, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 19 червня 2019 року № 546 (зі змінами), Порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 960 (далі - Порядок моніторингу та звітності) та Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 959 (далі - Порядок верифікації).
3. Держателем та технічним адміністратором Єдиного реєстру, який забезпечує його ведення, а також відповідає за технічне, технологічне та програмне забезпечення Єдиного реєстру, збереження та захист даних, що містяться у Єдиному реєстрі, є Міндовкілля.
4. Затвердження плану моніторингу, плану моніторингу із змінами, звіту про вдосконалення, прийняття звіту оператора та погодження рішення верифікатора про проведення невиїзної верифікації здійснюється через електронні кабінети користувачів, що відкриті в Єдиному реєстрі, відповідно дорозділів II-IV цього Порядку.
Реєстраційна дія проводиться через електронні кабінети користувачів, що відкриті в Єдиному реєстрі, відповідно до Порядку державної реєстрації установок в Єдиному реєстрі з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів, затвердженого наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 03 лютого 2021 року № 75, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01 квітня 2021 року за № 428/36050 (далі - Порядок реєстрації у Єдиному реєстрі).
До дати офіційного оприлюднення на сайті Міндовкілля повідомлення про початок функціонування Єдиного реєстру для електронного документообігу між оператором та Міндовкіллям надання послуг, зазначених у абзаці першому цього пункту, здійснюється у порядку, встановленому розділом V цього Порядку, а послуги, зазначеної у абзаці другому цього пункту - у порядку, встановленому розділом VI Порядку реєстрації у Єдиному реєстрі .
5. Усі документи та інформація, внесені до Єдиного реєстру, зберігаються в Єдиному реєстрі не менше ніж десять років з дати внесення відповідних документів та інформації до Єдиного реєстру.
6. Обробка персональних даних для цілей виконання цього Порядку здійснюється із дотриманням вимог Закону України "Про захист персональних даних" .
II. Функціональні можливості Єдиного реєстру
1. Єдиний реєстр ведеться державною мовою та створюється з метою забезпечення централізованого збирання, накопичення, зберігання, оброблення та обліку інформації та документів, автоматично створених програмними засобами Єдиного реєстру на виконання законодавства у сфері МЗВ, а також документів, які були завантажені користувачами електронних кабінетів відповідно до Порядку моніторингу та звітності, Порядку верифікації та Порядку реєстрації у Єдиному реєстрі.
2. Єдиний реєстр складається з таких елементів:
1) електронних кабінетів, створених програмними засобами Єдиного реєстру для категорій користувачів, зазначених у пункті 2 розділу IV цього Порядку;
2) електронних баз інформації та документів, створених та завантажених до Єдиного реєстру на виконання законодавства у сфері МЗВ;
3) інформаційно-сервісного розділу Єдиного реєстру.
3. Функціональні можливості Єдиного реєстру забезпечують:
1) отримання послуг, зазначених у абзацах першому та другому пункту 4 розділу I цього Порядку;
2) обмін повідомленнями між Міндовкіллям та оператором у випадках, передбачених Порядком моніторингу та звітності;
3) надіслання Міндовкіллям запиту оператору у випадку, передбаченому пунктом 5 частини першої статті 8 Закону ;
4) обмін інформацією та координацію дій між верифікатором, Міндовкіллям, НААУ та Держекоінспекцією відповідно до пункту 3 розділу III цього Порядку;
5) зберігання інформації та документів, створених та завантажених до Єдиного реєстру;
6) розміщення інформації інформаційно-сервісного розділу Єдиного реєстру відповідно до розділу V цього Порядку.
4. Захист інформації у Єдиному реєстрі здійснюється відповідно до законодавства про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах.
5. Програмними засобами Єдиного реєстру здійснюється автоматична фіксація всіх дій (подій), що здійснюються в Єдиному реєстрі через електронний кабінет, та будь-якої зміни даних, доступних в Єдиному реєстрі, за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу.
6. Надання послуг, зазначених у абзаці першомупункту 4 розділу I цього Порядку, здійснюється для установок, щодо яких проведена державна реєстрація у Єдиному реєстрі відповідно до Порядку реєстрації у Єдиному реєстрі (далі - зареєстрована установка).
7. Заява оператора на надання послуг, зазначених у абзаці першому пункту 4 розділу І цього Порядку, за уніфікованою формою У-МЗВ "Заява оператора про надання адміністративної послуги у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів", (додаток 1) (далі - заява оператора), план моніторингу (стандартний, спрощений, із змінами), звіт про вдосконалення, звіт оператора, верифікаційний звіт, заява для погодження Міндовкіллям рішення верифікатора про проведення невиїзної верифікації та рішення Міндовкілля формуються шляхом заповнення автором електронного документа електронних полів інтерфейсу Єдиного реєстру, що відповідають формам, затвердженим цим Порядком та наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 15 лютого 2021 року № 113 "Про затвердження типових форм документів у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів", зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 14 квітня 2021 року за № 498/36120 та їх перетворення програмними засобами Єдиного реєстру в електронний документ у форматі Adobe Portable Document Format (далі - формат PDF).
8. Подання заяви оператора здійснюється оператором шляхом її створення у його електронному кабінеті та автоматичного перетворення інформації, наведеної в ній, в електронний документ у форматі PDF програмними засобами Єдиного реєстру, а також підтвердження заяви оператора кваліфікованим електронним підписом оператора та її надіслання програмними засобами Єдиного реєстру до електронного кабінету Міндовкілля для розгляду.
9. Разом із заявою оператора програмними засобами Єдиного реєстру до електронного кабінету Міндовкілля оператором для розгляду Міндовкіллям надсилаються документи, які створюються програмними засобами Єдиного реєстру або завантажуються оператором до Єдиного реєстру відповідно Порядку моніторингу та звітності та Порядку верифікації для отримання послуги, зазначеної у абзаці першому пункту 4 розділу I цього Порядку (далі - документи).
10. З метою забезпечення цілісності електронних документів усі документи та інформація, що завантажуються у Єдиний реєстр користувачем електронного кабінету у зручному для нього форматі, перетворюються програмними засобами Єдиного реєстру на етапі подання на формат PDF.
11. Подання заяви оператора та документів відповідно до цього Порядку та Порядку реєстрації у Єдиному реєстрі може здійснюватися особами, що зазначені у виписці з Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів, сформованій за результатами державної реєстрації установки або внесення змін до записів Єдиного реєстру (за наявності) згідно із Порядком реєстрації у Єдиному реєстрі, або керівником оператора.
12. Заява оператора та документи відповідно до цього Порядку та Порядку реєстрації у Єдиному реєстрі є доступними для розгляду та отриманими Міндовкіллям після їх надіслання оператором програмними засобами Єдиного реєстру до електронного кабінету Міндовкілля у день їх відображення у електронному кабінеті Міндовкілля.
13. Надання послуг, зазначених у абзаці першому пункту 4 розділу І цього Порядку, здійснюється Міндовкіллям шляхом:
розгляду, згідно з пунктами 1-3 частини третьої статті 11 Закону , інформації, наведеної у заяві оператора та документах відповідно до цього Порядку;
прийняття рішення про надання послуги, крім випадків, передбачених пунктами 16 та 18 цього розділу;
надіслання рішення Міндовкілля програмними засобами Єдиного реєстру до електронного кабінету оператора.
14. Послуги, зазначені у абзаці першому пункту 4 розділу I цього Порядку, вважаються наданими Міндовкіллям після надіслання Міндовкіллям програмними засобами Єдиного реєстру до електронного кабінету оператора рішення Міндовкілля про надання відповідної послуги у день його відображення у електронному кабінеті оператора.
15. Рішення Міндовкілля надається в електронній формі з накладенням кваліфікованого електронного підпису посадовою особою Міндовкілля з дотриманням вимог, встановлених Порядком використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749.
16. У разі, якщо під час розгляду заяви оператора та документів, поданих для отримання послуг, зазначених у абзаці першому пункту 4 розділу I цього Порядку, Міндовкіллям буде встановлено, що заява оператора та/або документи не містять повної інформації, наявність якої вимагається Законом, Порядком моніторингу та звітності або Порядком верифікації, Міндовкілля приймає рішення про зупинення розгляду заяви оператора та документів в порядку, встановленому частиною шостою статті 11 Закону, із зазначенням переліку інформації, відсутність якої стала підставою для зупинення розгляду, та невідкладно повідомляє про це оператора через електронний кабінет оператора.
17. Усунення обставин, які були зазначені у рішенні Міндовкілля про зупинення розгляду, здійснюється оператором шляхом повторного надіслання заяви оператора та документів програмними засобами Єдиного реєстру до електронного кабінету Міндовкілля для розгляду в строки, встановлені частиною шостою статті 11 Закону.
18. За наявності підстав для відмови, які визначені у частині восьмій статті 11 Закону, у наданні послуг, зазначених у абзаці першому пункту 4 розділу I цього Порядку, Міндовкілля приймає рішення про відмову у наданні послуги із зазначенням вичерпного переліку обставин, що стали підставою для прийняття такого рішення, а також надсилає його програмними засобами Єдиного реєстру до електронного кабінету оператора.
19. Рішення Міндовкілля про надання послуг, зазначених у абзаці першому пункту 4 розділу І цього Порядку, зупинення розгляду заяви оператора та документів або відмову у наданні послуг, зазначених у абзаці першому пункту 4 розділу I цього Порядку, є доступними для використання у день їх надіслання програмними засобами Єдиного реєстру до електронного кабінету оператора.
Датою отримання оператором рішення Міндовкілля для цілей цього Порядку вважається день, з якого таке рішення є доступним для використання, що відображається в електронному кабінеті оператора та Міндовкілля.
20. Оператор надсилає Міндовкіллю повідомлення із використанням програмних засобів Єдиного реєстру у випадках, передбачених Порядком моніторингу та звітності.
21. Верифікатор використовує програмні засоби Єдиного реєстру задля інформування оператора про прийняття рішення про проведення невиїзної верифікації шляхом надсилання до електронного кабінету оператора довідки у довільній формі з накладеним кваліфікованим електронним підписом верифікатора, яка містить інформацію, зазначену у пункті 26 Порядку верифікації .
Оператор використовує програмні засоби Єдиного реєстру задля інформування верифікатора про рішення Міндовкілля щодо погодження рішення верифікатора про проведення невиїзної верифікації шляхом надсилання копії відповідного рішення Міндовкілля до електронного кабінету верифікатора.
22. Верифікатор використовує програмні засоби Єдиного реєстру задля надіслання оператору верифікаційного звіту з накладеним кваліфікованим електронним підписом верифікатора до електронного кабінету оператора.
23. Міндовкілля використовує програмні засоби Єдиного реєстру задля повідомлення оператора про те, які виправлення оператору необхідно внести у звіт оператора у випадку, передбаченому пунктом 68 Порядку моніторингу та звітності .
24. У випадках, передбачених Порядком моніторингу та звітності, Міндовкілля із використанням програмних засобів Єдиного реєстру або на адресу електронної пошти оператора, зазначену у електронному кабінеті оператора, має право звернутися до оператора з письмовим запитом про надання інформації, необхідної для визначення обсягів викидів парникових газів, протягом 10 робочих днів після спливу строку, встановленого у пункті 67 Порядку моніторингу та звітності для подання оператором заяви оператора та документів для прийняття звіту оператора.
III. Електронний кабінет
1. Електронний кабінет є компонентом Єдиного реєстру, який забезпечує користувачу електронного кабінету доступ до Єдиного реєстру та електронну взаємодію з користувачами інших електронних кабінетів.
Для використання функціональних можливостей відповідного електронного кабінету кожен користувач електронного кабінету активує електронний кабінет шляхом проходження ідентифікації та автентифікації за допомогою кваліфікованого електронного підпису відповідно до цього Порядку та Порядку реєстрації у Єдиному реєстрі, після чого автоматично отримує доступ до функціональних можливостей відповідного електронного кабінету.
2. Міндовкілля є держателем та технічним адміністратором Єдиного реєстру відповідно до пункту 3 розділу І цього Порядку, а також користувачем електронного кабінету.
Користувачами електронного кабінету також можуть бути:
1) оператор або уповноважена ним особа;
2) верифікатор або особа, зазначена у пункті 5 цього розділу;
3) підприємство, установа та організація, що належать до сфери управління Міндовкілля, уповноважена на здійснення окремих функцій у сфері МЗВ (за наявності);
4) Держекоінспекція у процесі здійснення нею функцій, визначених частиною сьомою статті 10 Закону;
5) НААУ.
3. Програмні засоби Єдиного реєстру забезпечують користувачам електронних кабінетів можливість обміну інформацією та координацію їхніх дій для цілей здійснення прав та виконання обов’язків у сфері МЗВ.
4. Можливість активувати електронний кабінет верифікатора надається Міндовкіллям для верифікатора, акредитованого відповідно до Закону України "Про акредитацію органів з оцінки відповідності" .
5. Можливість активувати електронний кабінет верифікатора надається Міндовкіллям також для юридичної особи, яка ініціювала процедуру отримання статусу верифікатора, що підтверджується реєстрацією її заявки на акредитацію в установленому порядку.
У такому випадку, функціональні можливості Єдиного реєстру забезпечують такій юридичній особі можливість електронного документообігу із оператором після її ідентифікації та автентифікації шляхом використання електронного кабінету верифікатора. При цьому, видача верифікаційного звіту, його завантаження до Єдиного реєстру та надіслання програмними засобами Єдиного реєстру до електронного кабінету оператора здійснюються такою юридичною особою після отримання нею атестата про акредитацію як верифікатора.
6. У випадку, якщо Міндовкілля отримало інформацію про відмову в акредитації як верифікатора юридичної особи, зазначеної в пункті 5 цього розділу, або скасування атестата про акредитацію верифікатора, електронний кабінет такої юридичної особи або верифікатора деактивується Міндовкіллям.
7. Кожна авторизація в електронному кабінеті здійснюється користувачем електронного кабінету з використанням кваліфікованого електронного підпису.
IV. Інформаційно-сервісний розділ Єдиного реєстру
1. Інформаційно-сервісний розділ Єдиного реєстру є компонентом Єдиного реєстру, який забезпечує:
1) відкритий доступ до відомостей щодо кількісних та якісних показників викидів парникових газів від видів діяльності та переліку зареєстрованих установок;
2) оприлюднення актуальної інформації на виконання законодавства у сфері МЗВ, в тому числі нормативно-правових актів, методичних матеріалів, значень за замовчуванням для розрахункових коефіцієнтів, переліку національних стандартів або інших нормативних документів, застосування яких необхідне для належного визначення розрахункових коефіцієнтів;
3) електронне посилання на актуальну інформацію щодо верифікаторів, розміщену на офіційному веб-сайті НААУ;
4) оприлюднення відповідей на найпоширеніші запитання щодо функціонування МЗВ.
2. Користування інформаційно-сервісним розділом та доступ до відкритих відомостей, що містяться в Єдиному реєстрі, здійснюються на безоплатній основі.
3. Інформаційна взаємодія Єдиного реєстру з іншими державними електронними інформаційними ресурсами здійснюється засобами системи електронної взаємодії державних електронних інформаційних ресурсів або інших інформаційно-телекомунікаційних систем із застосуванням в них відповідних комплексних систем захисту інформації з підтвердженою відповідністю за результатами державної експертизи в порядку, встановленому законодавством.
V. Ведення обліку та здійснення документообігу у сфері МЗВ до початку функціонування Єдиного реєстру як електронної системи
1. До дати офіційного оприлюднення на сайті Міндовкілля повідомлення про початок функціонування Єдиного реєстру для електронного документообігу між оператором та Міндовкіллям Міндовкілля під час здійснення державної реєстрації установки у Єдиному реєстрі присвоює установці реєстраційний номер без використання програмних засобів Єдиного реєстру.
При цьому, для забезпечення цілісності нумерації установок для цілей цього Порядку та Порядку реєстрації у Єдиному реєстрі, після дати офіційного оприлюднення на сайті Міндовкілля повідомлення про початок функціонування Єдиного реєстру для електронного документообігу між оператором та Міндовкіллям присвоєння установкам реєстраційних номерів здійснюється за допомогою програмних засобів Єдиного реєстру автоматично починаючи із номеру, який слідує за останнім номером, який підлягає присвоєнню Міндовкіллям установці без використання програмних засобів Єдиного реєстру номером.
2. До дати офіційного оприлюднення на сайті Міндовкілля повідомлення про початок функціонування Єдиного реєстру для електронного документообігу між оператором та Міндовкіллям оператор або уповноважена ним особа має право подати Міндовкіллю заяву оператора та документи у письмовій формі (на паперових носіях).
У такому випадку, оператор або уповноважена ним особа особисто надає Міндовкіллю заповнені та підтверджені підписом оператора заяву оператора та документи, або надсилає їх за допомогою засобів поштового зв’язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
За результатами надання послуги, зазначеної у абзаці першому пункту 4 розділу I цього Порядку, Міндовкілля формує у письмовій формі (на паперових носіях) та завіряє підписом посадової особи Міндовкілля рішення Міндовкілля, передбачене пунктом 13 розділу II цього Порядку, та надає його оператору або уповноваженій ним особі особисто або надсилає за допомогою засобів поштового зв’язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
3. У разі, якщо Міндовкіллям буде прийнято рішення про зупинення розгляду заяви оператора та документів у відповідності до частини шостої статті 11 Закону, Міндовкілля:
формує та завіряє підписом посадової особи Міндовкілля вмотивоване рішення про зупинення у письмовій формі (на паперових носіях);
надає його оператору або уповноваженій ним особі особисто або надсилає за допомогою засобів поштового зв’язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення.
4. У разі, якщо Міндовкіллям буде прийнято рішення про відмову у наданні послуги, зазначеної у абзаці першому або другому пункту 4 розділу I цього Порядку, відповідно до частини восьмої статті 11 Закону, Міндовкілля:
формує та завіряє підписом посадової особи Міндовкілля вмотивоване рішення про відмову у письмовій формі (на паперових носіях);
надає його оператору уповноваженій ним особі особисто або надсилає за допомогою засобів поштового зв’язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення разом із заявою оператора та документами.
5. До дати офіційного оприлюднення на сайті Міндовкілля повідомлення про початок функціонування Єдиного реєстру для електронного документообігу між оператором та Міндовкіллям облік наданих послуг, зазначених у абзацах першому та другому пункту 4 розділу I цього Порядку, здійснюється Міндовкіллям у паперовій формі.
6. Міндовкілля зобов’язане повідомити оператора про те, які виправлення необхідно внести у звіт оператора у випадку, передбаченому пунктом 68 Порядку моніторингу та звітності, на адресу електронної пошти оператора, зазначену у виписці з Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів, сформованій відповідно до Порядку реєстрації у Єдиному реєстрі.
7. Оператор надсилає Міндовкіллю повідомлення оператора у письмовій формі (на паперових носіях) за допомогою засобів поштового зв’язку рекомендованим листом з повідомленням про вручення або на офіційну адресу електронної пошти Міндовкілля у випадках, передбачених Порядком моніторингу та звітності.
8. У випадках, передбачених Порядком моніторингу та звітності, Міндовкілля має право звернутися до оператора на адресу електронної пошти оператора, зазначену у виписці з Єдиного реєстру з моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів, сформованій відповідно до Порядку реєстрації у Єдиному реєстрі, з письмовим запитом про надання інформації, необхідної для визначення обсягів викидів парникових газів, протягом 10 робочих днів після спливу строку, встановленого у пункті 67 Порядку моніторингу та звітності для подання оператором заяви оператора та документів для прийняття звіту оператора.
9. Оператор протягом 10 робочих днів з дати офіційного оприлюднення на сайті Міндовкілля повідомлення про початок функціонування Єдиного реєстру для електронного документообігу між оператором та Міндовкіллям забезпечує розміщення у електронному кабінеті оператора відомостей, що містяться у заяві оператора та документах, у тому числі присвоєного установці реєстраційного номеру.
Заступник директора
Департаменту -
начальник відділу
екологічного моніторингу,
звітності та управління
даними





О. Артеменко
Додаток 1
до Порядку ведення Єдиного
реєстру з моніторингу, звітності
та верифікації викидів
парникових газів
(пункт 7 розділу II)
Форма заяви У-МЗВ
ЗАЯВА ОПЕРАТОРА
про надання адміністративної послуги у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів
Ідентифікаційний код юридичної особи оператора / реєстраційний номер облікової картки платника податків фізичної особи-підприємця оператора з Державного реєстру фізичних осіб - платників податків або повідомлення про відмову від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган)
_____________________________________________________________________________
Реєстраційний номер установки _________________________________________________
Прошу надати таку адміністративну послугу у сфері моніторингу, звітності та верифікації викидів парникових газів (необхідне зазначити):
1) затвердження плану моніторингу
2) затвердження плану моніторингу із змінами
3) затвердження звіту про вдосконалення
4) прийняття звіту оператора
5) погодження рішення верифікатора про проведення невиїзної верифікації
До заяви додаю документи, зазначені у таблиці 1*.
Таблиця 1
Необхідне зазначитиНазва документу з додатками (за наявності)Дата та номер документу**Кількість сторінок**Конфіденційний статус документа з додатками (за наявності)***
Стандартний план моніторингу
Підтвердження відповідності визначення обсягу викидів парникових газів та заходів, передбачених стандартним планом моніторингу
Документи, що обґрунтовують застосування оператором альтернативної методики моніторингу
Спрощений план моніторингу
План відбору проб для кожного виду палива або матеріалу
План моніторингу із змінами
Документи, що обґрунтовують необхідність внесення змін до плану моніторингу
Звіт про вдосконалення
Довідка верифікатора про проведення невиїзної верифікації
Звіт оператора
Верифікаційний звіт
__________
* відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 960 "Про затвердження Порядку здійснення моніторингу та звітності щодо викидів парникових газів" та постанови Кабінету Міністрів України від 23 вересня 2020 року № 959 "Про затвердження Порядку верифікації звіту оператора про викиди парникових газів".
** заповнюється у випадку подання заяви у паперовій формі (на паперових носіях).
*** відповідно до статті 7 Закону України "Про доступ до публічної інформації" оператор має право обмежити доступ до інформації, які міститься у документах, які подаються разом із заявою У-МЗВ. При цьому, відповідно до статті 21 Закону України "Про інформацію" до інформації з обмеженим доступом не можуть бути віднесені відомості про стан довкілля.
_____________________________________
(найменування посади керівника оператора)
____________
(підпис)
__________________________
(власне ім’я, ПРІЗВИЩЕ)
"____"__________20___ р.