• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про внесення доповнень до Переліку типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств, із зазначенням термінів зберігання документів, затвердженого наказом Головархіву України від 20.07.98 N 41

Державний комітет архівів України  | Наказ від 26.11.2001 № 93 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет архівів України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 26.11.2001
  • Номер: 93
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет архівів України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 26.11.2001
  • Номер: 93
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ АРХІВІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 93 від 26.11.2001


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 грудня 2001 року
за N 1023/6214
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства юстиції N 578/5 від 12.04.2012 )
Про внесення доповнень до Переліку типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств, із зазначенням термінів зберігання документів, затвердженого наказом Головархіву України від 20.07.98 N 41
Відповідно до пункту 4 Положення про Державний комітет архівів України, затвердженого Указом Президента України від 22 березня 2000 року N 486/2000, та з метою внесення нових видів документів до Переліку типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств, із зазначенням термінів зберігання документів
НАКАЗУЮ:
1. Унести доповнення до Переліку типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств, із зазначенням термінів зберігання документів, затвердженого наказом Головного архівного управління при Кабінеті Міністрів України від 20.07.98 N 41 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.98 за N 576/3016 (додаються).
2. Відділу формування Національного архівного фонду та діловодства Держкомархіву (Портнов Г.В.) забезпечити реєстрацію цього наказу в Міністерстві юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Держкомархіву Боряка Г.В.
Голова Державного комітету
Начальник відділу кадрового та
діловодного забезпечення Держкомархіву
Р.Я.Пиріг

І.М.Калініченко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного комітету
архівів України
26.11.2001 N 93
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 грудня 2001 року
за N 1023/6214
Доповнення до Переліку типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств, із зазначенням термінів зберігання документів ( z0576-98 )
1. Доповнити Перелік типових документів, що створюються в діяльності органів державної влади та місцевого самоврядування, інших установ, організацій і підприємств, із зазначенням термінів зберігання документів, затверджений наказом Головархіву України від 20.07.98 N 41 і зареєстрований Міністерством юстиції України 17.09.98 за N 576/3016, частиною 3 "Документи, що створюються в управлінській діяльності (додаткова)":
ЧАСТИНА 3
ДОКУМЕНТИ, ЩО СТВОРЮЮТЬСЯ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ (ДОДАТКОВА)
------------------------------------------------------------------------------------------------
| Номер | Вид документів | Термін зберігання | Примітка |
|статті | | документів | |
| | |-----------------------------| |
| | | в установах, |в установах, | |
| | |організаціях, |організаціях,| |
| | | на | на | |
| | | підприєм- | підприєм- | |
| | | ствах, | ствах, | |
| | | документи | документи | |
| | | яких | яких не | |
| | | надходять | надходять | |
| | | до | до | |
| | | держархівів | держархівів | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1. ОРГАНІЗАЦІЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1.1. Розпорядча діяльність |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1Д |Протоколи, стенограми |Пост. |До | |
| |загальних зборів, | |ліквідації | |
| |з'їздів, конференцій | |організації | |
| |вищого органу | | | |
| |організації (трудового | | | |
| |колективу, учасників, | | | |
| |засновників, акціонерів, | | | |
| |пайовиків) | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 2Д |Постанови, рішення, |Пост. |До | |
| |рекомендації | |ліквідації | |
| |колегіального | |організації | |
| |виконавчого органу | | | |
| |організації (правління, | | | |
| |ради директорів, | | | |
| |дирекції ради орендарів) | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 3Д |Протоколи, стенограми |Пост. |До | |
| |засідання колегіального | |ліквідації | |
| |виконавчого органу | |організації | |
| |організації (правління, | | | |
| |ради директорів, | | | |
| |дирекції ради орендарів) | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 4Д |Постанови, рішення, |Пост. |До | |
| |рекомендації | |ліквідації | |
| |контрольного органу | |організації | |
| |організації (наглядової, | | | |
| |піклувальної ради, | | | |
| |ревізійної комісії) | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 5Д |Протоколи, стенограми |Пост. |До | |
| |засідань контрольних | |ліквідації | |
| |органів організації | |організації | |
| |(наглядової, | | | |
| |піклувальної ради, | | | |
| |ревізійної комісії) | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 6Д |Листування з центральними |5 р. ЕПК |5 р. | |
| |та місцевими органами | | | |
| |державної влади, органами | | | |
| |місцевого самоврядування з | | | |
| |основних питань діяльності | | | |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1.2. Контроль |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 7Д |Висновки ревізійної |Пост. |До | |
| |комісії, аудитора | |ліквідації | |
| |(аудиторської фірми), | |організації | |
| |центральних та | | | |
| |місцевих органів | | | |
| |фінансового контролю | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 8Д |Документи (рішення, |5 р. (1) ЕПК |5 р. (1) |(1) Після |
| |постанови до відки, | | |винесення |
| |доповідні записки, | | |рішення |
| |акти, висновки, листування) | | | |
| |службових розслідувань | | | |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1.3. Організаційні основи управління |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 9Д |Реєстри суб'єктів |Пост. | - | |
| |підприємницької | | | |
| |діяльності, зовнішньоекономічної | | | |
| |діяльності, ліцензійні | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 10Д |Реєстраційні справи |5 р. (1) ЕПК | - | (1) Після |
| |суб'єктів під | | | скасування |
| |приємницької діяльності | | | державної |
| | | | | реєстрації |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 11Д |Свідоцтва |5 р. (1) ЕПК |До | (1) Після |
| |про державну реєстрацію | |ліквідації | скасування |
| |суб'єкта підприємницької | |організації | державної |
| |діяльності, учасника | | | реєстрації |
| |зовнішньоекономічної | | | |
| |діяльності | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 12Д |Протоколи, рішення |Пост. | - | |
| |експертних рад з | | | |
| |ліцензування певних | | | |
| |видів господарської діяльності | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 13Д |Документи з ліцензування | | | |
| |певних видів | | | |
| |господарської діяльності: | | | |
| |а) ліцензійні справи |5 р. (1) ЕПК | |(1) Після |
| | | | |закінчення |
| | | | |строку дії |
| | | | |ліцензії або |
| | | | |анулювання |
| | | | |ліцензії. |
| | | | |Термін |
| | | | |зберігання |
| | | | |ліцензійних |
| | | | |справ може |
| | | | |бути |
| | | | |збільшено |
| | | | |органом, що |
| | | | |видає |
| | | | |ліцензії |
| | | | |в залежності |
| | | | |від виду |
| | | | |діяльності, |
| | | | |що підлягає |
| | | | |ліцензуванню |
| |б) журнали обліку |Пост. (2) | |(2) На |
| |заяв і виданих ліцензій | | |державне |
| | | | |зберігання не |
| | | | |передаються |
| |в) ліцензії |Пост. (3) |До ліквідації|(3) У |
| | | |організації |ліцензіатів |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 14Д |Документи (сертифікати |Пост. |До | |
| |свідоцтва, атестати, | |ліквідації | |
| |подання, протоколи, | |організації | |
| |рішення, звіти, обгрунтування, | | | |
| |положення, книги реєстрації | | | |
| |тощо) з атестації, акредитації | | | |
| |організацій | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 15Д |Контракти про права та обов'язки:| | | |
| |а) з керівником |Пост. |До | |
| |організації | |ліквідації | |
| | | |організації | |
| |б) з членами | 5 р. (1) ЕПК |5 р. (1) | (1) Після |
| |колегіальних та інших | | | закінчення |
| |органів організації | | | строку дії |
| | | | | договору |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 16Д |Реєстр акціонерів | Пост. |До ліквідації| |
| | | |організації | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 17Д |Реєстр власників цінних паперів | Пост. |До ліквідації| |
| | | |організації | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 18Д |Список пайовиків | Пост. |До ліквідацї | |
| | | |організації | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 19Д |Список осіб, що мають | Пост. | | |
| |право на одержання дивідендів | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 20Д |Журнали (книги) обліку роботи з | Пост. |До ліквідації| |
| |акціями і видачі | |організації | |
| |виписок з реєстру акціонерів | | | |
| | | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 21Д |Документи (сертифікати, | Пост. |До ліквідації| |
| |свідоцтва, акти) | |організації | |
| |на приймання-передавання | | | |
| |акцій (пакетів акцій) | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 22Д |Положення про часткову | Пост. |До ліквідації| |
| |власність, випуск і | |організації | |
| |розподіл акцій, цінних | | | |
| |паперів, зразки акцій, | | | |
| |проспект емісії акцій | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 23Д |Документи (підписні | 10 р. ЕПК | 10 р. | |
| |аркуші, заявки на придбання акцій| | | |
| |аркуші-підтвердження, | | | |
| |картки обліку прибутку | | | |
| |акціонерів тощо) з акціонування | | | |
| | | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 24Д |Договори продажу-купівлі акцій, | 3 р. (1) | 3 р. (1) | (1) Після |
| |цінних паперів акціонерами | | | закінчення |
| | | | | строку дії |
| | | | | договору |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 25Д |Договори міни цінних | 3 р. (1) | 3 р. (1) | (1) Після |
| |паперів, договори | | | закінчення |
| |доручення, договори | | | строку дії |
| |на обслуговування | | | договору |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 26Д |Картки обліку | 3 р. (1) | 3 р. (1) | (10) Після |
| |операцій з цінними паперами | | | закінчення |
| | | | | строку дії |
| | | | | договору |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 27Д |Відомості про участь | 3 р. (1) | 3 р. (1) | (1) Після |
| |організації як | | | скасування |
| |засновника в інших організаціях | | | участі |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 28Д |Документи (доповідні | Пост. | 10 р. | |
| |записки інформації, | | | |
| |довідки, відомості, | | | |
| |зведення) з основної | | | |
| |галузевої (специфічної) | | | |
| |діяльності організації | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 29Д |Документи (доповідні |5 р. |5 р. | |
| |записки, інформації, | | | |
| |довідки, відомості, | | | |
| |зведення) з оперативної | | | |
| |галузевої (специфічної) | | | |
| |діяльності організації | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 30Д |Документи (протоколи, |Пост. |До ліквідації| |
| |акти, баланси, висновки, | |організації | |
| |повідомлення, рішення | | | |
| |судів, виписки з | | | |
| |державного реєстру, | | | |
| |заяви, довідки тощо) | | | |
| |про ліквідацію організації | | | |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1.4. Правове забезпечення управління |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 31Д |Документи (свідоцтва, |Пост. |До | |
| |акти, договори) на | |ліквідації | |
| |право власності на | |організації | |
| |землю, споруди, майно, | | | |
| |на право володіння, користування,| | | |
| |розпорядження майном; | | | |
| |про внесення вкладів, паїв | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 32Д |Журнали (книги) |Пост. | До | |
| |обліку видачі свідоцтв | | ліквідації | |
| |на право власності на | | організації | |
| |землю, споруди, майно | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 33Д |Журнали (книги) |Пост. | До | |
| |обліку видачі свідоцтв про | | ліквідації | |
| |внесення вкладів, паїв | | організації | |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 1.5 Організація документаційного забезпечення управління |
| та відомчого зберігання документів |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 34Д |Цільові програми |10 р. ЕПК | 5 р. | |
| |інформатизації | | | |
| |документаційного | | | |
| |забезпечення організацій та | | | |
| |документи з їх розробки | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 35Д |Документи (правила, |5 р. ЕПК | 5 р. | |
| |інструкції, довідки, | | | |
| |програми, акти, листування) про | | | |
| |вдосконалення документаційного | | | |
| |забезпечення управління, | | | |
| |застосування нових інформаційних | | | |
| |технологій, із захисту інформації| | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 36Д |Акти про знищення |3 р. | 3 р. | |
| |зіпсованих фірмових | | | |
| |бланків, бланків цінних | | | |
| |паперів, документів | | | |
| |суворого обліку та поштових марок| | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 37Д |Паспорти архівів установ |До | До | |
| | |заміни | заміни | |
| | |новими | новими | |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2. ПРОГНОЗУВАННЯ, ПЛАНУВАННЯ, ЦІНОУТВОРЕННЯ |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 2.3. Поточне планування |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 38Д |Документи (довідки, |Пост. | 10 р. | |
| |розрахунки, пропозиції) | | | |
| |аналізу споживання, | | | |
| |прогнозування об'єму | | | |
| |ринку та структури попиту товарів| | | |
| |народного споживання | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 39Д |Бізнес-плани |Пост. | 10 р. | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 40Д |Держзамовлення на |Пост. | 10 р. | |
| |виробництво, експорт | | | |
| |(імпорт) товарів, будівництво, | | | |
| |тощо | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 41Д |Оперативні (щоденні, |3 р. | 3 р. | |
| |декадні, місячні) | | | |
| |відомості про вивчення | | | |
| |купівельного попиту на | | | |
| |продовольчі і непродовольчі | | | |
| |товари, про насиченість | | | |
| |товарного ринку | | | |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 3. ФІНАНСУВАННЯ, КРЕДИТУВАННЯ, ПОДАТКОВА ПОЛІТИКА |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 3.1. Фінансування |
|----------------------------------------------------------------------------------------------|
| 42Д |Документи (заявки, |3 р. (1) | 3 р. (1) | (1) За умови |
| |акти, свідоцтва, довідки, | | | завершення |
| |відомості, звіти) про купівлю | | | перевірки |
| |(продаж) іноземної валюти | | | державним |
| | | | | податковими |
| | | | | органами з |
| | | | | питань |
| | | | | дотримання |
| | | | | податкового |
| | | | | законодавства, |
| | | | | а для |
| | | | | бюджетних |
| | | | | установ та |
| | | | | організацій, |
| | | | | а також для |
| | | | | госпрозра- |
| | | | | хункових |
| | | | | підприємств і |
| | | | | організацій, |
| | | | | які знаходяться |
| | | | | у сфері |
| | | | | управління |
| | | | | міністерств, |
| | | | | інших |
| | | | | центральних |
| | | | | органів |
| | | | | виконавчої |
| | | | | влади, ревізії. |
| | | | | У разі |
| | | | | виникнення |
| | | | | суперечок, |
| | | | | спорів, |
| | | | | слідчих і |
| | | | | судових справ |
| | | | | - зберігаються |
| | | | | до ухвалення |
| | | | | остаточного |
| | | | | рішення |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 43Д |Доручення щодо |3 р. | 3 р. | |
| |розподілу валютної виручки | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 44Д |Договір на відкриття |3 р. (1) | 3 р. (1) | (1) Після |
| |банківського рахунку | | | закінчення |
| | | | | строку дії |
| | | | | договору |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 45Д |Інноваційні проекти | | | |
| |на впровадження | | | |
| |науково-технічних | | | |
| |розробок, нових | | | |
| |технологій у виробництво | | | |
| |та документи (гарантійні | | | |
| |листи, ліцензії, довідки | | | |
| |заявки, контракти, | | | |
| |обрунтування, фінансово- | | | |
| |економічні розрахунки) | | | |
| |до них: | | | |
| |а) прийняті до впровадження |Пост. | 10 р. | |
| |б) відхилені |3 р. | 3 р. | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 46Д |Документи (експертні |Пост. | 10 р. | |
| |висновки, фінансово- | | | |
| |економічні аналізи, | | | |
| |розрахунки) з державної | | | |
| |експертизи інноваційних | | | |
| |проектів | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 47Д |Інноваційні договори, контракти |3 р. (1) | 3 р. (1) | (10) Після |
| | | | | закінчення |
| | | | | строку дії |
| | | | | договору |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 48Д |Звіти про формування | | | |
| |інноваційного фонду, | | | |
| |упровадження інновацій | | | |
| |а) зведені річні |Пост. |До ліквідації| |
| | | |організації | |
| |б) річні |Пост. |До ліквідації| |
| | | |організації | |
| |в) квартальні |3 р. (1) |3 р. (2) |(1) За відсут- |
| | | | | ності річних - |
| | | | | пост. |
| | | | |(2) За відсут- |
| | | | | ності річних - |
| | | | | до ліквідації |
| | | | | організації |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 49Д |Листування з | 3 р. | 3 р. | |
| |інноваційної діяльності | | | |
|-------+---------------------------------+---------------+-------------+----------------------|
| 50Д |Документи (протоколи, | | | |
| |експертні висновки, | | | |
| |акти, доповіді, | | | |
| |економічні обгрунтування | | | |
| |розрахунки, проекти, | | | |
| |ескізи) про проведення | | | |
| |тендерів та участь у них | | | |
| |а) міжнародних, | Пост. |До ліквідації| |
| |загальнодержавних | |організації | |