| 24.07.2014 N 340 | 
 Документ підготовлено в системі iplex
Міністерство інфраструктури України | Наказ від 24.07.2014 № 340
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 серпня 2014 р.
за N 935/25712
Про внесення змін до Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті 
Відповідно до Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року N 153 про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті, статті 18 Закону України "Про автомобільний транспорт", постанови Кабінету Міністрів України від 25 січня 2012 року N 51 "Про виконання Конвенції Міжнародної організації праці 1979 року N 153 про тривалість робочого часу та періоди відпочинку на дорожньому транспорті", з метою організації безпечної праці та ефективного контролю за роботою водіїв колісних транспортних засобів 
НАКАЗУЮ:
1. Внести до Інструкції з використання контрольних пристроїв (тахографів) на автомобільному транспорті, затвердженої наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 24 червня 2010 року N 385, зареєстрованої в Міністерстві юстиції України 20 жовтня 2010 року за N 946/18241, такі зміни:
1) у розділі II:
пункт 2.5 викласти в такій редакції:
"2.5. Повірку тахографів здійснюють повірочні лабораторії, які уповноважені на проведення повірки тахографів відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність";
пункт 2.7 після абзацу першого доповнити новим абзацом другим такого змісту:
"Бланк протоколу перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу роздруковується відповідальною особою ПСТ на папері формату А4 (210х297 мм) щільністю 100 г/кв.м або більше. Не допускається робити закреслення чи виправлення відомостей, які заносяться до протоколу, а також внесення додаткових записів після того, як протокол підписано та поставлено печатку відповідальної особи ПСТ. У графах, які не заповнюються під час складання протоколу, проставляються прочерки.".
У зв'язку з цим абзаци другий, третій вважати відповідно абзацами третім, четвертим;
2) у тексті Інструкції слово "Мінтрансзв'язку" замінити словом "Мінінфраструктури";
3) додаток 1 до Інструкції викласти в новій редакції, що додається.
2. Департаменту автомобільного транспорту та стратегічного розвитку автомобільних доріг забезпечити:
1) подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Маліна О.Л.
Додаток 1
до Інструкції
з використання контрольних
пристроїв (тахографів)
на автомобільному транспорті
               МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
ПРОТОКОЛ
перевірки та адаптації тахографа до транспортного засобу
            Ідентифікаційний номер UA ____ N_________
            від "_______" _________________ 20___ року
 1. Найменування та місцезнаходження пункту сервісу тахографів ___
 _________________________________________________________________
 2. Порядковий  номер  пункту  сервісу   тахографів   у   Переліку
 суб'єктів господарювання,  що здійснюють установлення та технічне
 обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних
 транспортних засобах ____________________________________________
 3. Номер   картки   майстерні  (у  разі  обслуговування  цифрових
 тахографів) ____________________
 4. Найменування  (прізвище,  ім'я,  по  батькові)  автомобільного
 перевізника ___________________
 уповноважена особа (прізвище, ім'я, по батькові) ________________
 __________________________________________
 5. Дані транспортного засобу:
 1) марка, модель, рік випуску ___________________________________
 2) реєстраційний номер транспортного засобу (VRN) _______________
 3) ідентифікаційний номер (VIN) _________________________________
 6. Дані тахографа:
 1) марка, модель_________________________________________________
 2) тип __________________________________________________________
 3) виробник _____________________________________________________
 4) заводський номер _____________________________________________
 5) дата виготовлення ____________________________________________
 6) підстава для перевірки та адаптації(1) _______________________
 7) дата попередньої перевірки та адаптації ______________________
 UA(2)_______________
 7. Перевірка  та  адаптація  тахографа  до  транспортного  засобу
 здійснюються за допомогою(3):
 ділянки дороги довжиною не менше ніж 1000 метрів;
 стенду з біговими барабанами чи роликами;
 пристрою аналогічного відтворення параметрів  руху  транспортного
 засобу    із   застосуванням   устаткування   для   автоматичного
 реєстрування часу,  швидкості та  пройденої  ним  відстані,  який
 відповідає вимогам згідно з процедурою оцінки відповідності.
 8. Результати перевірки та адаптації тахографа:
-------------------------------------------------------------------
| N |     Назва параметра     |  Одиниця  |    Норма    |Фактичне |
|з/п|                         |вимірювання|             |значення |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 1 |   пробіг   |до перевірки| Кілометри |             |         |
|   |            |та адаптації|           |             |         |
|   |            |------------|           |             |         |
|   |            |    після   |           |             |         |
|   |            |перевірки та|           |             |         |
|   |            |  адаптації |           |             |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 2 |Розмір пневматичних      |     -     |      -      |         |
|   |шин(4)                   |           |             |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 3 |Тиск у пневматичних      |    МПа    |      -      |         |
|   |шинах(4)                 |           |             |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 4 |Ефективна довжина кола   | Міліметри |      -      |         |
|   |пневматичних шин(4)      |           |             |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 5 |Характеристичний         |Обороти або|             |         |
|   |коефіцієнт транспортного |імпульси на|             |         |
|   |засобу, w                |  кілометр |             |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 6 |Константа тахографа, к   |Обороти або|      -      |         |
|   |                         |імпульси на|             |         |
|   |                         |  кілометр |             |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 7 |Відхилення  |    після   |  Відсотки |   +- 2,0    |         |
|   |реєстрування|установлення|           |   +- 4,0    |         |
|   |шляху не    |            |           |             |         |
|   |більше ніж  |            |           |             |         |
|   |на ділянці  |            |           |             |         |
|   |дороги      |            |           |             |         |
|   |довжиною    |            |           |             |         |
|   |щонайменше  |            |           |             |         |
|   |1 кілометр  |            |           |             |         |
|   |            |------------|           |-------------+---------|
|   |            |      в     |           |   +- 4,0    |         |
|   |            |експлуатації|           |             |         |
|---+------------+------------+-----------+-------------+---------|
| 8 |Відхилення  |    після   | Кілометри |   +- 4,0    |         |
|   |швидкості,  |установлення| за годину |             |         |
|   |не більше   |------------|           |-------------+---------|
|   |ніж         |      в     |           |   +- 6,0    |         |
|   |            |експлуатації|           |             |         |
|---+------------+------------+-----------+-------------+---------|
| 9 |Відхилення  |    після   |Хвилини за |   +- 2 та   |         |
|   |реєстрування|установлення|добу та за |   +- 10     |         |
|   |часу, не    |------------|   7 діб   |             |---------|
|   |більше ніж  |      в     |           |             |         |
|   |            |експлуатації|           |             |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 10|Фактичне значення        | Кілометри |     -       |         |
|   |спрацьовування обмежувача| за годину |             |         |
|   |швидкості (за наявності  |           |             |         |
|   |обмежувача(4))           |           |             |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 11|Реєстрування факту       |     -     |  Має бути   |Так/Hi(3)|
|   |відкриття кришки         |           |зареєстровано|         |
|   |аналогового тахографа    |           |  тахографом |         |
|   |(виймання тахокарти)     |           |             |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 12|Реєстрування факту       |     -     |  Має бути   |Так/Hi(3)|
|   |вимкнення живлення на    |           |зареєстровано|         |
|   |час, довший ніж 100 мс   |           |  тахографом |         |
|---+-------------------------+-----------+-------------+---------|
| 13|Реєстрування факту       |     -     |  Має бути   |Так/Hi(3)|
|   |перерви з'єднання давача |           |зареєстровано|         |
|   |імпульсів з тахографом   |           |  тахографом |         |
-------------------------------------------------------------------
 9. Висновок:  зазначений  у  пункті  6  цього протоколу тахограф,
 установлений  на  транспортному  засобі,  ідентифікаційні  ознаки
 якого  наведено  в  пункті  5  цього  протоколу,  придатний  / не
 придатний до експлуатації(3).
 10. Роботи виконав ____________  __________  ____________________
                      (посада)     (підпис)   (ініціали, прізвище)
                                      М.П.
 11. Підтверджую, що я, _________________________________________,
                         (прізвище, ініціали уповноваженої особи
                               автомобільного перевізника)
 ознайомлений з  результатами перевірки та адаптації тахографа,  з
 місцями нанесення та кількістю пломб.
 Претензій(ї) до виконаних робіт не маю/маю(3).
               ____________________       ________________________
                      (дата)                       (підпис)
_______________
(1) Установлення, періодична перевірка, ремонт, заміна трансмісійних агрегатів або пневматичних шин, інші підстави.
(2) Порядковий номер пункту сервісу тахографів у Переліку суб'єктів господарювання, що здійснюють установлення та технічне обслуговування контрольних пристроїв (тахографів) в автомобільних транспортних засобах, який здійснював попередню перевірку, адаптацію.
(3) Непотрібне закреслити.
(4) Згідно з вимогами виробника транспортного засобу або відповідно до законодавства.