• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Інструкція щодо заповнення форми Звіту про результати здійснення процедури закупівлі у одного учасника товарів, робіт і послуг за державні кошти (Форма-1зв, Форма-2зв, Форма-3зв, Форма-4зв, Форма-5зв)

Антимонопольний комітет України  | Інструкція, Форма, Форма типового документа від 20.06.2006 № 219-р | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Антимонопольний комітет України
  • Тип: Інструкція, Форма, Форма типового документа
  • Дата: 20.06.2006
  • Номер: 219-р
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Антимонопольний комітет України
  • Тип: Інструкція, Форма, Форма типового документа
  • Дата: 20.06.2006
  • Номер: 219-р
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
Антимонопольного комітету
України
20.06.2006 N 219-р
( z0907-06 )
( Документ втратив чинність на підставі Розпорядження Антимонопольного комітету N 200-р від 08.04.2008 )
ЗВІТ
про результати здійснення процедури закупівлі у одного учасника товарів, робіт і послуг за державні кошти N ______ від _________
( Із змінами, внесеними згідно з Розпорядженнями Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 N 120-р від 04.03.2008 )
1. Загальна інформація
1.1. Джерело фінансування закупівлі.
1.2. Розмір бюджетного призначення згідно з кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі (тис.грн).
( Підпункт 1.2 пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
2. Замовник торгів або генеральний замовник торгів
2.1. Головний(і) розпорядник(и) коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ).
2.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ замовника.
2.3. Повне найменування замовника.
2.4. Місцезнаходження замовника.
2.5. Відповідальний за проведення торгів (прізвище, ім'я, по батькові, номер телефону, факсу).
3. Опис предмета закупівлі
3.1. Предмет закупівлі.
3.2. Кількість (у разі закупівлі товару).
4. Інформація щодо застосування процедури закупівлі в одного учасника
4.1. Підстава застосування відповідно до частини другої статті 33 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
4.2. Номер і дата висновку Міжвідомчої комісії з питань державних закупівель про погодження застосування процедури закупівлі в одного учасника (оригінал висновку та копії документів, що є підставами для їх видачі, зберігаються у замовника).
( Підпункт 4.2 пункту 4 в редакції Розпорядження Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
5. Дата відправлення запрошення до участі в процедурі закупівлі
6. Інформація про запрошеного учасника процедури закупівлі
6.1. Найменування.
6.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ.
6.3. Місцезнаходження, телефон, факс.
7. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце)
(протокол(и) переговорів зберігається у замовника)
8. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з ПДВ) _____________________ грн.
словами ______________________ гривень
9. Дата укладення договору про закупівлю та його вартість
( Пункт 9 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
10. Інформація про відсутність учасника - переможця процедури закупівлі в реєстрі недобросовісних учасників.
( Форму доповнено пунктом 10 згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
( Пункт 11 виключено на підставі Розпорядження Антимонопольного комітету N 120-р від 04.03.2008 )
11. Інша інформація
12. Склад тендерного комітету
(зазначити прізвища, імена, по батькові та посади членів тендерного комітету)
13. Голова тендерного комітету (за рішенням тендерного комітету від _________ N___________).
( Пункт 13 доповнено абзацом згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету N 120-р від 04.03.2008 )
Посада, прізвище, ім'я, по батькові ______________________
підпис, М.П.
Державний уповноважений М.Бараш
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження
Антимонопольного комітету
України
20.06.2006 N 219-р
( z0907-06 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 серпня 2006 р.
за N 911/12785
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми Звіту про результати здійснення процедури закупівлі в одного учасника товарів, робіт і послуг за державні кошти
1. Загальні положення
1.1. Звіт складається державною мовою.
1.2. Звіт складається і обов'язково подається до відповідного органу Антимонопольного комітету України протягом 10 календарних днів з дати його затвердження разом з додатками, які є невід'ємною частиною Звіту.
Звіт про закупівлю, яка здійснювалася центральними органами державної влади, направляється до центрального апарату Антимонопольного комітету України, у всіх інших випадках Звіт направляється до територіального відділення Антимонопольного комітету України, на підвідомчій території якого зареєстрований замовник.
Перелік центральних органів влади, які направляють Звіт до центрального апарату Антимонопольного комітету України, міститься на офіційному веб-сайті Комітету (www.amc.gov.ua).
( Пункт 1.2 розділу 1 в редакції Розпорядження Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
1.3. Відповідно до частини першої статті 17 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" у Звіті про результати здійснення процедури закупівлі за цією формою, який зберігається замовником протягом трьох років, обов'язково зазначаються:
стислий опис предмета закупівлі;
найменування та адреса учасника, з яким укладено договір про закупівлю, а також ціна цього договору;
виклад причин і обставин, якими керувався замовник торгів під час обрання іншої процедури закупівлі, ніж процедура відкритих торгів, з обґрунтуванням її вибору;
у разі, якщо в результаті процедури закупівлі не було укладено договір про закупівлю, - виклад підстав такого рішення;
( Абзац п'ятий пункту 1.3 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
зупинення процедури закупівлі; склад тендерного комітету;
( Абзац шостий пункту 1.3 розділу 1 в редакції Розпорядження Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
дата підписання договору;
( Абзац восьмий пункту 1.3 розділу 1 виключено на підставі Розпорядження Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
( Пункт 1.4 розділу 1 виключено на підставі Розпорядження Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
( Пункт 1.5 розділу 1 виключено на підставі Розпорядження Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
2. Особливості заповнення окремих пунктів Звіту
2.1. Щодо пункту 1 Звіту
Щодо підпункту 1.1 Звіту. Джерело фінансування закупівлі визначається відповідно до абзацу шостого статті 1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти". Розмір бюджетного призначення або очікувана вартість закупівлі зазначається у гривнях (цифрами та словами). Якщо закупівля здійснюється на засадах міжвідомчої координації, генеральний замовник разом з формою Звіту заповнює форму-3зв, зазначену в додатку 3 до форм Звітів.
( Абзац другий пункту 2.1 із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету N 120-р від 04.03.2008 )
2.2. Щодо пункту 2 Звіту
Щодо підпункту 2.1 Звіту. Головний розпорядник коштів зазначається відповідно до бюджетного законодавства.
Щодо підпунктів 2.2 - 2.4 Звіту. Замовник визначається відповідно до абзаців другого, третього і двадцять четвертого статті 1 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти". При цьому замовником вважається суб'єкт, тендерний комітет якого проводить процедуру закупівлі та який є стороною договору про закупівлю.
Щодо підпункту 2.4 Звіту. Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб'єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.
2.3. Щодо пункту 3 Звіту
Предмет закупівлі визначається у порядку, затвердженому Міжвідомчою комісією з питань державних закупівель.
( Пункт 2.3 розділу 2 в редакції Розпорядження Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
2.4. Щодо підпункту 6.3 Звіту
( Абзац перший пункту 2.4 розділу 2 в редакції Розпорядження Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
Зазначається найменування населеного пункту, району, адміністративно-територіального суб'єкта (область, Автономна Республіка Крим, місто Київ або Севастополь), вулиця, номер будинку, поштовий індекс.
2.5. Щодо пунктів 8 і 9 Звіту
Якщо договір про закупівлю укладено в іноземній валюті, замовник у Звіті про результати здійснення процедури торгів повинен зазначати еквівалент вартості договору в гривнях. При цьому замовник фіксує курс іноземної валюти на дату укладення договору про закупівлю з переможцем торгів.
Якщо договір укладено на умовах, які не передбачають сплати ПДВ, замовник повинен робити примітку "(без ПДВ)".
( Інструкцію доповнено пунктом 2.5 згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007 )
2.6. Щодо пункту 11 Звіту
( Абзац перший пункту 2.6 розділу 2 в редакції Розпорядження Антимонопольного комітету N 138-р від 12.04.2007; із змінами, внесеними згідно з Розпорядженням Антимонопольного комітету N 120-р від 04.03.2008 )
У цьому пункті замовник зазначає необхідні, з точки зору замовника, зауваження та коментарі.
Державний уповноважений М.Бараш
Додаток 1
до форм Звітів про
результати здійснення
процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні
кошти
Форма-1зв
ПЕРЕЛІК
відхилених тендерних пропозицій
Номер і дата
реєстрації
тендерної
пропозиції
Назва учасника
тендера
Причина відхилення та
її обґрунтування
Учасник не відповідає
кваліфікаційним вимогам,
установленим замовником відповідно
до статті 15 Закону України "Про
закупівлю товарів, робіт і послуг за
державні кошти"
Тендерна пропозиція не відповідає
умовам тендерної документації
Учасник, який подав тендерну
пропозицію, не погоджується з
виправленням виявленої замовником
арифметичної помилки
Учасник своїми діями призвів до
виникнення обставин, зазначених у
статті 7 Закону України "Про
закупівлю товарів, робіт і послуг за
державні кошти"
Учасник не надав тендерного
забезпечення
Учасник не оплатив тендерну
документацію, якщо така плата була
встановлена
Підпис голови тендерного комітету _____________________________
Державний уповноважений М.Бараш
Додаток 2
до форм Звітів
про результати
здійснення процедур
закупівель товарів,
робіт і послуг
за державні кошти
Форма - 2зв
СКАРГИ (ПОЗОВИ),
подані під час проведення процедури закупівлі
Номер і дата
реєстрації
скарги
(позову)
Повне
найменування
учасника
процедури
закупівлі
Суб'єкт, що
розглядав
скаргу
(позов)
(Міжвідомча
комісія з
питань
державних
закупівель,
суд)
Зміст скарги
(позову)
Прийняте
рішення щодо
скарги
(позову)
Підпис голови тендерного комітету ________
( Додаток 2 в редакції Розпорядження Антимонопольного комітету N 120-р від 04.03.2008 )
Державний уповноважений М.Бараш
Додаток 3
до форм Звітів про
результати здійснення
процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні
кошти
Форма-3зв
ІНФОРМАЦІЯ
щодо розпорядників бюджетних коштів, в інтересах яких здійснюється закупівля на засадах міжвідомчої координації
Головний
розпорядник
коштів
(повна назва)
Ідентифікаційний
код за ЄДРПОУ
Розмір
бюджетного
призначення
згідно з
кошторисом або
очікувана
вартість
закупівлі, грн
Джерело
фінансування
закупівлі
Усього:-Усього:-
Підпис голови тендерного комітету
генерального замовника _________________________
Державний уповноважений М.Бараш
Додаток 4
до форм Звітів
про результати
здійснення процедур
закупівель товарів,
робіт і послуг за державні
кошти
Форма - 4зв
ІНФОРМАЦІЯ
про вибір переможців за окремими частинами предмета закупівлі
N з/пНайменування
частини
предмета
закупівлі
Ціна
кожної
тендерної
пропозиції
(з ПДВ)
щодо даної
частини
предмета
закупівлі
Ціна
обраної
пропозиції
щодо даної
частини
предмета
закупівлі
Інформація про
переможця торгів
(назва,
місцезнаходження,
телефон, факс)
щодо даної
частини предмета
закупівлі
Дата
укладення
договору
щодо даної
частини
предмета
закупівлі
123456
Підпис голови тендерного комітету ________
( Додаток 4 в редакції Розпорядження Антимонопольного комітету N 120-р від 04.03.2008 )
Державний уповноважений М.Бараш
Додаток 5
до форм Звітів про
результати здійснення
процедур закупівель товарів,
робіт і послуг за державні
кошти
Форма-5зв
ПРОТОКОЛ
проведення попередньої кваліфікації N _________ від _________
1. Підстави для застосування попередньої кваліфікації.
2. Опис критеріїв та процедури оцінки відповідності вимогам попередньої кваліфікації.
3. Інформація про учасників попередньої кваліфікації:
Номер і
дата
реєстрації
замовником
заявки на
участь
Повне
найменування
учасника
Місце-
знаходження
учасника
телефон/факс
Критерії
відбору
та
перелік
поданих
доку-
ментів
Запити
учасників
попередньої
кваліфікації
(1)
Результат
попередньої
кваліфікації
(2)
_______________
(1) Зазначається стислий виклад запитів учасників щодо роз'яснення умов здійснення попередньої кваліфікації та відповідей на них у разі надання таких запитів.
(2) Зазначається, задовольнив чи не задовольнив учасник вимоги щодо попередньої кваліфікації.
Підпис голови тендерного комітету _____________________________
Державний уповноважений М.Бараш