НАЦІОНАЛЬНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ
НАКАЗ
10.06.2021 № 92-21
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 липня 2021 р.
за № 878/36500
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Національного агентства України з питань державної служби № 107-22 від 02.11.2022 )
Про затвердження Змін до Вимог до змісту і структури програм підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад
( Додатково див. Наказ Національного агентства України з питань державної служби № 108-21 від 09.07.2021 )
Відповідно до пункту 2 частини третьої статті 13 Закону України "Про державну службу", підпункту 4 пункту 4 тапункту 9 Положення про Національне агентство України з питань державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 500, пункту 13 Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 06 лютого 2019 року № 106, НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Вимог до змісту і структури програм підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад, затверджених наказом Національного агентства України з питань державної служби від 10 жовтня 2019 року № 185-19, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України від 13 листопада 2019 року за № 1159/34130, що додаються.
2. Генеральному департаменту професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування в установленому порядку забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Національного агентства України з питань державної служби відповідно до розподілу обов’язків та повноважень.
Голова | Н. Алюшина |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Національного
агентства України з питань
державної служби
10 червня 2021 року № 92-21
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
05 липня 2021 р.
за № 878/36500
ЗМІНИ
до Вимог до змісту і структури програм підвищення кваліфікації державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад
( Див. текст )
1. Абзац четвертий пункту 4 розділу II викласти в такій редакції:
"Частка вибіркових модулів має становити не менше ніж 20 відсотків часу, передбаченого для засвоєння всієї професійної (сертифікатної) програми (окрім програм, спрямованих на підвищення рівня володіння державною та іноземною мовами).".
2. У розділі III:
1) у пункті 2:
у підпункті 1:
абзац шостий після слова "дистанційна" доповнити словами "(в синхронному та/або асинхронному режимі)";
абзац сьомий викласти в такій редакції:
"цільова група (державні службовці із зазначенням категорії посад державної служби, голови місцевих державних адміністрацій, їх перші заступники та заступники, посадові особи місцевого самоврядування із зазначенням категорії посад в органах місцевого самоврядування, депутати місцевих рад). Якщо програма підвищення кваліфікації спрямована на удосконалення професійних компетентностей двох або більше цільових груп, то в структурі програми повинні враховуватися особливості потреб таких цільових груп;";
абзац чотирнадцятий викласти в такій редакції:
"напрям(и) підвищення кваліфікації, який (які) охоплює програма (для загальних програм підвищення кваліфікації - з урахуванням переліку пріоритетних напрямів (тем) для підвищення кваліфікації за загальними професійними (сертифікатними) та короткостроковими програмами на відповідний рік, затвердженого НАДС та оприлюдненого на його офіційному вебсайті та вебпорталі управління знаннями у сфері професійного навчання "Портал управління знаннями");";
підпункт 4 викласти в такій редакції:
"4) викладання та навчання (методи навчання, форми проведення навчальних занять: лекція, семінар, тренінг, практична робота, тематична дискусія, дебати, конференція, відеоконференція, вебінар, обговорення у форматі круглого столу, ділова гра, розв’язання ситуаційного завдання тощо). Конференція, відеоконференція, обговорення у форматі круглого столу не можуть бути зазначені єдиною формою навчальних занять у короткострокових програмах підвищення кваліфікації тривалістю до 0,5 кредита ЄКТС;";
2) у пункті 3:
абзац другий після слова "візити" доповнити словами "(у разі їх передбачення)";
абзац третій викласти в такій редакції:
"етапи навчання (сесії), назви модулів та/або тем, включених до програми (кожен модуль та/або тема повинні містити перелік методів навчання, форм проведення навчальних занять, які дозволяють розкрити зміст модуля та/або теми, набуті та/або удосконалені професійні компетентності, на підвищення рівня яких спрямована програма, а також перелік питань, які виносяться на самостійну роботу учасників професійного навчання відповідно до структури програми);";
3) пункт 4 викласти в такій редакції:
"4. Оцінювання результатів навчання за професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації здійснюється шляхом поточного та/або підсумкового контролю у формі та за періодичністю, визначеними програмою. У програмі визначаються вимоги до виконання завдань у межах окремого контрольного заходу та значення підсумкової оцінки результатів навчання, що дає право на отримання документа про підвищення кваліфікації.
Оцінювання результатів навчання за короткостроковою програмою підвищення кваліфікації здійснюється шляхом підсумкового контролю у формі, визначеній програмою. Оцінювання результатів навчання за короткостроковою програмою обсягом до 0,5 кредиту ЄКТС не здійснюється.
Поточний та/або підсумковий контроль може здійснюватися у формі тестування, розв’язання ситуаційного завдання (у письмовій або усній формі), написання есе за визначеною темою, розроблення та презентації проєкту (у письмовій або усній формі), написання звіту (або презентації) про результати групового чи індивідуального завдання, виступу на заході (семінарі) тощо.";
4) пункт 6 доповнити новим абзацом такого змісту:
"частка самостійної роботи учасників професійного навчання має становити не більше ніж 20 відсотків від загальної тривалості навчання за відповідною професійною (сертифікатною) програмою підвищення кваліфікації.".
Директор Генерального департаменту з питань професійного розвитку державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування | Л. Рикова |