МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
03.06.2013 № 1057/5 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
4 червня 2013 р.
за № 873/23405
Про внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських рад в електронному вигляді
( Назва із змінами, внесеними згідно з Наказу Міністерства юстиції № 506/5 від 15.02.2022 )( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2690/5 від 28.08.2019 № 506/5 від 15.02.2022 )( У тексті Наказу слова "(крім міст обласного значення)" виключено на підставі Наказу Міністерства юстиції № 506/5 від 15.02.2022 )
Відповідно до частини другої статті 12 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" та з метою забезпечення внесення відділами державної реєстрації актів цивільного стану до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських рад в електронному вигляді, НАКАЗУЮ:
1. Відомості актових записів про народження фізичної особи та її походження, шлюб, смерть, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських рад в електронному вигляді за допомогою Державного реєстру актів цивільного стану громадян (далі - Реєстр), передаються до відповідного відділу державної реєстрації актів цивільного стану в день їх складання телекомунікаційними каналами зв’язку загального користування із застосуванням криптографічного захисту інформації.
2. Ці відомості актових записів цивільного стану, складених виконавчими органами сільських, селищних, міських рад в електронному вигляді, вносяться до Реєстру відділом державної реєстрації актів цивільного стану протягом трьох робочих днів з дня надходження паперових носіїв актових записів.
3. Підключення виконавчих органів сільських, селищних, міських рад до Реєстру для складання актових записів цивільного стану в електронному вигляді здійснюється адміністратором Реєстру на підставі договору.
4. Питання організації, обслуговування та підтримки телекомунікаційних каналів зв’язку загального користування, отримання послуг кваліфікованого електронного підпису, сумісного з програмним забезпеченням Реєстру, для складання актових записів цивільного стану в електронному вигляді вирішується виконавчими органами сільських, селищних, міських рад.
Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства юстиції № 2690/5 від 28.08.2019 )
5. Департаменту взаємодії з органами влади (Мартиненко С.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 03 жовтня 1992 року № 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
6. Цей наказ набирає чинності одночасно з набранням чинності частиною другою статті 12 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану" в частині складання актових записів в електронному вигляді.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Голову Державної реєстраційної служби Ворону Д.М. та в.о. директора Департаменту взаємодії з органами влади Мартиненко С.В.
Міністр | О. Лавринович |
ПОГОДЖЕНО: Голова Державної реєстраційної служби України | Д. Ворона |