• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Змін до Правил організації і проведення наземних та льотних перевірок наземних засобів радіотехнічного забезпечення польотів, авіаційного електрозвязку та світлосигнального обладнання аеродромів цивільної авіації України

Міністерство транспорту та звязку України  | Наказ від 05.08.2009 № 832
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту та звязку України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 05.08.2009
  • Номер: 832
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство транспорту та звязку України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 05.08.2009
  • Номер: 832
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
05.08.2009 N 832
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 вересня 2009 р.
за N 823/16839
Про затвердження Змін до Правил організації і проведення наземних та льотних перевірок наземних засобів радіотехнічного забезпечення польотів, авіаційного електрозв'язку та світлосигнального обладнання аеродромів цивільної авіації України
Відповідно до статті 7 Повітряного кодексу України, пункту 4 Положення про Державну авіаційну адміністрацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.11.2006 N 1526, та з метою виконання завдань щодо державного нагляду за забезпеченням безпеки польотів цивільної авіації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Правил організації і проведення наземних та льотних перевірок наземних засобів радіотехнічного забезпечення польотів, авіаційного електрозв'язку та світлосигнального обладнання аеродромів цивільної авіації України, затверджених наказом Державної служби України з нагляду за забезпеченням безпеки авіації від 23.03.2005 N 210, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 07.04.2005 за N 374/10654 (зі змінами), що додаються.
2. Державній авіаційній адміністрації (Колісник А.А.):
2.1. Забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
2.2. Довести цей наказ до відома підприємств, організацій та установ цивільної авіації України, які здійснюють технічну експлуатацію наземних засобів радіотехнічного забезпечення і світлосигнального обладнання аеродромів цивільної авіації України.
3. Цей наказ набирає чинності через 10 днів після його державної реєстрації.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра - голову Державної авіаційної адміністрації Давидова О.М.
Перший заступник Міністра
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державного комітету
України з питань регуляторної
політики та підприємництва
В.Шевченко



О.Кужель
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
05.08.2009 N 832
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
2 вересня 2009 р.
за N 823/16839
ЗМІНИ
до Правил організації і проведення наземних та льотних перевірок наземних засобів радіотехнічного забезпечення польотів, авіаційного електрозв'язку та світлосигнального обладнання аеродромів цивільної авіації України ( z0374-05 )
1. У розділі 1:
1.1. Пункт 1.4 викласти в такій редакції:
"1.4. Нормативні посилання
Під час розроблення цих Правил використовувалися такі нормативно-правові акти: Повітряний кодекс України;
постанова Кабінету Міністрів України від 29 березня 2002 року N 401 "Про затвердження Положення про використання повітряного простору України" (зі змінами);
Правила польотів повітряних суден та обслуговування повітряного руху в класифікованому повітряному просторі України, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 16.04.2003 N 293, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 05.05.2003 за N 346/7667 (зі змінами);
Правила авіаційного електрозв'язку в цивільній авіації України, затверджені наказом Міністерства транспорту України від 23.09.2003 N 736, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 31.10.2003 за N 1001/8322 (зі змінами);
Правила технічної експлуатації наземних засобів радіотехнічного забезпечення в цивільній авіації України, затверджені наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 08.05.2007 N 381, зареєстровані в Міністерстві юстиції України 21.06.2007 за N 705/13972;
Додаток 10 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію "Авиационная электросвязь". Том I "Радионавигационные средства", ІКАО, 2006;
Додаток 10 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію "Авиационная электросвязь". Том IV "Системы наблюдения и предупреждения столкновений", ІКАО, 2007;
Додаток 14 до Конвенції про міжнародну цивільну авіацію "Аэродромы", Том I "Проектирование и эксплуатация аеродромов", ІКАО, 2004;
Doc. 8071 "Руководство по испытаниям радионавигационных средств". Тома I "Испытания наземных радионавигационных систем", ІКАО, 2000;
Doc. 8071 "Руководство по испытаниям радионавигационных средств". Тома III "Испытания обзорных радиолокационных систем", ІКАО, 1998".
1.2. Пункт 1.6 після скорочення "OLDI - протокол прямого автоматичного обміну даними з ОПР" доповнити новим скороченням такого змісту:
"WGS-84 - Всесвітня геодезична система".
2. У розділі 2:
2.1. Абзац третій підпункту 2.1.3.2 пункту 2.1.3 виключити.
У зв'язку з цим абзаци четвертий - восьмий уважати відповідно абзацами третім - сьомим.
2.2. Підпункт 2.1.3.4 пункту 2.1.3 після абзацу другого доповнити новим абзацом третім такого змісту:
"після проведення планового ремонту, доробок за бюлетенями та модернізації, які впливають на тактико-технічні характеристики наземного засобу РТЗ".
У зв'язку з цим абзаци третій - дев'ятий уважати відповідно абзацами четвертим - десятим.
2.3. Абзац восьмий підпункту 2.1.3.4 пункту 2.1.3 викласти в такій редакції:
"у разі зміни складу радіолокаційних та радіонавігаційних засобів, які є джерелами інформації АС КПР".
3. У розділі 3:
3.1. Пункт 1 примітки до таблиці 3.4 викласти в такій редакції:
"1. Льотна перевірка за пунктом 1 таблиці 3.4 проводиться за одним визначеним маршрутом".
3.2. Пункти 3.4.4, 3.4.5, 3.5.3, 3.5.4 доповнити новим абзацом такого змісту:
"У разі використання під час льотних перевірок обладнання автоматичного запису та відтворення радіолокаційної інформації калька не застосовується. Для оцінювання фактичної можливості контролю за польотом ПС у зоні (зонах) використовуються роздруківки, отримані за допомогою обладнання автоматичного запису та відтворення радіолокаційної інформації".
3.3. В абзаці другому пункту 3.4.6 слова "двох методик" замінити словами "трьох методик".
3.4. Абзац третій підпункту 3.4.6.2 пункту 3.4.6 викласти в такій редакції:
"Польоти ЛЛ виконуються в напрямку "ВІД" і "НА" ОРЛ-А на встановленій висоті та за наперед визначеним маршрутом, на якому є контрольні орієнтири".
3.5. Пункт 3.4.6 після підпункту 3.4.6.2 доповнити новим підпунктом 3.4.6.3 такого змісту:
"3.4.6.3. Методика з використанням ЛЛ, що обладнаний апаратурою СНС, та наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик
Перед льотною перевіркою екіпажу ЛЛ надаються/уточнюються значення координат у WGS-84 місця установлення ОРЛ-А.
Польоти ЛЛ для визначення точності вимірювання координат відносно місця установлення ОРЛ-А виконуються за визначеними маршрутами або/та по орбіті радіусом 20-40 км на висоті 2100-3000 м.
За командою диспетчера, який здійснює ОПР у цьому районі (зоні), бортовий відповідач вмикається у відповідний режим роботи ("УВД" або "RBS").
Бортове обладнання АСЛК вмикається для роботи в режимі вимірювання координат (азимута та дальності) з використанням наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик. Персонал РТЗ вмикає наземне обладнання АСЛК для запису даних на виході ОРЛ-А.
Після завершення льотної перевірки дані координат ЛЛ, виміряні бортовим обладнанням АСЛК, порівнюються з координатами ЛЛ, записаними на виході ОРЛ-А з використанням наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик. За результатами порівняння обчислюється максимальна середньоквадратична помилка (сигма) азимута та дальності".
У зв'язку з цим підпункт 3.4.6.3 уважати підпунктом 3.4.6.4.
3.6. Абзац другий пункту 3.5.3 після слів "спеціально виділеним" доповнити словами "або рейсовим".
3.7. У підпункті 3.5.5.3 пункту 3.5.3 цифри "3.4.6.3" замінити цифрами "3.6.4.4".
3.8. У таблицях 3.13, 4.10, 5.11, 7.14 скорочення "(ДЕЛЬТА)Д, км" та "(Сигма)Д, км" замінити відповідно скороченнями "(ДЕЛЬТА)Д, м" та "(Сигма)Д, м".
3.9. Пункт 5 акта льотної перевірки ОРЛ-А, наведеного в пункті 3.6.1, доповнити новим абзацом та таблицею 3.14 такого змісту:
"Результати визначення точнісних характеристик ОРЛ-А, виконані з використанням ЛЛ, що обладнаний апаратурою СНС, та наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик, наведені в таблиці 3.14.
Таблиця 3.14
----------------------------------------------------------------------------------------------
|Напрямок|Комплект| Висота | Виміряна середньо- | Виміряна середньо- | Середньо- |
|польоту,| (канал)|(ешелон)| квадратична помилка | квадратична помилка | квадратична |
|азимут, | |польоту | первинного каналу | вторинного каналу | помилка |
|маршрут | | ПС, | (Сигма) | (Сигма) | за ЕТД (Сигма) |
| | | Н, м |---------------------+---------------------+---------------------|
| | | |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |
| | | | м | град. | м | град. | м | град. |
|--------+--------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+----------|
| | | | | | | | | |
|--------+--------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+----------|
| | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------
".
4. У розділі 4:
4.1. Пункт 1 примітки до таблиці 4.4 пункту 4.3.1 викласти в такій редакції:
"1. Льотна перевірка за пунктом 1 таблиці 4.4 проводиться за одним визначеним маршрутом".
4.2. В абзаці другому пункту 4.4.3 слова "двох методик" замінити словами "трьох методик".
4.3. Абзац третій підпункту 4.4.3.2 пункту 4.4.3 викласти в такій редакції:
"Польоти ЛЛ виконуються в напрямку "ВІД" і "НА" ОРЛ-Т на встановленій висоті та за заздалегідь визначеним маршрутом, на якому є контрольні орієнтири".
4.4. Пункт 4.4.3 після підпункту 4.4.3.2 доповнити новим підпунктом 4.4.3.3 такого змісту:
"4.4.3.3. Методика з використанням ЛЛ, що обладнаний апаратурою СНС, та наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик
Перед льотною перевіркою екіпажу ЛЛ надаються/уточнюються значення координат у WGS-84 місця встановлення ОРЛ-Т.
Польоти ЛЛ для визначення точності вимірювання координат відносно місця встановлення ОРЛ-Т виконуються за визначеними маршрутами або/та по орбіті радіусом 20-40 км на висоті 2100-3000 м.
За командою диспетчера, який здійснює ОПР у цьому районі (зоні), бортовий відповідач вмикається у відповідний режим роботи ("УВД" або "RBS").
Бортове обладнання АСЛК вмикається для роботи в режимі вимірювання координат (азимута та дальності) з використанням наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик. Персонал РТЗ вмикає наземне обладнання АСЛК для запису даних на виході ОРЛ-Т.
Після завершення льотної перевірки дані координат ЛЛ, виміряні бортовим обладнанням АСЛК, порівнюються з координатами ЛЛ, записаними на виході ОРЛ-Т з використанням наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик. За результатами порівняння обчислюється максимальна середньоквадратична помилка (сигма) азимута та дальності".
У зв'язку з цим підпункт 4.4.3.3 уважати підпунктом 4.4.3.4.
4.5. У підпункті 4.5.2.3 пункту 4.5.2 цифри "4.4.3.3" замінити цифрами "4.4.3.4".
4.6. Пункт 2 акта льотної перевірки ОРЛ-Т, наведеного в пункті 4.6.1, доповнити новим абзацом і таблицею 4.11 такого змісту:
"Результати визначення точнісних характеристик ОРЛ-Т, виконані з використанням ЛЛ, що обладнаний апаратурою СНС, та наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик, наведені в таблиці 4.11.
Таблиця 4.11
----------------------------------------------------------------------------------------------
|Напрямок|Комплект| Висота | Виміряна середньо- | Виміряна середньо- | Середньо- |
|польоту,| (канал)|(ешелон)| квадратична помилка | квадратична помилка | квадратична |
|азимут, | |польоту | первинного каналу | вторинного каналу | помилка |
|маршрут | | ПС, | (Сигма) | (Сигма) | за ЕТД (Сигма) |
| | | Н, м |---------------------+---------------------+---------------------|
| | | |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |
| | | | м | град. | м | град. | м | град. |
|--------+--------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+----------|
| | | | | | | | | |
|--------+--------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+----------|
| | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------
".
5. У розділі 5:
5.1. В абзаці другому пункту 5.4.4 слова "двох наведених методик" замінити словами "трьох методик".
5.2. Абзац третій підпункту 5.4.4.2 пункту 5.4.4 викласти в такій редакції:
"Польоти ЛЛ виконуються в напрямку "ВІД" і "НА" ВОРЛ на встановленій висоті та за заздалегідь визначеним маршрутом, на якому є контрольні орієнтири".
5.3. Пункт 5.4.4 після підпункту 5.4.4.2 доповнити новим підпунктом 5.4.4.3 такого змісту:
"5.4.4.3. Методика з використанням ЛЛ, що обладнаний апаратурою СНС, та наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик
Перед льотною перевіркою екіпажу ЛЛ надаються/уточнюються значення координат у WGS-84 місця встановлення ВОРЛ.
Польоти ЛЛ для визначення точності вимірювання координат відносно місця встановлення ВОРЛ виконуються за визначеними маршрутами або/та по орбіті радіусом 20-40 км на висоті 2100-3000 м.
За командою диспетчера, який здійснює ОПР у цьому районі (зоні), бортовий відповідач вмикається у відповідний режим роботи ("УВД" або "RBS").
Бортове обладнання АСЛК вмикається для роботи в режимі вимірювання координат (азимута та дальності) з використанням наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик. Персонал РТЗ вмикає наземне обладнання АСЛК для запису даних на виході ВОРЛ.
Після завершення льотної перевірки дані координат ЛЛ, виміряні бортовим обладнанням АСЛК, порівнюються з координатами ЛЛ, записаними на виході ВОРЛ з використанням наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик. За результатами порівняння обчислюється максимальна середньоквадратична помилка (сигма) азимута та дальності".
У зв'язку з цим підпункт 5.4.4.3 уважати підпунктом 5.4.4.4.
5.4. Пункт 3 акта льотної перевірки ВОРЛ, наведеного в пункті 5.6.1, доповнити новим абзацом та таблицею 5.12 такого змісту:
"Результати визначення точнісних характеристик ВОРЛ, виконані з використанням ЛЛ, що обладнаний апаратурою СНС, та наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик, наведені в таблиці 5.12.
Таблиця 5.12
------------------------------------------------------------------------
|Напрямок|Комплект| Висота | Виміряна середньо- | Середньоквадратична |
|польоту,| (канал)|(ешелон)| квадратична помилка | помилка за ЕТД |
|азимут, | |польоту | (Сигма) | (Сигма) |
|маршрут | | ПС, |---------------------+---------------------|
| | | Н, м |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |
| | | | м | град. | м | град. |
|--------+--------+--------+----------+----------+----------+----------|
| | | | | | | |
|--------+--------+--------+----------+----------+----------+----------|
| | | | | | | |
------------------------------------------------------------------------
".
5.5. Пункт 1 приміток до акта льотної перевірки ВОРЛ, наведеного у пункті 5.6.1, викласти в такій редакції:
"1. При спеціальних льотних перевірках у таблиці 5.8 назву графи "Дальність дії за ЕТД, км" замінити на "Дальність дії у межах зони відповідальності органу ОПР, км"; виключити графу "Дмін, км" у режимах "УВД" і "RBS" та підпункт 1.1".
6. У розділі 7:
6.1. Пункт 1 примітки до таблиці 7.5 викласти в такій редакції:
"1. Льотна перевірка за пунктом 1 таблиці 7.5 проводиться за одним визначеним маршрутом".
6.2. В абзаці другому пункту 7.4.4 слова "двох наведених методик" замінити словами "трьох методик".
6.3. Абзац третій підпункту 7.4.4.2 пункту 7.4.4 викласти в такій редакції:
"Польоти ЛЛ виконуються в напрямку "ВІД" і "НА" ТРЛК на встановленій висоті та за заздалегідь визначеним маршрутом, на якому є контрольні орієнтири".
6.4. Пункт 7.4.4 після підпункту 7.4.4.2 доповнити новим підпунктом 7.4.4.3 такого змісту:
"7.4.4.3. Методика з використанням ЛЛ, що обладнаний апаратурою СНС, та наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик
Перед льотною перевіркою екіпажу ЛЛ надаються/уточнюються значення координат у WGS-84 місця встановлення ТРЛК.
Польоти ЛЛ для визначення точності вимірювання координат відносно місця встановлення ТРЛК виконуються за визначеними маршрутами або/та по орбіті радіусом 20-40 км на висоті 2100-3000 м.
За командою диспетчера, який здійснює ОПР у цьому районі (зоні), бортовий відповідач вмикається у відповідний режим роботи ("УВД" або "RBS").
Бортове обладнання АСЛК вмикається для роботи в режимі вимірювання координат (азимута та дальності) з використанням наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик. Персонал РТЗ вмикає наземне обладнання АСЛК для запису даних на виході ТРЛК.
Після завершення льотної перевірки дані координат ЛЛ, виміряні бортовим обладнанням АСЛК, порівнюються з координатами ЛЛ, записаними на виході ТРЛК з використанням наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик. За результатами порівняння обчислюється максимальна середньоквадратична помилка (сигма) азимута та дальності".
У зв'язку з цим підпункт 7.4.4.3 уважати підпунктом 7.4.4.4.
6.5. Пункт 4 акта льотної перевірки ТРЛК, наведеного в пункті 7.6.1, доповнити новим абзацом та таблицею 7.15 такого змісту:
"Результати визначення точнісних характеристик ТРЛК, виконані з використанням ЛЛ, що обладнаний апаратурою СНС, та наземного обладнання АСЛК для обчислення точнісних характеристик, наведені в таблиці 7.15.
Таблиця 7.15
----------------------------------------------------------------------------------------------
|Напрямок|Комплект| Висота | Виміряна середньо- | Виміряна середньо- | Середньо- |
|польоту,| (канал)|(ешелон)| квадратична помилка | квадратична помилка | квадратична |
|азимут, | |польоту | первинного каналу | вторинного каналу | помилка |
|маршрут | | ПС, | (Сигма) | (Сигма) | за ЕТД (Сигма) |
| | | Н, м |---------------------+---------------------+---------------------|
| | | |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |(Сигма)Д, |(Сигма)А, |
| | | | м | град. | м | град. | м | град. |
|--------+--------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+----------|
| | | | | | | | | |
|--------+--------+--------+----------+----------+----------+----------+----------+----------|
| | | | | | | | | |
----------------------------------------------------------------------------------------------
".
7. У розділі 8:
7.1. Пункт 5 таблиці 8.1 викласти в такій редакції:
"
------------------------------------------------------------------
|5. Напруженість поля | | | | |
|(Е ): | | | | |
| КРМ | | | | |
| на границях ЗД, мкВ/м, | 40 | 40 | 40 | |
| не менше; | | | | |
| |--------+--------+--------| |
| на глісаді в межах сектора| 90 | 100 | 100 | |
| на відстані 18,5 км | | | | |
| від КРМ, мкВ/м, не менше; | | | | |
| |--------+-----------------| |
| над порогом ЗПС, мкВ/м; | - |зростання Е | |
| | | КРМ | |
| | |до 200 | |
| |--------+-----------------| |
| від точки на висоті 15 м | - | - | 100 | |
| над порогом ЗПС до т. "Д" | | | | |
| і "Е", мкВ/м, не менше | | | | |
------------------------------------------------------------------
".
7.2. Таблицю 8.10 викласти в такій редакції:
"Таблиця 8.10
Курсовий радіомаяк
------------------------------------------------------------------
|Найменування параметрів | Кількість | Примітка |
| | заходжень | |
| |-----------------| |
| |РМС-I, II|РМС-III| |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|1. АХ КРМ | 1 | 1 | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|2. ЗД КРМ у | 2 | 2 |для одночастотних |
|горизонтальній площині | | |КРМ під кутами |
| | | |0 град.; +- 10 град. |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|3. Сигнал розпізнавання |разом з пунктом 2| |
|КРМ | | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|4. ЗД КРМ у вертикальній| 1 | 1 | |
|площині | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|5. ВП | 1 | 1 | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|6. L | 1 | 1 | |
| o | | | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|7. (Ксі) |разом з пунктом 6| |
| К | | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|8. М |разом з пунктом 6| |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|9. S | 4 | 4 | |
| К | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|10. L | 4 | 4 | |
| ав | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|11. (Дельта)S | 8 | 8 | |
| кав | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|12. S (відновлення | 2 | - |для двочастотних КРМ |
| К | | |не проводити |
|номінального режиму) | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|13. ЗД КРМ у | 2 | 2 | |
|горизонтальній площині | | | |
|при зменшенні потужності| | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|Разом на один комплект: | | | |
| двочастотний КРМ; | 24 | 24 | |
| одночастотний КРМ | 26 | - | |
------------------------------------------------------------------
".
7.3. Таблицю 8.11 викласти в такій редакції:
"Таблиця 8.11
Глісадний радіомаяк
------------------------------------------------------------------
|Найменування параметрів | Кількість | Примітка |
| | заходжень | |
| |-----------------| |
| |РМС-I, II|РМС-III| |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|1. КХ ГРМ | 1 | 1 | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|2. ЗД ГРМ у | 1 | 1 | |
|горизонтальній площині | | | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|3. ЗД ГРМ у |разом з пунктом 1| |
|вертикальній площині | | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|4. (Тета) | 2 | 2 | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|5. (Ксі) |разом з пунктом 3| |
| г | | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|6. Н |разом з пунктом 3| |
| от | | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|7. М |разом з пунктом 3| |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|8. S | 4 | 4 | |
| г | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|9. (Тета) | 4 | 4 | |
| ав | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|10. (Дельта)S | 8 | 8 | |
| ав | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|11. S (відновлення | 2 | - |для двочастотних ГРМ |
| г | | |не проводити |
|номінального режиму) | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|12. ЗД ГРМ у | 1 | 1 | |
|горизонтальній площині | | | |
|при зменшенні | | | |
|потужності | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|13. Фазування | 1 | 1 | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|Разом на один комплект: | | | |
| двочастотний ГРМ; | 22 | 22 | |
| одночастотний ГРМ | 24 | - | |
------------------------------------------------------------------
".
7.4. Таблицю 8.13 викласти в такій редакції:
"Таблиця 8.13
Курсовий радіомаяк
------------------------------------------------------------------
|Найменування параметрів | Кількість | Примітка |
| | заходжень | |
| |-----------------| |
| |РМС-I, II|РМС-III| |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|1. АХ КРМ | 1 | 1 | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|2. ЗД КРМ у | 2 | 2 |для одночастотних |
|горизонтальній площині | | |КРМ під кутами |
| | | |0 град.; +- 10 град. |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|3. Lо | 1 | 1 | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|4. (Ксі) |разом з пунктом 3| |
| К | | |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|5. М |разом з пунктом 3| |
|------------------------+-----------------+---------------------|
|6. S | 2 | 2 | |
| К | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|7. L | 2 | 2 | |
| ав | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|8. (Дельта)S | 4 | 4 | |
| кав | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|9. S (відновлення | 2 | - | |
| К | | | |
|номінального режиму) | | | |
|------------------------+---------+-------+---------------------|
|Разом на один комплект: | | | |
| двочастотний КРМ; | 12 | 12 | |
| одночастотний КРМ | 14 | - | |
------------------------------------------------------------------
".
7.5. Пункт 2 таблиці 8.14 викласти в такій редакції:
"
------------------------------------------------------------------
|2. ЗД ГРМ у горизонтальній | 1 | 1 | |
|площині ГРМ | | | |
------------------------------------------------------------------
".
7.6. Абзац другий пункту 8.4.1 виключити.
У зв'язку з цим абзаци третій, четвертий уважати відповідно абзацами другим, третім.
7.7. Пункт 8.4.2 викласти в такій редакції:
"8.4.2. Визначення ЗД КРМ у горизонтальній площині та напруженості поля в ЗД КРМ
Польоти виконуються по орбіті на висоті 300-600 м, але не нижче безпечної висоти польоту:
на відстані 46,3 км від АФП КРМ до кутів +-10 град. від посадкового курсу КРМ;
на відстані 31,5 км від АФП КРМ до кутів +-35 град. від посадкового курсу для двочастотних КРМ і до кутів +-10 град. від посадкового курсу для одночастотних КРМ;
на відстані 18,5 км від АФП КРМ до кутів +-35 град. від посадкового курсу для двочастотних КРМ і до кутів +-10 град. від посадкового курсу для одночастотних КРМ.
Якщо повітряний простір у районі аеродрому обмежено для польотів, то вимірювання напруженості поля КРМ (дальності дії) проводиться з обмеженнями по зоні дії, про що робиться запис в акті льотної перевірки РМС.
У процесі заходження повинні бути виміряні поточні значення напруженості та дальності від АФП КРМ, за якими проводиться оцінювання ЗД КРМ у горизонтальній площині відповідно до ЕТД АСЛК".
7.8. Пункт 8.4.3 викласти в такій редакції:
"8.4.3. Визначення ЗД КРМ у вертикальній площині
Польоти виконуються на висоті кола по орбіті та на відстані, що відповідає прольоту точок кутів 7 град. у вертикальній площині з вершиною в АФП КРМ, до кутів +-35 град. від посадкового курсу КРМ у горизонтальній площині.
Якщо повітряний простір у районі аеродрому обмежено для польотів, то вимірювання напруженості поля КРМ проводиться з обмеженнями по зоні дії, про що робиться запис в акті льотної перевірки РМС.
У процесі заходження визначаються значення напруженості поля КРМ, після чого проводиться оцінювання ЗД КРМ у вертикальній площині відповідно до ЕТД АСЛК".
7.9. Пункт 8.4.4 викласти в такій редакції:
"8.4.4. Вимірювання положення середньої ЛК, амплітуди скривлення ЛК, модуляції несучої частоти і сигналу розпізнання КРМ
Польоти виконуються з відстані 10-12 км від торця ЗПС за схемою заходження на посадку, установленою для даного напрямку посадки, зі зниженням по глісаді:
до висоти 30 м для РМС I категорії з наступним відходом на друге коло;
до висоти 15 м для РМС II категорії з наступним відходом на друге коло;
з посадкою на ЗПС і пробігом для РМС III категорії або прольотом над ЗПС на висоті 4 м.
На посадковому курсі точність витримування ЛЛ за командним пілотажним приладом - магнітним (КППМ):
курсова планка - у центрі кружка;
глісадна планка - у межах кружка.
Ділянки вимірювання положення середньої ЛК:
РМС-I - від точки "А" до точки "С";
РМС-II - від точки "В" до точки "Т" (поріг ЗПС);
РМС-III - від точки "C" до точки "Д".
Ділянки вимірювання амплітуди скривлень:
Вимірювання для РМС-I, РМС-II, РМС-III починають на передпосадковій прямій.
Вимірювання припиняють:
для РМС-I - у точці "С";
для РМС-II - у точці "Т" (поріг ЗПС);
для РМС-III - у точці "Е".
У процесі заходження повинні бути виміряні глибина модуляції несучої частоти, поточні значення РГМ, кути відхилення ЛЛ від осьової лінії ЗПС і дальності, за якими обчислюється зсув середньої ЛК і амплітуда скривлень ЛК відповідно до ЕТД АСЛК.
Примітка. Якщо тип АСЛК не дозволяє вимірювати глибину модуляції несучої частоти, то в таблиці акта льотної перевірки РМС записується значення глибини модуляції (М, %), яке виміряне під час наземного контролю".
7.10. Пункт 8.4.5 викласти в такій редакції:
"8.4.5. Вимірювання чутливості до зсуву від ЛК
Польоти виконуються з відстані 10-12 км від торця ЗПС за схемою заходження на посадку, установленою для даного напрямку посадки, зі зниженням по глісаді до висоти 60 м, з курсами, що відрізняються на +-1,5 град. від посадкового (по границі напівсектора КРМ) з наступним відходом на друге коло.
На посадковому курсі точність витримування ЛЛ за КППМ:
курсова планка - у центрі кружка;
глісадна планка - у межах кружка.
Ділянка вимірювання величини правої і лівої частини напівсектора КРМ для РМС-I, РМС-II, РМС-III - від точки "А" до точки "В".
У процесі заходження повинні бути виміряні поточні значення РГМ і кути відхилення ЛЛ від осьової лінії ЗПС і дальності, за якими обчислюється значення лівої та правої частини напівсектора КРМ. За даними лівої та правої частини напівсектора обчислюється чутливість до зсуву від ЛК відповідно до ЕТД АСЛК".
7.11. У пунктах 8.4.6, 8.4.7, 8.4.14, 8.4.15, 8.4.17, 8.4.20 слова та цифри "Схема пілотування наведена на рис. 8.5" виключити.
7.12. В абзаці шостому пункту 8.4.6 знаки та цифри "+-30 град." замінити знаками та цифрами "+-20 град.".
7.13. У пункті 8.4.8 слова та цифри "Схема пілотування наведена на рис. 8.6" виключити.
7.14. Пункт 8.4.9 викласти у такій редакції:
"8.4.9. Перевірка спрацьовування САК КРМ при зміні потужності випромінювання
На КРМ зменшується потужність випромінювання до 80 відсотків для двочастотних і до 50 відсотків для одночастотних маяків.
Проводиться вимірювання ЗД КРМ у горизонтальній площині відповідно до методики, викладеної в пункті 8.4.2.
Проводиться вимірювання амплітуди скривлень лінії курсу відповідно до методики, викладеної в пункті 8.4.4.
На КРМ відновлюється номінальна потужність випромінювання".
7.15. Пункт 8.4.10 викласти в такій редакції:
"8.4.10. Оцінювання КХ ГРМ
Польоти виконуються з постійною швидкістю на висоті 300 м, але не нижче безпечної висоти польоту, з посадковим курсом з відстані 25 км від АФП ГРМ до торця ЗПС.
Якщо повітряний простір у районі аеродрому обмежено для польотів, то оцінювання КХ ГРМ проводиться з обмеженнями по зоні дії, про що робиться запис в акті льотної перевірки РМС.
У процесі заходження повинні бути виміряні поточні значення РГМ і кути відхилення ЛЛ по каналу глісади, за якими проводиться оцінювання КХ ГРМ, відповідно до ЕТД АСЛК".
7.16. У пункті 8.4.11 слова та цифри "Схема пілотування наведена на рис. 8.7" виключити.
7.17. Пункт 8.4.12 викласти в такій редакції:
"8.4.12. Визначення ЗД ГРМ у горизонтальній площині та напруженості поля в ЗД ГРМ
Польоти виконуються по орбіті на висоті 300 м, але не нижче безпечної висоти польоту, на відстані 18,5 км від АФП ГРМ до кутів +-8 град. від посадкового курсу КРМ. При суміщенні з визначенням ЗД КРМ у горизонтальній площині на відстані 18,5 км від АФП КРМ польоти продовжуються до кутів +-35 град. для двочастотного КРМ і до кутів +-10 град. для одночастотного КРМ.
Якщо повітряний простір у районі аеродрому обмежено для польотів, то вимірювання напруженості поля ГРМ (дальності дії) проводиться з обмеженнями по зоні дії, про що робиться запис в акті льотної перевірки РМС.
У процесі заходження повинні бути виміряні поточні значення напруженості поля ГРМ і дальності від АФП ГРМ, за якими проводиться оцінювання ЗД ГРМ у горизонтальній площині відповідно до ЕТД АСЛК".
7.18. Пункт 8.4.13 викласти в такій редакції:
"8.4.13. Визначення ЗД ГРМ у вертикальній площині
Польоти виконуються з постійною швидкістю на висоті 300 м, але не нижче безпечної висоти польоту, з посадковим курсом з відстані 25 км від АФП ГРМ до відстані, що відповідає прольоту точки перетинання кута 1,75(Тета).
Якщо повітряний простір у районі аеродрому обмежено для польотів, то вимірювання напруженості поля ГРМ (дальності дії) проводиться з обмеженнями по зоні дії, про що робиться запис в акті льотної перевірки РМС.
У процесі заходження повинні бути виміряні значення напруженості від кута 0,45(Тета) до кута 1,75(Тета), за якими проводиться оцінювання КХ ГРМ відповідно до ЕТД АСЛК".
7.19. Пункт 8.4.16 викласти в такій редакції:
"8.4.16. Вимірювання чутливості до зсуву від ЛГ
Польоти виконуються з відстані 10-12 км від торця ЗПС за схемою заходження на посадку, установленою для даного напрямку посадки, зі зниженням по глісаді до висоти 60 м під кутами +-0,5 град. до кута глісади (по границі напівсектора ГРМ) з наступним відходом на друге коло.
На посадковому курсі точність витримування ЛЛ за КППМ:
курсова планка - у межах кружка;
глісадна планка - у центрі кружка.
Ділянка вимірювання величини верхньої та нижньої частини напівсектора ГРМ:
РМС-I, РМС-II, РМС-III - від точки "А" до точки "В".
У процесі заходження повинні бути виміряні поточні значення РГМ, кутові відхилення траєкторії на глісаді та дальності, за якими обчислюються значення верхньої і нижньої частини напівсектора відповідно до ЕТД АСЛК. За значеннями верхньої та нижньої частин напівсектора обчислюється чутливість до зсуву від ЛГ".
7.20. У пункті 8.4.18 слова та цифри "Схема пілотування наведена на рис. 8.10" виключити.
7.21. Пункт 8.4.19 викласти в такій редакції:
"8.4.19. Перевірка спрацьовування САК ГРМ при зміні потужності випромінювання