МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 372/370 від 29.07.2002 | Зареєстровано в Міністерстві м. Київ юстиції України 15 серпня 2002 р. за N 666/6954 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства соціальної політики N 1287/926 від 04.11.2016 )
Про внесення змін до Порядку надання державними податковими інспекціями відомостей про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, та наказу від 13.04.2000 N 82/171, що його затверджує
З метою забезпечення цільового використання бюджетних асигнувань та на виконання постанов Кабінету Міністрів України від 26.07.96 N 839 "Про додаткові заходи щодо соціального захисту населення в умовах реформування системи платежів за житлово - комунальні послуги" (із змінами), від 07.02.2001 N 110 "Деякі питання реалізації Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім'ям", від 16.03.2002 N 343 "Про внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України"
НАКАЗУЄМО:
1. Унести зміни до Порядку надання державними податковими інспекціями відомостей про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, затвердженого наказом Міністерства праці та соціальної політики України і Державної податкової адміністрації України від 13.04.2000 N 82/171 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.05.2000 за N 271/4492 (далі - Порядок), та до зазначеного наказу, що додаються.
2. Міністерству праці та соціального захисту Автономної Республіки Крим, головним управлінням праці та соціального захисту населення обласних, Київської і Севастопольської міських державних адміністрацій забезпечити:
подання запитів державним податковим органам про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, згідно з Порядком;
конфіденційність у використанні одержаних від державних податкових органів зазначених відомостей.
3. Державним податковим адміністраціям в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві і Севастополі забезпечити надання на запит управлінь праці та соціального захисту населення (відділів субсидій) відомостей про доходи фізичних осіб відповідно до Порядку.
4. Міністерству праці та соціальної політики і Державній податковій адміністрації у місячний термін після державної реєстрації цього наказу привести функціонуюче програмне забезпечення у відповідність до Порядку.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Міністерства праці та соціальної політики В.М.Матвійчука та заступника Голови Державної податкової адміністрації В.М.Росоловського.
Міністр праці та соціальної політики України В. о. Голови Державної податкової адміністрації України | І.Сахань Ф.Ярошенко |
Додаток
до наказу Міністерства праці
та соціальної політики
України і
Державної податкової
адміністрації України
від 29.07.2002 N 372/370
Зміни
до Порядку надання державними податковими інспекціями відомостей про доходи фізичних осіб, які звернулися за призначенням соціальної допомоги, і наказу від 13.04.2000 N 82/171 ( z0271-00 )
1. У наказі слова "від 22 лютого 1999 р. N 238 "Про затвердження адресної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям" з подальшими змінами і доповненнями" вилучити.
2. У підпункті 1.7.2:
2.1. Після шостого абзацу "номер справи фізичної особи" додати новий абзац "номер звернення".
2.2. У тринадцятому абзаці слова "ознака особи (0 - юридична, 1 - фізична)" замінити текстом такого змісту:
"ознака особи (0 - юридична особа, 1 - фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, 2 - пенсіонер, 3 - студент, 4 - отримувач допомоги, 5 - отримувач аліментів, 6 - служба зайнятості, 7 - інші)".
3. Пункт 2.3 викласти в такій редакції:
"2.3. Реквізити відповіді на запит, що заповнюються:
дата подання запиту (число, місяць, рік);
дата відповіді на запит (число, місяць, рік);
назва податкової інспекції;
код за ЄДРПОУ управління соціального захисту населення (відділу субсидій), який подав запит;
місцезнаходження управління соціального захисту населення (відділу субсидій) (АР Крим, область, район, район у місті);
номер справи фізичної особи;
номер звернення;
початок періоду, за який надаються дані про дохід:
- порядковий номер місяця (або номер першого місяця у кварталі, який включає місяць початку періоду, за який надаються дані про дохід);
- рік;
завершення періоду, за який надаються дані про дохід:
- порядковий номер місяця (або номер першого місяця у кварталі, у який надаються дані про дохід);
- рік;
ідентифікаційний номер фізичної особи;
ознака особи (роботодавця) (0 - юридична особа, 1 - фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, 2 - пенсіонер, 3 - студент, 4 - одержувач допомоги, 5 - одержувач аліментів, 6 - служба зайнятості, 7 - інші);
код за ЄДРПОУ та назва юридичної особи або ідентифікаційний номер фізичної особи-підприємця, яка надала відомості про доходи фізичних осіб та адміністративно-територіальні відомості місця звітування зазначених осіб (при незбігу періодів за знайденим кодом ЄДРПОУ запис формувати з ознакою "згідно із запитом");
код за ЄДРПОУ та назва органу державної податкової служби, де зареєстровано юридичну особу або фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності;
код ознаки доходу;
сума доходу згідно з запитом (грн);
сума доходу за даними Державного реєстру (грн) на підставі інформації за ф. N 8ДР;
ознака 1:
1 - відомості за даними ф. N 8ДР, які потребують уточнення у джерела виплати;
2 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує фіксований податок;
3 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує єдиний податок (спрощена система);
4 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує авансові платежі;
5 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності не платить податки;
6 - платник - суб'єкт іншої діяльності;
ознака 2 ( 0 - згідно з запитом, 1- додатково до запиту, 2 - невідповідність номера і П.І.Б., 3 - номер закритий, 5 - розбіжності у П.І.Б., 8 - відсутність відомостей у базі ДПА, 9 - номер недійсний (неіснуючий))".
4. У додатку 4:
4.1. У таблиці 1:
4.1.1. Після рядка "N_SPR - C (6) - номер справи" додати рядок такого змісту: "N_ZVER - N(3) - номер звернення".
4.1.2. У рядку "TYP" значення реквізиту викласти в такій редакції:
"ознака особи ( 0 - юридична особа, 1 - фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, 2 - пенсіонер, 3 - студент, 4 - отримувач допомоги, 5 - отримувач аліментів, 6 - служба зайнятості, 7 - інші)".
4.2. У таблиці 2:
4.2.1. Замість рядка "D_FORM - D - дата відповіді на запит" написати рядки такого змісту:
"D_FORM - D - дата подання запиту";
"D_VID - D - дата відповіді на запит".
4.2.2. Після рядка "N_SPR - C(6) - номер справи" додати рядок "N_ZVER - N(3) - номер звернення".
4.2.3. У рядку "TYP" значення реквізиту викласти в такій редакції:
"ознака особи (0 - юридична особа, 1 - фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, 2 - пенсіонер, 3 - студент, 4 - отримувач допомоги, 5 - отримувач аліментів, 6 - служба зайнятості, 7 - інші)".
4.2.4. Після рядка "NAME - C(60) - назва підприємства" додати рядок такого змісту:
"K_DPI - C(30) - код та назва органу державної податкової служби, де зареєстровано юридичну особу або фізичну особу - суб'єкта підприємницької діяльності (роботодавця)".
4.2.5. У рядку "NAME - C(60) - назва підприємства" слова "назва підприємства" замінити словами "назва юридичної особи".
4.2.6. У рядку "S_DOX_D - N(12,2) - сума доходу в грн згідно з даними ДРФО" додати текст "на підставі інформації за ф. N 8ДР".
4.2.7. У передостанньому рядку значення реквізиту викласти в новій редакції:
"ознака 1 (1 - відомості за ф. N 8ДР, які потребують уточнення джерел виплати, 2 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує фіксований податок, 3 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує єдиний податок (спрощена система), 4 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності сплачує авансові платежі, 5 - платник - суб'єкт підприємницької діяльності не платить податки, 6 - платник - суб'єкт іншої діяльності)".
4.2.8. В останньому рядку значення реквізиту викласти в новій редакції:
"ознака 2 (0 - згідно з запитом, 1 - додатково до запиту, 2 - невідповідність номера П.І.Б., 3 - номер закритий, 5 - розбіжності у П.І.Б., 8 - відсутні відомості в базі ДПА, 9 - недійсний (неіснуючий) номер)".
4.3. У таблиці 4 додати рядки такого змісту:
"09 - суми, унесені на рахунки учасників пенсійного фонду банківського управління";
"10 - суми, унесені на рахунки учасників дитячого фонду банківського управління";
"11 - виплати уповноваженим комерційним банком на користь учасників фонду банківського управління";
"12 - виплати уповноваженим комерційним банком коштів, знятих фізичною особою з рахунку учасника фонду банківського управління з порушенням умов договору довірчого управління (не за цільовим призначенням)".