МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
26.04.2006 N 395 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 червня 2006 р.
за N 652/12526
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 913 від 22.07.2008 ) ( Наказ втратив чинність, крім пункту 7 Тарифів, на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 533 від 13.05.2008 )
Про встановлення Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства транспорту та зв'язку N 1222 від 29.12.2006 N 58 від 27.01.2007 N 725 від 20.08.2007 N 977 від 29.10.2007 )
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96 N 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)"
НАКАЗУЮ:
1. Встановити Тарифи на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні, що додаються.
2. Цей наказ набирає чинності в установленому порядку.
3. Державній адміністрації залізничного транспорту України /Гладкіх В.І./:
3.1. Подати наказ для державної реєстрації до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3.2. Забезпечити правильне застосування цих Тарифів і поінформувати про це населення на вокзалах та пунктах продажу проїзних документів.
4. З набранням чинності цього наказу визнати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства транспорту та зв'язку України від 24 березня 2005 року N 95 "Про затвердження Тарифів на перевезення пасажирів, багажу та вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньодержавному сполученні", зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 квітня 2005 року за N 380/10660.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Щербину М.М.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
26.04.2006 N 395
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 червня 2006 р.
за N 652/12526
ТАРИФИ
на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
1. Тарифи на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні (таблиці 1, 2 і 3) застосовуються на всіх лініях залізниць широкої і вузької колії загальної мережі Укрзалізниці, включених у постійну експлуатацію.
2. Ці Тарифи застосовуються для обчислення вартості проїзду пасажирів і перевезення багажу і вантажобагажу в поїздах (вагонах) внутрішнього далекого (прямого) і місцевого сполучення формування залізниць України.
3. До вартості проїзду пасажирів у пасажирських поїздах (таблиця 1), перевезення багажу (таблиця 2), перевезення вантажобагажу в орендованих багажних вагонах та перевезення пасажирських вагонів у порожньому стані (пункт 8 Тарифів) застосовується індексація у таких розмірах:
з 1 березня до 30 квітня 2007 року - 1,05;
з 1 травня до 30 червня 2007 року - 1,10;
з 1 липня до 31 серпня 2007 року - 1,15;
( Індексацію вартості проїзду, передбачену абзацом п'ятим пункту 3 зупинено згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 725 від 20.08.2007 )
з 1 вересня до 31 жовтня 2007 року - 1,20;
( Абзац шостий пункту 3 виключено на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 977 від 29.10.2007 )
з 1 січня 2008 року - 1,25.
( Пункт 3 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 977 від 29.10.2007 )
( Пункт 3 в редакції Наказів Міністерства транспорту та зв'язку N 1222 від 29.12.2006, N 58 від 27.01.2007 )
4. Вартість перевезення вантажобагажу встановлюється із коефіцієнтом індексації 2 до визначеної вартості перевезення багажу із урахуванням коефіцієнтів, зазначених у пункті 3 цих Тарифів.
5. Тарифи на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні визначені без урахування податку на додану вартість та страхового збору.
6. Ці Тарифи є граничними. Міністерство транспорту та зв'язку України може встановлювати знижки з вартості квитка та плацкарти на окремі поїзди, напрямки, дні тижня та періоди року.
7. Вартість квитка у фірмовому поїзді (підвищеного комфорту) встановлюється на рівні вартості квитка у звичайному поїзді.
Вартість плацкарти у фірмовому поїзді (підвищеного комфорту) визначається за формулою К х ВК + (1 + К) х ВП,
де: ВК - вартість квитка у звичайному поїзді відповідної категорії вагона;
ВП - вартість плацкарти у звичайному поїзді відповідної категорії вагона;
К - коефіцієнт, який може мати значення від 0,1 до 1,0, установлюється атестаційною комісією згідно з чинним положенням про фірмовий поїзд (підвищеного комфорту) у залежності від рівня комфорту та послуг, що надаються.
Аналогічно здійснюється розрахунок вартості проїзду в електро- та дизель-поїздах підвищеного комфорту.
8. Вартість перевезення вантажобагажу в орендованих багажних вагонах установлюється в розмірі 2,25 грн за 1 вагоно-кілометр незалежно від завантаження вагона, вартість за перевезення пасажирських вагонів у порожньому стані - 1,50 грн за 1 вагоно-кілометр.
9. Вартість проїзду пасажирів у вагонах 1-го, 2-го та 3-го класів швидкісного поїзда визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в купейному, плацкартному та загальному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,6 .
10. Вартість проїзду пасажирів в плацкартному, купейному та в м'якому вагонах із двомісними купе (Л) швидкісного поїзда визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в плацкартному та купейному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,8, а в м'якому вагоні із двомісними купе (Л) - на коефіцієнт 1,3.
11. Вартість проїзду пасажирів в одномісному купе "бізнес-клас" визначається шляхом множення вартості проїзду в м'якому вагоні із двомісними купе (Л) на коефіцієнт 1,5 відповідного типу поїзда - пасажирського чи швидкого.
12. Вартість проїзду пасажирів у спеціально обладнаному купе - "сімейному" визначається шляхом множення вартості проїзду в м'якому вагоні із двомісними купе (Л) на коефіцієнт 3,0 відповідного типу поїзда - пасажирського чи швидкого.
13. Вартість проїзду пасажирів у вагонах 1-го, 2-го та 3-го класів прискорених поїздів визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в купейному, плацкартному та загальному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,2.
14. Вартість проїзду пасажирів у плацкартному, купейному та в м'якому вагонах із двомісними купе (Л) прискореного поїзда визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в плацкартному та купейному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,4, а в м'якому вагоні із двомісними купе (Л) - на коефіцієнт 1,2.
15. Вартість перевезення автомобілів у спеціальному вагоні-автомобілевозі визначається шляхом множення вартості перевезення вантажобагажу на коефіцієнт 0,4.
Директор департаменту фінансового регулювання та соціально-економічної політики | А.І.Демчук |
Таблиця 1
до пункту 1 Тарифів
на перевезення пасажирів,
багажу та вантажобагажу
залізничним транспортом
у внутрішньому сполученні
ВАРТІСТЬ
проїзду пасажирів у пасажирських поїздах у внутрішньому сполученні (у гривнях )
Директор департаменту фінансового регулювання та соціально-економічної політики | А.І.Демчук |
Таблиця 2
до пункту 1 Тарифів
на перевезення пасажирів,
багажу та вантажобагажу
залізничним транспортом
у внутрішньому сполученні
ВАРТІСТЬ
перевезення багажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні (у гривнях)
Директор департаменту фінансового регулювання та соціально-економічної політики | А.І.Демчук |
Таблиця 3
до пункту 1 Тарифів
на перевезення пасажирів,
багажу та вантажобагажу
залізничним транспортом
у внутрішньому сполученні
ПЛАТА
за оголошену цінність багажу та вантажобагажу при перевезенні залізничним транспортом у внутрішньому сполученні (у гривнях)
Директор департаменту фінансового регулювання та соціально-економічної політики | А.І.Демчук |