МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
13.05.2008 N 533 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 травня 2008 р.
за N 430/15121
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 913 від 22.07.2008 )
Про затвердження Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 25.12.96 N 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Тарифи на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні, що додаються.
2. Цей наказ набирає чинності з 01.06.2008, крім пункту 6 Тарифів, затверджених цим наказом, який набирає чинності з 01.09.2008.
3. Державній адміністрації залізничного транспорту України (Мельничук В.О.):
3.1. Подати наказ для державної реєстрації до Міністерства юстиції України в установленому порядку.
3.2. Забезпечити правильне застосування цього наказу і поінформувати про це населення на вокзалах та пунктах продажу проїзних документів.
4. Визнати такими, що втратили чинність, накази Міністерства транспорту та зв'язку України, перелік яких наведено у додатку.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Бадагова В.Ф.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
13.05.2008 N 533
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
19 травня 2008 р.
за N 430/15121
ТАРИФИ
на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні
1. Тарифи на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні (таблиці 1, 2 і 3) застосовуються на всіх лініях залізниць широкої і вузької колії загальної мережі Укрзалізниці, включених у постійну експлуатацію.
2. Ці Тарифи застосовуються для обчислення вартості проїзду пасажирів і перевезення багажу і вантажобагажу в поїздах (вагонах) внутрішнього далекого (прямого) і місцевого сполучення формування залізниць України.
3. Вартість перевезення вантажобагажу встановлюється з коефіцієнтом індексації 2 до визначеної вартості перевезення багажу.
4. Тарифи на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні визначені без урахування податку на додану вартість та страхового збору.
5. Ці Тарифи є граничними. Міністерство транспорту та зв'язку України може встановлювати знижки з вартості квитка та плацкарти на окремі поїзди, напрямки, дні тижня та періоди року.
6. Вартість квитка у фірмовому поїзді (підвищеного комфорту) встановлюється на рівні вартості квитка у звичайному поїзді.
Вартість плацкарти у фірмовому поїзді визначається шляхом перемноження вартості плацкарти у звичайному поїзді відповідної категорії вагона на коефіцієнт фірмовості для поїзда та заокруглюється. Коефіцієнт фірмовості може мати значення для пасажирських поїздів (вагонів) I класу та II класу від 1,50 до 5,00.
Фірмовість, клас поїзда (вагона) та коефіцієнт фірмовості установлюються залежно від рівня комфорту та послуг, що надаються.
Аналогічно здійснюється розрахунок вартості проїзду в електро- та дизель-поїздах підвищеного комфорту.
7. Вартість перевезення вантажобагажу в орендованих багажних вагонах установлюється в розмірі 2,81 грн за 1 вагоно-кілометр незалежно від завантаження вагона, вартість за перевезення пасажирських вагонів у порожньому стані - 1,88 грн за 1 вагоно-кілометр.
8. Вартість проїзду пасажирів у вагонах 1-го, 2-го та 3-го класів швидкісного поїзда визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в купейному, плацкартному та загальному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,6.
9. Вартість проїзду пасажирів в плацкартному, купейному та в м'якому вагонах із двомісними купе (Л) швидкісного поїзда визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в плацкартному та купейному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,8, а в м'якому вагоні із двомісними купе (Л) - на коефіцієнт 1,3.
10. Вартість проїзду пасажирів в одномісному купе "бізнес-клас" визначається шляхом множення вартості проїзду в м'якому вагоні із двомісними купе (Л) на коефіцієнт 1,5 відповідного типу поїзда - пасажирського чи швидкого.
11. Вартість проїзду пасажирів у спеціально обладнаному купе - "сімейному" визначається шляхом множення вартості проїзду в м'якому вагоні із двомісними купе (Л) на коефіцієнт 3,0 відповідного типу поїзда - пасажирського чи швидкого.
12. Вартість проїзду пасажирів у вагонах 1-го, 2-го та 3-го класів прискорених поїздів визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в купейному, плацкартному та загальному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,2.
13. Вартість проїзду пасажирів у плацкартному, купейному та м'якому вагонах із двомісними купе (Л) прискореного поїзда визначається шляхом множення вартості проїзду відповідно в плацкартному та купейному вагонах швидкого поїзда на коефіцієнт 1,4, а в м'якому вагоні із двомісними купе (Л) - на коефіцієнт 1,2.
14. Вартість перевезення автомобілів у спеціальному вагоні-автомобілевозі визначається шляхом множення вартості перевезення вантажобагажу на коефіцієнт 0,4.
Директор департаменту фінансового регулювання та соціально-економічної політики | А.І.Демчук |
Таблиця 1
до Тарифів на перевезення
пасажирів, багажу
та вантажобагажу залізничним
транспортом у внутрішньому
сполученні
Вартість проїзду пасажирів у пасажирських поїздах у внутрішньому сполученні (у гривнях )
Директор департаменту фінансового регулювання та соціально-економічної політики | А.І.Демчук |
Таблиця 2
до Тарифів на перевезення
пасажирів, багажу
та вантажобагажу залізничним
транспортом у внутрішньому
сполученні
Вартість перевезення багажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні (у гривнях)
Директор департаменту фінансового регулювання та соціально-економічної політики | А.І.Демчук |
Таблиця 3
до Тарифів на перевезення
пасажирів, багажу
та вантажобагажу залізничним
транспортом у внутрішньому
сполученні
Плата за оголошену цінність багажу та вантажобагажу при перевезенні залізничним транспортом у внутрішньому сполученні (у гривнях)
Директор департаменту фінансового регулювання та соціально-економічної політики | А.І.Демчук |
Додаток
до наказу Міністерства
транспорту та зв'язку
України
13.05.2008 N 533
ПЕРЕЛІК
наказів Міністерства транспорту та зв'язку України, що втратили чинність
1. Наказ Міністерства транспорту та зв'язку України від 26 квітня 2006 року N 395 "Про встановлення Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 1 червня 2006 року за N 652/12526 (крім пункту 7 Тарифів, затверджених зазначеним наказом, який втрачає чинність з 1 вересня 2008 року).
2. Наказ Міністерства транспорту та зв'язку України від 29 грудня 2006 року N 1222 "Про внесення змін до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 29 грудня 2006 року за N 1386/13260.
3. Наказ Міністерства транспорту та зв'язку України від 27 січня 2007 року N 58 "Про внесення змін до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 27 січня 2007 року за N 68/13335.
4. Наказ Міністерства транспорту та зв'язку України від 20 серпня 2007 року N 725 "Про внесення зміни до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31 серпня 2007 року за N 998/14265.
5. Наказ Міністерства транспорту та зв'язку України від 29 жовтня 2007 року N 977 "Про внесення змін до Тарифів на перевезення пасажирів, багажу і вантажобагажу залізничним транспортом у внутрішньому сполученні", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 31 жовтня 2007 року за N 1228/14495.
Директор департаменту фінансового регулювання та соціально-економічної політики | А.Демчук |