• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Інструкції про порядок зарахування, обліку й використання коштів, одержаних від плати за державну реєстрацію субєктів підприємницької діяльності

Ліцензійна палата України , Міністерство фінансів України  | Наказ, Інструкція від 11.09.1998 № 85/186 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Ліцензійна палата України , Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Інструкція
  • Дата: 11.09.1998
  • Номер: 85/186
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Ліцензійна палата України , Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Інструкція
  • Дата: 11.09.1998
  • Номер: 85/186
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ЛІЦЕНЗІЙНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 85/186 від 11.09.98


Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
17 вересня 1998 р.
за N 574/3014
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі N 610/566 від 17.06.2015 )
Про затвердження Інструкції про порядок зарахування, обліку й використання коштів, одержаних від плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності
На виконання пп.7 та 8 постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.98 N 740 "Про порядок державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності" та з метою забезпечення єдиного порядку зарахування, обліку й використання коштів, одержаних від плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності,
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Інструкцію про порядок зарахування, обліку й використання коштів, одержаних від плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, що додається.
2. Наказ ввести в дію з 1 жовтня 1998 року.
3. Начальнику Управління регіональної політики (Блінов Г.В.) та начальнику Управління справами (Репік О.В.) Ліцензійної палати України в 10-денний термін після державної реєстрації наказу "Про затвердження Інструкції про порядок зарахування, обліку й використання коштів, одержаних від плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності" забезпечити доведення регіональними представництвами Ліцензійної палати наказу до відома органів державної реєстрації.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Ліцензійної палати України В.Т.Музичука.
Перший заступник Голови
Ліцензійної палати України
Заступник Міністра фінансів
України

Ю.І.Дворський

А.В.Литвин
Затверджено
Наказ Ліцензійної палати України
та Міністерства фінансів України
11.09.98 N 85/186
Інструкція
про порядок зарахування, обліку й використання коштів, одержаних від плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності
1. Загальні положення
1.1. Інструкція про порядок зарахування, обліку й використання коштів, одержаних від плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності (далі - Інструкція) розроблена на виконання пп.7 та 8 постанови Кабінету Міністрів України від 25.05.98 N 740 "Про порядок державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності".
1.2. Метою цієї Інструкції є забезпечення єдиного порядку зарахування, обліку й використання коштів, одержаних від плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності.
1.3. Державна реєстрація суб'єктів підприємницької діяльності проводиться у виконавчому комітеті міської, районної в місті ради або в районній, районній міст Києва і Севастополя державній адміністрації (далі - органи державної реєстрації) за місцезнаходженням або місцем проживання суб'єкта підприємницької діяльності.
1.4. Кошти, одержані від плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, зараховуються в розмірах:
70 відсотків - до місцевих бюджетів за місцезнаходженням (місцем проживання) суб'єктів підприємницької діяльності;
30 відсотків - на рахунок органу, що здійснює державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності.
1.5. Місцевими бюджетами, до яких зараховуються 70 відсотків розміру плати, отриманої від плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, є сільські, селищні, районні у містах та міські бюджети за місцезнаходженням (місцем проживання) суб'єктів підприємницької діяльності.
1.6. Кошти за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності враховуються відповідно до класифікації доходів бюджету за кодом 14060300, а кошти в іноземній валюті за державну реєстрацію представництв іноземних суб'єктів господарської діяльності за кодом 14060400.
2. Порядок зарахування, обліку й використання коштів, одержаних від плати за державну реєстрацію
2.1. Зарахування плати за державну реєстрацію на рахунки відповідних органів здійснюються шляхом безготівкових розрахунків або шляхом внесення платежів готівкою до установ банків.
Платник самостійно розподіляє загальну суму плати за державну реєстрацію на 30 та 70 відсотків і для їх перерахування (внесення) готує відповідні платіжні документи (платіжні доручення, квитанції, прибуткові касові ордери, заявки на внесення готівки).
2.2. Кошти, що надходять до місцевих бюджетів, використовуються у відповідності із Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні".
2.3. Кошти, які надходять на рахунок органу державної реєстрації, є його коштами за дорученнями і використовуються на потреби, передбачені в постанові Кабінету Міністрів України від 25.05.98 N 740 "Про порядок державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності".
2.4. Орган державної реєстрації суб'єктів підприємницької діяльності для зберігання коштів від плати за державну реєстрацію (суми за дорученням) відкриває в установі банку окремий поточний рахунок.
Відкриття окремого поточного рахунку здійснюється на підставі документів, визначених нормативними актами Національного банку України.
2.5. Облік коштів, отриманих від плати за державну реєстрацію, здійснюється відповідно до "Инструкции по бухгалтерскому учету в учреждениях и организациях, состоящих на Государственном бюджете СССР", затвердженої наказом Міністерства фінансів СРСР від 10.03.87 N 61.
2.6. Для операцій із сумами, що залишаються в розпорядженні установи, що здійснює реєстрацію, і використовуються для розширення її матеріально-технічної бази, передбачені субрахунки 112 "Поточний рахунок по інших позабюджетних коштах", 176 "Розрахунки по коштах, одержаних на видатки за дорученнями" та 178 "Розрахунки з іншими дебіторами і кредиторами". При цьому робляться такі бухгалтерські записи:
а) Надходження сум відповідно до чинного законодавства
Дебет 112, Кредит 176;
б) Проведені видатки за рахунок отриманих коштів
Дебет 213, Кредит 112, 178;
в) Списані проведені видатки
Дебет 176, Кредит 213.
2.7. Перелік витрат, які здійснюються за рахунок 30 відсотків плати за державну реєстрацію суб'єктів підприємницької діяльності, наведено в додатку до цієї Інструкції.
Додаток
до Інструкції про порядок зарахування,
обліку й використання коштів,
одержаних від плати за державну
реєстрацію суб'єктів підприємницької
діяльності
Перелік
витрат, на які ідуть реєстраційні кошти, та кореспонденцій рахунків за зазначеними витратами
ВитратиКореспонденція рахунків
ДтКт
Придбання комп'ютерної техніки,
обладнання оперативної поліграфії,
спеціальних меблів, засобів зв'язку
013
213
250
173
178
250
020
178
Виготовлення печаток, штампів,
бланків свідоцтв, реєстраційних карток
та журналів обліку реєстраційних справ

178
213

100
178
Придбання витратних матеріалів для
забезпечення роботи комп'ютерної
техніки, обладнання оперативної
поліграфії

063
213

178
063
Ремонт обладнання (комп'ютерної
техніки, оперативної поліграфії,
засобів зв'язку)

213

100
Придбання канцелярських товарів та
предметів для поточних господарських
потреб органу реєстрації

063
213

178
063
Оплата послуг зв'язку (поштові
відправлення, електронна пошта,
Internet, факсимільний та телефонний
зв'язок)


213


100
Абонентська плата за обслуговування
та використання баз даних

213

100
Придбання програмного забезпечення
вартістю менше ніж 15
неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян


213


100
Придбання програмного забезпечення
вартістю більше ніж 15
неоподатковуваних мінімумів доходів
громадян
213
173
213
250
178
010-019
Виплати заявнику за прострочений
термін державної реєстрації

238

100
Сплата державного мита за подання
позову до суду

238

100