• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України

Міністерство транспорту України  | Наказ від 27.06.1996 № 214 | Документ не діє
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 214 від 27.06.96
м.Київ

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
24 липня 1996 р.
за N 374/1399
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 239 від 10.06.2014 )
Про затвердження Зборів і плат за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінтрансу N 487 від 07.12.98 N 711 від 15.12.2000 N 799 від 16.11.2001 N 10 від 09.01.2003 Наказами Міністерства транспорту та зв'язку N 519 від 02.09.2005 N 447 від 10.05.2006 N 772 від 26.06.2008 N 1064 від 28.08.2008 N 1248 від 13.10.2008 N 19 від 21.01.2010 Наказами Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 N 966 від 03.12.2013 )
З метою приведення державної цінової та тарифної політики на морському транспорті у відповідність з постановою Кабінету Міністрів України від 13 лютого 1995 року N 109 "Про уточнення повноважень центральних органів державної виконавчої влади Уряду Автономної Республіки Крим та виконкомів місцевих Рад у галузі ціноутворення",
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Збори і плати за послуги, що надаються суднам у морських торговельних портах України (далі - Збори і плати), що додаються, і ввести їх в дію з 1996 року.
2. Встановити, що рівень цих Зборів і плат є граничним.
3. З введенням в дію зазначених Зборів і плат не застосовувати портові збори, передбачені наказом колишнього ММФ СРСР від 30.11.87 р. N 186, та всі доповнення і роз'яснення щодо порядку їх застосування.
4. Управлінню тарифної та цінової політики (Осадча Т.М.) разом з Головним управлінням правового забезпечення діяльності транспорту (Наапетян М.Р.) в установленому порядку зареєструвати зазначені Збори і плати в Міністерстві юстиції України.
5. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Безрученко В.Т.):
5.1. Забезпечити розсилку цього наказу установам, підприємствам і організаціям морського і річкового транспорту незалежно від форм власності та довести Збори і плати до відома зацікавлених іноземних організацій в установленому порядку.
5.2. Організувати опублікування Зборів і плат у засобах масової інформації.
5.3. Розробити та подати на затвердження в Міністерство проект Порядку застосування знижок до Зборів і плат, встановлених цим наказом.
5.4. Забезпечити контроль за правильним застосуванням Зборів і плат.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Золотоверха О.М.
Міністр І.П.Данькевич
Затверджено
Наказ Міністерства транспорту
України
27.06.96 N 214
(у редакції наказу Міністерства
транспорту України)
15.12.2000 N 711 ( z0005-01 )
Збори і плата за послуги, що надаються суднам закордонного плавання у морських портах України
( Назва із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )
Загальні умови 1. Збори та плата (швартовний збір, плата за роботу буксирів при швартовних операціях, плата за користування плавзасобами, плата за агентські послуги, супервайзерська винагорода) справляються у морських портах із суден закордонного плавання зазначених груп і плавучих споруд, що плавають під Державним прапором України та іноземним прапором:
( Абзац перший пункту 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003, Наказами Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013, N 966 від 03.12.2013 )
вантажні судна, що заходять у порти для виконання група А
вантажних операцій, та плавучі споруди
пасажирські судна, включаючи швидкісні судна на група Б
підводних крилах та пороми, що заходять у порт для
виконання вантажопасажирських операцій, криголами, які
не належать порту та не орендовані ним
ліхтери, буксири, буксири-штовхачі, штовхачі, група В
баржі (самохідні та несамохідні), річкові самохідні
судна, включаючи судна типу "ріка - море," пароплавств,
які є членами Братиславської угоди, що заходять у порти
на р.Дунаї, а також річкові самохідні судна, що
заходять в інші порти для подальшого перевантаження
вантажів на морські судна та навпаки
несамохідні судна (крім барж) група Г
судна, що заходять у порт вимушено, для група Д
постачання, карантинних потреб, а також судна, що
прямують на ремонт на судноремонтні підприємства (бази)
України службові та військові судна група Д
навчальні, навчально-виробничі судна при виконанні група Д
ними рейсів за навчальними планами навчальних закладів,
на борту яких перебуває не менше ніж 50 курсантів,
навчально-тренажерні судна
наукові, дослідні судна та швидкісні судна на група Д
підводних крилах, що виконують регулярні пасажирські
рейси за розкладом у каботажному плаванні (крім
прогулянкових і круїзних рейсів)
інші судна (судноремонтного заводу, група Е
аварійно-рятувальні, підводно-технічні, технічні,
госпітальні, гідрографічні, судна місцевого портового
флоту, криголами, які належать порту та орендовані
ним, спортивні судна, приватні яхти, парусні судна,
судна, які проходять ходові випробування, риболовецькі
судна, що заходять у порти без виконання вантажних
операцій)
( Абзац дев'ятий пункту 1 в редакції Наказу Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )
Примітки:
1. Під терміном "вимушено" треба розуміти заходження судна в порт у зв'язку із загрозою безпеці продовження плавання, життю або здоров'ю членів команди та пасажирів.
2. Судна груп В (буксири та баржі), Д та Е, що виконують комерційні вантажні рейси, належать до групи А.
3. Судна груп Д та Е, що виконують комерційні вантажопасажирські рейси, належать до групи Б.
4. Ці збори та плати поширюється на суб'єктів підприємницької діяльності всіх форм власності, які виконують роботи та надають послуги у морських портах та на причалах судноремонтних заводів України незалежно від підпорядкованості цих портів (причалів).
2. Сплата зборів і плати за транзитний прохід суден Керч-Єнікальським каналом (КЄК) та каналом Прорва здійснюється шляхом попередньої оплати або безпосередньо на вході в КЄК та канал Прорва, якщо при цьому не обумовлено інше.
( Пункт 2 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )
3. Нарахування зборів і плати за послуги, що надаються суднам у морських портах України, здійснюється з умовного об'єму судна, який обчислюється в кубічних метрах і дорівнює добутку трьох величин (довжина судна, ширина судна і висота борту судна), зазначених в обмірному свідоцтві (головні розміри) або документі, що його замінює. При цьому умовний об'єм судна підлягає округленню у такому порядку: до 0,50 куб. м відкидається, а 0,50 куб. м і більше округлюється до 1 куб. м.
( Абзац перший пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006 )
Для морських суден, що перевозять вантажі на верхній палубі чи мають дві або більше палуб, крім твіндечних суден, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити не менше половини ширини судна.
Для суден групи Б, що мають дві або більше палуб, висота борту, яка використовується для обчислення об'єму судна, повинна становити половину ширини судна.
Умовний об'єм баржо-буксирних складів, караванів та інших складених плавучих споруд для нарахування всіх видів зборів і плат дорівнює сумі об'ємів окремих елементів.
Для розрахунку всіх видів зборів і плати умовний об'єм суден РО-РО, РО-ФЛОУ, ОБО, ЛО-РО, контейнеровозів, худобовозів, ліхтеровозів, автомобілевозів застосовується з коефіцієнтом 0,7 за умови використання зазначених суден відповідно до їх спеціалізації. Тип судна та його спеціалізація визначаються за судновими документами.
Збори і плата, за послуги, які надаються морською державною адміністрацією Дніпро-Бузького порту суднам, що заходять у цей порт, сплачуються безпосередньо державному підприємству "Морська державна адміністрація Дніпро-Бузького морського порту.
( Абзац шостий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003 )
4. Судна, що обслуговуються на рейді, сплачують за найм роз'їздних катерів або буксирів додатково, окремо за кожний найм катера або буксира.
5. Для ліхтеровозів, що виконують вантажні операції з ліхтерами на зовнішньому або внутрішньому рейді, портові збори нараховуються з об'єму ліхтерів, зданих ліхтеровозом по прибутті до порту і прийнятих ним при виході з нього.
6. Установлені цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) швартовного збору, плати за роботу буксирів при швартовних операціях і плати за користування самохідними плавзасобами, підвищуються для всіх суден.
( Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006, Наказом Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )
У робочі дні з 22.00 до 6.00 - на 25%;
в суботні, недільні й святкові дні за календарем:
( Абзац третій пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006 )
з 6.00 до 22.00 - на 50%,
з 22.00 до 6.00 - на 100%.
Ці надбавки застосовуються тільки в тій частині вартості послуги, яка відповідає фактичній тривалості послуги в позаурочний час.
На річкові судна (несамохідні баржі), а також круїзні пасажирські судна, які заходять у порт Ялта, ці надбавки не поширюються.
У дисбурсментських рахунках, що виставляються судновласникам, здійснюється обов'язковий детальний розрахунок вартості наданих послуг з визначенням установлених цими Зборами і платою ставок, які застосовуються для розрахунку (без урахування знижок та/або надбавок), фактичної тривалості послуги (загальної, у тому числі в суботні, недільні, святкові дні та нічний час), а також відсотка та сум надбавок.
При цьому розрахунок суми надбавки здійснюється за такою формулою:
Т1
Н = З * Вн * -- ,
Т2
де Н - сума надбавки;
З - сума відповідного збору або плати, розрахована за установленою цими Зборами і платою ставкою (без урахування знижок та/або надбавок);
Вн - відсоток надбавки;
Т1- фактична тривалість відповідної послуги в суботні, недільні, святкові дні та нічний час;
Т2 - фактична тривалість відповідної послуги";
( Абзац восьмий пункту 6 в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006 )( Абзац пункту 6 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )
7. Основними ознаками лінії закордонного плавання є:
установлення обов'язкових і факультативних іноземних та українських портів заходження;
закріплення для роботи на лінії типів суден;
установлення періодичності заходження закріплених суден в українські порти;
реєстрація лінії Державним департаментом морського і річкового транспорту, за поданням адміністрації порту (морського порту).
8. Для суден, що заходять у порт Южний для виконання операцій з навантаження-розвантаження генеральних та навалювальних вантажів, порт та інші суб'єкти підприємницької діяльності, що надають відповідні послуги, можуть застосовувати знижку 50 відсотків з установлених цими Зборами і платою ставок (без урахування знижок та/або надбавок) зборів і плати (крім швартовного збору).
( Абзац перший пункту 8 в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006; із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства інфраструктури N 966 від 03.12.2013 )
Для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси) застосовуються знижки з установлених цими Зборами і платою ставок (без урахування знижок та/або надбавок) в залежності від порту заходу у таких розмірах:
у порту Ялта - 20 відсотків;
у порту Одеса - 20 відсотків.
( Абзац другий пункту 8 в редакції Наказу Мінтрансу N 10 від 09.01.2003, із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006, N 19 від 21.01.2010 )
Для круїзних пасажирських суден закордонного плавання групи Б (за винятком тих, що виконують вантажопасажирські рейси), що здійснюють рейси у період з 15 листопада по 15 березня, застосовується знижка у розмірі 50 відсотків із ставок усіх видів Зборів і плати.
( Пункт 8 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 19 від 21.01.2010 )
9. Якщо на судно поширюється застосування кількох надбавок зборів і плати, кожна з них застосовується щодо установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок).
Якщо на судно поширюється застосування кількох знижок, застосовується тільки найбільша щодо установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) зборів і плати.
( Пункт 9 доповнено абзацом згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006 )( Пункт 9 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006 )
10. Якщо на судно одночасно поширюється застосування будь-яких надбавок та знижок, то застосовується кожна з надбавок та тільки найбільша знижка. При цьому обчислення надбавок та знижки здійснюється до установленої цими Зборами і платою ставки (без урахування знижок та/або надбавок) відповідного збору (плати).
( Пункт 10 в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006 )
11. При нарахуванні зборів і плати, за якими ставки установлені цими Зборами і платою погодинно, час округлюється до 0,5 години. При цьому, час менше ніж 30 хвилин приймається за 0,5 години, а час більше ніж 30 хвилин - за 1 годину.
( Абзац перший пункту 11 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006 )
При нарахуванні зборів і плат подобово, час округлюється до 0,5 доби. При цьому, час до 0,5 доби приймається за 0,5 доби, а час більше, ніж 0,5 доби - за 1 добу.
12. Державна належність судна і відповідно наданий йому статус під час справляння зборів і плати визначається за прапором, під яким це судно плаває, незалежно від того, хто є його власником і хто його використовує.
13. Сплата зборів і плати здійснюється відповідно до Декрету Кабінету Міністрів України від 19 лютого 1993 р. N 15 "Про систему валютного регулювання і валютного контролю".
14. Ставки зборів і плати не враховують податок на додану вартість. На суми зборів і плати, визначених згідно з цими Зборами і платою, податок на додану вартість нараховується відповідно до законодавства.
( Пункт 14 в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006 )( Назву глави виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 15 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 16 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 17 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 18 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 19 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 20 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 21 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 22 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 23 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 24 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 25 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 26 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Пункт 27 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 965 від 03.12.2013 )( Назву глави виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 966 від 03.12.2013 )( Пункт 28 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 966 від 03.12.2013 )( Пункт 29 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 966 від 03.12.2013 )( Пункт 30 виключено на підставі Наказу Міністерства інфраструктури N 966 від 03.12.2013 )
Швартовний збір
15. Швартовний збір при швартуванні, відшвартуванні, перетягуванні і перешвартуванні суден усіх груп, крім В, Г, Д і Е, справляється за такими ставками.
Таблиця 4
Ставка швартовного збору (за операцію)
(у доларах США)
Об'єм судна, куб.мДля суден у закордонному
плаванні
до 1000 включно28
понад 1000 до 5000 включно57
понад 5000 до 10 000 включно85
понад 10 000 до 20 000 включно114
понад 20 000 до 40 000 включно171
понад 40 000 до 80 000 включно228
понад 80 000284
судна на підводних крилах3
( Таблиця 4 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
16. Перетяжка судна уздовж причалу на відстань більше ніж довжина судна вважається як дві операції, менше довжини судна - як одна операція.
17. Перешвартування судна від причалу до причалу вважається як дві операції.
Плата за роботу буксирів при швартовних операціях
18. Комплексна оплата роботи всіх буксирів при швартуванні, відшвартуванні та перестановленні для суден групи А (крім плавучих споруд), Б (круїзні пасажирські судна закордонного плавання, які заходять у порт Ялта) і В (крім буксирів, буксирів-штовхачів, штовхачів) обчислюється за ставками табл. 5.
19. Ставки табл. 5 застосовуються за відсутності кригових умов при швидкості вітру до 14 м/с.
20. У кригових умовах або при швидкості вітру понад 14 м/с оплата роботи буксирів при швартуванні, відшвартуванні і перестановленні здійснюється за ставками табл. 6.
21. Кількість і потужність буксирів, необхідних для проведення швартовних операцій, встановлюється "Обов'язковою постановою по порту" або визначається лоцманською службою за погодженням з капітаном судна.
22. Для суден групи А в портах лінії закордонного плавання, відкритої в установленому порядку, надається знижка в розмірі 20 відсотків.
23. Для суден, які використовують при швартовних операціях підрулювальний пристрій, надається знижка в розмірі 25 відсотків.
24. Судна всіх груп із зіпсованим або непрацюючим головним двигуном оплачують роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні, перестановленні, як несамохідні судна.
25. Плата за роботу буксирів при швартуванні, відшвартуванні й перестановленні для суден груп А (плавучі споруди), В (буксири, буксири-штовхачі, штовхачі), а також суден груп Б (крім круїзних пасажирських суден закордонного плавання, що заходять у порт Ялта), Г, Д і Е справляється за ставками табл. 6.
Таблиця 5
Ставки плати за роботу буксирів при швартовних операціях (за куб.м/операцію)
(у доларах США)
ПортДля суден у закордонному плаванні
швартування,
відшвартування
перестановлення
Білгород-Дністровський0,0820,142
Бердянськ0,0680,096
Бухта Камишова0,0600,085
Дніпро-Бузький0,0740,128
Євпаторія0,0600,085
Ізмаїл0,0680,096
Іллічівськ0,0680,096
Керч0,0600,085
Маріуполь0,0820,142
Миколаїв (мор.)0,0740,128
Одеса0,0820,142
Октябрський0,0740,128
Очаків0,0380,051
Рені0,0680,096
Севастополь0,0600,085
Скадовськ0,0350,051
Усть-Дунайськ0,0820,142
Феодосія0,0600,085
Херсон (мор.)0,0820,142
Южний0,0820,142
Ялта (усі групи суден)0,0600,085
Примітка. З круїзних пасажирських суден об'ємом більше як 45000 куб.м, що заходять у порт Ялта, збір за роботу буксирів при швартовних операціях стягується як із суден об'ємом 45000 куб. м.
( Абзац другий примітки вилучено на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 1064 від 28.08.2008 )( Таблиця 5 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
Плата за користування плавзасобами
26. За користування самохідними плавзасобами у всіх випадках, крім обумовлених у пункті 34, справляється плата за ставками табл.6.
27. За користування портовими несамохідними суднами плата справляється за ставками, затвердженими начальником підприємства-власника.
Таблиця 6
Ставки плати за користування самохідними суднами
(у доларах США за годину)
Індикаторна потужність двигунаДля суден у закордонному
плаванні
кВтк. с.порти Чорного
моря і
р. Дунай
порти
Азовського
моря
до 75 включнодо 1007157
понад 75 до 110 включно101 - 1508571
понад 110 до 150 включно151 - 20410085
понад 150 до 185 включно205 - 252114100
понад 185 до 240 включно253 - 326142114
понад 240 до 300 включно327 - 408156126
понад 300 до 350 включно409 - 476182158
понад 350 до 440 включно477 - 598213182
понад 440 до 500 включно599 - 680237213
понад 500 до 600 включно681 - 816269224
понад 600 до 700 включно817 - 952292253
понад 700 до 800 включно953 - 1088348313
понад 800 до 900 включно1089 - 1224395348
понад 900 до 1100
включно
1225 - 1496455384
понад 1100 до 1470
включно
1497 - 1999526441
понад 1470 до 1840
включно
2000 - 2502611512
понад 1840 до 2500
включно
2503 - 3400739654
понад 2500понад 3400995825
( Таблиця 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
Плата за агентські послуги
28. За агентування суден, що заходять до портів України для завантаження та (або) розвантаження наливних, навалочних або насипних, а також генеральних, лісових і змішаних вантажів, плата за агентські послуги справляється за ставками, наведеними в табл. 7, 8 і 9.
Таблиця 7
Ставки плати за агентування суден, що заходять для перевантаження наливних вантажів, за суднозахід
(у доларах США)
Об'єм, куб.мІзмаїл, Рені,
Усть-Дунайськ,
Бердянськ, Керч
Одеса, Южний,
Миколаїв,
Іллічівськ,
Херсон,
Маріуполь
Інші порти
Для суден у закордонному плаванні
до 2000 включно469556483
понад 2000 до
4000 включно
597683597
понад 4000 до
6000 включно
711839711
понад 6000 до
8000 включно
839896853
понад 8000 до
12000 включно
103811091052
понад 12000 до
16000 включно
119412511194
понад 16000 до
24000 включно
139414931436
понад 24000 до
30000 включно
156417061593
понад 30000 до
40000 включно
173519051792
понад 40000 до
48000 включно
190521332005
понад 48000 до
56000 включно
207625742218
понад 56000 до
64000 включно
226128442417
понад 64000 до
72000 включно
243231002616
понад 72000 до
80000 включно
261633702872
понад 80000 до
100000 включно
264541813100
далі за кожні
повні (неповні)
1000 куб.м
224328
( Таблиця 7 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
Таблиця 8
Ставки плати за агентування суден, що заходять для перевантаження навалочних або насипних вантажів за суднозахід
(у доларах США)
Об'єм, куб.мІзмаїл, Рені,
Усть-Дунайськ,
Бердянськ, Керч
Одеса, Южний,
Миколаїв,
Іллічівськ,
Херсон,
Маріуполь
Інші порти
Для суден у закордонному плаванні
до 1800 включно526597526
понад 1800 до
3600 включно
654739626
понад 3600 до
5500 включно
811882796
понад 5500 до
7200 включно
9101038910
понад 7200 до
11000 включно
110912231138
понад 11000 до
15000 включно
139414081351
понад 15000 до
22000 включно
150716211621
понад 22000 до
30000 включно
170618771849
понад 30000 до
37000 включно
184921052076
понад 37000 до
44000 включно
204823182389
понад 44000 до
51000 включно
226125602645
понад 51000 до
59000 включно
246027872929
понад 59000 до
66000 включно
267330153185
понад 66000 до
73000 включно
287232563455
понад 73000 до
92000 включно
307234843726
далі за кожні
повні (неповні)
1000 куб.м
252835
( Таблиця 8 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
Таблиця 9
Ставки плати за агентування суден, що заходять для перевантаження генеральних, лісових і змішаних вантажів, за суднозахід
(у доларах США)
Об'єм, куб.мІзмаїл, Рені,
Усть-Дунайськ,
Бердянськ, Керч
Одеса, Южний,
Миколаїв,
Іллічівськ,
Херсон,
Маріуполь
Інші порти
Для суден у закордонному плаванні
до 2000 включно654654626
понад 2000 до
4000 включно
853995939
понад 4000 до
6000 включно
110912511223
понад 6000 до
8000 включно
135115641507
понад 8000 до
12000 включно
176320762005
понад 12000 до
16000 включно
216122182161
понад 16000 до
24000 включно
264527872759
понад 24000 до
30000 включно
312833563271
понад 30000 до
40000 включно
355537833697
понад 40000 до
48000 включно
418142524238
понад 48000 до
56000 включно
484951195005
понад 56000 до
64000 включно
531857455631
понад 64000 до
72000 включно
580264136257
понад 72000 до
80000 включно
627170826882
понад 80000 до
100000 включно
674077367508
далі за кожні
повні (неповні)
1000 куб.м
578277
( Таблиця 9 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
Таблиця 10
Ставки плати за агентування суден, що заходять з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних і (або) пасажирських операцій, за суднозахід
(у доларах США)
Об'єм, куб.мІзмаїл, Рені,
Усть-Дунайськ,
Бердянськ, Керч
Одеса, Южний,
Миколаїв,
Іллічівськ,
Херсон,
Маріуполь
Інші порти
Для суден у закордонному плаванні
до 2000 включно213242185
понад 2000 до
4000 включно
270341228
понад 4000 до
6000 включно
341398299
понад 6000 до
8000 включно
455483370
понад 8000 до
12000 включно
540526455
понад 12000 до
16000 включно
626626555
понад 16000 до
20000 включно
668668640
понад 20000 до
30000 включно
711711739
понад 30000 до
38000 включно
768796825
понад 38000 до
45000 включно
825882953
понад 45000 до
53000 включно
8829951081
понад 53000 до
60000 включно
93910811166
понад 60000 до
68000 включно
99511661251
понад 68000 до
75000 включно
105212511337
понад 75000 до
95000 включно
110913371422
далі за кожні
повні (неповні)
1000 куб.м
81414
( Таблиця 10 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
29. За агентування суден, які заходять у порти України з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних та (або) пасажирських операцій, плата справляється за ставками табл. 10.
30. За агентування суден, що проходять Керч-Єнікальським каналом транзитом, плата справляється у розмірі 50% ставок табл.10.
31. За агентування пасажирських суден і приватних яхт, що заходять у порти України, плата справляється за ставками табл. 11.
Таблиця 11
Ставки плати за агентування пасажирських суден та приватних яхт
(у доларах США)
Об'єм пасажирського судна
(яхти), куб.м
Для суден у закордонному
плаванні
1. Пасажирське судно
до 1500 включно313
понад 1500 до 6000 включно483
понад 6000 до 12000 включно569
понад 12000 до 18000 включно654
понад 18000 до 30000 включно910
понад 30000 до 46000 включно1180
понад 46000 до 60000 включно1593
понад 600002289
2. Приватна яхта
до 30 включно128
понад 30 до 150 включно199
понад 150 до 600 включно313
понад 600469
( Таблиця 11 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
Додаткові агентські послуги
32. Лінійне судно в порту завантаження та (або) розвантаження сплачує агенту за послуги з бронювання вантажу, збору і переказу фрахту, оформлення документів тощо в розмірі 5% з брутто-фрахту за імпортними й експортними вантажами, якщо інше не передбачено лінійною агентською угодою.
33. За надання послуг, захист інтересів судновласників, що виконуються за їх дорученням, справляється плата в розмірі 35% з відповідних ставок агентської винагороди.
34. Якщо судно приходить у порт для розвантаження і подальшого завантаження вантажем, за другу операцію справляється плата із знижкою 25% з відповідних ставок.
35. Якщо при завантаженні та (або) розвантаженні в одному порту використовується менше 25% вантажопідйомності судна, то плата справляється із знижкою 25% (крім лінійних суден).
36. У разі стоянки судна в порту більше 10 діб, за кожні наступні повні або неповні 5 діб справляється плата в розмірі 15% базової ставки агентської винагороди.
37. Плата за обслуговування суден, що заходять у порт для виконання вантажних операцій і мають на борту більше 10 т небезпечних вантажів, справляється з надбавкою в розмірі 25 відсотків. Під небезпечними вантажами маються на увазі вантажі згідно з Міжнародним Кодексом морських перевезень небезпечних вантажів.
38. Судна, які прибули в порт для ремонту, прирівнюються до суден, які зайшли з метою, не пов'язаною з проведенням вантажних та (або) пасажирських операцій.
У разі стоянки судна на ремонті більше 5 діб справляється додаткова плата за кожні наступні повні й неповні 5 діб у розмірі 25% базисної ставки агентської винагороди.
39. За організацію і комплекс послуг, виключаючи витрати на автотранспорт, проживання і раціон харчування екіпажу, при проведенні фумігації вантажів, плата справляється у розмірі 50% ставки агентської винагороди.
40. Плата за інші дрібні послуги (в тому числі здійснення банківських операцій), які надаються агентом судновласнику, стягується за суднозахід у розмірах:
Об'єм судна, куб.м
до 4000
включно
понад 4000 до
20000 включно
понад 20000
до 50000
включно
понад 50000
дол. США4779158190
( Пункт в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
41. За використання телефонного, телеграфного, телексного, факсимільного зв'язку плата справляється за фактичними витратами з коефіцієнтом 1,5 (за оренду каналу зв'язку).
Супервайзерська винагорода
42. Супервайзерське обслуговування суден у порту справляється за фактично надані послуги за акордними ставками, зазначеними в табл. 12 і 13.
43. За обслуговування судна, яке прибуло в порт для ремонту, бункерування, постачання, справляється плата в розмірах:
- 43 долари США за добу (із суден у закордонному плаванні).
( Пункт із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
44. За фактично надані послуги до надання вільної практики, при виклику капітаном супервайзера на судно, що стоїть на рейді і не здійснює вантажних операцій, а також після відходу судна сплата за послуги супервайзера справляється за відповідними добовими ставками.
45. За супервайзерське обслуговування суден, які заходять у порт для здійснення вантажних операцій з небезпечними вантажами (більше 10 т), зазначені ставки збільшуються на 10 відсотків.
За проходження суден Керч-Єнікальським каналом транзитом плата за супервайзерські послуги не справляється.
Таблиця 12
Ставки плати за послуги супервайзерів суховантажним суднам
(у доларах США)
Об'єм, куб.мВид вантажу (тип судна)
генеральні
(універсальні,
ролкери,
контейнеровози)
навалочні та
насипні
(балкери)
лісові
(лісовози)
добовамакс.добовамакс.добовамакс.
Для суден у закордонному плаванні
до 5700 включно576684049892768
понад 5700 до 7600
включно
7181151668106995
понад 7600 до 15000
включно
851308689951221422
понад 15000 до 23000
включно
10016508511661341849
понад 23000 до 30000
включно
11419919213371422105
понад 30000 до 38000
включно
128227510015071562417
понад 38000 до 45000
включно
142250312816211632673
понад 45000 до 53000
включно
149273013417351712929
понад 53000 до 61000
включно
156288814218491773185
понад 61000 до 68000
включно
163321415619621853441
понад 68000 до 76000
включно
171341316320761913697
понад 76000185369717121901993982
( Таблиця 12 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
Таблиця 13
Ставки плати за послуги супервайзерів наливним суднам
(у доларах США)
Об'єм куб.мНафтотанкериГазохімовози
добовамакс.добовамакс.
Для суден у закордонному плаванні
до 5700 включно5712268270
понад 5700 до 7600 включно6814285313
понад 7600 до 15000 включно82153100469
понад 15000 до 23000 включно85171117540
понад 23000 до 30000 включно90182122597
понад 30000 до 38000 включно100213126668
понад 38000 до 45000 включно122228134739
понад 45000 до 53000 включно134242142796
понад 53000 до 61000 включно142256150853
понад 61000 до 68000 включно150270156910
понад 68000 до 76000 включно156284163967
понад 760001712991881024
( Таблиця 13 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 10 від 09.01.2003; в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 772 від 26.06.2008 )
Інші послуги
46. Приймання портом забруднень здійснюється за тарифами, затвердженими начальником порту, у таких випадках:
1) прийняття емульсії і баластних вод;
2) після 30 діб стоянки судна в порту;
3) із суден груп Б, В, Г, Д та Е, з яких санітарний збір не справляється;
4) у портах, які не мають технічних засобів для приймання всіх забруднень.
При наданні судновласникам інших послуг, не передбачених цими Зборами і платою, застосовуються вільні ціни відповідно до законодавства.
( Абзац шостий пункту в редакції Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 447 від 10.05.2006 )( Збори із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 487 від 07.12.98; в редакції Наказу Мінтрансу N 711 від 15.12.2000; із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 799 від 16.11.2001 )