• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

ПОРЯДОК допущення транспортних засобів та контейнерів до перевезення товарів під митними пломбами в режимі спільного транзиту

Міністерство фінансів України  | Наказ, Порядок від 12.02.2021 № 86 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 12.02.2021
  • Номер: 86
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство фінансів України
  • Тип: Наказ, Порядок
  • Дата: 12.02.2021
  • Номер: 86
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
фінансів України
12 лютого 2021 року № 86
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
26 лютого 2021 р.
за № 250/35872
( Порядок втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів № 325 від 07.10.2022 )
ПОРЯДОК
допущення транспортних засобів та контейнерів до перевезення товарів під митними пломбами в режимі спільного транзиту
1. Транспортні засоби та контейнери вважаються придатними до перевезення товарів під митними пломбами в режимі спільного транзиту за умови, що їх конструкція та обладнання відповідають таким основним вимогам:
місця для накладення пломб сконструйовано для надійного та легкого накладання запірно-пломбувальних засобів та пломб;
конструкцію транспортного засобу чи контейнера спроєктовано та реалізовано так, щоб виключити можливість доступу, вилучення, заміни та/або підміни товарів або їх частини в опломбованій частині без залишення слідів несанкціонованого втручання чи спроби втручання без порушення цілісності пломб або без реєстрації такої події електронними системами реєстрації доступу чи проникнення;
конструкція транспортного засобу чи контейнера не містить прихованих порожнин та відсіків, які могли б бути використані для приховування товарів;
конструкція вантажного відсіку транспортного засобу чи контейнера, у якому безпосередньо розміщуються товари під час їх транспортування, забезпечує вільний доступ для проведення митного контролю;
складові конструктивні елементи вантажного відсіку транспортного засобу мають з'єднуватися за допомогою конструкцій, які не можуть бути зняті зовні та знову поставлені на місце без залишення видимих слідів, або з'єднуються у спосіб, що забезпечує таку конструкцію, яка не може бути змінена без залишення видимих слідів.
2. У разі якщо вантажний відсік транспортного засобу покрито тентом, такий тент має бути виготовлено з брезенту зі щільної тканини, міцного полотна чи нерозтяжної прогумованої тканини, просоченої водонепроникним розчином. Тент має бути у справному стані і виготовлений таким чином, щоб під час закріплення пристосування для закривання доступ до вантажного відсіку транспортного засобу був неможливий без залишення видимих слідів.
Трос для закріплення тенту має складатися з одного елемента і мати металеві наконечники на обох кінцях. Пристосування для кріплення кожного металевого наконечника має включати заклепку, що проходить через трос або мотузку і через яку може бути протягнено мотузку або стрічку для митних пломб. Трос має залишатися видимим по обидва боки порожньої заклепки, щоб можна було впевнитися в тому, що вони дійсно складаються виключно з одного елемента.
3. Можливість накладання запірно-пломбувальних засобів та пломб на пристрої для пломбування дверей, завантажувальних та розвантажувальних люків, інших конструктивних отворів на залізничних транспортних засобах (вагонах, цистернах, хоперах тощо) з метою контролю доступу чи проникнення до опломбованого вантажного відсіку визначається технічною документацією заводу виробника цих транспортних засобів.
4. У разі якщо придатність транспортних засобів для опломбування офіційно затверджено згідно з міжнародними Конвенціями, такі транспортні засоби вважаються допущеними для перевезення товарів під митними пломбами.
5. Дорожні транспортні засоби та контейнери, що відповідають міжнародним технічним вимогам, наведеним у додатках 2, 7 до Митної конвенції про міжнародне перевезення вантажів із застосуванням книжки МДП (Конвенція МДП) 1975 року, додатку 4 до Митної конвенції, що стосується контейнерів, 1972 року, вважаються допущеними для перевезення товарів під митними пломбами.

В.о. директора
Департаменту митної
політики



С. Бедаш