МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 березня 2003 р.
за N 230/7551
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства інфраструктури
N 239 від 10.06.2014 )
Про внесення змін і доповнень до Збірника тарифів на роботи та послуги, що надаються вантажовласникам морськими портами України
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 25 грудня 1996 р.
N 1548 "Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)"
НАКАЗУЮ:
1. Унести зміни і доповнення до Збірника тарифів на роботи та послуги, що надаються вантажовласникам морськими портами України (далі - Збірник тарифів), затвердженого наказом Міністерства транспорту України від 31 жовтня 1995 р.
N 392 "Про затвердження Збірника тарифів на роботи та послуги, що надаються вантажовласникам морськими портами України" і зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 26 грудня 1995 р. за N 476/1012, із змінами і доповненнями, унесеними наказами Міністерства транспорту України від 27.06.96
N 215, від 26.03.97
N 106, від 31.08.98
N 348, від 20.09.99
N 459, від 14.08.2000
N 426, від 21.12.2000
N 726, від 31.01.2002
N 56 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України відповідно 17.07.96 за N 364/1389, 22.04.97 за N 154/1958, 14.09.98 за N 566/3006, 04.10.99 за N 670/3963, 30.08.2000 за N 561/4782, 10.01.2001 за N 2/5193, 15.02.2002 за N 147/6435, виклавши назву Збірника тарифів, Загальні вказівки про порядок застосування Збірника тарифів, Короткі положення про порядок розрахунку вартості робіт та послуг, які виконуються морськими портами, та розділи 1, 2 і 2А Збірника тарифів у новій редакції, що додаються.
3. Загальні вказівки про порядок застосування Збірника тарифів, Короткі положення про порядок розрахунку вартості робіт та послуг, які виконуються морськими портами, розділи 1, 2 і 2А, передбачені Збірником тарифів на роботи та послуги, що надаються вантажовласникам морськими портами України, затвердженим наказом Міністерства транспорту України від 31 жовтня 1995 р.
N 392 і зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26 грудня 1995 р. за N 476/1012 (із змінами і доповненнями), визнати такими, що втратили чинність.
4. Керівникам портів, у зв'язку з уведенням зазначених змін і доповнень, унести відповідні зміни до попередньо укладених та пролонгованих договорів на 2003 р. на виконання послуг, пов'язаних з переробкою вантажів у портах.
5. Департаменту економічного аналізу та стратегічного планування (Демчук А.І.) в установленому порядку зареєструвати цей наказ у Міністерстві юстиції України.
6. Державному департаменту морського і річкового транспорту (Скворцов Г.П.) забезпечити тиражування цього наказу та змін і доповнень до
Збірника тарифів і довести їх до портів і зацікавлених підприємств.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Державного секретаря Дунаєва Л.Ф.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту України
31.10.1995 N 392
( z0476-95 )
(у редакції наказу
Міністерства
транспорту України
12.03.2003 N 188)
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 березня 2003 р.
за N 230/7551
ЗБІРНИК ТАРИФІВ
на комплекс робіт, пов'язаних з обробленням вантажів у портах України
ЗАГАЛЬНІ ВКАЗІВКИ
1. Наведені в Збірнику тарифи встановлені на комплекс робіт (послуг), пов'язаних з обробленням зовнішньоторговельних (експортних, імпортних) і транзитних вантажів у морських портах (на причалах) Чорноморсько-Азовського басейну, р. Дунай і річкових портах (на причалах) басейнів річок Дніпра та Південного Бугу. Тарифні ставки Збірника та порядок їх обчислення застосовуються всіма суб'єктами підприємницької діяльності, які надають послуги, передбачені цим Збірником, у морських портах, на причалах суднобудівних і судноремонтних заводів, інших портах, на причалах (пристанях), незалежно від їх відомчої підпорядкованості та форм власності (далі - порти).
2. Тарифи, передбачені цим Збірником, на послуги, що виконуються в морських рибних портах, на причалах судноремонтних та суднобудівних заводів, в інших портах, на причалах (пристанях), визначаються відповідно до тарифної групи базового морського торговельного порту.
3. При виконанні послуг, пов'язаних з обробленням технологічних вантажів за єдиним технологічним процесом у морських рибних портах, зазначені тарифи не застосовуються.
4. Тарифи цього Збірника встановлені в доларах США без урахування ПДВ.
5. Акордні ставки на навантажувально-розвантажувальні роботи для експортно-імпортних вантажів (табл. 2.1.1а - 2.1.4а розділу 2А), за винятком зерна, є фіксованими, а для транзитних вантажів (табл. 2.1.1б - 2.1.4б розділу 2Б) - граничними.
Міністерство транспорту України має право встановлювати знижки в розмірі до 50% до граничних акордних ставок, передбачених для транзитних вантажів, та визначати порядок їх застосування, а також змінювати рівень акордних ставок 1-ї та 2-ї груп зовнішньоторговельних вантажів (табл. 2.1.1а).
6. Тарифи на послуги, не передбачені Збірником, затверджуються начальником порту.
7. Порти за тарифними групами розподіляються:
1 тарифна група - Іллічівськ, Одеса, Южний;
2 тарифна група - Дніпро-Бузький, Миколаїв, Октябрськ, Херсон;
3 тарифна група - Євпаторія, Скадовськ, Ялта;
4 тарифна група - Бердянськ, Керч, Маріуполь, Севастополь, Феодосія;
5 тарифна група - Білгород-Дністровський, Ізмаїл, Рені;
6 тарифна група - Усть-Дунайськ;
7 тарифна група - усі річкові порти і пристані річок басейнів Дніпра та Південного Бугу.
РОЗДІЛ 1
1.1. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКУ ПЛАТИ ЗА ПОСЛУГИ
1.1.1. Для розрахунку плати за послуги, які надаються в портах, необхідно визначити за перевізними документами (накладна, дорожня відомість, коносамент) такі дані:
а) вид сполучення (пряме водне чи пряме змішане);
б) пункти відправлення, призначення чи перевалки;
в) шлях проходження вантажу;
г) масу вантажу, вантажопідйомність судна;
ґ) найменування вантажу;
д) години прийняття і відправлення вантажу;
е) вид розрахунку.
1.1.2. Визначити за назвою вантажу, до якої групи (графа 2) і позиції (графа 3) Єдиної тарифно-статистичної номенклатури вантажів (далі - ЄТСНВ, розділ 3 Збірника) відноситься вантаж.
Вантажі розподілені за найменуваннями на 69 груп, а групи - на окремі позиції і наведені в ЄТСНВ та в Алфавіті (розділ 4 Збірника) до ЄТСНВ.
Якщо в Алфавіті до ЄТСНВ немає найменування вантажу, указаного в перевізному документі, то для розрахунку плат необхідно керуватись пунктом 1.4.1 розділу 1 цього Збірника тарифів.
1.1.3. Визначити тарифи за надані послуги відповідно до розділу 2 цього Збірника.
1.1.4. Обчислити загальну суму, яку необхідно сплатити за дане відправлення.
1.1.5. У разі повернення вантажу на вимогу вантажовласника в порту відправлення або перевалки з нього стягуються 0,5 дол. США за кожну повернену тонну та плата за фактично виконані роботи та послуги за тарифами, які затверджуються начальником порту.
1.2. РОЗРАХУНКОВІ ОДИНИЦІ ТА ОКРУГЛЕННЯ МАСИ ДЛЯ ОБЧИСЛЕННЯ ПЛАТИ
1.2.1. Для визначення плат і зборів за роботи та послуги портів застосовується одна з таких розрахункових одиниць:
1.2.1.1. Метрична тонна (кількість тонн визначається шляхом зважування, розрахунковим шляхом за умовною масою або за масою, визначеною за осадкою судна).
1.2.1.2. Кубічний метр.
1.2.2. Маса вантажу за окремими відправками до 100 кг приймається до розрахунку як за 100 кг.
Маса вантажу кожного найменування, зданого в кількості до 10 т включно, округлюється до 100 кг, при цьому неповні 100 кг ураховуються за 100 кг, а маса вантажу кожного найменування, зданого в кількості понад 10 т, округлюється до повних тонн, ураховуючи неповну тонну за повну тонну.
Кубічні метри за кожним найменуванням вантажу округлюються до цілих значень кубічних метрів, уважаючи неповні кубічні метри за повні.
Округлення маси здійснюється за кожним коносаментом, накладною.
Вантажі різних найменувань, віднесені до одного класу і групи тарифу або таксовані за одним класом і групою, розглядаються щодо округлення маси як вантажі одного найменування.
1.2.3. Упаковка (тара) вантажу, а також різного роду пристрої і обладнання, які використовуються при перевезеннях, входять у загальну масу вантажу.
1.3. ВИЗНАЧЕННЯ УМОВНОЇ МАСИ
1.3.1. При переліку нижченаведених вантажів, прийнятих до перевезення поштучно або за об'ємною мірою, маса вантажу для обчислення портових плат визначається за наведеною нижче таблицею умовної маси.
Групи вантажів, для яких установлена умовна маса для визначення ставок плати за їх переробку, визначаються за ЄТСНВ та Алфавітом до ЄТСНВ для суховантажів.
УМОВНА МАСА ОКРЕМИХ ШТУЧНИХ ВАНТАЖІВ
Найменування вантажу | Маса 1 од., кг |
1 | 2 |
Автокари (вантажопідйомність, т): | |
до 1,0 | 600 |
понад 1,0 | 1200 |
Автомобілі вантажні й спеціальні: | |
а) вантажні бортові, самоскиди і шасі автомобілів (вантажопідйомність, т): | |
до 0,5 | 1200 |
від 0,5 до 1,5 | 2500 |
понад 1,5 до 2,5 | 4000 |
-"- 2,5 до 3,5 | 5000 |
-"- 3,5 до 4,5 | 6500 |
-"- 4,5 до 7,0 | 8000 |
-"- 7,0 до 13,0 | 13000 |
-"- 13,0 до 15,0 | 15000 |
-"- 15,0 до 24,0 | 24000 |
-"- 24,0 до 30,0 | 30000 |
-"- 30,0 | 40000 |
б) вантажі з кузовом-фургон для перевезень промислових і продовольчих товарів (вантажопідйомність, т): | |
до 1,0 | 1800 |
понад 1,0 до 2,5 | 4500 |
в) спеціально обладнані для технічної допомоги, лабораторій, ремонтних майстерень, дезінфекційних робіт, автолавки, сміттєвози, асенізаційні автомобілі, автопідйомники | 6000 |
г) балоновози | 5000 |
ґ) лісовози, панелевози | 8500 |
д) санітарна, медична й ветеринарна "швидка допомога" | 2500 |
е) рефрижератори (вантажопідйомність, т): | |
до 2,0 | 4500 |
понад 2,0 до 3,0 | 6500 |
-"- 3,0 | 8000 |
є) снігоочисники марок: | |
РС-363М | 4500 |
Д-447, Д-447Б, РС-2М | 6500 |
Д-470 | 9500 |
Д-450 | 13000 |
Д-382 | 21000 |
ж) цистерни для перевезення молока, живої риби, води, нафтопродуктів, аміаку та інших (місткість цистерн, л): | |
до 2000 | 4500 |
понад 2000 до 4000 | 7500 |
-"- 4000 до 8000 | 9000 |
-"- 8000 до 9000 | 15000 |
-"- 9000 | 20000 |
з) підмітальна машина | 4500 |
и) поливальна машина | 7000 |
і) тягачі (потужність двигуна, к.с.): | |
до 100 | 5000 |
понад 100 до 150 | 9000 |
-"- 150 до 200 | 11000 |
-"- 200 до 250 | 13000 |
ї) цементовози марок: | |
ЦС-1, КАЗ-601, С-956 | 6000 |
АЦ-2 | 5000 |
С-386 | 15000 |
С-570 | 12000 |
С-571 | 8000 |
С-652 | 18000 |
й) піскорозкидачі | 7000 |
Автомобілі легкові: | |
"Запорожець", "Москвич", "Жигулі", "Нива", ВАЗ, ЛуАЗ усіх моделей | 1100 |
"Побєда", "Волга" всіх моделей | 1600 |
УАЗ усіх моделей | 2000 |
"Чайка" всіх моделей | 2600 |
ЗІЛ усіх моделей | 3400 |
Автогаражі розміром 5,5 x 3,2 x 2,0 м | 2600 |
Автобуси пасажирські марок: | |
ГАЗ-51 | 3200 |
РАФ-977Д, "Латвія", РАФ-08, РАФ-10, УАЗ-452В | 2000 |
ПАЗ-651, ПАЗ-653, КАвЗ-651А, КАвЗ-651Ж | 4000 |
РАФ-976, РАФ-251, ПАЗ-652, КАЗ-8, ПАЗ-672 | 4500 |
ПАЗ-(672, 3201), КАвЗ-658 | 5000 |
ЗІЛ-155, ЗІЛ-158В, ЛАЗ-695Н, ЛАЗ-695Е | 7000 |
ЛАЗ-687 "Турист", ЛіАЗ-677, ЛАЗ-697Р | 8000 |
ЗІЛ-127, ЛАЗ-699Р, ЛАЗ-4202, ЛІАЗ | 10000 |
Балони для зрідженого газу | 30 |
Барабани кабельної продукції (типи згідно з ГОСТ 5151-71): без кабелю | |
IV-VI, VIII, VIIIа | 120 |
X, XII, XIIа | 250 |
XIV | 500 |
XVII, XVIII, XX | 900 |
XXII | 1000 |
XXV | 1500 |
XXVI | 1700 |
XXX | 2700 |
Бідони порожні (місткість, л): | |
до 40 | 10 |
понад 40 | до умовної маси 10 кг за кожні 5 л додається по 3 кг |
Більярди, крім настільних | 1600 |
Блочно-комплектний пристрій для будівництва об'єктів нафтової і газової промисловості (блок-бокси) | 100000 |
Болванка кліщова, пара | 30 |
Бочки дерев'яні порожні (місткість, л): | |
до 100 | 50 |
понад 100 до 200 | 80 |
-"- 200 до 300 | 100 |
-"- 300 | до умовної маси 100 кг за кожні 10 л додається по 3 кг |
Бочки, баки і цистерни залізні порожні (місткість, л): | |
до 100 | 80 |
понад 100 до 200 | 120 |
-"- 200 до 300 | 150 |
-"- 300 | до умовної маси 150 кг за кожні 10 л додається по 5 кг |
Велосипеди різні: | |
у тарі | 50 |
без тари | 30 |
Грейфери, куб. м: | |
а) для піску і ПГС: | |
до 1,0 | 2000 |
понад 1,0 до 2,0 | 3500 |
-"- 2,0 до 3,0 | 4500 |
-"- 3,0 до 4,0 | 5500 |
-"- 4,0 до 5,0 | 7500 |
-"- 5,0 | 8000 |
б) для каміння | |
до 1,0 | 4500 |
понад 1,0 до 3,0 | 6500 |
-"- 3,0 | 9500 |
в) для солі, хімічних, пилоподібних, вугілля і руди: | |
до 2,5 | 4000 |
понад 2,5 | 6000 |
-"- 5,0 | 8000 |
г) для зерна: | |
до 4,5 | 3000 |
понад 4,5 | 6000 |
ґ) для металобрухту: | |
до 1,5 | 4000 |
понад 1,5 | 6500 |
д) для лісних вантажів: | |
до 5,0 | 3000 |
понад 5,0 до 10,0 | 5000 |
-"- 10,0 до 14,0 | 7000 |
-"- 14,0 | 7500 |
Будинки стандартні дерев'яні за типами: | |
а) 1-10М-(м-3) | 6000 |
б) 3-35Щ (2Щ-27); 3-35-4М (4М-57); 3-35-2Мб (2Мб-52ц) | 10000 |
в) 3-35-3Щ (3Щ-37); 1-10Щ-3 (Щ-3Сц); 2-6-34 (3-40-2Б); 3-35-3Мб (3Мб-72Ц) | 15000 |
г) 1-10М-12 (2М-4-3) з залізобетонним перекриттям 3Б-40 (3-40-3Б) | 19000 |
ґ) 1-10М-12 (2М-4-3) з дерев'яним перекриттям, 6Б-69 (3-40-6Б); 5Б-56 (3-40-5Б) | 27000 |
д) 1-10Щ-16 (Щ6-2); 1-10К-12 (2К4-3); 4В-110-62 (3-40-46) | 44000 |
е) 6Б-128 (3-40-128); 1-25К-1 (С2К-8); 4Б-110-62; 5БМ-56 (3-40-6БМ) | 55000 |
є) 1-25-60а (0Щ-60а); 6БМ-69 (3-40-6БМ) | 70000 |
ж) 25Б-230 (3-40-25Б); 1-25К-2 (С2К-12); 8Б-230; 8Б-247 (3-40-23Б) | 97000 |
з) 0Б-295 (3-40-7Б); 0Б-262-62 (3-40-8Б) | 105000 |
и) будинки щитові дерев'яні двоповерхові типового проекту Щ-115-93 | 500000 |
і) будинки стандартні секційні брущаті типового проекту 116-115-58 | 350000 |
Примітка. При пред'явленні до перевезення стандартних будинків без стін умовна маса цих будинків знижується на 20%. |
Будиночок-блок дерев'яний розміром 3 х 6 х 2,5 м | 45000 |
Будиночок-вагон (1 комплект), блок будиночка УГПД-2Е | 50000 |
Пересувний будиночок типу ГПД-1, який складається з двох частин | 100000 |
Кожна частина будиночка | 50000 |
Будиночок для оленеводів (пересувний) неподільний | 25000 |
Будиночок контейнерного типу (ЗКТ) розміром 6,7 x 3,0 x 2,8 м | 25000 |
Тварини: | |
верблюди | 600 |
коні, бики, буйволи, воли, корови, мули, олені | 500 |
віслюки (ішаки) | 300 |
молодняк: телички, бички, лошата | 200 |
свині: | |
великі | 200 |
дрібні | 100 |
поросята | 30 |
барани, кози і вівці | 60 |
собаки і песці | 10 |
собаки декоративні, цуценята і кролі не більше 1 шт. (безкоштовно) | 10 |
Вироби залізобетонні: | |
балки марок: | |
БОЕ-12-23 | 18000 |
СБЕ-18-2В1 | 34000 |
ферми марок: | |
ФБМ-18-11-6АIVВI | 21000 |
ФБМ-24-IV-9АIVВ | 60000 |
плити покриття марок: | |
ПНС, ПГ-Ш, ПГ-IV | 5300 |
ПКЖ 02-15, ПА-1,5 | 2600 |
інші вироби марок: | |
ПРТ-2М | 50000 |
РК-25 x 25 | 40000 |
Кабіни санітарно-технічні: | |
УК-1-Л-1, УК-1-П-1, УК-1-Л-1БМ, УК-1-П-1БМ, УК-1-Л-2, УК-1-П-2,УК-1-Л-2БМ, УК-1-П-2БМ | 7000 |
УК-1ДЛ-2, У-1Л1-32, У2П-1-32, У1П-1-32 | 5000 |
Цегла за 1000 штук: | |
дірчата | 6200 |
вогнетривка | 3200 |
Колеса дерев'яні, 1 шт. | 15 |
Кілки обручні і фашинні, 1 шт. | 1,5 |
Коляски моторизовані для інвалідів | 400 |
Коляски дитячі | 10 |
Корзини лозові в кількості в одній в'язці, шт. | |
до 5 | 20 |
понад 5 до 10 | 30 |
Крани (вантажопідйомність, т): | |
а) на автомобільному та пневмоколісному ходу: | |
до 3,0 | 10000 |
понад 3,0 до 8,0 | 15000 |
-"- 8,0 до 10,0 | 18000 |
-"- 10,0 до 15,0 | 26500 |
-"- 15,0 до 20,0 | 30000 |
-"- 25,0 до 40,0 | 55000 |
-"- 40,0 | 75000 |
б) на гусеничному ходу: | |
до 10,0 | 21000 |
понад 10,0 до 20,0 | 45000 |
-"- 20,0 до 25,0 | 50000 |
-"- 25,0 до 30,0 | 55000 |
-"- 30,0 до 45,0 | 65000 |
-"- 45,0 | 110000 |
Крани самохідні - трубоукладачі (вантажопідйомність, т): | |
до 5,0 | 10000 |
понад 5,0 до 10,0 | 20000 |
-"- 10,0 до 15,0 | 25000 |
-"- 15,0 до 25,0 | 36000 |
-"- 25,0 | 40000 |
Кухні похідні | 600 |
Човни без двигуна різні (довжина, м): | |
до 4 | 350 |
понад 4 до 6 | 650 |
-"- 6 до 8 | 900 |
-"- 8 до 10 | 1350 |
-"- 10 до 12 | 1800 |
Примітка. При перевезенні човнів з двигунами до вказаної вище маси додається 50 кг. |
Машини та знаряддя сільськогосподарські: | |
а) борони зубчаті та сітчасті | 300 |
б) борони дискові двоколісні | 3000 |
в) жатки валкові широкозахватні | 1500 |
г) жатки навісні й причепні | 1000 |
ґ) катки причепні тракторні ЕККН | 2550 |
д) -"- СКГ | 5000 |
е) катки кінні | 500 |
є) картоплесаджалка | 2500 |
ж) картоплезбиральні машини | 3500 |
з) картоплезбиральні комбайни | 5000 |
и) комбайни зернозбиральні | 9000 |
і) косилки самохідні | 3000 |
ї) косилки кінні | 400 |
й) косилки причепні й навісні | 1500 |
к) молотарки | 3000 |
л) культиватори різні | 2000 |
м) плуги тракторні: | |
- одно-, п'ятикорпусні (включно) | 1500 |
- п'ятикорпусні й більше | 3000 |
н) плуги-сіялки кінні | 200 |
о) преси сінажні кінні | 1500 |
п) преси сінажні з двигуном | 3000 |
р) сіялки кінні | 500 |
с) сіялки тракторні причепні | 2000 |
т) трактори (потужність двигуна, к.с.) | |
- на колісному ходу: | |
до 100 | 4000 |
понад 100 до 200 | 18000 |
- на гусеничному ходу: | |
до 100 | 12000 |
понад 100 до 200 | 18000 |
у) тракторні самохідні шасі (потужність двигуна, к. с.) | |
до 100 | 4000 |
понад 100 | 5500 |
Машини для шляхового будівництва: | |
автогудронатори | 8000 |
бітумовози | 10000 |
дорожні фрези | 18000 |
катки дорожні: | |
а) самохідні марок: | |
Д-455, Д-484, Д-317Б, ДУ-54 | 3000 |
Д-469, Д-552, Д-399А, ДУ-474, 47-Б | 10000 |
Д-365, Д-400А, Д-211В | 12000 |
Д-48Б | 14000 |
Д-551, ДУ-49А, ДУ-52, ДУ-55 | 20000 |
б) несамохідні причепні марок: | |
Д-219, Д-480 | 4000 |
Д-263, ПВК-25, ДУ-26 | 8000 |
ДУ-37Б | 16000 |
ДУ-39А, ДУ-16В | 26000 |
Машини землерийно-транспортні: | |
а) бульдозери: | |
- на колісному ходу марок: | |
Д-449, Д-579, Д3-37, Д3-133 | 4000 |
Д-581, Д3-48 | 20000 |
- на гусеничному ходу марок: | |
Д-159Б, БУ-55, Д-315, Д-442, Д-444, Д-459, Д-535, Д-555, Д3-42 | 9000 |
Д3-101 | 12000 |
В-55А, Д-278, Д-259А, Д-492, Д-493 | 15000 |
Д-494, Д-532, Д-533, Д3-110А | 18000 |
Д-521, Д-522, Д-275А, Д-290, УБКС-100Б, Д3-116А, Д3-117, Д3-35С | 20000 |
Д-384, Д-385А | 33000 |
Д3-118 | 37000 |
Д3-126А | 40000 |
Д3-94-С, Д3-129ХП | 55000 |
б) грейдери (потужність двигуна, к. с.): | |
самохідні: | |
до 100 | 12000 |
понад 100 до 120 | 15000 |
-"- 120 до 150 | 20000 |
-"- 150 до 250 | 30000 |
-"- 250 до 300 | 35000 |
несамохідні причепні: | 2500 |
в) скрепери (місткість ковша, куб. м): самохідні: | |
до 5 | 13000 |
понад 5 до 10 | 24000 |
-"- 10 до 15 | 45000 |
-"- 15 | 68000 |
несамохідні причепні: | |
до 3 | 5000 |
понад 3 до 6 | 13000 |
-"- 6 до 10 | 24000 |
-"- 10 до 15 | 36000 |
-"- 15 | 45000 |
г) екскаватори одноковшові (місткість ковша, куб. м): | |
до 0,2 | 6000 |
понад 0,2 до 0,5 | 15000 |
-"- 0,5 до 0,75 | 24000 |
-"- 0,75 до 1,0 | 35000 |
-"- 1,0 до 1,6 | 40000 |
-"- 1,6 | 95000 |
Машини пральні побутові всіх марок | 150 |
Меблі різні (вітчизняні та імпортні): | |
маса будь-яких меблів (гарнітурів або окремих предметів) визначається в кубічних метрах шляхом обміру максимальних розмірів сторін, включаючи виступні частини упаковки (габаритні розміри) | 1 куб. м відповідає 150 кг |
Моторолери вантажні, мотоцикли з коляскою | 400 |
Моторолери пасажирські, мотоцикли без колясок | 200 |
Обід дубовий за одиницю, голобля за пару | 15 |
Панелі стінові | 3000 |
Плити газові типові (з духовкою): | |
двоконфорні | 80 |
чотирьохконфорні | 100 |
Плити електричні побутові | 80 |
Плити газові побутові двоконфорні (без духовки) | 40 |
Плити камишитові: | |
ручної пресовки всіх розмірів | 35 |
механічної пресовки (розмір, мм): | |
2800 x 1500 x 30 | 35 |
2400 x 1150 x 50 | 45 |
2600 x 1150 x 70 | 50 |
2400 x 1150 x 100 | 65 |
Напівпричепи автомобільні: | |
одновісні | 5000 |
двовісні | 11500 |
Причепи до легкових автомобілів | 300 |
Причепи автомобільні і тракторні: | |
одновісні | 1500 |
двовісні | 3500 |
Причепи важковантажні (вантажопідйомність, т): | |
до 20 | 12000 |
понад 20 до 40 | 18000 |
-"- 40 до 60 | 22000 |
-"- 120 | 50000 |
Навантажувачі акумуляторні (вантажопідйомність,т): | |
до 250 | 1000 |
понад 250 до 500 | 2000 |
-"- 500 до 750 | 2500 |
-"- 750 до 1000 | 3100 |
-"- 1000 до 2000 | 6000 |
-"- 2000 | 9000 |
Навантажувачі автомобільні (вантажопідйомність, т): | |
до 1,5 | 3000 |
понад 1,5 до 3,0 | 5500 |
-"- 3,0 до 5,0 | 8500 |
-"- 5,0 до 10,0 | 10000 |
-"- 10,0 | 15000 |
Навантажувачі тракторні марок: | |
Д-442, Д-443А, ТА-2А, ЦИНС, ТЛ-3А ЦИНС | 12000 |
Т-157, Д-451, ПЛ-1, П-2, П-19А | 23000 |
Навантажувачі снігу самохідні із загрібними лапами та ланцюговим транспортером | 6500 |
Піаніно | 400 |
Пластини шпальні, за одиницю | 83 |
Розвантажувачі самохідні ЯА-101М, А-107 | 8000 |
Роялі | 600 |
Сани різні | 150 |
Сліпери (подвоєна шпала), за 1 шт. | 130 |
Змішувально-штукатурні агрегати | 1200 |
Тачки й возики ручні дерев'яні | 80 |
Вози, екіпажі, кузови екіпажні | 250 |
Термоцистерни для перевезень квасу та ін. містк. 1000 л | 1000 |
Транспортери (конвеєри) стрічкові (довжина, м): | |
до 10 м | 1500 |
понад 10 до 15 | 2000 |
-"- 15 до 40 | 3000 |
-"- 40 | 8000 |
Телевізори, крім кольорових, радіоприймачі, радіоли | 60 |
Телевізори кольорові | 100 |
Фашина, за 1 пучок | 40 |
Форми алюмінієві, цілісноштамповані | 10 |
Холодильники побутові однокамерні | 100 |
Те саме двокамерні | 160 |
Черепиця покрівельна, 1000 шт. | 2200 |
Жердини довжиною: | |
до 6,5 м за одиницю | 15 |
понад 6,5 м за одиницю | 20 |
Шпали різні, за одиницю | 75 |
Щити лозяні | 50 |
Електрокари (вантажопідйомність, т): | |
до 3 | 1500 |
понад 3 | 2500 |
Електромототягачі | 2000 |
Електромагніти підйомні марок: | |
М-22Б, М-42Б, ПМ-15 | 2000 |
М-62А, ПМ-25А, М-42 | 4000 |
Примітки:
1. Якщо не встановлена умовна маса для окремих типів автобусів, автомобілів, сільськогосподарських машин, плату слід розраховувати, виходячи з маси, указаної в технічному паспорті, а за відсутності технічного паспорта - за максимальної маси, установлена для даного виду самохідної техніки. Для всіх інших вантажів, поданих у таблиці, плату необхідно визначати за масою для аналогічного вантажу.
2. Умовна маса легкових автомобілів, поданих для перевезення в упаковці, збільшується на 50%.
3. Умовна маса вантажних автомобілів, самоскидів, цистерн, інших транспортних засобів указана без вантажу.
ПЕРЕВЕДЕННЯ ОБ'ЄМНИХ МІР У МІРУ МАСИ
Найменування вантажу | Об'ємна складова міра | Маса, кг |
1 | 2 | 3 |
Асфальтова мастика | куб. м | 1200 |
Цегла полив'яна | -"- | 1300 |
Цегла різних розмірів | -"- | 1650 |
Руда фосфорна | -"- | 1700 |
Саксаул | -"- | 250 |
Сланець сухий, горючий | -"- | 720 |
Сланець шиферний | -"- | 2500 |
Сланець сирий горючий | -"- | 950 |
Торф | -"- | 500 |
Вугілля деревне | -"- | 200 |
Лісні матеріали й дрова: | -"- | |
ліс круглий і кряжі різні | | 800* |
пиломатеріали | | 600* |
дрова: | | |
а) хвойні | -"- | 470 |
б) твердолистяні й дубові, екстрактова сировина, розділена у вигляді дров | -"- | 520 |
в) змішані: | | |
- баланси, пропси, рудостійка (у розділеному вигляді) | -"- | 470 |
- клепка дубова суха | -"- | 800* |
- клепка осикова суха | -"- | 600* |
- обруч | -"- | 370 |
- кіл обручний | -"- | 420 |
- пиломатеріали | стандарт | 2800 |
---------------
* Ці вагові норми маси відносяться до кубічного метру щільної деревної маси (фестметр). При поданні таких вантажів в об'ємній складовій мірі їх маса визначається шляхом перемноження умовної маси ваги, установленої для 1 м куб. щільної деревної маси, на 0,64. При зворотному переведенні маси (об'єм міри в масу щільної деревини) застосовується коефіцієнт 1,56.
Примітка. При перевантаженні на суднах уважається як сира:
1) уся деревина й дрова, сплавлені в поточній навігації;
2) деревина (а також пиломатеріали всіх розмірів) і дрова, заготовки поточного сезону (після 1 жовтня попереднього року), навантажені з берега;
3) деревина, навантажена в судна безпосередньо з води.
Маса сирої деревини та дров підвищується на 10% або визначається за осадкою судна. Метод визначення маси при цьому встановлює перевізник.
1.4. НАЙМЕНУВАННЯ ВАНТАЖУ
1.4.1. Відправник повинен указати назву вантажу в транспортних документах (у навантажувальному ордері або накладній) відповідно до ЄТСНВ. Ужиття скорочених або неповних найменувань (наприклад, "молпродукти", "укріпліс", "промтовари", "ширвжиток" тощо) не допускається.