МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
24.01.2013 N 170/5 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 січня 2013 р.
за N 190/22722
Про затвердження Змін до деяких наказів Міністерства юстиції України з питань державної реєстрації актів цивільного стану
Відповідно до статті 18 Закону України "Про державну реєстрацію актів цивільного стану", пункту 5 постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2007 року N 1064 "Про затвердження Порядку ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян" (зі змінами) та з метою підвищення ефективності діяльності відділів державної реєстрації актів цивільного стану, належної організації надання адміністративних послуг
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до деяких наказів Міністерства юстиції України, що додаються.
2. Департаменту взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.) подати цей наказ на державну реєстрацію відповідно до Указу Президента України від 3 жовтня 1992 року N 493 "Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади".
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Контроль за виконанням цього наказу покласти на Департамент взаємодії з органами влади (Зеркаль О.В.).
Заступник Міністра ПОГОДЖЕНО: Голова Державної реєстраційної служби України | Д.М.Ворона Л.В.Єфіменко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства юстиції
України
24.01.2013 N 170/5
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
29 січня 2013 р.
за N 190/22722
ЗМІНИ
до деяких наказів Міністерства юстиції України
1. У Порядку ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженому наказом Міністерства юстиції України від 29 жовтня 2012 року N 1578/5, зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 2 листопада 2012 року за 1845/22157:
1.1. Пункт 1.3 розділу I виключити.
1.2. У додатку 11 слова "усього втрачено" замінити словами "усього витрачено".
2. У Правилах державної реєстрації актів цивільного стану в Україні, затверджених наказом Міністерства юстиції України від 18 жовтня 2000 року N 52/5, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 18 жовтня 2000 року за N 719/4940 (у редакції наказу Міністерства юстиції України від 24 грудня 2010 року N 3307/5) :
2.1. У пункті 6 розділу I:
в абзаці першому слова "суворої звітності" виключити;
абзац другий викласти в такій редакції:
"Порядок ведення обліку, звітності та зберігання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану встановлюється Порядком ведення обліку і звітності про використання бланків свідоцтв про державну реєстрацію актів цивільного стану, а також їх зберігання, затвердженим наказом Міністерства юстиції України від 29 жовтня 2012 року N 1578/5, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 2 листопада 2012 року за N 1845/22157 (далі - Порядок обліку, звітності та зберігання бланків свідоцтв)".
2.2. В абзаці шостому пункту 12 глави 4 розділу III слова "Інструкцією з обліку, зберігання та витрачання бланків свідоцтв" замінити словами "Порядком обліку, звітності та зберігання бланків свідоцтв".
3. У наказі Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року N 1269/5 "Про затвердження Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян", зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за N 691/15382 (зі змінами):
3.1. Пункт 4 після слова "міськрайонних" доповнити словом "міжрайонних".
3.2. Додаток до наказу викласти в новій редакції, що додається.
4. В Інструкції з ведення Державного реєстру актів цивільного стану громадян, затвердженій наказом Міністерства юстиції України від 24 липня 2008 року N 1269/5, зареєстрованій у Міністерстві юстиції України 25 липня 2008 року за N 691/15382 (зі змінами):
4.1. У підпункті 4.3.6 пункту 4.3 розділу IV цифри "1995" замінити цифрами "1996".
4.2. Пункт 4.3 доповнити новим підпунктом такого змісту:
"4.3.7. У сьому чергу - усіх інших актових записів цивільного стану в тому самому порядку, починаючи з 1949 року, у зворотному хронологічному порядку до 1945 року включно.".
5. У наказі Міністерства юстиції України від 11 квітня 2011 року N 1076/5 "Про підвищення ефективності роботи відділів державної реєстрації актів цивільного стану", зареєстрованому у Міністерстві юстиції України 12 квітня 2011 року за N 474/19212:
у пункті 1:
у підпункті 1.1:
в абзаці другому слова "(для відділів державної реєстрації актів цивільного стану районних, міськрайонних управлінь юстиції у разі проведення індивідуальних обрядів державної реєстрації шлюбу, народжень виключно виконавчими органами сільських, селищних та міських (крім міст обласного значення) рад - субота, неділя)" виключити;
абзац третій доповнити словами та цифрами "у тому числі в один з робочих днів тижня щонайменше до 20-ї години, в суботу до 16-ї години шляхом встановлення гнучкого режиму роботи";
підпункт 1.2:
після слів "архівними документами" доповнити словами "(формування книг державної реєстрації актів цивільного стану, метричних книг та їх описів, номенклатур справ, оформлення та реставрація цих книг тощо)";
доповнити новим абзацом такого змісту:
"З метою забезпечення наповнення Державного реєстру актів цивільного стану громадян вносити відомості, що містяться в книгах державної реєстрації актів цивільного стану та метричних книгах за 1996-2008, 1949-1945 роки кожного робочого дня протягом 3 годин. Під час проведення цієї роботи здійснювати прийом громадян з усіх питань у сфері державної реєстрації актів цивільного стану.".
Заступник директора Департаменту взаємодії з органами влади | С.В.Мартиненко |
Додаток
до наказу Міністерства
юстиції України
24.07.2008 N 1269/5
( z0691-08 )
(у редакції наказу
Міністерства юстиції України
від 24.01.2013 N 170/5)
СТРОКИ
внесення до Державного реєстру актів цивільного стану громадян відомостей, що містяться в книгах державної реєстрації актів цивільного стану, які зберігаються в архівах відділів державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі, районних, районних у містах, міських (міст обласного значення), міськрайонних, міжрайонних управлінь юстиції