МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
30.01.2004 N 67 |
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
12 лютого 2004 р.
за N 185/8784
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства освіти і науки N 1541 від 01.11.2013 )
Про внесення змін до Порядку набору іноземців на навчання в Україні, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2003 N 544
НАКАЗУЮ:
1. Унести такі зміни до Порядку набору іноземців на навчання в Україні (далі - Порядок), затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України 12.08.2003 N 544, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 05.09.2003 за N 766/8087:
1.1. Пункт 12 доповнити реченням "У разі ліквідації чи реорганізації суб'єкта підприємницької діяльності або зміни його назви свідоцтво втрачає силу".
1.2. Доповнити Порядок пунктом 16:
"16. Вищі навчальні заклади щорічно до 1 грудня та 30 червня подають до Міністерства освіти і науки України перелік укладених договорів (контрактів) із суб'єктами підприємницької діяльності про навчання іноземців в Україні за формою, що додається".
2. Департаменту міжнародного співробітництва та європейської інтеграції (Сухолиткий О.С.) у встановленому порядку подати цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Журавського В.С.
Міністр | В.Г.Кремень |
Додаток
до пункту 16 Порядку набору
іноземців на навчання
в Україні
------------------------------------------------------------------
| N | Назва суб'єкта | Країна, | N договору | Термін дії |
|з/п|підприємницької |місцезнаходження |(контракту) | договору |
| | діяльності | суб'єкта | і дата |(контракту) |
| | (резидента і | підприємницької | підписання | |
| | нерезидента), | діяльності | | |
| | який надає | | | |
| | посередницькі | | | |
| |послуги з набору| | | |
| | іноземців та | | | |
| | осіб без | | | |
| |громадянства на | | | |
| | навчання | | | |
|---+----------------+-----------------+------------+------------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
------------------------------------------------------------------