ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ ЗВ'ЯЗКУ ТА ІНФОРМАТИЗАЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 29 від 15.02.2000 м.Київ | Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 21 березня 2000 р. за N 180/4401 |
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства транспорту та зв'язку N 250 від 21.03.2006 )
Про затвердження Граничних тарифів на послуги, пов'язані з експертизою заявок, наглядом та моніторингом радіоелектронних засобів радіозв'язку, радіомовлення, телебачення, систем кабельного та ефірно-кабельного телебачення, систем супутникового зв'язку
З метою вдосконалення Граничних тарифів на послуги, пов'язані з експертизою заявок, наглядом та моніторингом радіоелектронних засобів радіозв'язку, радіомовлення, телебачення, систем кабельного та ефірно-кабельного телебачення, систем супутникового зв'язку
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Граничні тарифи на послуги, пов'язані з експертизою заявок, наглядом та моніторингом радіоелектронних засобів радіозв'язку, радіомовлення, телебачення, систем кабельного та ефірно-кабельного телебачення, систем супутникового зв'язку і в установленому порядку ввести їх у дію (додаються).
2. Начальнику Українського державного центру радіочастот та нагляду за зв'язком - Головному державному інспектору електрозв'язку Ковальову В.М.:
2.1. Забезпечити своєчасне введення в дію затверджених тарифів.
2.2. Повідомити споживачів про введення нових Граничних тарифів на послуги, пов'язані з експертизою заявок, наглядом за радіоелектронними засобами радіозв'язку, радіомовлення, телебачення, системами кабельного та ефірно-кабельного телебачення, системами супутникового зв'язку та моніторингом їх.
3. Спільний наказ Державного комітету зв'язку України та Головного управління з питань радіочастот (ГУРЧ) при Кабінеті Міністрів України від 22.09.97 N 138/31, зареєстрований у Мін'юсті України за N 22/2462 від 19.01.98, вважати таким, що втратив чинність.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Голови Держкомзв'язку Довгого А.М.
Голова | О.Б.Шевчук |
Затверджено
Наказ Державного комітету
зв'язку та інформатизації України
15.02.2000 N 29
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
21 березня 2000 р.
за N 180/4401
Граничні тарифи на послуги, пов'язані з експертизою заявок, наглядом та моніторингом радіоелектронних засобів радіозв'язку, радіомовлення, телебачення, систем кабельного та ефірно-кабельного телебачення, систем супутникового зв'язку
Загальні положення
1. Тарифи є чинними на всій території України.
2. Чинність тарифів поширюється на всіх власників радіоелектронних засобів (РЕЗ) та радіовипромінювальних пристроїв (РВП) (користувачів радіочастотного ресурсу), незалежно від форм власності.
3. Тарифи наведено з урахуванням податку на додану вартість.
4. Чинні тарифи є граничними. Центр "Укрчастотнагляд" має право знижувати їх рівень не більш як на 40 відсотків, але не нижче як до рівня витрат Центру "Укрчастотнагляд", пов'язаних з виконанням відповідних робіт.
5. Вартість робіт з нагляду за технічними характеристиками випромінювання та забезпечення електромагнітної сумісності (ЕМС) РЕЗ сплачується власником РЕЗ щомісячно або щоквартально, рівними частинами, до 15 числа поточного місяця (до 15 числа першого місяця звітного кварталу). При бажанні власник РЕЗ може сплачувати на початку року всю суму одноразово.
6. У разі коли дозвіл на право експлуатації РЕЗ було видано в поточному місяці, вартість робіт з нагляду за технічними характеристиками випромінювання та забезпечення ЕМС сплачується в розмірі 1/12 річної суми оплати за кожний місяць, починаючи з місяця, в якому видано дозвіл, незалежно від дати його надання.
7. При закритті РЕЗ чи РВП сплачені кошти за роботи з нагляду за технічними характеристиками випромінювання та забезпечення ЕМС власнику не повертаються, незалежно від причини закриття.
8. У разі продовження терміну дії дозволу на придбання, проектування і будівництво (встановлення) РЕЗ стягується плата в розмірі 50 відсотків від суми відповідної позиції статті 2 тарифів. Продовжений термін дії дозволу не може перевищувати 12 місяців.
9. У разі продовження терміну дії дозволу на ввезення РЕЗ, стягується плата в розмірі 60 відсотків від суми статті 11 тарифів. Термін продовження дії дозволу не може перевищувати 1 місяць.
10. У разі продовження терміну дії суднової ліцензії на право експлуатації стягується плата в розмірі 50 відсотків від суми відповідної позиції статті 8 тарифів.
11. У разі продовження терміну дії дозволу на право експлуатації РЕЗ іноземними користувачами на наступні три місяці стягуються кошти в розмірі 50 відсотків від суми відповідної позиції статті 42 тарифів.
12. Проведення модернізації або незначної реконструкції радіомережі, радіорелейної лінії, станції радіомовлення та інших груп радіозасобів узгоджується з Центром "Укрчастотнагляд". Вартість такого узгодження становить 25 відсотків від суми відповідної позиції статті 2 тарифів.
13. Наведені розміри оплати статей 3, 4, 10, 16, 17 та 19 тарифів визначені стосовно сільської місцевості. В разі використання РЕЗ в містах Києві, Севастополі та обласних центрах, в адміністративних межах вказаних в цьому пункті міст розмір оплати збільшується згідно з коефіцієнтом, який ураховує ускладнення ЕМС у містах і дорівнює 2,0.
В містах з чисельністю населення 0,5 млн. і більше, крім вищезазначених, в адміністративних межах міста, коефіцієнт дорівнює 1,7.
В містах та селищах - районних центрах, з чисельністю населення менше 0,5 млн., крім вищезазначених, в адміністративних межах міста, коефіцієнт дорівнює 1,5.
14. Тарифи на послуги та роботи, пов'язані з впровадженням і наглядом за роботою засобів радіомереж, що використовують декаметрові хвилі (ВЧ-діапазон), визначені для умов, коли зона дії радіомережі є цілком у межах зони відповідальності однієї регіональної державної інспекції електрозв'язку (ДІЕ). У разі збільшення зони розмір оплати визначається з застосуванням коефіцієнта до відповідної позиції розділів 1 і 2 тарифів, що враховує ускладненість вибору частотних присвоєнь і забезпечення ЕМС:
Ку = 2 х (корінь)n - 1, де:
Ку - коефіцієнт ускладненості;
n - кількість зон відповідальності однієї регіональної ДІЕ, в межах яких передбачається застосування РЕЗ радіомережі, що розглядається.
15. Тарифи визначають, якщо не обумовлено інше, вартість послуг та робіт стосовно одного симплексного частотного присвоєння (каналу). Тарифи, наведені в позиціях 25 - 41, 51 та 73 статті 3 та відповідних позиціях статей 16 - 17, при використанні каналу, побудованого за принципами дуплекса, напівдуплекса чи двочастотного симплекса застосовуються з коефіцієнтом ускладнення 1,5. Для інших позицій тарифів зазначений коефіцієнт ускладнення не застосовується.
16. Термінове (при нормативі 30 днів), за вимогою замовника і за наявності на те технічної можливості, виконання робіт, передбачених розділом 1 (крім статей 5, 7), збільшує їх вартість у залежності від терміну їх виконання:
- до 3-х робочих днів - на 100 відсотків;
- до 10 робочих днів - на 75 відсотків;
- до 15 робочих днів - на 50 відсотків.
При затримці виконання робіт понад нормативний термін вартість робіт зменшується на 1 відсоток за кожен день затримки.
Коефіцієнти збільшення і зменшення не застосовуються для робіт, пов'язаних з проведенням погоджень чи міжнародної координації.
17. За резервні передавачі всі види платежів стягуються в повному розмірі, але без застосування коефіцієнтів збільшення.
18. До платежів, визначених у статтях 16 - 17, коефіцієнти збільшення не застосовуються для:
- власників РЕЗ Укрзалізниці;
- бюджетних організацій швидкої та невідкладної медичної допомоги Міністерства охорони здоров'я України;
- бюджетних аварійних та аварійно-рятувальних служб, що створені та діють з метою врятування людського життя;
- користувачів смуг радіочастот в діапазонах 26,965 - 27,415 МГц (з потужністю передавача до 4 Вт включно), 33,0 - 48,5 МГц, 57,0 - 57,5 МГц.
19. Для передавачів, що працюють у смугах частот 33,0 - 48,5 МГц та 57,0 - 57,5 МГц, до зазначених у статті 3 тарифів застосовується коефіцієнт зменшення, що дорівнює 0,5.
20. Для радіостанцій СВ ("civil band") - діапазону (26,965 - 27,415 МГц) з потужністю передавача до 4 Вт включно, пристроїв охоронної сигналізації та апаратури керування моделями по радіо, що працюють в смугах частот 26,965 - 27,415 МГц, платежі, зазначені в статті 3 тарифів, не застосовуються.
21. Власники РЕЗ та РВП, які фінансуються виключно за рахунок бюджету або які зайняті виробництвом сільськогосподарської продукції в сільській місцевості, оплачують всі види послуг та робіт у розмірі 50 відсотків від суми відповідної позиції тарифів.
Зниження плати для бюджетних організацій і підприємств застосовується на підставі довідки фінансових органів районної або міської державної адміністрації про повне фінансування організацій і підприємств з державного бюджету, а для виробників сільськогосподарської продукції в сільській місцевості - на підставі свідоцтва про реєстрацію суб'єкта підприємницької діяльності Держкомстатом України з визначенням реєстраційного коду.
У випадках, коли РЕЗ, які належать бюджетним організаціям чи виробникам сільськогосподарської продукції, використовуються для надання послуг, вартість робіт оплачується цими організаціями в повному розмірі на загальних підставах.
22. Плата за роботи, пов'язані з наглядом за технічними характеристиками випромінювання та забезпечення ЕМС станцій радіорелейних ліній, які використовуються для забезпечення телефонного зв'язку в сільській місцевості, а також для поширення програм телебачення, здійснюється в розмірі 50 відсотків відповідних позицій статті 28.
23. Плата за роботи з нагляду за технічними характеристиками випромінювання та забезпечення ЕМС передавачів, що призначені для використання виключно в особливий період, за умов їх спеціальної реєстрації як таких, а також РЕЗ та РВП, що перебувають на консервації на підприємствах відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28.10.1997 р. N 1183 "Про порядок консервації основних виробничих фондів підприємств", не стягується.
24. Плата за роботи з нагляду за технічними характеристиками випромінювання та забезпечення ЕМС передавачів, що працюють виключно на частотах виклику в разі стихійного лиха та з метою врятування людського життя, не стягується.
За суднові аварійні передавачі плата стягується в розмірі 50 відсотків тарифу, встановленого для передавача тієї ж потужності.
25. Для організацій та підприємств, які транслюють передачі телерадіопрограм державних каналів, до зазначених у статті 32 - 33 тарифів застосовується коефіцієнт зменшення, що дорівнює 0,5.
26. Плата за роботи з нагляду за технічними характеристиками випромінювання та забезпечення ЕМС передавачів радіоцентрів (центральних станцій) міністерств, інших органів виконавчої влади та підприємств, які мають закріплені списки частот, сплачується як за один багатоканальний передавач, згідно з максимально дозволеною потужністю із наявних на радіоцентрі передавачів. Якщо ж за кожним передавачем радіоцентру (станції) закріплені Центром "Укрчастотнагляд" конкретні номінали частот - плата стягується за кожну закріплену за передавачем частоту, виходячи з його максимально дозволеної потужності випромінювання.
27. Для станцій іоносферного зондування, що працюють у режимі частотного сканування, оплата стягується як за одне частотне присвоєння, виходячи з максимально дозволеної (імпульсної) потужності передавача.
28. Плата за реєстрацію РЕЗ стягується в усіх випадках, пов'язаних з потребою видачі дозволу чи його дублікату. При втраті оригіналу дозволу плата за видачу дубліката стягується в подвійному розмірі.
29. У всіх випадках застосування тарифів для визначення розміру плати стосовно конкретного РЕЗ використовуються технічні параметри, визначені у наданому на його експлуатацію дозволі.
30. Наведені в тарифах висоти підвісу антен (крім станцій телебачення та радіомовлення) визначено відносно рівня землі.
31. Оплата за всі види робіт, не визначені цими тарифами, здійснюється за договірними тарифами.
32. Від сплати за нагляд за технічними характеристиками випромінювання РЕЗ та забезпечення ЕМС звільняються:
- власники аматорських радіостанцій індивідуального користування - інваліди I та II груп та школярі;
- власники аматорських радіостанцій колективного користування - державні школи, неприбуткові навчальні заклади.
33. В разі проведення за вимогою власника змін частотно-територіального плану мереж зв'язку загального користування оплата робіт за відповідними позиціями статті 3 тарифів проводиться у розмірі 60 відсотків.
34. В разі використання для виробничих потреб радіостанцій, які працюють в діапазоні 26,965 - 27,415 МГц і належать фізичним особам, усі види робіт оплачуються за відповідними позиціями розділів 1 та 2 тарифів.
35. Оплата послуг та робіт підприємствами, організаціями та установами, що не є юридичними особами, здійснюється відповідно до визначень розділів 1, 2, 4 і 5. Оплата послуг та робіт, не передбачених розділом 3, фізичними особами (населенням) здійснюється відповідно до визначень розділів 1 і 2.
36. Терміни, що наведені в тексті тарифів, відповідають визначенням чинних нормативно-правових актів і вживаються в такому значенні:
Електромагнітна сумісність (ЕМС) - здатність РЕЗ і РВП одночасно функціонувати з обумовленою якістю в реальних умовах експлуатації та не створювати неприпустимих радіозавад іншим РЕЗ і РВП;
Користувач радіочастотного ресурсу (користувач) - юридична або фізична особа, діяльність якої пов'язана з експлуатацією РЕЗ та РВП і якій у відповідності з чинним законодавством надано на це дозвіл;
Міжнародна координація - комплекс робіт з узгодження умов забезпечення ЕМС РЕЗ, що впроваджуються, з РЕЗ інших країн;
Модернізація або незначна реконструкція - будь-які зміни, пов'язані з розширенням радіомережі, зміною напрямку радіозв'язку і кореспондентів, незначною зміною технічних характеристик РЕЗ, що не потребують проведення додаткової експертизи умов забезпечення ЕМС і внесення змін і доповнень до дозволів на експлуатацію РЕЗ. Зміна кількості абонентських терміналів у мережах мобільного радіотелефонного зв'язку загального користування не є реконструкцією або модернізацією;
Моніторинг у сфері використання радіочастотного ресурсу (радіочастотний моніторинг) - збирання, оброблення, зберігання та аналіз інформації, нагляд та облік у сфері використання радіочастотного ресурсу, забезпечення електромагнітної сумісності РЕЗ;
Нагляд (у галузі використання радіочастотного ресурсу) - діяльність законодавчо уповноважених на те органів, що здійснюється з метою забезпечення раціонального використання радіочастотного ресурсу (РЧР), електромагнітної сумісності РЕЗ та РВП і спрямована на безумовне додержання всіма виробниками, власниками та користувачами РЕЗ і РВП встановлених нормативно-правовими актами України правил та порядку використання РЧР;
Радіовипромінювальний пристрій (РВП) - технічний засіб (крім радіоелектронних засобів), що випромінює електромагнітну енергію в межах, передбачених радіочастотним ресурсом;
Радіоелектронний засіб (РЕЗ) - технічний засіб, призначений для передавання та/чи приймання радіосигналів користувачами радіочастотного ресурсу;
Радіомережа - сукупність РЕЗ та споруд радіозв'язку, які належать одному користувачеві, використовують спільні частоти, мають можливість установлювати зв'язок між собою безпосередньо або через базовий РЕЗ та поєднані в єдиному технологічному процесі для забезпечення інформаційного обміну;
Частотне присвоєння - конкретна радіочастота (смуга частот або радіочастотний канал), дозволена для використання конкретним РЕЗ або РВП у визначених умовах конкретному користувачеві.
Інші терміни, які застосовуються в цих "Граничних тарифах...", вживаються в значеннях, що визначені Законом України "Про зв'язок" та "Регламентом радиосвязи" Міжнародного союзу електрозв'язку.
Розділ 1
Тарифи на послуги та роботи, пов'язані з експертизою ЕМС (добором частот), реєстрацією РЕЗ і РВП, оформленням дозволів (для юридичних осіб та приватних підприємців)
Розділ 2
Тарифи на послуги та роботи, пов'язані з наглядом за технічними характеристиками випромінювання та забезпеченням ЕМС РЕЗ і РВП (для юридичних осіб та приватних підприємців)
Розділ 3
Тарифи на послуги та роботи, пов'язані з реєстрацією, оформленням дозволів, наглядом за технічними характеристиками випромінювання та забезпеченням ЕМС РЕЗ зв'язку (для фізичних осіб)
Розділ 4
Тарифи на послуги та роботи, пов'язані з оформленням дозволів на право тимчасового ввезення та тимчасової експлуатації РЕЗ в Україні іноземними користувачами
Начальник УЕП | Л.В.Артюшенко |