МІНІСТЕРСТВО ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
03.12.2020 м. Київ № 778
Зареєстровано в Міністерстві юстиції України
02 лютого 2021 р. за № 139/35761
Про затвердження Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" у Державній інспекції енергетичного нагляду України
( Із змінами і доповненнями, внесеними наказом Міністерства енергетики України від 20 лютого 2025 року
№ 74 )
Відповідно до
статті 5 Закону України "Про звернення громадян", статті 1 Указу Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою підвищення ефективності роботи Державної інспекції енергетичного нагляду України зі зверненнями громадян, для об'єктивного та своєчасного розгляду таких звернень згідно з вимогами законодавства
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок проведення телефонної "гарячої лінії" у Державній інспекції енергетичного нагляду України, що додається.
2. Департаменту комунікацій забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В. о. Міністра | Юрій БОЙКО |
ПОГОДЖЕНО: | |
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини | Л. Денісова |
Т. в. о. Голови Державної інспекції енергетичного нагляду України | Роман БОДНАР |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства енергетики України
03 грудня 2020 року № 778
ПОРЯДОК
проведення телефонної "гарячої лінії" у Державній інспекції енергетичного нагляду України
1. Цей Порядок визначає механізм організації роботи телефонної "гарячої лінії", прийому, розгляду та надання відповідей на звернення, що надходять на телефонну "гарячу лінію" Держенергонагляду.
2. Посадові особи Держенергонагляду, які забезпечують роботу телефонної "гарячої лінії", у своїй діяльності керуються
Конституцією України,
Законами України "Про звернення громадян", "Про державну службу", Указом Президента України від 07 лютого 2008 року
№ 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", Положенням про Державну інспекцію енергетичного нагляду України, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2018 року
№ 77, іншими нормативно-правовими актами та цим Порядком.
3. Телефонна "гаряча лінія" працює протягом двох годин за адресою та номером телефону, які оприлюднюються на офіційному вебсайті Держенергонагляду.
( абзац перший пункту 3 у редакції наказу Міністерства енергетики України від 20.02.2025 р.
№ 74 )
Час проведення телефонної "гарячої лінії" визначено згідно з Графіком проведення телефонної "гарячої лінії" у Державній інспекції енергетичного нагляду України (далі - Графік), який розробляється службою діловодства Держенергонагляду (далі - Служба діловодства) та затверджується наказом Держенергонагляду.
4. Організацію проведення телефонної "гарячої лінії" забезпечує Служба діловодства.
5. У роботі телефонної "гарячої лінії" відповідно до затвердженого Графіка беруть участь Голова Держенергонагляду, перший заступники Голови Держенергонагляду, заступник Голови Держенергонагляду, керівники структурних підрозділів, територіальних органів Держенергонагляду або уповноважені ними особи.
( пункт 5 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства енергетики України від 20.02.2025 р.
№ 74 )
6. Відомості щодо звернень громадян, які надійшли на телефонну "гарячу лінію", вносяться особою, уповноваженою проводити телефонну "гарячу лінію", до картки звернення громадянина на телефонну "гарячу лінію" у Держенергонагляді (далі - картка) згідно з додатком до цього Порядку.
7. Звернення, в яких порушено питання довідкового або консультативного характеру, а також звернення, які не потребують додаткового вивчення, розглядаються безпосередньо під час проведення телефонної "гарячої лінії" у Держенергонагляді шляхом надання консультацій.
8. У разі якщо заявник не називає своїх прізвища, імені, по батькові або не надає інших відомостей, звернення вважається анонімним і розгляду не підлягає.
Винятком є анонімні звернення з питань порушення законодавства у сфері запобігання корупції, якщо наведена в них інформація стосується конкретної особи та містить фактичні дані, які можуть бути перевірені.
( абзац третій пункту 8 у редакції наказу Міністерства енергетики України від 20.02.2025 р.
№ 74 )
9. У разі застосування громадянином ненормативної лексики, образ, а також якщо його звернення містить заклики до розпалювання національної, расової, релігійної ворожнечі, посадова особа має право припинити спілкування з таким громадянином.
10. Розгляд звернень громадян, що надійшли на телефонну "гарячу лінію", здійснюється з урахуванням особливостей, передбачених постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року
№ 348 "Про затвердження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, у медіа".
( пункт 10 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства енергетики України від 20.02.2025 р.
№ 74 )
11. Термін розгляду звернень не може перевищувати строків, визначених чинним законодавством.
12. Контроль за своєчасним розглядом звернень громадян, що надійшли на телефонну "гарячу лінію", покладено на Службу діловодства, а ті, що надійшли на телефонну "гарячу лінію" керівникам територіальних органів, - на діловодів цих підрозділів.
Після закінчення телефонної "гарячої лінії" посадова особа, яка відповідно до Графіка проводила телефонну лінію, не пізніше наступного дня повертає заповнені картки з відповідними резолюціями до Служби діловодства, а в територіальних органах - діловоду для реєстрації та доведення їх до відповідальних виконавців.
13. Служба діловодства забезпечує:
організацію проведення телефонної "гарячої лінії" у Держенергонагляді відповідно до цього Порядку;
реєстрацію звернень, отриманих на телефонну "гарячу лінію", попереднє визначення відповідальних виконавців за належністю порушених питань, проходження звернень та контроль за їх виконанням.
14. Дані про перебіг виконання звернень вносяться до журналу реєстрації звернень громадян та/або до Системи електронного документообігу Держенергонагляду.
15. Оприлюднення інформації щодо роботи телефонної "гарячої лінії" на офіційному вебсайті Держенергонагляду забезпечує структурний підрозділ Держенергонагляду, що забезпечує взаємодію у медіа та зв'язків з громадськістю.
( пункт 15 із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства енергетики України від 20.02.2025 р.
№ 74 )
Директор Департаменту комунікацій Міністерства енергетики України | Сергій КРЕЩЕНКО |
Додаток
до Порядку проведення телефонної "гарячої лінії" у Державній інспекції енергетичного нагляду України
(пункт 7)
КАРТКА
звернень громадян на телефонну "гарячу лінію" Державної інспекції енергетичного нагляду України
Кореспондент | Адреса кореспондента |
| |
Дата надходження кореспонденції | Реєстраційний індекс | Одержано за допомогою телефону |
| |
Категорія заявника | | Соціальний стан | |
| |
Отримувач |
Держенергонагляд |
Короткий зміст |
|
Резолюція |
|
Автор резолюції: | |
Термін виконання | Виконано за днів |
____________