• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Змін до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах

Міністерство інфраструктури України | Наказ від 02.01.2018 № 2 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Міністерство інфраструктури України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 02.01.2018
  • Номер: 2
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство інфраструктури України
  • Тип: Наказ
  • Дата: 02.01.2018
  • Номер: 2
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ІНФРАСТРУКТУРИ УКРАЇНИ
НАКАЗ
02.01.2018 № 2
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 січня 2018 р.
за № 76/31528
Про затвердження Змін до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах
( Рішення про державну реєстрацію Наказу скасовано на підставі Наказу Міністерства юстиції № 3008/5 від 26.09.2019 )
( Наказ виключено з Державного реєстру нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади 15.10.2019 )
Відповідно до статей 10, 110 Кодексу торговельного мореплавства України та статті 16 Закону України "Про транспорт" , з метою забезпечення безпеки судноплавства і впорядкування руху суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Зміни до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах , затверджених наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 01 серпня 2007 року № 655, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 05 жовтня 2007 року за № 1150/14417, що додаються.
2. Управлінню безпеки на транспорті та технічного регулювання забезпечити:
1) подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України;
2) оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Міністерства інфраструктури України.
3. Державному підприємству "Адміністрація морських портів України" привести обов’язкові постанови по морських портах у відповідність із цим наказом.
4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Лавренюка Ю.Ф.
МіністрВ. Омелян
ПОГОДЖЕНО:
Голова Державної
прикордонної служби України
генерал-лейтенант
Перший заступник Міністра
аграрної політики та продовольства України
Міністр оборони України
генерал армії України
Перший заступник Голови
Державного агентства
рибного господарства України
Голова Державної служби України
з безпеки на транспорті



П. Цигикал

М. Мартинюк

С.Т. Полторак


В.Г. Фалей

М.В. Ноняк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
інфраструктури України
02.01.2018 № 2
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 січня 2018 р.
за № 76/31528
ЗМІНИ
до Правил плавання і лоцманського проведення суден у північно-західній частині Чорного моря, Бузько-Дніпровсько-лиманському та Херсонському морському каналах
1. У розділі 1:
1) пункт 1.2 викласти в такій редакції:
"1.2. Скорочення:
АІС - автоматична ідентифікаційна система;
АСК - акціонерна судноплавна компанія;
АРЛП - автоматизований радіолокаційний пост;
БДЛК - Бузько-Дніпровсько-лиманський канал;
ДП "АМПУ" - державне підприємство "Адміністрація морських портів України";
ЗНО - засоби навігаційного оснащення;
IMO - Міжнародна морська організація (International Maritime Organization);
МАМС - Міжнародна асоціація маячних служб;
МГЗ - Миколаївський глиноземний завод;
МЛС - морська лоцманська станція;
МПЗЗС-72 - Міжнародні правила запобігання зіткненню суден у морі 1972 року;
МПМ - морський порт Миколаїв;
МПХ - морський порт Херсон;
МРП - Миколаївський річковий порт;
ОКЦ - оперативно-координаційний центр;
ПЗЧЧМ - північно-західна частина Чорного моря;
ПРРС - пост регулювання руху суден;
РСРРС - регіональна служба регулювання руху суден;
РШ - рекомендований шлях;
СБЗ - суднобудівний завод;
СКМП - служба капітана морського порту;
СМП - спеціалізований морський порт;
СРЗ - судноремонтний завод;
СРРС - служба регулювання руху суден;
УКХ - ультракороткі хвилі;
ХМК - Херсонський морський канал;
ЦПР - центральна портова радіостанція;
ЦРРС - центр регулювання руху суден.";
2) абзац сьомий пункту 1.3 викласти в такій редакції:
"Мале судно - будь-яке судно з корпусом максимальною довжиною до 24 м (за винятком суден, на яких дозволено перевозити більше 12 пасажирів, суден, побудованих або обладнаних для буксирування, штовхання або ведення в зчалі суден, які не є малими, суден, що перевозять вантажі, криголамів, поромів, плавучих кранів, суден допоміжного та технічного флоту, суднових шлюпок і плотів), а також водні мотоцикли (гідроцикли).";
3) пункт 1.6 викласти в такій редакції:
"1.6. Нагляд за дотриманням цих Правил здійснюють капітани відповідних морських портів у межах зон нагляду, на які поширюються їх повноваження.
Державний нагляд (контроль) за дотриманням цих Правил здійснює центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері безпеки на морському та річковому транспорті.
Заходи щодо забезпечення безпеки судноплавства кораблів та катерів Морської охорони Державної прикордонної служби України регулюються відповідними нормативно-правовими актами, відповідальним за виконання яких є командир корабля (катера).
Державний нагляд за дотриманням законодавства і правил мореплавства, а також міжнародних договорів України щодо мореплавства, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, здійснює капітан відповідного морського порту у межах повноважень.";
4) у пункті 1.7 слова "начальника морського торговельного порту" замінити словами "по відповідному морському порту";
5) у пункті 1.8 цифри та слова "78 Кодексу торговельного мореплавства України" замінити цифрами та словами "17 Закону України "Про морські порти України".
2. У розділі 2:
1) у пункті 2.1:
у підпункті 2.1.1 абревіатуру "ПРРС" замінити абревіатурою "ЦРРС";
в абзаці третьому підпункту 2.1.2 слова "Іллічівського морського торговельного порту" замінити словами "морського порту Чорноморськ";
підпункт 2.1.4 викласти в такій редакції:
"2.1.4. Зона дії ПРРС "Южний" складається з двох секторів:
сектор 1 охоплює внутрішні портові води морського порту "Южний" та підхідний канал до нього;
сектор 2 охоплює акваторію, обмежену береговою лінією, меридіаном 30 град 55,0' E, меридіаном 31 град 12,0' E та дугою кола радіусом 12 миль, проведеною з точки з координатами j=46 град 36,1' N; l=31 град 01,4' E, за винятком внутрішніх портових вод морського порту "Южний" та підхідного каналу до нього.";
підпункт 2.1.7 викласти в такій редакції:
"2.1.7. Зона дії ПРРС "Очаків" починається від східної межі зони дії ПРРС "Южний" до РШ N 1 (меридіан 31 град 12,0' E - буй Банки Трутаєва) і закінчується біля буя № 37 п'ятого коліна БДЛК. З півдня ця зона обмежена широтою 46 град 30' N.
До зони дії ПРРС "Очаків" входить також частина акваторії морського порту Миколаїв, а саме водний простір територіального моря в районі Банки Трутаєва, обмежений лініями, що з'єднують точки з такими координатами:
46° 34' 41,3" N, 31° 12' 54,5" E;
46° 34' 41,3" N, 31° 14' 24,5" E;
46° 34' 05,4" N, 31° 14' 24,5" E;
46° 34' 05,4" N, 31° 12' 54,5" E;
46° 34' 59,4" N, 31° 20' 34,4" E;
46° 35' 29,3" N, 31° 20' 34,4" E;
46° 35' 54,3" N, 31° 18' 34,3" E;
46° 34' 59,4" N, 31° 18' 34,3" E.
ПРРС "Очаків" здійснює радіолокаційний контроль за рухом суден у всій зоні дії ПРРС.";
2) підпункт 2.2.2 пункту 2.2 викласти в такій редакції:
"2.2.2. У зоні дії цих Правил регулювання руху суден цілодобово здійснюється службою регулювання руху суден, до складу якої входять: ЦРРС "Руська Коса", ЦРРС "Чорноморськ", ПРРС "Одеса", ПРРС "Южний", ПРРС "Очаків" та ПРРС "Широка Балка".
У зоні дії ЦРРС/ПРРС судна користуються послугами з регулювання руху суден, що надаються ЦРРС/ПРРС згідно з Порядком надання послуг з регулювання руху суден, затвердженим наказом Міністерства інфраструктури України від 08 травня 2013 року № 291, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24 травня 2013 року за № 807/23339 (із змінами).
Рух суден у зоні дії ЦРРС/ПРРС, вхід до зони дії, постановка на якір, зняття з якоря, відхід від причалу дозволяються суднам тільки відповідних ЦРРС/ПРРС не менш як за 30 хвилин до початку зазначеної дії. Якщо судно не почне зазначені дії протягом 30 хвилин, рух суден у зоні дії ЦРРС/ПРРС, вхід до зони дії, постановка на якір, зняття з якоря, відхід від причалу забороняються.".
3. У розділі 3:
1) в абзаці четвертому підпункту 3.1.1 пункту 3.1 слова "Інспекцію державного портового нагляду відповідного порту" замінити словами "Службу капітана відповідного морського порту";
2) підпункт 3.1.2 викласти в такій редакції:
"3.1.2. По БДЛК дозволяється плавання суден завдовжки до 230 м, завширшки до 32,5 м; по ХМК - суден завдовжки до 200 м, завширшки до 32,5 м.
Рішення щодо можливості плавання по БДЛК і ХМК суден, розміри яких є більшими від зазначених, приймається капітаном морського порту, до зони нагляду якого належить відповідний канал, в кожному випадку окремо з урахуванням стану судна, гідрометеорологічних умов, буксирного забезпечення, з визначенням інших необхідних заходів для забезпечення безпеки судноплавства.";
3) підпункт 3.1.3 викласти в такій редакції:
"3.1.3. Плавання по БДЛК без використання буксирного забезпечення дозволяється для суден завдовжки до 200 м.
Для суден завдовжки від 200 м до 230 м плавання без використання буксирного забезпечення можливе при швидкості руху судна каналом не більше 10 вузлів та обов’язковому використанні радіолокаційного проведення.
Плавання по ХМК великотоннажних суден, які мають довжину більше 187 м (до входу в річку Рвач) та більше 170 м при плаванні річкою Рвач, здійснюється з буксирним забезпеченням.
Буксир супроводу по БДЛК повинен мати потужність не менш як 3000 к/с (по ХМК - не менш як 2500 к/с) та розвивати швидкість руху по каналу не менше швидкості суден, які рухаються по каналу (супроводжуються), відповідно до підпункту 3.1.24 цих Правил.";
4) підпункт 3.1.4 виключити.
У зв’язку з цим підпункти 3.1.5-3.1.36 вважати відповідно підпунктами 3.1.4-3.1.35;
5) підпункт 3.1.4 викласти в такій редакції:
"3.1.4. Плавання по БДЛК суден, які мають довжину більше 200 м та осадку не більше 8,0 м, а також суден, які мають осадку більше 8,0 м та довжину менше 200 м, дозволяється у темний час доби при швидкості руху судна каналом не більше 10 вузлів та обов’язковому використанні радіолокаційного проведення.
Плавання суден, характеристики яких відповідають одночасно двом ознакам, а саме по БДЛК - суден, які мають довжину більше 200 м та фактичну осадку більше 8,0 м, по ХМК - довжину 187 м і осадку більше 6,5 м (до входу в річку Рвач) та більше 170 м при плаванні річкою Рвач, у темний час доби забороняється.";
6) підпункт 3.1.5 викласти в такій редакції:
"3.1.5. Плавання танкерів з нафтопродуктами або з недегазованими танками, суден з вибухонебезпечним вантажем, газовозів, що мають довжину 150 м і більше та осадку по БДЛК - більше 8,0 м, по ХМК - більше 6,5 м, у темний час доби забороняється.";
7) у підпунктах 3.1.6, 3.1.8 цифри "3.1.5, 3.1.6" замінити цифрами "3.1.4, 3.1.5";
8) у підпункті 3.1.17:
таблицю 1 доповнити позицією такого змісту:
"
Тринадцятезліва1- " -
";
доповнити абзацом другим такого змісту:
"Перше коліно акваторії МПМ зліва по всій довжині з шириною ділянки 1 кабельтов.".
У зв’язку з цим абзаци другий - четвертий вважати відповідно абзацами третім - п’ятим;
9) підпункт 3.1.20 викласти в такій редакції:
"3.1.20. Зона забровкового плавання за червоною бровкою на дванадцятому коліні БДЛК використовується для плавання всіх суден в обох напрямках, на тринадцятому коліні БДЛК та 1-ому коліні каналу акваторії МПМ за червоною бровкою використовується для плавання суден з осадкою до 4,0 метрів в обох напрямках в смузі 1 кабельтов від червоної бровки каналу.";
10) підпункт 3.1.21 доповнити абзацом третім такого змісту:
"Судна з осадкою до 4,0 м і всі малі судна для розходження з іншими суднами можуть використовувати ділянку другого коліна ХМК від буїв 49-50 до буїв 65-66 у смузі 1 кабельтов завширшки ліворуч та праворуч від бровок другого коліна каналу.";
11) у підпункті 3.1.23 цифри "3.1.13, 3.1.14" замінити цифрами "3.1.12, 3.1.13";
12) підпункт 3.1.24 викласти в такій редакції:
"3.1.24. Для плавання по БДЛК і ХМК суден та буксирних караванів, які за своєю осадкою не можуть вийти за бровку каналу та забезпечити швидкість руху 6 вузлів, організовується режим плавання, який узгоджується з капітаном відповідного порту.";
13) у підпункті 3.1.29 цифри "3.1.16, 3.1.17" замінити цифрами "3.1.15, 3.1.16";
14) у підпункті 3.1.30 цифру "187" замінити цифрою "200";
15) у підпункті 3.1.31:
цифру "187" замінити цифрою "200";
доповнити новим абзацом такого змісту:
"Розходження на БДЛК дозволяється в районах:
11-го коліна з використанням якірної стоянки № 363;
10-го коліна з використанням якірної стоянки № 362 суден з осадкою до 7,0 м та використанням буксирного забезпечення;
9-го коліна з використанням "розтрубу" підхідного каналу "Дніпро-Бузького морського порту" ТОВ "МГЗ".".
4. У розділі 4:
1) абзаци перший, другий підпункту 4.1.5 пункту 4.1 викласти в такій редакції:
"Плавання в районах обов'язкового лоцманського проведення всіх суден валовою місткістю більше ніж 500 одиниць і/або з осадкою більше ніж 4,0 м без морського лоцмана забороняється.
Від обов'язкового лоцманського проведення по РШ № 1, БДЛК і ХМК, першому та другому колінах каналу акваторії МПМ і Спаському каналу можуть звільнятися судна завдовжки менше ніж 140 м з осадкою до 4,0 м та буксирні судна місцевого базування, а також гідрографічні судна місцевого базування. Таким суднам рекомендується для підходу до БДЛК з моря і в зворотному напрямку використовувати рекомендовані шляхи.";
2) у пункті 4.2:
підпункт 4.2.1 викласти в такій редакції:
"4.2.1. Для суден, які прямують в морські порти Чорноморськ, Одеса та Южний, морські рибні порти і СРЗ, порядок подачі лоцманської заявки визначається обов'язковими постановами цих портів і СРЗ.
Місця приймання/висадки лоцмана визначаються в обов’язкових постановах по морському порту.";
підпункт 4.2.2 доповнити новим абзацом четвертим такого змісту:
"Заявка на лоцманські послуги в районах обов’язкового лоцманського проведення подається черговому диспетчеру філії "Дельта-лоцман" ДП "АМПУ", а копія - черговому начальнику зміни СКМП, у зоні дії якої замовляються лоцманські послуги, не пізніше ніж за 2 години до початку роботи лоцманів.";
підпункт 4.2.3 доповнити новими абзацами такого змісту:
"У разі неможливості прибуття лоцмана в зазначений у заявці час філія "Дельта-лоцман" ДП "АМПУ" повідомляє капітана судна про час, коли прибуде лоцман.
Якщо судно не прибуло до місця приймання лоцмана в зазначений у заявці капітана судна або агента час, лоцман може бути направлений на інше судно.
На судно, що запізнилось, лоцман направляється за загальною чергою.";
3) в абзаці п’ятому підпункту 4.3.3 пункту 4.3 слова та цифри "Положення про державну морську лоцманську службу, затвердженого наказом Міністерства транспорту від 11.09.2000 № 498, зареєстрованим у Міністерстві юстиції 17.10.2000 за № 717/4938" замінити словами та цифрами "Положення про морських лоцманів, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 08 травня 2013 року № 292, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 10 червня 2013 року за № 920/23452 (із змінами)".
5. У тексті Правил:
абревіатуру "ІДПН" замінити абревіатурою "СКМП";
слова "порт Миколаїв" у всіх відмінках замінити абревіатурою "МПМ";
слова "порт Херсон" у всіх відмінках замінити абревіатурою "МПХ";
слова "ДП "Дельта-лоцман" у всіх відмінках замінити словами "філія "Дельта-лоцман" ДП "АМПУ" у відповідних відмінках;
слова "державний морський лоцман" у всіх відмінках замінити словами "морський лоцман" у відповідних відмінках.
6. Додатки 1, 2, 3 до Правил викласти в новій редакції, що додаються.
Начальник відділу технічного
регулювання, охорони
праці та соціальної
політики Управління
безпеки на транспорті
та технічного регулювання





М.М. Варшава
Додаток 1
до Правил плавання і лоцманського
проведення суден у північно-західній
частині Чорного моря,
Бузько-Дніпровсько-лиманському
та Херсонському морському каналах
(підпункт 2.1.1 пункту 2.1 розділу 2)
ДОДАТОК
Додаток 2
до Правил плавання і лоцманського
проведення суден у північно-західній
частині Чорного моря,
Бузько-Дніпровсько-лиманському
та Херсонському морському каналах
(підпункт 2.3.1 пункту 2.3 розділу 2)
КАНАЛИ
зв’язку і позивні ПРРС та МЛС філії "Дельта-лоцман" ДП "АМПУ"
РадіостанціяПозивнийКанали УКХРезервні канали УКХ
ПРРС "Чорноморськ""Чорноморськ Трафік-контроль"1067
ПРРС "Чорноморськ""Чорноморськ Порт-контроль"1267
ПРРС "Одеса""Одеса Порт-контроль"1467
ПРРС "Южний""Южний Трафік-контроль"1174
ПРРС "Южний""Южний Порт-контроль"7467
ПРРС "Очаків""Очаків Трафік-контроль"7367
ЦРРС "Руська Коса""Руська Коса Трафік-контроль"6974
ПРРС "Широка Балка""Широка Балка Трафік-контроль"7111
МЛС "Дельта-лоцман""Южний-радіо-лоцман-2"1117
Додаток 3
до Правил плавання і лоцманського
проведення суден у північно-західній
частині Чорного моря,
Бузько-Дніпровсько-лиманському
та Херсонському морському каналах
(підпункт 2.3.1 пункту 2.3 розділу 2)
КАНАЛИ
зв'язку з портами, портпунктами, СКМП
РадіостанціяПозивнийКанали УКХ
МПМ
ЦПРМиколаїв - Радіо 116,1
ДиспетчерМиколаїв - Радіо 216,12,68
СКМПМиколаїв - Радіо 516,12,68
ПортофлотМиколаїв - Радіо 616,12,73
СМП "Ольвія"
ДиспетчерОльвія - Радіо 416,12
СКМПОльвія - Радіо 516,12
Диспетчер (МГЗ)Миколаїв - Радіо 9516,12
СКМПМиколаїв - Радіо 1516,13
МРП
Диспетчер вантажнийМиколаїв - Радіо 7216,67
Диспетчер пасажирськийМиколаїв - Радіо 7416,67
СКМПМиколаїв - Радіо 7516,67
АСК "Укррічфлот"Миколаїв - Радіо 9116,67
Очаків
СКМПОчаків - Радіо 516,73,74
Очаків (Гідровузол)Янтар16
СБЗ "Океан"Миколаїв 8516,11
СБЗ імені 61 КомунараМиколаїв 8216
МПХ
ЦПРХерсон - Радіо 116/27
ДиспетчерХерсон - Радіо 216/9
СКМПХерсон - Радіо 516/14
ПортофлотХерсон - Радіо 616/9
Нижньодніпровське регіональне представництвоХерсон - Радіо 7316/67
Кар'єр "Рибальче"Брандвахта 289