ПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО БАНКУ УКРАЇНИ
РІШЕННЯ
15.09.2021 № 476-рш |
Про внесення зміни до Методичних рекомендацій щодо організації розгляду звернень та проведення особистого прийому клієнтів у банках України
Відповідно до статей 15, 56 Закону України "Про Національний банк України" та з метою приведення розпорядчого акта у відповідність до вимог Інструкції про організацію розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому та забезпечення доступу до публічної інформації в Національному банку України, затвердженої рішенням Правління Національного банку України від 14 травня 2020 року № 332-рш (зі змінами), Правління Національного банку України ВИРІШИЛО:
1. У підпункті 2 пункту 6 розділу II Методичних рекомендацій щодо організації розгляду звернень та проведення особистого прийому клієнтів у банках України , схвалених рішенням Правління Національного банку України від 28 листопада 2019 року № 889-рш, слова "нормативно-правовий акт" замінити словами "розпорядчий акт".
2. Управлінню захисту прав споживачів фінансових послуг (Ольга Лобайчук) довести зміст цього рішення до відома банків України для використання в роботі.
3. Рішення набирає чинності з дня, наступного за днем його прийняття.
Голова | К. Шевченко |
( Текст взято з сайту НБУ https://www.bank.gov.ua/ )