• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про затвердження Змін до Стандарту надання адміністративних послуг Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України

Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України  | Розпорядження від 27.05.2010 № 436
Реквізити
  • Видавник: Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 27.05.2010
  • Номер: 436
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
  • Тип: Розпорядження
  • Дата: 27.05.2010
  • Номер: 436
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ
ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
27.05.2010 N 436
Про затвердження Змін до Стандарту надання адміністративних послуг Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України
( Розпорядження фактично скасовано у зв'язку зі скасуванням Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг N 923 від 03.12.2009 )
Відповідно до Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" та Положення про державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2010 N 157, Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
ПОСТАНОВИЛА:
1. Затвердити Зміни до Стандарту надання адміністративних послуг Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 03.12.2009 N 923, що додаються.
2. Пункт 2 розпорядження Держфінпослуг від 03.12.2009 N 923 "Про затвердження Стандарту надання адміністративних послуг Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України" виключити.
3. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника Голови згідно з розподілом обов'язків.
Голова Комісії В.Волга
Протокол засідання Комісії
від 27 травня 2010 р. N 556
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Державної
комісії з регулювання ринків
фінансових послуг України
27.05.2010 N 436
ЗМІНИ
до Стандарту надання адміністративних послуг Державною комісією з регулювання ринків фінансових послуг України ( vr923486-09 )
1. У пункті 4.1 розділу 4:
1.1. Абзац п'ятий підпункту 4.1.1 виключити.
У зв'язку із цим абзаци шостий-сімнадцятий уважати відповідно абзацами п'ятим-шістнадцятим.
1.2. Абзац п'ятий підпункту 4.1.2 виключити.
У зв'язку із цим абзаци шостий-п'ятнадцятий уважати відповідно абзацами п'ятим-чотирнадцятим.
1.3. Підпункт 4.1.3 викласти в такій редакції:
"4.1.3. Для видачі свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (ломбарду) відповідно до Положення про порядок внесення інформації про ломбарди до Державного реєстру фінансових установ, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 18.12.2003 N 170, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 13.01.2004 за N 30/8629:
заява про внесення до Державного реєстру фінансових установ;
реєстраційна картка юридичної особи;
копії установчих документів та всіх змін до них на дату подання заяви;
копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;
копії документів, що підтверджують право власності або
користування приміщенням за місцезнаходженням ломбарду;
довідка про наявність у ломбарду спеціального місця зберігання з інформацією щодо адреси, за якою розташоване спеціальне місце зберігання, та відповідності його вимогам законодавства. Якщо адреса, за якою розташоване спеціальне місце зберігання, не є місцезнаходженням ломбарду - додатково копії документів, що підтверджують право власності або користування цим місцем зберігання;
довідка про відповідність керівника та головного бухгалтера та/або посадових осіб ломбарду, на яких покладено ведення бухгалтерського обліку ломбарду, професійним вимогам, установленим Держфінпослуг. Якщо в штаті ломбарду відсутня посада головного бухгалтера - розпорядчий документ про обрану ломбардом форму організації ведення бухгалтерського обліку із зазначенням особи, на яку покладено обов'язки з ведення бухгалтерського обліку, та/або договір з юридичною чи фізичною особою - суб'єктом підприємництва про надання бухгалтерських послуг;
довідка про наявність облікової та реєструючої системи (у тому числі програмного забезпечення) та відповідність цієї системи вимогам, установленим Положенням про порядок надання фінансових послуг ломбардами, затвердженим розпорядженням Держфінпослуг від 26.04.2005 N 3981, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 24.05.2005 за N 565/10845, спеціального технічного обладнання (у тому числі комп'ютерної техніки), комунікаційних засобів (телефон, факс, вихід до мережі Інтернет, електронна пошта), які використовуються в ломбарді;
фінансова звітність;
довідка про наявність у ломбарду правил або положення, що регламентує діяльність ломбарду та відповідає вимогам законодавства;
копія примірного договору про надання фінансового кредиту."
1.4. Підпункт 4.1.4 викласти в такій редакції:
"4.1.4. Для видачі свідоцтва про реєстрацію фінансової установи (кредитної спілки) відповідно до Положення про внесення інформації про кредитні спілки до Державного реєстру фінансових установ, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 22.06.2004 N 1099, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України від 07.07.2004 за N 847/9446:
заява про внесення інформації до Державного реєстру фінансових установ;
реєстраційна картка юридичної особи;
реєстраційна картка з інформацією про відокремлені підрозділи юридичної особи (за наявності);
копія свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи;
копія статуту кредитної спілки з усіма змінами і доповненнями, протоколу установчих/загальних зборів, якими затверджена остання редакція статуту, реєстру осіб, які брали участь у цих зборах;
копія довідки про внесення до ЄДРПОУ;
довідка про підтвердження сплати всіма засновниками (учасниками) вступного та обов'язкового пайового внесків;
копія свідоцтва про державну реєстрацію професійної спілки, громадської чи релігійної організації або копія свідоцтва про державну реєстрацію відповідної юридичної особи, з якою член кредитної спілки перебував у трудових відносинах при вступі до кредитної спілки чи навчального закладу, який надає послуги з одержання освіти і підготовки фахівців і до якого член кредитної спілки був зарахований відповідно до законодавства при вступі до кредитної спілки. Об'єднаній кредитній спілці - копія свідоцтва про державну реєстрацію відповідної асоціації кредитних спілок;
довідка про склад органів управління кредитної спілки;
копії внутрішніх положень кредитної спілки;
довідка за підписами керівника та головного бухгалтера кредитної спілки про їх відповідність професійним вимогам, установленим Держфінпослуг. Довідка містить:
відомості про освіту (найменування навчального закладу, рік закінчення, освітньо-кваліфікаційний рівень, серію, номер та дату видачі диплому);
інформація про стаж роботи (загальний стаж роботи, стаж роботи на керівних посадах (для керівника кредитної спілки), стаж роботи на посадах, пов'язаних з фінансовою або бухгалтерською діяльністю (для головного бухгалтера);
інформація про проходження підвищення кваліфікації та складання екзамену на відповідність знань професійним вимогам за програмами підвищення кваліфікації керівників та головних бухгалтерів кредитної спілки (найменування навчального закладу, номер та дата відповідного свідоцтва);
інформація про відповідність вимогам підпунктів "г" та "ґ" пунктів 2.1 та 3.1 Професійних вимог до керівників та головних бухгалтерів фінансових установ, затверджених розпорядженням Держфінпослуг від 13.07.2004 N 1590, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 02.08.2004 за N 955/9554;
згода на перевірку наданої інформації у відповідних органах державної влади.
У разі призначення голови правління та/або головного бухгалтера за сумісництвом - копії відповідних документів, що підтверджують призначення особи на посаду за сумісництвом.
У разі обрання кредитною спілкою такої форми ведення бухгалтерського обліку, як користування послугами спеціаліста з бухгалтерського обліку, зареєстрованого як фізична особа - суб'єкт підприємницької діяльності, який здійснює підприємницьку діяльність без створення юридичної особи або ведення бухгалтерського обліку централізованою бухгалтерією або аудиторською фірмою на договірних засадах - копії документів, що підтверджують наявність таких договірних відносин;
інформація (довідка) про наявність у кредитній спілці комп'ютерної техніки, комунікаційних засобів (телефон, факс, вихід до мережі Інтернет, електронна пошта), а також програмного забезпечення та спеціального технічного обладнання, пов'язаного з наданням кредитною спілкою фінансових послуг, згідно з Вимогами до програмного забезпечення та спеціального технічного обладнання кредитних спілок, пов'язаного з наданням фінансових послуг, затвердженими розпорядженням Держфінпослуг від 03.06.2005 N 4122, зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 04.07.2005 за N 707/10987 (із змінами);
інформація (довідка) про наявність у кредитній спілці окремого приміщення з обмеженим доступом із зазначенням назви, номеру та дати документів, що підтверджують право власності або користування приміщенням за місцезнаходженням кредитної спілки, сейфа та необхідних засобів безпеки, зокрема, охоронної сигналізації та/або відповідної охорони.".
1.5. Абзац п'ятий підпункту 4.1.5 виключити.
У зв'язку із цим абзаци шостий-одинадцятий уважати відповідно абзацами п'ятим-десятим.
1.6. Абзац п'ятий підпункту 4.1.6 виключити.
У зв'язку із цим абзаци шостий-шістнадцятий уважати відповідно абзацами п'ятим-п'ятнадцятим.
1.7. Абзац п'ятий підпункту 4.1.7 виключити.
У зв'язку із цим абзаци шостий-одинадцятий уважати відповідно абзацами п'ятим-десятим.
2. Доповнити розділ 4 пунктом 4.2 такого змісту:
"4.2. Для видачі свідоцтва про внесення до державного реєстру страхових та перестрахових брокерів відповідно до Положення про реєстрацію страхових та перестрахових брокерів і ведення державного реєстру страхових та перестрахових брокерів, затвердженого розпорядженням Держфінпослуг від 28.05.2004 N 736, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 30.06.2004 за N 801/9400:
заява про внесення інформації до державного реєстру страхових та перестрахових брокерів;
копія свідоцтва про державну реєстрацію брокера як суб'єкта підприємницької діяльності;
копія кваліфікаційного документа про одержання професійних знань, що відповідають базовому рівню кваліфікації страхового (перестрахового) брокера, виданого керівнику юридичної особи або фізичній особі - підприємцю, що мають намір провадити брокерську діяльність на страховому ринку;
економічне обґрунтування запланованої посередницької діяльності страхового (перестрахового) брокера.".
У зв'язку з цим пункти 4.2-4.21 уважати відповідно пунктами 4.3-4.22.
3. Пункт 4.4 розділу 4 доповнити абзацом восьмим такого змісту:
"інформація про засновників та/або учасників заявника;".
У зв'язку з цим абзаци восьмий-одинадцятий уважати відповідно абзацами дев'ятим-дванадцятим.
4. У пункті 5.1 розділу 5:
4.1. Абзац восьмий викласти в такій редакції:
"- про надання відповідної адміністративної послуги;".
4.2. Абзац десятий викласти в такій редакції:
а) "Після прийняття відповідного рішення Держфінпослуг протягом п'яти робочих днів, а у випадку прийняття рішення про відмову в реєстрації інвестиційної декларації недержавного пенсійного фонду - протягом трьох робочих днів, надсилає (видає) заявникові повідомлення про прийняття відповідного рішення, у разі прийняття рішення про залишення заяви без розгляду або відмови в наданні адміністративної послуги, у повідомленні зазначаються підстави для прийняття таких рішень.".
5. У пункті 7.1 розділу 7:
5.1. Підпункт 7.1.1 викласти в такій редакції:
"7.1.1. Підстави для залишення без розгляду заяви про надання відповідної адміністративної послуги:
заява підписана особою, яка не має на це повноважень, посада та/або розшифрування підпису якої не вказана;
документи оформлені з порушенням вимог законодавства;
документи подані не в повному обсязі;
якщо інформація в паперовій формі не відповідає інформації в електронній формі, формат якої встановлений Держфінпослуг (зокрема для кредитних установ)".
5.2. Підпункт 7.1.3 викласти в такій редакції:
"7.1.3. Підстави для прийняття Держфінпослуг рішення про відмову в реєстрації документів пенсійного фонду та змін до них:
невідповідність поданих документів вимогам законодавства;
подання документів для реєстрації не в повному обсязі (відсутність будь-якого документа);
невідповідність документів (інформації у документах), поданих для реєстрації, вимогам чинного законодавства щодо оформлення документів;
несвоєчасне подання документів для реєстрації, а саме: порушення термінів подання цих документів, передбачених Законом України "Про недержавне пенсійне забезпечення" та нормативно-правовим актами Держфінпослуг (окрім реєстрації статуту недержавного пенсійного фонду);
погіршення умов пенсійного забезпечення учасників фонду внаслідок внесення змін до пенсійної схеми (пенсійних схем) (зокрема щодо реєстрації змін до статуту недержавного пенсійного фонду).".
Директор департаменту
стандартів регулювання
та нагляду за фінансовими
установами



Н.Жила