• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про надання ліцензіатами інформації за формою моніторингу показників якості послуг у I півріччі 2008 року

Національна комісія регулювання електроенергетики України  | Розпорядження, Рекомендації, Форма типового документа, Форма від 27.12.2007 № 177-р
Реквізити
  • Видавник: Національна комісія регулювання електроенергетики України
  • Тип: Розпорядження, Рекомендації, Форма типового документа, Форма
  • Дата: 27.12.2007
  • Номер: 177-р
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Національна комісія регулювання електроенергетики України
  • Тип: Розпорядження, Рекомендації, Форма типового документа, Форма
  • Дата: 27.12.2007
  • Номер: 177-р
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
НАЦІОНАЛЬНА КОМІСІЯ РЕГУЛЮВАННЯ ЕЛЕКТРОЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
27.12.2007 N 177-р
Про надання ліцензіатами інформації за формою моніторингу показників якості послуг у I півріччі 2008 року
Відповідно до Закону України "Про природні монополії", Указу Президента України від 14.03.95 N 213 "Про заходи щодо забезпечення діяльності Національної комісії з питань регулювання електроенергетики України", Указу Президента України від 27.09.2007 N 921 "Про Концепцію вдосконалення державного регулювання природних монополій", пункту 3.1.1 Умов та Правил здійснення підприємницької діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами, затверджених постановою НКРЕ від 13.06.96 N 15, та на виконання пункту 7.7 Комплексного плану заходів із забезпечення фінансової стабілізації підприємств паливно-енергетичного комплексу, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28.05.2005 N 167-р, Національна комісія регулювання електроенергетики України
ЗОБОВ'ЯЗУЄ:
ліцензіатів, що отримали ліцензію на провадження господарської діяльності з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електромережами, надавати НКРЕ інформацію щодо показників якості послуг за I та II квартали 2008 року відповідно до Форми моніторингу показників якості послуг та Методологічних рекомендацій щодо заповнення форми моніторингу показників якості послуг згідно з додатками 1 та 2 відповідно.
Інформація за формою моніторингу показників якості послуг надається до НКРЕ не пізніше ніж через 40 календарних днів після закінчення звітного кварталу в електронному вигляді (у форматі таблиць Excel) на адресу f6ee@nerc.gov.ua та на паперовому носії.
В.о. Голови Комісії С.Дунайло
Додаток 1
до розпорядження НКРЕ
27.12.2007 N 177-р
ФОРМА
моніторингу показників якості послуг компанії
_____________________за ____квартал 2008 року
Таблиця 1. Інформація щодо надійності електропостачання
ПоказникиКод рядкаОдиниці виміру
1. Загальна кількість:1
споживачів, приєднаних до мереж
енергопостачальної організації
2абон.
загальна кількість точок обліку3шт.
2. Кількість актів-претензій,
складених відповідно до норм абзацу
10 статті 24 Закону України "Про
електроенергетику"
4шт.
у тому числі задоволених на користь
споживача
5шт.
3. Загальна сума коштів, перерахованих
споживачам згідно з актами-претензіями
6тис.грн
Таблиця 2. Інформація щодо перерв в електропостачанні (усього на міських та сільських територіях)
Перерви в
електропостачанні
ОдиниціКод
рядка
Рівень напруги, на
якому відбулась
відмова
(відключення), що
призвела до
перерви в
електропостачанні
кВ1110/154 кВ35 кВ6-20 кВ0,4 кВ
Код графи123456789101112131415161718
Метод реєстрації
перерв в
електропостачанні:
РР - ручна
реєстрація за
повідомленнями
споживачів;
РТМ - ручна
реєстрація за
сигналом апаратури
телемеханіки;
АР - автоматична
реєстрація за
допомогою систем
типа SCADA
3РРРТМАРусьогоРРРТМАРусьогоРРРТМАРусьогоРРРТМАРусього
1. Заплановані
перерви в
електропостачанні:
4
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.5
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.6
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
7 xxxx
2. Незаплановані
перерви в
електропостачанні:
8
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.9
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.10
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
11 xxxx
2.1. У тому числі
з вини компанії:
12
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.13
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.14
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
15 xxxx
2.2. У тому числі
не з вини
компанії:
16
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.17
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.18
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
19 xxxx
Таблиця 3. Інформація щодо перерв в електропостачанні на міських територіях
Перерви в
електропостачанні
ОдиниціКод
рядка
Рівень напруги, на
якому відбулась
відмова
(відключення), що
призвела до
перерви в
електропостачанні
кВ1110/154 кВ35 кВ6-20 кВ0,4 кВ
Код графи123456789101112131415161718
Метод реєстрації
перерв в
електропостачанні:
РР - ручна
реєстрація за
повідомленнями
споживачів;
РТМ - ручна
реєстрація за
сигналом апаратури
телемеханіки;
АР - автоматична
реєстрація за
допомогою систем
типа SCADA
3РРРТМАРусьогоРРРТМАРусьогоРРРТМАРусьогоРРРТМАРусього
1. Заплановані
перерви в
електропостачанні:
4
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.5
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.6
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
7 xxxx
2. Незаплановані
перерви в
електропостачанні:
8
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.9
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.10
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
11 xxxx
2.1. У тому числі
з вини компанії:
12
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.13
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.14
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
15 xxxx
2.2. У тому числі
не з вини
компанії:
16
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.17
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.18
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
19 xxxx
Таблиця 4. Інформація щодо перерв в електропостачанні на сільських територіях
Перерви в
електропостачанні
ОдиниціКод
рядка
Рівень напруги, на
якому відбулась
відмова
(відключення), що
призвела до
перерви в
електропостачанні
кВ1110/154 кВ35 кВ6-20 кВ0,4 кВ
Код графи123456789101112131415161718
Метод реєстрації
перерв в
електропостачанні:
РР - ручна
реєстрація за
повідомленнями
споживачів;
РТМ - ручна
реєстрація за
сигналом апаратури
телемеханіки;
АР - автоматична
реєстрація за
допомогою систем
типа SCADA
3РРРТМАРусьогоРРРТМАРусьогоРРРТМАРусьогоРРРТМАРусього
1. Заплановані
перерви в
електропостачанні:
4
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.5
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.6
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
7 xxxx
2. Незаплановані
перерви в
електропостачанні:
8
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.9
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.10
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
11 xxxx
2.1. У тому числі
з вини компанії:
12
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.13
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.14
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
15 xxxx
2.2. У тому числі
не з вини
компанії:
16
сумарна кількість
відключених точок
обліку
шт.17
сумарна тривалість
відключення точок
обліку
хв.18
кількість
недовідпущеної
електроенергії
споживачам
тис.кВт
год.
19 xxxx
Таблиця 5. Комерційна якість
Комерційна якість (якість відносин між постачальниками і
споживачами)
1. Кількість скарг споживачів, пов'язаних з
відносинами між постачальником і споживачем
шт.
з них:
кількість підтверджених скарг
шт.
у тому числі: кількість скарг, задоволених у
встановлений термін
шт.
2. Кількість скарг (звернень) споживачів, пов'язаних з
невідповідністю параметрів технічної якості
електричної енергії з параметрами, установленими в
договорі, укладеному між споживачем та
енергопостачальною компанією
шт.
з них:
кількість підтверджених скарг
шт.
у тому числі кількість скарг, задоволених в
установлений термін
шт.
3. Кількість актів-претензій, складених відповідно до
норм абзацу 11 статті 24 Закону України "Про
електроенергетику"
шт.
у тому числі задоволених на користь споживачашт.
4. Загальна сума коштів, перерахованих споживачам
згідно з актами-претензіями
тис.грн
Додаток 2
до розпорядження НКРЕ
27.12.2007 N 177-р
МЕТОДОЛОГІЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ
щодо заповнення форми моніторингу показників якості послуг
1. Основні положення та визначення
1.1. Умови діючих Методологічних рекомендацій поширюються на ліцензіатів з передачі електроенергії місцевими (локальними) мережами (далі - ліцензіати).
1.2. У даних Методологічних рекомендаціях використовуються наступні визначення:
установлений термін розгляду звернення (скарги) - термін, установлений відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян";
запланована (навмисна) перерва в електропостачанні - тимчасове припинення постачання електричної енергії споживачам, з попереднім повідомленням споживачів про це згідно з Правилами користування електричною енергією, затвердженими постановою Національної комісії регулювання електроенергетики України від 31 липня 1996 року N 28, та договором, а також перерви в електропостачанні, пов'язані з відключенням споживачів згідно з п. 35 Правил користування електричною енергією для населення, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 26 липня 1999 року N 1357 відновленням електропостачання відповідно до п. 36 Правил користування електричною енергією для населення та відключенням і підключенням споживачів відповідно до розділу 7 Правил користування електричної енергії;
незапланована (раптова) перерва в електропостачанні - тимчасове припинення постачання електричної енергії споживачам, про яке споживачі не були вчасно повідомлені відповідно до правил користування електричною енергією та договору, крім перерв в електропостачанні, пов'язаних з відключенням споживачів згідно з п. 35 Правил користування електричною енергією для населення, відновленням електропостачання відповідно до п. 36 Правил користування електричною енергією для населення та відключенням і підключенням споживачів відповідно до розділу 7 Правил користування електричної енергії;
непідтверджена скарга - скарга споживача, яка не підлягає розгляду та вирішенню відповідно до вимог Закону України "Про звернення громадян";
міські території - території, що відповідно до адміністративно-територіального устрою України станом на 1 січня звітного року відносяться до міських населених пунктів;
сільські території - території, що відповідно до адміністративно-територіального устрою України станом на 1 січня звітного року відносяться до сільських населених пунктів;
перерва в електропостачанні (відключення) - тимчасове припинення постачання електричної енергії споживачам без їх від'єднання від мережі.
РЕМ - район електричних мереж;
ДЕМ - дільниця електричних мереж;
ТС - апаратура телесигналізації;
ТВ - апаратура телевимірювання;
ТУ - апаратура телеуправління;
SCADA (Supervisory Control and Data Acquisition) - система диспетчерського управління та збору даних;
ТП - трансформаторна підстанція;