КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА З ПИТАНЬ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО
ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про результати державного фінансового аудиту стану контрольно-ревізійної роботи Міністерства з питань житлово-комунального господарства за 2007 рік
Плановий аудит стану контрольно-ревізійної роботи Міністерства з питань житлово-комунального господарства за період з 01.03.2007 по 31.12.2007 засвідчив відсутність системного контролю за фінансово-господарською діяльністю підприємств, установ та організацій, що належать до сфери його управління.
Контрольно-ревізійна робота у багатьох аспектах не відповідала вимогам
Бюджетного кодексу України та постанови Уряду від 22.05.2002
N 685 "Про здійснення міністерствами, іншими органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю". Керівник Відділу контролю використання бюджетних коштів та державного майна не входив до складу колегії та не підпорядковувався безпосередньо Міністру.
Контрольно-ревізійна робота покладалась на трьох працівників Відділу контролю використання бюджетних коштів та державного майна і виконувалась як другорядна. Головне питання відомчого контролю - цільове використання бюджетних коштів - не досліджувалось взагалі.
При плануванні контрольно-ревізійної роботи не враховувалися обсяги фінансування та ризики у фінансово-господарській діяльності підпорядкованих підприємств, установ і організацій. План перевірок на II півріччя 2007 року виконано на 16,6%.
Усі внутрішні документи з питань здійснення контрольно-ревізійної роботи потребують доопрацювання. Переважну більшість недоліків і порушень, виявлених попередньою перевіркою Головного контрольно-ревізійного управління України, не усунено.
З метою забезпечення у подальшому належного стану контрольно-ревізійної роботи колегія Мінжитлокомунгоспу
ВИРІШИЛА:
1. Визнати роботу Відділу контролю використання бюджетних коштів та державного майна з організації проведення контрольно-ревізійної діяльності у 2007 році незадовільною.
2. Контрольно-ревізійному сектору:
2.1 Проаналізувати результати аудиту Головного контрольно-ревізійного управління України та розробити заходи щодо усунення виявлених недоліків і забезпечити їх виконання.
Термін - протягом року
2.2 Доопрацювати внутрішні документи Міністерства з питань контрольно-ревізійної роботи.
Термін - до 1 червня 2008 року
2.3 Забезпечити виконання вимог
Бюджетного кодексу України та постанови Кабінету Міністрів України від 22.05.2002
N 685 "Про здійснення міністерствами, іншими органами виконавчої влади внутрішнього фінансового контролю".
Термін - постійно
2.4 При плануванні контрольно-ревізійної роботи враховувати обсяги фінансування та ризики у фінансово-господарській діяльності підпорядкованих підприємств, установ та організацій.
Термін - постійно
Голова колегії Секретар колегії | О.Ю.Кучеренко О.Б.Шевчук |