• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про впорядкування звітних документів платників податків України

Державна податкова адміністрація України  | Наказ, Інструкція від 03.09.1999 № 476 | Документ не діє
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Наказ, Інструкція
  • Дата: 03.09.1999
  • Номер: 476
  • Статус: Документ не діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державна податкова адміністрація України
  • Тип: Наказ, Інструкція
  • Дата: 03.09.1999
  • Номер: 476
  • Статус: Документ не діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
Н А К А З
N 476 від 03.09.99
м.Київ
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Державної податкової адміністрації N 297 від 25.05.2004 )
Про впорядкування звітних документів платників податків України
Успішне вирішення завдань державної податкової служби України потребує принципового підходу до виконання своїх обов'язків на всіх рівнях. Аналіз звітності платників податків, який здійснюється податковою службою, свідчить про недостовірність та некоректність даних, які подаються платниками, що є наслідком складності податкового законодавства України, відсутність камеральних перевірок звітності підприємств - платників податків і свідчить про несистемний підхід до методичної роботи з платниками податків. Аналіз фінансово-господарської діяльності платників податків не може базуватися на недостовірній інформації і потребує ефективних методів перевірки податкової звітності.
З метою створення інформаційної бази первинних звітцих документів платників податків України та їх упорядкування
НАКАЗУЮ:
1. Головному управлінню АІС "Податки" юридичних осіб, для забезпечення дотримання вимог єдиної методики формування електронного каталогу форм податкової звітності платників податків та контролю за їх показниками:
1.1. розробити та затвердити Положення про Реєстр форм податкової звітності суб'єктів підприємницької діяльності, термін виконання до 10.09.99 р.;
1.2. провести інвентаризацію всіх форм податкової звітності суб'єктів підприємницької діяльності та створити в електронному вигляді повний каталог звітних форм, що використовуються ДПА України, термін виконання до 22.09.99 р.:
1.3. розробити план робіт із систематизації показників звітності та розпочати роботи із систематизації форм звітності по кожному виду податку;
1.4. забезпечити оперативне оновлення форм, що ввійшли до складу Реєстру, контролів по цих формах та поповнення Реєстру у випадках створення нових форм декларацій, термін виконання - постійно;
1.5. розробити план модернізації основних програмних засобів та АРМ районного рівня та підготувати протокол про внесення змін і доповнень до договору N 5 від 04.12.98 р. з ДП "Інформаційно-технічний центр "Професіонал" щодо обстеження АРМ районного рівня та створення технічного завдання з модернізації зазначених АРМ, термін виконання - 04.09.99 р.
2. Начальникам головних управлінь у термін до 13.09.99 року надати затверджені форми звітності, порядки їх заповнення та алгоритми перевірок для створення каталогу форм Реєстру форм податкової звітності суб'єктів підприємницької діяльності і дотримуватися в обов'язковому порядку норм Положення про Реєстр форм податкової звітності суб'єктів підприємницької діяльності при формуванні форм звітності підприємств. Відповідальним за ведення форм (призначеним відповідно до Розпорядження N 205-р від 08.07.99 р.) узяти під постійний контроль своєчасне оновлення каталогу Реєстру форм податкової звітності суб'єктів підприємницької діяльності відповідно до Положення про Реєстр.
3. Головам ДПА в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі взяти під особистий контроль упровадження системи "Звіт" у підпорядкованих ДПА та ДПІ і забезпечити:
3.1. конвертацію баз данних, які були створені в АРМ "Податкова звітність", у систему "Звіт" для її впровадження та подальшої експлуатації в органах державної податкової служби, термін виконання - 13.09.99 р.;
3.2. створення спільно із Всеукраїнським благодійним фондом "Професіонал" (його представництвами) наочних інформаційних стендів, які відображають переваги та можливості подання декларації в електронному вигляді. Забезпечити комплекс заходів щодо відображення в засобах масової інформації переваг системи подання декларацій в електронному вигляді, термін виконання - постійно;
3.3. створення на території підвідомчих ДПА, ДПІ центрів з приймання звітності; контроль за їх створенням покласти на відповідальних (призначених відповідно до наказу від 27.11.98 р. N 581) за впровадження системи "Звіт"; порядок створення центрів - додаток N 1 до цього наказу.
4. Заступник голови ДПА України Росоловському В.М. та голові правління Всеукраїнського благодійного фонду "Професіонал" Самофалову Г.Г. забезпечити масову роз'яснювальну роботу щодо добровільного застосування платниками податків системи "Звіт.
5. Заступнику голови ДПА України Росоловському В.М. підписати протокол про внесення змін та доповнень до Договору N 5 від 04.12.98 р., укладеного ДПА України з Інформаційно-технічним центром "Професіонал" щодо створення технічного завдання з модернізації АРМ районного рівня (відповідно до плану модернізації згідно з п.1.5).
6. Управлінню фінансування державних податкових адміністрацій (Карачова А.І.) забезпечити фінансування робіт, згідно з протоколом про внесення змін та доповнень до Договору N 5 від 07.12.98 р.
7. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника голови ДПА України Росоловського В.М.
Голова М.Азаров
Додаток N 1
Інструкція щодо порядку створення центрів з приймання звітності в електронній формі
1. Центри з приймання (обробки) звітності підприємств організовуються безпосередньо під керівництвом ДПА спільно з ДП "Інформаційно-технічний центр "Професіонал" або уповноваженими його представниками.
2. Робочі місця інспекторів повинні бути розташовані в холі (при наявності місця) або у найближчій до входу у приміщення ДПА (ДПІ) кімнаті.
3. Для організації робіт необхідно виділити на першому етапі не менше одного комп'ютера класом не нижче 486 SX/RAM-8 Mb, підключеного до локальної мережі.
4. Виділити необхідну для організації робіт кількість інспекторів для можливості безперервного приймання звітності платників податків.
5. 3 метою недопущення черг при здаванні звітності в електронному вигляді необхідно збільшувати кількість робочих місць з приймання звітності.
Інструкція
інспектора з приймання звітності в електронному вигляді
Для приймання звітності платника податків в електронному вигляді необхідно виконати наступні дії:
1. Запустити на комп'ютері АРМ податкового інспектора систему "ЗВІТ".
2. Увійти в режим "Звітність підприємств".
3. Вибрати необхідний звітний період.
4. У режимі "Звітність підприємств" виконати пункт меню "Реєстр".
5. Вставити в дисковод дискету зі звітністю платника.
6. У меню "Реєстр" виконати пункт "Імпорт пакету".
7. У рядку "Пристрій" вибрати "А: флоппі дисковід" і у вікні позначити клавішею "Пробіл" файл звітності з розширенням ".pck" та натиснути клавішу "Enter".
8. Якщо на екран виводиться повідомлення "Підприємство відсутнє в картотеці платників податків. Імпорт неможливий", звітність в електронному вигляді не приймається.
9. Якщо реквізити платника в його звіті не збігаються з даними в реєстрі платників, на екран виводиться протокол звіряння реквізитів платника, що відображає розходження реквізитів. У цьому випадку рішення про прийняття звіту приймає уповноважена відповідальна особа.
10. Вибрати закладку "Звітність", відмітити клавішею "Пробіл" звіти, які приймаються; звірити їх контрольні суми з контрольними сумами звітів на папері.
11. У випадку розходження контрольних сум звітність в електронному вигляді не приймається.
12. Якщо контрольні суми збігаються, натиснути кнопку "Продовжити" для приймання та перевірки звітності.
13. При наявності помилок у звітах на екран виводиться протокол помилок, який можна надрукувати та надати платнику для виправлення звітності.
14. Якщо платник наполягає на прийнятті своєї помилкової звітності, її треба прийняти, попередивши платника стосовно можливих наслідків.
15. Одночасно з прийняттям звітності в електронному вигляді приймається звітність у паперовому вигляді з подальшою її обробкою, що застосовується в інспекції.
Примітка. У випадку неможливості зчитування інформації з дискети (дефекти носія) звітність приймається у паперовому вигляді і платнику пропонується надати електронну звітність повторно на якісному носіі в зручний для нього час.