• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Ухвала Конституційного Суду України про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням Кабінету Міністрів України щодо офіційного тлумачення положень частини восьмої статті 83, пункту 12 частини першої статті 85, пункту 9 частини першої статті 106, частин третьої, четвертої статті 114 Конституції України

Конституційний Суд України  | Ухвала від 04.07.2007 № 27-уп/2007
Реквізити
  • Видавник: Конституційний Суд України
  • Тип: Ухвала
  • Дата: 04.07.2007
  • Номер: 27-уп/2007
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Конституційний Суд України
  • Тип: Ухвала
  • Дата: 04.07.2007
  • Номер: 27-уп/2007
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
У Х В А Л А
КОНСТИТУЦІЙНОГО СУДУ УКРАЇНИ
про припинення конституційного провадження у справі за конституційним поданням Кабінету Міністрів України щодо офіційного тлумачення положень частини восьмої статті 83, пункту 12 частини першої статті 85, пункту 9 частини першої статті 106, частин третьої, четвертої статті 114 Конституції України
м. Київ
4 липня 2007 року
N 27-уп/2007
Справа N 1-20/2007

Конституційний Суд України у складі суддів Конституційного Суду України:
Домбровського Івана Петровича - головуючий,
Бринцева Василя Дмитровича,
Головіна Анатолія Сергійовича,
Джуня В'ячеслава Васильовича,
Дідківського Анатолія Олександровича,
Кампа Володимира Михайловича,
Колоса Михайла Івановича,
Лилака Дмитра Дмитровича - суддя-доповідач,
Маркуш Марії Андріївни,
Мачужак Ярослави Василівни,
Овчаренка В'ячеслава Андрійовича,
Стрижака Андрія Андрійовича,
Ткачука Павла Миколайовича,
Шишкіна Віктора Івановича,
розглянув на пленарному засіданні справу за конституційним поданням Кабінету Міністрів України щодо офіційного тлумачення положень частини восьмої статті 83, пункту 12 частини першої статті 85, пункту 9 частини першої статті 106, частин третьої, четвертої статті 114 Конституції України.
Заслухавши суддю-доповідача Лилака Д.Д. та розглянувши матеріали справи, Конституційний Суд України
установив:
1. Суб'єкт права на конституційне подання - Кабінет Міністрів України - звернувся до Конституційного Суду України з клопотанням дати офіційне тлумачення положень частини восьмої статті 83, пункту 12 частини першої статті 85, пункту 9 частини першої статті 106, частин третьої, четвертої статті 114 Конституції України в аспекті таких питань:
"- чи зобов'язаний Президент України внести подання про призначення Верховною Радою Прем'єр-міністром України кандидатури, запропонованої коаліцією депутатських фракцій;
- чи вправі Президент України відмовитися від внесення подання про призначення Верховною Радою Прем'єр-міністром України кандидатури, запропонованої коаліцією депутатських фракцій;
- чи може Президент України порушити перед коаліцією депутатських фракцій вимогу про внесення йому іншої пропозиції щодо кандидатури Прем'єр-міністра України;
- яким чином Верховна Рада України має реалізовувати свої повноваження, передбачені пунктом 12 частини першої статті 85 Конституції України, у випадку невнесення Президентом України в установлений Конституцією України строк подання про призначення Прем'єр-міністра України;
- яким чином Верховна Рада України має реалізовувати свої повноваження, передбачені пунктом 12 частини першої статті 85 Конституції України, у випадку невнесення Прем'єр-міністром України або Президентом України подання про призначення членів Кабінету Міністрів або внесення зазначеного подання з неповним списком кандидатур;
- чи може бути внесено до Верховної Ради України подання про призначення членів Кабінету Міністрів, не запропонованих коаліцією депутатських фракцій".
Необхідність в офіційному тлумаченні зазначених положень Конституції України, на думку Кабінету Міністрів України, викликана тим, що Конституція України не містить норми щодо права або обов'язку Президента України внести подання про призначення Верховною Радою України Прем'єр-міністром України кандидатури, запропонованої коаліцією депутатських фракцій, що на практиці може ускладнити вирішення питання щодо формування складу Кабінету Міністрів України.
2. Перша колегія суддів Конституційного Суду України Ухвалою від 13 лютого 2007 року відкрила конституційне провадження у справі, а 7 червня 2007 року Конституційний Суд України ухвалив провести розгляд зазначеної справи на пленарному засіданні Конституційного Суду України у формі письмового слухання.
3. До дня розгляду конституційного подання по суті на пленарному засіданні Конституційного Суду України від Кабінету Міністрів України надійшли розпорядження від 2 липня 2007 року N 495-р та письмова заява про відкликання конституційного подання щодо офіційного тлумачення положень частини восьмої статті 83, пункту 12 частини першої статті 85, пункту 9 частини першої статті 106, частин третьої, четвертої статті 114 Конституції України, оскільки порушені автором клопотання питання врегульовано в Законі України "Про Кабінет Міністрів України" від 21 грудня 2006 року N 514-V.
Враховуючи викладене та керуючись статтями 147, 150 Конституції України, статтями 44, 51 Закону України "Про Конституційний Суд України", Конституційний Суд України
ухвалив:
1. Припинити конституційне провадження у справі за конституційним поданням Кабінету Міністрів України щодо офіційного тлумачення положень частини восьмої статті 83, пункту 12 частини першої статті 85, пункту 9 частини першої статті 106, частин третьої, четвертої статті 114 Конституції України на підставі статті 44 Закону України "Про Конституційний Суд України" - у зв'язку з письмовою заявою суб'єкта права на конституційне подання про відкликання свого подання.
2. Ухвала Конституційного Суду України є остаточною.
КОНСТИТУЦІЙНИЙ СУД УКРАЇНИ