• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Про рішення щодо скарги закритого акціонерного товариства "Софтлайн"

Міністерство економіки України | Наказ, Висновок від 04.08.2005 № 230
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Висновок
  • Дата: 04.08.2005
  • Номер: 230
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Міністерство економіки України
  • Тип: Наказ, Висновок
  • Дата: 04.08.2005
  • Номер: 230
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
МІНІСТЕРСТВО ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
04.08.2005 N 230
Про рішення щодо скарги закритого акціонерного товариства "Софтлайн"
Відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти", наказу Міністерства економіки України від 04.12.2000 N 264 "Про затвердження Порядку розгляду скарг учасників процедур державних закупівель щодо організації та здійснення процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити висновок щодо розгляду скарги закритого акціонерного товариства "Софтлайн" стосовно організації та здійснення Державною судовою адміністрацією України процедури закупівлі за державні кошти послуг із створення та експлуатації програмно-технічного комплексу "Єдиний реєстр судових рішень" (оголошення про закупівлю в бюлетені "Вісник державних закупівель", 2005 р., N 24 (193), огол. 08121 (ТРП), що додається.
2. Визнати скаргу закритого акціонерного товариства "Софтлайн" частково задоволеною згідно з висновком, що додається.
3. Державній судовій адміністрації України:
внести зміни до тендерної документації, керуючись висновком, що додається;
надати зміни, внесені до тендерної документації, всім учасникам, що брали участь у процедурі закупівлі, та продовжити термін подання тендерних пропозицій.
4. Управлінню методології, правового забезпечення та контролю у сфері державних закупівель довести цей наказ до відома закритого акціонерного товариства "Софтлайн", Державної судової адміністрації України та Державного казначейства України протягом п'яти робочих днів з дня його підписання.
Виконуючий обов'язки Міністра С.Романюк
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства економіки
України
04.08.2005 N 230
ВИСНОВОК
щодо розгляду скарги закритого акціонерного товариства "Софтлайн" стосовно організації та здійснення Державною судовою адміністрацією України процедури закупівлі за державні кошти послуг із створення та експлуатації програмно-технічного комплексу "Єдиний реєстр судових рішень"
За результатом розгляду скарги закритого акціонерного товариства "Софтлайн" (далі - Скаржник) стосовно організації та здійснення Державною судовою адміністрацією України (далі - Замовник) процедури закупівлі за державні кошти послуг із створення та експлуатації програмно-технічного комплексу "Єдиний реєстр судових рішень" та на підставі наданих Скаржником і Замовником матеріалів установлено, що тендерна документація, яка надавалась Замовником учасникам для підготовки тендерних пропозицій, не повною мірою відповідає вимогам Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), зокрема:
у підпунктах 12.1 і 29.1 тендерної документації Замовник установив вимогу, що однією із форм унесення забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю може бути порука організатора торгів або уповноваженої ним юридичної особи. Зазначена вимога не може бути виконана, оскільки чинним законодавством у сфері державних закупівель поняття "організатор торгів" не визначено. Крім того, у тендерній документації Замовника відсутня інформація щодо конкретного суб'єкта - організатора торгів;
згідно із статтею 34 Закону договір про закупівлю укладається тільки в письмовій формі, враховуючи положення Цивільного кодексу України. Усі витрати, пов'язані з укладанням договору, у тому числі витрати, пов'язані з його нотаріальним посвідченням, можуть покладатись на учасника-переможця процедури закупівлі виключно на умовах, визначених у тендерній документації, та відповідно до положень Цивільного кодексу України. У тендерній документації Замовник зазначив, що учасник-переможець здійснює оплату послуг організатора торгів за інформаційний та юридичний супровід торгів (договору) відповідно до положень Цивільного кодексу України в сумі 1000 гривень. Згідно із статтями 903 і 904 Цивільного кодексу України поняття "плата за послуги" не є тотожним поняттю "фактичні витрати", оскільки показник витрат є фактичним. За змістом поняття "оплата послуг за інформаційний та юридичний супровід торгів у цілому та укладання договору зокрема" значно ширше, ніж поняття "витрати на укладання договору". Замовником не визначено, що вказаний супровід торгів належить до витрат, пов'язаних із укладанням договору, і що ці витрати фактично становитимуть 1000 гривень. Отже, зазначена вимога є необґрунтованою;
в основних вимогах до опису пропозицій про предмет закупівлі тендерної документації зазначено, що Замовник має право відхилити пропозицію, якщо запропонована методика технологічної частини опису не буде забезпечувати створення та експлуатацію Єдиного реєстру в повному обсязі. З метою уникнення застосування дискримінаційних дій Замовнику слід зазначити в тендерній документації критерії виконання вказаної вимоги.
З метою захисту відповідної інформації рекомендуємо Замовнику при проведенні цієї процедури закупівлі включити в тендерну документацію вимоги щодо захисту інформації, передбачені законодавством, а також залучити до роботи тендерного комітету представників Департаменту спеціальних телекомунікаційних систем і захисту інформації Служби безпеки України.
Відповідно до статті 37 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" та з урахуванням зазначеного скарга закритого акціонерного товариства "Софтлайн" визнається частково задоволеною.
Виконуючий обов'язки заступника
директора департаменту з питань
координації державних закупівель та
державного замовлення



С.Яременко