• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Стосовно дотримання процедур державних закупівель

Тендерна палата України | Висновок від 19.11.2007 № в-438/11
Реквізити
  • Видавник: Тендерна палата України
  • Тип: Висновок
  • Дата: 19.11.2007
  • Номер: в-438/11
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Тендерна палата України
  • Тип: Висновок
  • Дата: 19.11.2007
  • Номер: в-438/11
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
19.11.2007 N в-438/11
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Підстава: в порядку здійснення громадського контролю у відповідності до вимог ст. 17-1, 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти".
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Санаторій "Дитячий оздоровчий центр "Мрія" Південної залізниці.
Адреса: 97411, АР Крим м. Євпаторія, вул. Горького, 40.
2. Відповідальний за проведення торгів: Приходько Іван Васильович, тел. (06569) 2-87-14; факс 2-87-10.
3. Предмет закупівлі: продукти харчування.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги зі зменшенням ціни.
5. Джерело фінансування закупівель: інші державні кошти.
6. Очікувана вартість: 904 600,00 грн.
7. Період здійснення процедури закупівлі: початок 18.06.2007 р., закінчення 23.07.2007.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Форма оголошення про заплановану закупівлю на 3-х арк.;
2. Оголошення про заплановану закупівлю за N 25081107, опубліковане в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 18.06.2007 N 25 (96) на 1-му арк.;
3. Оголошення про закупівлю N 4977262, опубліковане у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від 18.06.2007 N 25 (62), на 1-му арк.;
4. Тендерна документація із закупівлі продуктів харчування на 23-х арк.;
5. Протокол розкриття тендерних пропозицій від 02.07.2007 N 7 на 4-х арк.;
6. Протокол оцінки тендерних пропозицій від 06.07.2007 N 8 на 7-ми аркушах.
Завдання сформульоване таким чином:
"надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури закупівлі Санаторієм "Дитячий оздоровчий центр "Мрія" Південної залізниці з придбання продуктів харчування".
ДОСЛІДЖЕННЯ:
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено.
1. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Санаторієм "Дитячий оздоровчий центр "Мрія" Південної залізниці (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано:
- в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 18.06.2007 N 25 (96), оголошення N 25081107;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель та має назву, яка відноситься безпосередньо саме до сфери державних закупівель від 18.06.2007 N 25 (62), оголошення N 4977262.
Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com за кодом WY/DN 0538.
Відповідно до вимог ч. 3 ст. 19 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) строк для подання тендерних пропозицій має становити 30 календарних днів від дати опублікування оголошення про проведення торгів в інформаційному бюлетені, що видає Тендерна палата України. В окремих випадках цей строк може бути скорочено до 15 календарних днів. Так, в оголошенні кінцевий термін для подання тендерних пропозицій встановлено 03.07.2007, або скорочено до 16 календарних днів.
2. Тендерна документація.
Тендерна документація із закупівлі продуктів харчування, що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей 18, 21, 34 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону у додатку 2 тендерної документації не передбачено обов'язкового надання учасниками інформації щодо включення їх в тематичний каталог учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- в порушення вимог ч. 3 ст. 21 Закону технічна специфікація тендерної документації містить посилання на конкретну торговельну марку, тип предмета закупівлі без зазначення виразу "або еквівалент";
- в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону тендерна документація не затверджена тендерним комітетом Замовника;
- в порушення вимог ч. 2 ст. 34 Закону в основних умовах договору передбачено здійснення попередньої оплати.
3. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
На дослідження надано протокол розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій від 03.07.2007 N 7. Відповідно до вищезазначеного протоколу розкриття на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від трьох учасників, а саме:
ТОВ фірма "Архонт ЛТД"ТОВ "Бескид"ТОВ "Літлтон ЛТД"
Лот 1114 000,00115 020,00113 460,00
Лот 232 160,0032 492,0031 800,00
Лот 3126 675,00130 425,00123 900,00
Лот 44190,004210,004175,00
Лот 5125 117,00136 563,00124 163,00
Лот 683 710,0093 045,0083 213,80
Лот 788 000,0090 743,0086 600,00
Лот 861 530,0066 210,0058 840,00
Лот 928 350,0028 425,0028 125,00
Лот 1038 000,0039 000,0036 000,00
Розкриття тендерних пропозицій відбулось з порушенням вимог статей 18, 26, 27, 28 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону до участі у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону під час здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни не застосовано норму щодо зменшення ціни тендерної пропозиції;
- в порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону під час здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни не зафіксовано трикратного оголошення чергової ціни присутнім представникам учасників зменшувати запропоновану ціну тендерної пропозиції на відповідні, визначені шкалою, розміри кроку торгів, а саме: крок складає 0,5% від початкової ціни лота;
- в порушення вимог ч. 1 ст. 27 Закону Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо інформація про учасника, який подав тендерну пропозицію, відсутня в каталозі;
Згідно з вимогами ст. 28 Закону Замовник мав відмінити торги, оскільки було необхідно відхилити всі тендерні пропозиції відповідно до вимог ст. 27 цього Закону.
4. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.
На дослідження надано протокол оцінки тендерних пропозицій від 06.07.2007 N 8.
Оцінка тендерних пропозицій відбулася з порушенням вимог статей 18, 26 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 1 ст. 18 Закону переможцем торгів визначено учасника, інформація про якого відсутня в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- в порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону допущено до оцінки учасників, тендерні пропозиції яких повинно бути відхилено.
5. Інформування про результати торгів.
Оголошення про результати закупівлі продуктів харчування було опубліковано Замовником:
- в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 20.08.2007 N 34 (105), оголошення N 34149607P;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 20.08.2007 N 34 (71), оголошення N 7153326.
Також, оголошення про результати проведеної процедури оприлюднено на сайті www.zakupivli.com (код ORG/F 1190).
6. Укладання договору.
В результаті проведення процедури відкритих торгів зі зменшенням ціни Замовником з переможцем - ТОВ "Літлтон ЛТД" укладено договір від 23.07.2007 щодо закупівлі продуктів харчування на загальну суму 880 134,96 грн.
В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону Замовником не надіслано до Тендерної палати України інформації щодо укладеного договору та про виконання договору протягом п'яти робочих днів з моменту його укладення та виконання відповідно.
ВИСНОВОК:
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів Санаторієм "Дитячий оздоровчий центр "Мрія" Південної залізниці стосовно проведення процедури закупівлі продуктів харчування встановлено, що закупівля була здійснена з порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме:
- ч. 1 ст. 18 Закону щодо обов'язкового надання учасниками інформації стосовно включення їх в тематичний каталог учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- ч. 3 ст. 21 Закону щодо посилання в технічній специфікації тендерної документації на конкретну торговельну марку, тип предмета закупівлі без зазначення виразу "або еквівалент";
- ч. 6 ст. 21 Закону щодо затвердження тендерної документації тендерним комітетом замовника;
- ч. 2 ст. 34 Закону щодо зазначення в умовах договору здійснення попередньої оплати;
- ч. 1 ст. 18 Закону до участі у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- ч. 3 ст. 26 Закону під час здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни не застосовано норму щодо зменшення ціни тендерної пропозиції;
- ч. 3 ст. 26 Закону під час здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни не зафіксовано трикратного оголошення чергової ціни присутнім представникам учасників зменшувати запропоновану ціну тендерної пропозиції на відповідні, визначені шкапою, розміри кроку торгів;
- ч. 1 ст. 18 Закону переможцем торгів визначено учасника, інформація про якого відсутня в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- ч. 7 ст. 26 Закону допущено до оцінки учасників, тендерні пропозиції яких повинно бути відхилено.
- ч. 1 ст. 27 Закону Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію у разі, якщо інформація про учасника, який подав тендерну пропозицію, відсутня в каталозі;
- ч. 1 ст. 28 Закону щодо не відміни торгів, оскільки повинні бути відхилені всі тендерні пропозиції відповідно до вимог статті 27 цього Закону;
- ч. 6 ст. 34 Закону Замовником не надіслано до Тендерної палати України інформації щодо укладеного договору та про виконання договору протягом п'яти робочих днів з моменту його укладення та виконання відповідно.
Дії тендерного комітету Санаторію "Дитячий оздоровчий центр "Мрія" Південної залізниці можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу.
Голова правління В.С.Лаба