• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Стосовно дотримання процедур державних закупівель

Тендерна палата України | Висновок від 30.10.2007 № в-167/10
Реквізити
  • Видавник: Тендерна палата України
  • Тип: Висновок
  • Дата: 30.10.2007
  • Номер: в-167/10
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Тендерна палата України
  • Тип: Висновок
  • Дата: 30.10.2007
  • Номер: в-167/10
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ТЕНДЕРНА ПАЛАТА УКРАЇНИ
В И С Н О В О К
30.10.2007 N в-167/10
Стосовно дотримання процедур державних закупівель
Підстава: в порядку громадського контролю у відповідності до вимог статті 17-3 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт та послуг за державні кошти".
Загальна інформація:
1. Інформація про Замовника:
Назва: Комунальне підприємство "Таращаблагоустрій"
Адреса: 09500, Київська обл., м. Тараща, вул. Шевченка, 78
2. Відповідальний за проведення торгів: Рибалко Олександр Степанович
3. Процедура закупівлі: відкриті торги із зменшенням ціни
4. Предмет закупівлі: паливно-мастильні матеріали
5. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету
6. Очікувана вартість: 130 000 грн.
7. Період здійснення процедури закупівлі:
початок - 30.04.2007, закінчення - 21.05.2007 р.
Для розгляду та дослідження надано копії наступних матеріалів:
1. Оголошення про заплановану закупівлю, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 30.04.2007 N 18(89) за N 18056607 - на 1 арк.
2. Оголошення про заплановану закупівлю, опубліковане в Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 30.04.2007 N 18(55) за N 3838355 - на 1 арк.
3. Тендерна документація від 16.04.2007 р., б/н на 23 арк.
4. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі, опубліковане в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 18.06.2007 N 25(96) за N 25208007P - на 1 арк.
5. Оголошення про результати проведеної процедури закупівлі, опубліковане в Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель, від 18.06.2007 N 25(62) за N 6238394 - на 1 арк.
6. Повідомлення про присвоєння кодів N YUC/HO-7279/КЛПвт від 18.06.2007 р. про розміщення повної інформації щодо державних закупівель в інформаційній системі в мережі Інтернет - на 1 арк.
7. Реєстр отриманих тендерних (цінових) пропозицій N 1 від 21.05.2007 р. - на 1 арк.
8. Протокол про розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти N 1 від 21.05.2007 р. - на 1 арк.
9. Протокол засідання тендерного комітету щодо провадження строку подання розкриття тендерних пропозицій на закупівлю товарів від 08.05.2007 р. N 5 - на 2 арк.
10. Форма річного плану діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення процедур державних закупівель КП "Таращаблагоустрій" - на 1 арк.
11. Наказ КП "Таращаблагоустрій" від 12.05.2005 р. N 3 про створення комісії по проведенню тендера - на 1 арк.
12. Технічні дані ТОВ "Рось-1" - на 4 арк.
13. Цінова пропозиція ТОВ "Рось-1" - на 1 арк.
14. Звіт про результати здійснення процедур відкритих торгів N 3 від 21.05.2007 р. - на 3 арк.
15. Договір поставки КП "Таращаблагоустрій" з ТОВ "Рось-1" від 09.01.2007 р. N 5 - на 3 арк.
16. Акцепт тендерної пропозиції б/д, б/н - на 1 арк.
17. Планове використання бюджетних коштів КП "Таращаблагоустрій" на 2007 рік за кодами функціональної класифікації 100203, 170703 - на 2 арк.
18. Накладні на відпуск нафтопродуктів від 25.06.2007 р. N 420, від 04.07.2007 р. N 450, від 05.07.2007 р. N 464, від 09.07.2007 р. N 469, від 17.07.2007 р. N 501 - на 5-ти арк.
19. Платіжне доручення від 18.07.2007 р. N 296 - на 1 арк.
Завдання сформульоване таким чином:
"... надати висновок про законність та обґрунтованість проведення процедури щодо закупівлі Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" паливно-мастильних матеріалів".
ДОСЛІДЖЕННЯ
Об'єкти, що досліджуються: матеріали, перелічені у вступній частині висновку.
При дослідженні наданих матеріалів встановлено:
1. Щодо створення та функціонування тендерного комітету, кваліфікації членів тендерного комітету.
Відповідно до наказу Комунального підприємства "Таращаблагоустрій" від 12.05.2005 р. N 3 про створення комісії по проведенню тендера створено тендерний комітет у складі 5-ти осіб.
Інформація про членів тендерного комітету
NП. І. Б.Дата та номер
розпорядчого
акта включення
до складу
тендерного
комітету
Посада в ТКN, дата
свідоцтва чи
сертифіката
1.Рибалко О.С.від 12.05.2007
N 3
Голова
тендерного
комітету
2.Яцевська О.М.від 12.05.2007
N 3
Заступник голови
комітету
3.Горбуненко С.І.від 12.05.2007
N 3
Секретар
тендерного
комітету
4.Російська Г.О.від 12.05.2007
N 3
Член тендерного
комітету
5.Колісник Г.С.від 12.05.2007
N 3
Член тендерного
комітету
Замовником порушено порядок організації та створення тендерного комітету, передбачений статтею 12 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон), а саме:
- в порушення вимог ч. 2 ст. 12 Закону Положення про тендерний комітет Комунального підприємства "Таращаблагоустрій" не затверджено рішенням замовника;
- в порушення вимог ч. 7 ст. 12 Закону весь склад тендерного комітету Комунального підприємства "Таращаблагоустрій" не пройшов навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель. Листом від 18.07.2007 р. замовник повідомив Тендерну палату України про те що "члени тендерного комітету КП "Таращаблагоустрій" до листопада 2007 року пройдуть навчання по кваліфікації спеціалістів з питань державних закупівель".
2. Фінансування та вибір процедури закупівлі.
Планове використанням бюджетних коштів Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" на 2007 рік затверджено директором КП "Таращаблагоустрій" 18.01.2007 р. та погоджено міським головою 18.01.2007 р. за кодом функціональної класифікації видатків - 100 203 в сумі 350 000 грн. (в т.ч. придбання паливно-мастильних матеріалів на суму 85 000 грн.) та за кодом функціональної класифікації видатків (КФКВ) - 170703 в сумі 187 000 грн. (в т.ч. придбання паливно-мастильних матеріалів на суму 46 200 грн.).
Згідно річного плану діяльності тендерного комітету щодо організації та проведення процедур державних закупівель КП "Таращаблагоустрій" на 2007 рік заплановано проведення однієї процедури відкритих торгів з придбання паливно-мастильних матеріалів на суму 130 000 грн., що на 1200 грн. менше затвердженої суми видатків на зазначену ціль (131 200 = 85 000 + 46 200).
Відповідно до оголошення про заплановану закупівлю паливно-мастильних матеріалів, очікувану вартість закупівлі встановлена на суму 130 000 грн. у разі закупівлі товару: бензин А-76 - 12 000 л, бензин А-95 - 500 л, дизпаливо - 29 500 л.
3. Публікація оголошення та оприлюднення інформації щодо закупівлі.
Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" (далі - Замовник) оголошення про проведення відкритих торгів із зменшенням ціни опубліковано:
- в інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 30.04.2007 р. N 18(89), оголошення N 18056607;
- у спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 30.04.2007 N 18(55), оголошення N 3838355.
Також, оголошення про заплановану закупівлю оприлюднено на сайті www.zakupivli.com за кодом STK/YA 0313.
Отже, Замовником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 4-1 та ч. 1 ст. 8 Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" (далі - Закон) опубліковано та оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю.
4. Тендерна документація.
Тендерна документація на закупівлю паливно-мастильних матеріалів, що надана на дослідження, не відповідає вимогам статей 21, 23, 26-1, 28, 34, 36, 37 Закону, а саме:
- в порушення вимог ч. 6 ст. 21 Закону тендерна документація не затверджена тендерним комітетом Замовника (відсутні підписи всіх членів тендерного комітету, дата і номер протокольного рішення про затвердження тендерної документації);
- в порушення вимог ч. 5 ст. 23 Закону у п. 12.5 тендерної документації не передбачено всіх умов, на підставі яких тендерне забезпечення не повертається, а саме: "невиконання інших вимог, передбачених тендерною документацією";
- в порушення вимог ст. 26-1 Закону у п. 23 тендерної документації не передбачена діюча норма положення Закону про конфіденційність інформації, зокрема щодо випадків надання Антимонопольному комітету інформації для розгляду та оцінки тендерних пропозицій до укладання Замовником договору на закупівлю;
- в порушення вимог ч. 1 та ч. 2 ст. 28 Закону у тендерній документації не передбачено всіх умов, на підставі яких торги будуть відмінені або визнаватимуться замовником такими, що не відбулися;
- в порушення вимог ст. 34 Закону в додатку б/н "Основні умови договору" до тендерної документації до основних умов, які обов'язково будуть включені до договору про закупівлю, не включено істотних умов договору, а саме: "умови договору про закупівлю після його підписання не повинні змінюватися";
- в порушення вимог ч. 2 ст. 36 Закону у п. 27 тендерної документації не зазначено об'єкти, що не можуть бути оскарженими;
- в порушення вимог ч. 2 ст. 37 Закону у п. 27 тендерної документації не зазначено, що процедура торгів призупиняється на строк, що не може перевищувати 20 робочих днів з дати вимоги Комісії про призупинення процедури закупівлі, або прийняте Комісією інше рішення відповідно до цього Закону, в т.ч. і щодо продовження строку зупинення процедури закупівлі на строк, що не може перевищувати 10 календарних днів.
5. Подання та розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 26 Закону розкриття тендерних пропозицій відбувається у день закінчення строку їх подання у час та у місці, зазначених у тендерній документації.
п/пПаливно-
мастильні
матеріали
ТОВ "Рось-1",
грн. (за 1 л з
ПДВ)
ТОВ ПТФ
"Авіас", грн.
(за 1 л з ПДВ)
АЗС
"Інтерлогос",
грн. (за 1 л з
ПДВ)
1бензин А-763,403,603,60
2бензин А-954,003,503,45
3дизпаливо3,504,204,20
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону з метою забезпечення здійснення громадського контролю у сфері державних закупівель замовник надсилає Тендерній палаті України в паперовому або електронному вигляді, зокрема, протокол розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій протягом трьох робочих днів з дати його затвердження.
Враховуючи вказані вище положення Закону, Замовник зобов'язаний надіслати до Тендерної палати України протокол розкриття тендерних пропозицій до 18.05.2007 р., оскільки дата розкриття тендерних пропозицій визначена ним 15.05.2007 р.
В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону Замовником не надіслано Тендерній палаті України протягом трьох робочих днів з дати затвердження протоколу розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій в паперовому або електронному вигляді.
Протокол розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від 21.05.2007 р. N 1 був надісланий замовником на запит Тендерної палати України від 13.07.2007 р. N 114/07-мр. За Протоколом засідання тендерного комітету КП "Таращаблагоустрій" від 08.05.2007 N 5 винесено рішення про перенесення дати розкриття тендерних пропозицій з 15 травня 2007 року на 21 травня 2007 року.
Відповідно до Реєстру отриманих тендерних (цінових) пропозицій від 21.05.2007 р. N 1 та протоколу розкриття тендерних пропозицій при здійсненні процедур закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти від 21.05.2007 р. N 1 на участь у торгах надійшли тендерні пропозиції від трьох учасників, а саме: - ТОВ "Рось-1" м. Київ;
- ТОВ ПТФ "Авіас" м. Дніпропетровськ;
- АЗС "Інтерлогос" м. Київ.
На запит Тендерної палати України від 13.07.2007 р. N 114/07-мр про надання тендерних пропозицій (у повному складі), відомостей про які зафіксовано у протоколі розкриття тендерних пропозицій, КП "Таращаблагоустрій" надало лише інформаційний матеріал ТОВ "Рось-1" на 4 арк. та його цінову пропозицію на 5-ть видів пального (талони) з розцінками за 1 л бензину А-95, А-92, А-76, ДП та талони на газ. Проте, за тендерною документацією предметом закупки є три найменування нафтопродуктів (бензин А-76 - 12 000 л, бензин А-95 - 500 л, дизпаливо - 29 500 л.).
Цінова пропозиція ТОВ "Рось-1" не супроводжується тендерним забезпеченням, не містить обов'язкової інформації щодо строку дії пропозиції, умов розрахунків та строків оплати, кількості нафтопродуктів та загальної суми тендерної пропозиції, що вимагалися тендерною документацією.
У протоколі розкриття замовником зазначено не ціни тендерних пропозицій, а ціни за 1 л асортименту трьох видів паливно-мастильних матеріалів. Кількість у розрізі асортименту предмету закупівлі також не зазначена в тендерних пропозиціях учасників відсутня а саме:
Виходячи з кількості паливно-мастильних матеріалів, передбачених тендерною документацією, загальна сума тендерних пропозицій учасників торгів складає:
- ТОВ "Рось-1" на суму 146 050 грн. (3,40 * 12 000 + 4,00 * * 500 + 3,50 * 29 500 = 146 050);
- ТОВ ПТФ "Авіас" на суму 168 850 грн. (3,60 * 12 000 + + 3,50 * 500 + 4,20 * 29 500);
- АЗС "Інтерлогос" на суму 168 825 грн. (3,60 * 12 000 + + 3,45 * 500 + 4,20 * 29 500).
Інформація про наявність та правильність оформлення всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією, за протоколом розкриття міститься в додатку N 1, що відсутній.
В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону під час розкриття тендерних пропозицій замовником не перевірено наявність всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією та кваліфікаційною документацією, стосовно повноти надання необхідних документів учасниками торгів, зокрема жодним із учасників торгів не було надано тендерного забезпечення, яке передбачено п. 18.3 тендерної документації, та довідок з податкової інспекції" про відсутність заборгованості по обов'язкових платежах.
В порушення вимог ч. 1 ст. 15, ч. 1 ст. 27 Закону та умов тендерної документації замовника (п. 12.1 розділу "Тендерне забезпечення", п. 2 додатка 2 тендерної документації "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам замовника", 24.1 розділу "Відхилення тендерних пропозицій") до участі у торгах допущено учасників торгів, якими не надано тендерного забезпечення та довідок з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язкових платежах.
В порушення вимог ч. 3 ст. 26 Закону під час здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни не застосовано норму щодо зменшення ціни тендерної пропозиції на крок торгів, передбачених тендерною документацією, а також не зафіксовано трикратного оголошення чергової ціни присутнім представникам учасників зменшувати запропоновану ціну тендерної пропозиції.
В порушення вимог ч. 1 ст. 18, ч. 1 ст. 27 Закону до участі у торгах допущено учасників, інформація про яких відсутня в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
В порушення вимог ч. 2 ст. 28 Закону, тендерним комітетом замовника не визнано торги такими, що не відбулися на підставі того, що ціна найбільш вигідної тендерної пропозиції (146 050 грн.) перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівель (130 000 грн.).
6. Оцінка тендерних пропозицій та визначення переможця.
Відповідно до вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону з метою забезпечення здійснення громадського контролю у сфері державних закупівель замовник надсилає Тендерній палаті України в паперовому або електронному вигляді, зокрема, протокол оцінки тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій протягом трьох робочих днів з дати його затвердження.
В порушення вимог ч. 5 ст. 17-3 Закону Замовником не надіслано Тендерній палаті України протокол оцінки тендерних пропозицій в паперовому або електронному вигляді, в тому числі й на запит Тендерної палати України від 13.07.2007 р. N 114/07-мр.
В порушення вимог ч. 7 ст. 26 Закону допущено до оцінки учасників, тендерні пропозиції яких повинно бути відхилено.
7. Інформування про акцепт тендерної пропозиції та про результати торгів.
Відповідно до вимог ч. 2 ст. 29 Закону, Замовник протягом п'яти календарних днів з дня акцепту надсилає переможцю торгів повідомлення про акцепт тендерної пропозиції, строк дії якої не закінчений, а також надсилає всім учасникам процедур відкритих торгів письмове повідомлення про результати торгів із зазначенням назви та місцезнаходження учасника-переможця, тендерна пропозиція якого визнана найкращою за результатами оцінки.
Акцепт тендерної пропозиції направлено переможцю торгів ТОВ "Рось-1" листом б/д, б/н, повідомлення про результати торгів учасникам на дослідження не надані. За текстом акцепту тендерної пропозиції зазначено, "що за результатами оцінки тендерних пропозицій та визначення переможця від 15.03.2007 р., отриманих на торги (тендер) на закупівлю паливно-мастильних матеріалів Вашу організацію визнано переможцем". Проте, розкриття тендерних пропозицій відбулося 21.05.2007 р., або через два місяці після визначення переможця.
8. Укладання договору.
Договір поставки нафтопродуктів за N 5 укладено Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" з ТОВ "Рось-1" 09.01.2007 р., тобто за 3,5 місяці до дати оприлюднення оголошень про проведення торгів (30.04.2007 р.) За п. 8.1 даний договір набирає сили з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.12.2007 р. Таким чином, договір від 09.01.2007 р. N 5 укладено Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" з ТОВ "Рось-1" без проведення процедури закупівлі, чим порушено вимоги ч. 2 ст. 2, ч. 2 ст. 8 Закону.
Слід зазначити, що за оприлюдненою інформацією про проведення торгів, опублікованою в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 18.06.2007 N 25(96) за N 25208007P, та в Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 18.06.2007 N 25(62) за N 6238394, договір з переможцем укладено 21.05.2007 р. (або в день розкриття тендерних пропозицій) що є недостовірними даними виходячи із вищевикладеного.
Договір не містить інформації щодо ціни та кількості предмету закупки, як в цілому, так і в розрізі паливно-мастильних матеріалів. Отже, замовником укладено договір від 09.01.2007 р. N 1 на закупівлю нафтопродуктів з порушенням вимог ч. 3, 4 ст. 180 Господарського кодексу України.
В порушення вимог ст. 34 Закону в договір не включено істотних умов, які є обов'язковими, зокрема: "можливість зменшення обсягів закупівлі залежно від реального фінансування видатків; умови договору про закупівлю після його підписання не повинні змінюватися, крім випадків коригування ціни договору в разі отримання відповідного позитивного висновку Комісії".
В договорі поставки містяться паливно-мастильні матеріали (бензин - А-92, бензин - А-98), по яких торги не проводились, що суперечить вимогам ч. 2 ст. 29 Закону.
В порушення вимог ч. 6 ст. 34 Закону замовником не дотримано вимог Закону щодо встановленого терміну при надсиланні інформації щодо укладеного договору та про виконання договору до Тендерної палати України.
Отже, відповідно до ч. 3 ст. 34 Закону договір, укладений за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням вимог статей 8, 26, 29, 34 Закону, вважається недійсним (нікчемним).
9. Складання звітності.
У звіті від 21.05.2007 N 3 про результати здійснення процедур відкритих торгів із зменшенням ціни щодо закупівлі товарів, робіт і послуг за державні кошти Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" також вказано недостовірні дані стосовно дати укладання договору (28.05.2007 р.) та його вартості (130 000 грн.). Крім цього у звіті від 21.05.2007 р. N 3 містяться дані майбутнього періоду, зокрема щодо опублікування оголошення про результати торгів в Інформаційному бюлетені Тендерної палати України від 18.06.2007 р. N 25(96) за N 25208007P, та в Спеціалізованому друкованому засобі масової інформації із загальнодержавною сферою розповсюдження, що публікує інформацію виключно з питань державних закупівель від 18.06.2007 р. N 25(62) за N 6238394.
10. Виконання договору.
На дослідження надані окремі накладні про відпуск товарів ТОВ "Рось-1" за червень та липень 2007 р., а також платіжне доручення від 18.07.2007 р. N 296.
Дослідженням встановлено, що ціни паливно-мастильних матеріалів, зазначені в накладних перевищують ціни тендерної пропозиції як переможця торгів (ТОВ "Рось-1") так і учасників. Порівняння цін наведено в таблиці:
п/пПаливно-
мастильні
матеріали
Закупка
ПММ, грн.
(за 1 л з
ПДВ)
ТОВ
"Рось-1",
грн. (за 1 л
з ПДВ)
ТОВ ПТф
"Авіас",
грн. (за 1 л
з ПДВ)
АЗС
"Інтерлогос",
грн. (за 1 л
з ПДВ)
1бензин
А-76
3,703,403,603,60
2бензин
А-95
4,504,003,503,45
3дизпаливо3,603,504,204,20
Крім цього, за накладною N 420 від 25.06.2007 р. у ТОВ "Рось-1" замовником без проведення процедури закупівлі проведена закупка мастила на суму 101 грн. з ПДВ ("Масло М10Г2К", який є складовою ПММ), в порушення вимог ч. 2 ст. 8 Закону.
Також, Тендерною палатою України проведено порівняння цін на паливно-мастильні матеріали, що були запропоновані переможцем ТОВ "Рось-1" з фактичними цінами закупівлі замовником паливно-мастильних матеріалів та середньоринковими цінами на території Київської області.
В результаті проведеного дослідження встановлено, що ціни запропоновані ТОВ "Рось-1" та ціни, за якими фактично замовником проводились у ТОВ "Рось-1" закупівля пального значно відрізняються.
Таким чином, Замовником зайво використано державних коштів на суму 6901 грн., чим завдано державі збитків.
ВИСНОВОК
В результаті проведеного дослідження наданих матеріалів стосовно проведення Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" процедури відкритих торгів із зменшенням ціни на закупівлю паливно-мастильних матеріалів встановлено, що закупівля здійснюється з порушеннями вимог чинного законодавства у сфері державних закупівель, а саме:
- ч. 2 ст. 12 Закону стосовно не затвердження рішенням замовника Положення про тендерний комітет Комунального підприємства "Таращаблагоустрій";
- ч. 7 ст. 12 Закону щодо не забезпечення проведення навчання чи підвищення кваліфікації з питань організації та здійснення процедур закупівель членам тендерного комітету Комунального підприємства "Таращаблагоустрій";
- ч. 6 ст. 21 Закону щодо затвердження тендерної документації;
- ч. 5 ст. 23 Закону в частині не зазначення всіх умов, на підставі яких тендерне забезпечення не повертається;
- ст. 26-1 Закону щодо невідповідності положенням Закону про конфіденційність інформації;
- ч. 1 та ч. 2 ст. 28 Закону в частині не зазначення у тендерній документації всіх умов, на підставі яких торги будуть відмінені або визнаватимуться замовником такими, що не відбулися;
- ст. 34 Закону в частині не зазначення всіх істотних умов, що будуть включені до договору;
- ч. 2 ст. 36 Закону в частині не зазначення об'єктів, що не можуть бути оскарженими;
- ч. 2 ст. 37 Закону в частині не зазначення всіх можливих строків щодо призупинення процедури закупівлі при розгляді скарги;
- ч. 5 ст. 17-3 Закону щодо несвоєчасного надіслання Тендерній палаті України протоколу розкриття тендерних (кваліфікаційних, цінових) пропозицій в паперовому або електронному вигляді та ненадання Тендерній палаті України протоколу оцінки;
- ч. 3 ст. 26 Закону стосовно не здійснення під час розкриття тендерних пропозицій замовником перевірок наявності всіх необхідних документів, передбачених тендерною документацією та кваліфікаційною документацією;
- ч. 1 ст. 15, ч. 1 ст. 27 Закону та умов тендерної документації замовника щодо допущення до участі у торгах учасників торгів, якими не надано тендерного забезпечення та довідок з податкової інспекції про відсутність заборгованості по обов'язкових платежах;
- ч. 3 ст. 26 Закону стосовно не застосування норми під час здійснення процедури відкритих торгів із зменшенням ціни щодо зменшення ціни тендерної пропозиції на крок торгів, передбачених тендерною документацією;
- ч. 1 ст. 18, ч. 1 ст. 27 Закону щодо допущення учасників (ТОВ ПТФ "Авіас N 23", АЗС "Інтерлогос") до участі у торгах, інформація про яких відсутня в тематичному каталозі учасників процедур закупівель, що видає Тендерна палата України;
- ч. 2 ст. 28 Закону щодо не визнання торгів такими, що не відбулися на підставі того, що ціна найбільш вигідної тендерної пропозиції (146 050 грн.) перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівель (130 000 грн.);
- ч. 7 ст. 26 Закону стосовно допущення до оцінки учасників, тендерні пропозиції яких повинно бути відхилено;
- ч. 2 ст. 2, ч. 2 ст. 8 Закону щодо укладання Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" договору поставки від 09.01.2007 р. N 5 без проведення процедури закупівлі;
- ч. 3, 4 ст. 180 Господарського кодексу України стосовно не зазначення в договорі інформації щодо ціни та кількості предмета закупки, як в цілому, так і в розрізі паливно-мастильних матеріалів;
- ст. 34 Закону щодо не включення в договір істотних умов, які є обов'язковими;
- ч. 2 ст. 29 Закону стосовно укладання договору поставки без урахування вимог тендерної документації;
- ч. 6 ст. 34 Закону щодо не дотримання замовником вимог Закону щодо встановленого терміну при надсиланні інформації по укладеному договору та про виконання договору до Тендерної палати України;
- ч. 2 ст. 8 Закону щодо закупки замовником мастила ("Масло М10Г2К", який є складовою ПММ), без проведення процедури закупівлі.
Отже, відповідно до ч. 3 ст. 34 Закону договір, укладений за результатами процедури закупівлі, проведеної з порушенням вимог статей 8, 26, 29, 34 Закону, вважається недійсним (нікчемним).
Таким чином, процедура закупівлі паливно-мастильних матеріалів проведена Комунальним підприємством "Таращаблагоустрій" на загальну суму 130 000 грн. з грубим порушенням вимог чинного законодавства та завдано державі збитків на суму 6901 грн.
Дії тендерного комітету Комунального підприємства "Таращаблагоустрій" можуть містити ознаки суспільно небезпечних діянь, визначених статтею 364 Кримінального кодексу.
Голова правління В.С.Лаба