• Посилання скопійовано
Документ підготовлено в системі iplex

Стосовно законодавства про звернення громадян

Державний комітет України по земельних ресурсах  | Лист від 12.01.2007 № 14-17-7/115
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України по земельних ресурсах
  • Тип: Лист
  • Дата: 12.01.2007
  • Номер: 14-17-7/115
  • Статус: Документ діє
  • Посилання скопійовано
Реквізити
  • Видавник: Державний комітет України по земельних ресурсах
  • Тип: Лист
  • Дата: 12.01.2007
  • Номер: 14-17-7/115
  • Статус: Документ діє
Документ підготовлено в системі iplex
ДЕРЖАВНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ ПО ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСАХ
Л И С Т
12.01.2007 N 14-17-7/115
Голові Рескомзему АР Крим,
начальникам обласних,
Київського
та Севастопольського міських
головних управлінь
земельних ресурсів
У зв'язку з неоднозначним застосуванням територіальними органами земельних ресурсів законодавства про звернення громадян Комітет надає наступні роз'яснення.
Відповідно до статті 3 Закону України "Про звернення громадян" (далі - Закон) під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги.
Пропозиція (зауваження) - звернення громадян, де висловлюються порада, рекомендація щодо діяльності органів державної влади і місцевого самоврядування, депутатів усіх рівнів, посадових осіб, а також висловлюються думки щодо врегулювання суспільних відносин та умов життя громадян, вдосконалення правової основи державного і громадського життя, соціально-культурної та інших сфер діяльності держави і суспільства.
Заява (клопотання) - звернення громадян з проханням про сприяння реалізації закріплених Конституцією та чинним законодавством їх прав та інтересів або повідомлення про порушення чинного законодавства чи недоліки в діяльності підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, посадових осіб, а також висловлення думки щодо поліпшення їх діяльності. Клопотання - письмове звернення з проханням про визнання за особою відповідного статусу, прав чи свобод тощо.
Скарга - звернення з вимогою про поновлення прав і захист законних інтересів громадян, порушених діями (бездіяльністю), рішеннями державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ, організацій, об'єднань громадян, посадових осіб.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону звернення адресуються органам державної влади і місцевого самоврядування, підприємствам, установам, організаціям незалежно від форм власності, об'єднанням громадян або посадовим особам, до повноважень яких належить вирішення порушених у зверненнях питань,
Відповідно до частини першої статті 118 Земельного кодексу України громадянин, зацікавлений у приватизації земельної ділянки, яка перебуває у його користуванні, подає заяву до відповідної районної, Київської чи Севастопольської міської державної адміністрації або сільської, селищної, міської ради за місцезнаходженням земельної ділянки.
Враховуючи вищевикладене, заяви про приватизацію земельних ділянок, які надходять від громадян до територіальних органів земельних ресурсів, реєструються та розглядаються у встановленому порядку згідно із Законом. За результатами розгляду заявникам надсилається лист-відповідь із відповідним роз'ясненням земельного законодавства.
Заяви (клопотання) громадян стосовно надання послуг чи виконання робіт на платній основі (надання довідок про правовий статус, кількісні і якісні характеристики земельної ділянки, надання інформації про грошову оцінку земельної ділянки тощо) не реєструються як звернення громадян відповідно до Закону.
Заступник Голови В.В.Жмуцький